Кандидатура tradiuli

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

ВОТ

ДА
27
63%
НЕ
16
37%
 
Общо гласове : 43

Мнениеот Гост » 01 Юли 2008, 00:19

Утре ще кача логовете ... въпроса който ме мъчи най-много е дали гарнитурата е духнала 1-ва и се е получил водния удар и от там да се насере сичко или от детонации е духнала гарнитурата и от там салатата .... :? :? :?
Гост
 

Лог

Мнениеот Т » 01 Юли 2008, 00:20

дайте няква поща да пратя логовете че незнам къде да ги кача
Т
 

Мнениеот Гост » 01 Юли 2008, 00:22

Най интересното е ,че другия мотор който беше в тази кола е със същия проблем стопено 3-то бутало ..... да не би пък да има нещо по кабелите на инсталацията на 3-ти инжектор .... :? :? , но нямаше ли да плете и в ниските ? .... ама вярно ,че пък другите замазват положението ако препиква дюзата ... и аз нз вече теории 100 обаче колата май пак ще се счупи като я сглобя тия дни ...
Гост
 

Re: Лог

Мнениеот Гост » 01 Юли 2008, 00:26

Т написа:дайте няква поща да пратя логовете че незнам къде да ги кача


Жорка прати ми ги на ivan_mitev2002@abv.bg аз ще ги кача ...
Гост
 


Мнениеот Гост » 02 Юли 2008, 10:52

След измиване се оказа ,че още едно бутало се е предало - 4-то ... вече е ясно ,че проблема да духне гарнитурата и да станат всичките мизерии е в аванса :? :? :?
Сега тия дни ще пробвам да намеря фабричната карта на аванса за да не стават повече сакатлъци и ако няма други счупени бутала ,защото запасите ми свършиха ще сглобя мотора и ще следва пак мапване вече с върван knock сензор ....
Гост
 

Мнениеот j1v » 02 Юли 2008, 11:17

Аз не разбрах какъв е проблема да качиш по един скрийншот на двете таблици на megatune-а ... гориво и аванс
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот j1v » 02 Юли 2008, 11:24

хмммм ... сега разгледах .xml файла ... 25 градуса аванс на 1 бар е малко смело, че и на сток карантия :)

С каква степен е това животно, че нямам спомен да си писал.
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

аванс

Мнениеот Гост » 02 Юли 2008, 12:28

Е колко трябва да е аванса. Мотора сгъстява на 7.5 фабрично
Гост
 

Мнениеот paco » 02 Юли 2008, 12:43

Защо си мисля, че сте го запалили мотора с някаква готова аванс и горивна таблица свалена от интернет :idea:

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 02 Юли 2008, 12:58

Аванса го занулихме със стробоскоп ....
Гост
 

Re: аванс

Мнениеот j1v » 02 Юли 2008, 12:59

Anonymous написа:Е колко трябва да е аванса. Мотора сгъстява на 7.5 фабрично


Брех, че много разреден тоя мотор. Сигурен ли си в това ? И все пак дай диаметър на буталото.

Ето ти примерна таблица на аванса, за този мотор, с която бих започнал аз (дори е агресивна, сток екута с доста екстри, работят и на още по-консервативен аванс) и повече бих барал само на дино :), с нок сензор и егт датчик

П.П.: Таблицата е смятана с добра камера със squish bands, ниска температура в интейка, 100 октана гориво и степен под 8:1 ... ти си прецени при теб кое как е :)
Прикачени файлове
hiundaj_ignition.jpg
hiundaj_ignition.jpg (256.27 KiB) Прегледано 36421 пъти
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

а

Мнениеот Гост » 02 Юли 2008, 13:17

Нещо не мога да видя таблицата :? а ако има детонации буталото не трябва ли да бъде като лунна картинка, а не пукнато :?
Гост
 

Re: а

Мнениеот j1v » 02 Юли 2008, 13:27

Anonymous написа:Нещо не мога да видя таблицата :? а ако има детонации буталото не трябва ли да бъде като лунна картинка, а не пукнато :?


оправих правата, вече трябва и нерегистрирани да могат да свалят прикачени файлове в този подфорум
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Joreto » 02 Юли 2008, 14:30

j1v написа:хмммм ... сега разгледах .xml файла ... 25 градуса аванс на 1 бар е малко смело, че и на сток карантия :)

С каква степен е това животно, че нямам спомен да си писал.


j1v, че и аз карах на 24 @ 1 бар но пък при мен диаметъра на буталото е доста по-голям :lol:

Според мен поръженията са резулта от аванса и обедняването което се е получило .
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот j1v » 02 Юли 2008, 14:41

Joreto написа:
j1v написа:хмммм ... сега разгледах .xml файла ... 25 градуса аванс на 1 бар е малко смело, че и на сток карантия :)

С каква степен е това животно, че нямам спомен да си писал.


j1v, че и аз карах на 24 @ 1 бар но пък при мен диаметъра на буталото е доста по-голям :lol:

Според мен поръженията са резулта от аванса и обедняването което се е получило .


Жоре всички правим глупости понякога ;)

Аз също карах на 23 градуса на 1.5 надув (за пробата, настройвани на диното), но след като преди това съм почнал от базова кучкова таблица (макс 14 градуса на 1.1 бууст) и лека полека, с 1 милион паранои и ослушвания и гледания на какво ли не съм започвал да вдигам аванса. И това всичкото при закачен нок сензор, ковани бутала, кометик гарнитура, грамадански кулер, наблюдаване на темп в интейка и какво ли не още. И при всичките тези неща, в тая жега не бих си го позволил тоз експеримент без водна инжекция или разни химии.
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Joreto » 02 Юли 2008, 15:05

Да, общо взето си прав, аз също тръгнах от доста консервативен аванс 18 градуса при 1 бара и лека полека стигнах до 24 градуса (хвана ме шубето да качвам нагоре без дино).


П.П. е това за глупоста на мен ли ми го казваш, аз колко глупости съм правил .... а па последната коята завърши с разпадане на мотора няма да я коментирам [-( :D
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Гост » 02 Юли 2008, 21:07

Значи варянтите за зациклилата дюза или пък дефектна гарнитура отпадат ...
Утре съм в хюндай да ги мъча за фабричната аванс карта да видим тя какво казва ....
Гост
 

Мнениеот j1v » 03 Юли 2008, 10:18

Anonymous написа:Значи варянтите за зациклилата дюза или пък дефектна гарнитура отпадат ...
Утре съм в хюндай да ги мъча за фабричната аванс карта да видим тя какво казва ....


Хах, много искам да им вида погледите в хюндай като ги запиташ тоз въпрос :)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот dido » 03 Юли 2008, 10:54

Много ми е интересно дали в сервиза ще могат изобщо да изровят такава информация :D .
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kampa » 03 Юли 2008, 11:24

j1v написа:
Anonymous написа:Значи варянтите за зациклилата дюза или пък дефектна гарнитура отпадат ...
Утре съм в хюндай да ги мъча за фабричната аванс карта да видим тя какво казва ....


Хах, много искам да им вида погледите в хюндай като ги запиташ тоз въпрос :)


Ти ги изкара пълни аборигени ве :lol: Това инфо може да се изиска само от инженерния съпорт тийм на жълтурите ;) Пратете ми на лично номера на рамата. Ще се опитам да пратя запитване.
Аватар
kampa
 
Мнения: 67
Регистриран на: 12 Яну 2006, 10:28

Мнениеот Гост » 08 Юли 2008, 08:49

kampa написа:
j1v написа:
Anonymous написа:Значи варянтите за зациклилата дюза или пък дефектна гарнитура отпадат ...
Утре съм в хюндай да ги мъча за фабричната аванс карта да видим тя какво казва ....


Хах, много искам да им вида погледите в хюндай като ги запиташ тоз въпрос :)


Ти ги изкара пълни аборигени ве :lol: Това инфо може да се изиска само от инженерния съпорт тийм на жълтурите ;) Пратете ми на лично номера на рамата. Ще се опитам да пратя запитване.



Ето го шасито ... KMHVE31NPRU177009


След 2 дена мъки ,вчера запалих колата и всичко е ОК ... следва да върна аванса ,да поразработя 500 км и пак гас да видим тоя път какво ще тропне :wink:
Гост
 

Купувам старото турбо Garrett T15

Мнениеот GR » 15 Сеп 2008, 16:24

ако все още е при теб. Пиши на goro_goroff@abv.bg или кажи как да се свържа с теб.

Извинявам се за офтопика. Поздрави.
GR
 

Мнениеот tradiuli » 12 Фев 2009, 19:57

Май по правилата ми трябва само 1 глас за и да влизам а ? :roll:
Колата отдавна жули на 0.5 след последното счупване ... после 0.7 ... сега е 0.7 ще катеря така докато видя къде пак ще паднат буталата в картера и после като я сглобя пак 0.1 надолу и гас 50 000 без проблеми :lol: :lol:
Има вече и супер некомфортен керамичен съдинител май някво менте SPEC стейдж 3+ :wink:
Много скоро 1 бар буст и почвам по-малко да покатервам :wink:
tradiuli
 

Мнениеот j1v » 12 Фев 2009, 20:34

Брат, ти ша чупиш рекорда по дълга кандидатура - година и нещо вече :)

Искаш ли да ти резетна анкетата начисто ... кажи, ако смяташ, че можеш да се представиш по-сериозно тоя път :)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

ПредишнаСледваща

Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron