Toshko написа:...
Тодорке, тоя мотор няма общо с този на самара, нито стартера има проблем да върти дори при 14 степен!
Обясни как спортните валове набиват повече въздух от нормалните в работния им диапазон, двигателят съответно е сгъстен статично повече спрямо нормален такъв, какво би се получило с налягането в цилиндъра преди горна мъртва точка в обороти, в които яките валчета са ефективни? Дали няма да има по-голяма склонност да клика спрямо такъв със стандартни валове и степен? Отговора е двубуквен и започва с Д и завършва с А - ДА
Относно: "...вика РРРРРР през дроселите и е относително тих и доста маломощен в ниски може даже да тряска през ауспуха щото издухва бая смес..."
Едно си баба знае, едно си баба бае! Сенатора ти може да го прави това и без тунинг, той предполагам не върви в никакви обороти за кубатурата си и "тряска през ауспуха щото издухва бая смес".
На момчето двигателя освен всичко друго има фази за ниски обороти и такива за високи, поради което тези ефекти няма да се получат и/или ще са в пъти по-слабо изразени отколкот при ръждилника.
П.С. "Обаче си мисли, че ние сме паднали от небето, че даже и обижда "
Знаеш ли кое е смешното? Обиждаш се от истината, а това не говори добре, може би има някаква надежда...