Страница 1 от 5

Кандидатура tradiuli

МнениеПубликувано на: 25 Авг 2007, 18:23
от Гост
Здравейте казвам се Иван Митев на 20 години от София това е втората ми кандидатура и я пускам на ново тъй като от първата ,проектите за които съм писал са два ,но тъй като едното не може да се каже проект най-вероятно сте се повлиали и за втория резултата пак беше негативен.
Та ето за какво става дума сега .... колата която се опитвам да направя бърза е Hyundai S-Coupe 1.5 Turbo ,но преди това малко предистория .... след като разбрах ,че първият ми автомобил mazda 323 ще е доста труден за какъвто и да било тунинг го смених с Hyundai Scoupe 1.5 Turbo ,но не този който правя сега ,защото 2 седмици след като го докарах от германия претърпях кофти катастрофа и от колата не ставаше почти нищо :( това не ме отказа да си намеря същият автомобил и така и стана месец след катастрофата в мобиле.бг изпадна обява за същата кола ,но с проблем с мотора. След като видях колата цената ме устройваше и я взех с мисълта да оправя мотора ,а другата кола да ми остане за части. Още на следващия ден разглобих мотора и се оказа ,че проблема е сериозен ..... стопено бутало и надран блок :?
Въобще не се замислих и още на следващия ден започнах смяна на моторите ,защото двигателя на първото купе беше идеален и всичко беше сменено ..... последва 1 седмица през ,която успях съвсем САМ да си сменя двигателите .... ето малко снимков материял

тук е първата кола точно след катастрофата
Изображение
Изображение
Изображение

това са снимки по прехвърлянето на моторите
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

тъй като всичко беше разглобено реших да си изчистя и рециклирам турбинката Garrett T15 ,защото похапваше масло
Изображение
Изображение

а това са последиците от счупения мотор вследствие най-вероятно на зациклила дюза защото само 1 бутало беше така :roll:
Изображение
Изображение


След като мотора вече беше в коша на здравата кола започнах да се замислям за тунинга .... първото нещо което сложих беше механичен боост контролер ефекта беше добър , но не беше това което очаквах .... предполагах ,че сместа е бедна ,но тъй като нямам wideband сонда нямаше как да разбера каква ми е сместа ... и сложих обикновен регулатор за бензин с манометърче от тези в ebay ... ефектът беше дори отрицателен и го махнах ..... след това сложих прогресивен регулатор за горивото OBX 10:1 FMU и вече ефекта в боост беше доста добър ..... ясно беше ,че колата няма как да тръгне много без интеркулер ( фабрично няма ) и просто след всяко даване на гас тръбата която е след турбината преди дросела става едва ли не червена , но и двата интеркулера (2ра ръка) които си взех не станаха :( в момента съм си харесал един от Лъчо (topspeed) и като посъбера парички ще го взимам ... тръби вече съм си набавил
Другия проблем от които колата не искаше да върви беше генерацията 45mm :? след премахването и колата тръгна още по-осезаемо добре , но е малко шумна по DownPipe така ,че само да ми пристигне гърненцето от USA ще си имам генерация на 63mm ....
В момента колата е с 7.5 :1 степен на сгъстяване което за кола без кулер е добре ,но щом поръчам и кулера ще следва сгъстяване , но незнам доколко ще е безопасно .....
Открих и друг проблем дюзите ми идват вече малко малки , но тъй като нямам сонда да си премеря сместа и няма как да разбера дали ми свършва горивото , колегата 1net ме посъветва да закача един мултицет на някоя дюза и да гледам какво се случва .... така и направих на 3-та при 4000 оборота мултицета се приближава до 12 волта ... което според емо означава край на дюзите :( ..... сега вече незнам какво да правя .... ясно е ,че ще трябват големи дюзи ,но ще трябва и нещо да ги оравлява .... един познат успя да ме свърже с едни пичове които срещу скромна сума ще ми дадат MegaSquirt и съвсем скоро ще го взимам и него ...... но от тук нататък ще ми трябва помощ и затова се надявам да ме приемете в форума :wink: :arrow:
Ако има нещо което ви интересува по колата моля питайте :wink:

МнениеПубликувано на: 26 Авг 2007, 01:07
от street_force
от мене за успех

МнениеПубликувано на: 26 Авг 2007, 17:08
от miHo
пък на мене ми ги разправяше че съм луд а?....за има и от мене :D

МнениеПубликувано на: 27 Авг 2007, 12:04
от paco
Аз съм против.

РАСО

МнениеПубликувано на: 08 Дек 2007, 19:11
от Гост
Малко ъпдейт ... днес пристигна интеркулера и след няколко часова борба с намирането му на място горе долу го преборих ....
Въпроса ми е дали кулера ще се охлажда добре след като се показват 5-6см в въздухозаборникът ... ето малко снимки
Междо другото колата вече е с 240cc дюзи от VTi-ка :wink:

Изображение

Изображение


Изображение

Изображение


Изображение

Ето го и кулера

Изображение

МнениеПубликувано на: 08 Дек 2007, 20:28
от j1v
Според мен няма да е особенно ефективен тоз кулер, мисли нещо

МнениеПубликувано на: 08 Дек 2007, 21:11
от LordDigital
Ако тоз cooler e 3.5inch широк ,значи е точно същия като моя. Единствения начин да имаш добро охлаждане понеже е наистина малък е ако е 100% изложен на потока и силно препоръчително завъртян пот лек ъгъл (понеже със този си размер почти винаги има техническа възможност това да стане).

МнениеПубликувано на: 08 Дек 2007, 23:30
от Гост
jiv ... защо мислиш ,че няма да бъде особенно ефективен ?

LordDigital турбината ми е Garrett T15 доста е малка и според мен с този дебит на въздух ще е почти невъзможно да загрее този кулер ... поне така мисля аз .... а и на този етап повече от 200 коня няма да са ми нужни а и няма да мога да ги достигна :arrow:

МнениеПубликувано на: 12 Дек 2007, 12:22
от |CL|NIKI
Anonymous написа:jiv ... защо мислиш ,че няма да бъде особенно ефективен ?


LordDigital турбината ми е Garrett T15 доста е малка и според мен с този дебит на въздух ще е почти невъзможно да загрее този кулер ... поне така мисля аз .... а и на този етап повече от 200 коня няма да са ми нужни а и няма да мога да ги достигна :arrow:

Щото ще имаш ебати лага :wink: с тая "турбин4ица".

МнениеПубликувано на: 13 Дек 2007, 18:32
от Monster Performance
|CL|NIKI написа:
Anonymous написа:jiv ... защо мислиш ,че няма да бъде особенно ефективен ?


LordDigital турбината ми е Garrett T15 доста е малка и според мен с този дебит на въздух ще е почти невъзможно да загрее този кулер ... поне така мисля аз .... а и на този етап повече от 200 коня няма да са ми нужни а и няма да мога да ги достигна :arrow:

Щото ще имаш ебати лага :wink: с тая "турбин4ица".


къв ЛАГ :shock: :shock: отде ще се появи :?: тва нещо :?: от кулера :?:

МнениеПубликувано на: 20 Дек 2007, 14:23
от Гост
Вчера сложих тръбите и се оказа ,че лага точно колкото си беше преди :wink: set16v позна :wink: Колата върви доста по-добре на 0.5 отколкото като беше без кулера на 1 бар за което съм безкрайно щастлив :D .... като надуя обаче повече от 0.8 колата започва да забива ... предполагам е от това ,че с по-хладния въздух сместа е обедняла и knock-a отчита повече детонации и ми реже аванса :?
Сега през почивните дни следва закачане на Wideband и някакви настройки след което се надявам по-голямата турбина да ми е пристигнала и следва подмяна на компресора и т.н ...
Утре малко ъпдейт със снимки + малко инфо за новата турбина :wink:

МнениеПубликувано на: 21 Дек 2007, 09:52
от |CL|NIKI
set16v написа:
|CL|NIKI написа:
Anonymous написа:jiv ... защо мислиш ,че няма да бъде особенно ефективен ?


LordDigital турбината ми е Garrett T15 доста е малка и според мен с този дебит на въздух ще е почти невъзможно да загрее този кулер ... поне така мисля аз .... а и на този етап повече от 200 коня няма да са ми нужни а и няма да мога да ги достигна :arrow:

Щото ще имаш ебати лага :wink: с тая "турбин4ица".


къв ЛАГ :shock: :shock: отде ще се появи :?: тва нещо :?: от кулера :?:

Бе де а знам от кулера ли, вероятно! Ти пробвал ли си на 100% от опит да знаеш??

МнениеПубликувано на: 21 Дек 2007, 10:54
от landikar
Колата ти забива не от аванс или детонации, ами просто имаш Fuel Cut след 0.8 :wink:.Понеже е студено турбото надува повече.Не ти е бедна на тва налягане.Мерил съм такава кола - 11.5 работи фабрично.Сложихме само една помпа от турбо Субару за превенция.Иначе гориво имаше достатъчно.

МнениеПубликувано на: 21 Дек 2007, 15:37
от Гост
Има ли някои запознат с работата на Greddy E-manage Blue ?
Мисълта ми е мога ли да управлявам запалване , горивоподаване , бууст :roll:
Евентуално може да изпадне един такъв Piggy Back и кои може да съдейства с евентуални настройки на колата :D

МнениеПубликувано на: 26 Дек 2007, 18:00
от Гост
Ясно беше от самото начало на "проекта" ,че без по-голямо турбо няма да има повече от 150-160 коня .... преди няколко дена пристигна турбината която е доста по-голяма от моята .... следва след няколко дена монтаж + закачане на сонда и дребни настройки доколкото ми позволява фабричната електроника :wink:
Данни на турбото

CT20A (Ceramic) see Note 1 below

60mm/48mm (inducer/exducer)
62mm/39mm (inducer/exducer)
Ceramic
600
0.42

Турбината е в перфектно здраве ... ето една снимка :wink:

Изображение

МнениеПубликувано на: 11 Апр 2008, 11:48
от Гост
Малко ъпдейт на темата ....

Вчера ми пристигнаха частите за мотора и от днес колата е в бокса за няколко дена ... поръчах от щатите лагери основни и биелни ACL + сегменти и оригиналните гарнитури
От около месец се боря и накрая успях да вкарам турбото в коша колкото и да ми се виждаше невъзможно. Колектора в началото мислех да е фабричния ,но по късно реших да ползвам колектор от турбо сивик VTi, изрязах си фланците и ги заварих на мястото на сивиковите :?
След ремонта ще разработя и ще следва мапване ( не съм решил още къде ) и съм готов за даване на газ ...
Тая турбина ще я карам на 1.4-1.5 пик и около 1.2-1.3 холд ... дюзите мисля 440-ки да ми стигнат , но това в процес на мапването ще го решим !

Снимки утре .... :wink:

МнениеПубликувано на: 14 Апр 2008, 10:38
от ludiagsm
Познавам го ,той си е яко фен и постоянно нещо 4овърка и се занимава от мене ЗА!

МнениеПубликувано на: 14 Апр 2008, 21:12
от OSRacing
Ако приятелю си този, за който си мисля, стимулиращо не от мен, ма изложи свой портрет, да не гласувам грешно.

МнениеПубликувано на: 15 Апр 2008, 00:44
от Гост
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=80425

На първите две снимки :wink:

МнениеПубликувано на: 15 Апр 2008, 00:49
от Гост
Междо другото от вчера вече карам колата с новите части и за момента нямам проблеми. Сложих ново масло Toyota 10w40 оригиналдъ полусинтерика ... обаче незнам колко след колко километра да и подавам по-малко повече газ и след колко километра да го хвърля ....
Лагерите не бяха в цветущо здраве ,но за сметка на това коляновия вал беше в нормено износване и мисля да нямам проблеми ...
Ремонта пак беше извършен лично от мен и darcosi за което за пореден път съм му адски благодарен ..
Вече обещавам снимки утре ,че си забравих апарата в колата

МнениеПубликувано на: 15 Апр 2008, 08:59
от MaXo
OSRacing написа:Ако приятелю си този, за който си мисля, стимулиращо не от мен, ма изложи свой портрет, да не гласувам грешно.


Сподели с нас защо има "стимулиращо не" от теб...

МнениеПубликувано на: 15 Апр 2008, 23:22
от OSRacing
MaXo написа:
OSRacing написа:Ако приятелю си този, за който си мисля, стимулиращо не от мен, ма изложи свой портрет, да не гласувам грешно.


Сподели с нас защо има "стимулиращо не" от теб...


Ясно... забравете, просто ще се въздържа от глас.

МнениеПубликувано на: 16 Апр 2008, 00:23
от Гост
OSRacing написа:
MaXo написа:
OSRacing написа:Ако приятелю си този, за който си мисля, стимулиращо не от мен, ма изложи свой портрет, да не гласувам грешно.


Сподели с нас защо има "стимулиращо не" от теб...


Ясно... забравете, просто ще се въздържа от глас.



Нещо се правиш на Глория и на PACO едновременно. :lol:

МнениеПубликувано на: 16 Апр 2008, 13:56
от paco
Опс..сори.

РАСО

МнениеПубликувано на: 16 Апр 2008, 14:01
от Гост
Мнението което е написано над твоето не съм го писал аз ' tradiuli ' ... някои друг е :wink: