Модератори: Форум модератори, Voting
Т написа:дайте няква поща да пратя логовете че незнам къде да ги кача
Anonymous написа:Е колко трябва да е аванса. Мотора сгъстява на 7.5 фабрично
Anonymous написа:Нещо не мога да видя таблицата а ако има детонации буталото не трябва ли да бъде като лунна картинка, а не пукнато
j1v написа:хмммм ... сега разгледах .xml файла ... 25 градуса аванс на 1 бар е малко смело, че и на сток карантия
С каква степен е това животно, че нямам спомен да си писал.
Joreto написа:j1v написа:хмммм ... сега разгледах .xml файла ... 25 градуса аванс на 1 бар е малко смело, че и на сток карантия
С каква степен е това животно, че нямам спомен да си писал.
j1v, че и аз карах на 24 @ 1 бар но пък при мен диаметъра на буталото е доста по-голям
Според мен поръженията са резулта от аванса и обедняването което се е получило .
Anonymous написа:Значи варянтите за зациклилата дюза или пък дефектна гарнитура отпадат ...
Утре съм в хюндай да ги мъча за фабричната аванс карта да видим тя какво казва ....
j1v написа:Anonymous написа:Значи варянтите за зациклилата дюза или пък дефектна гарнитура отпадат ...
Утре съм в хюндай да ги мъча за фабричната аванс карта да видим тя какво казва ....
Хах, много искам да им вида погледите в хюндай като ги запиташ тоз въпрос
kampa написа:j1v написа:Anonymous написа:Значи варянтите за зациклилата дюза или пък дефектна гарнитура отпадат ...
Утре съм в хюндай да ги мъча за фабричната аванс карта да видим тя какво казва ....
Хах, много искам да им вида погледите в хюндай като ги запиташ тоз въпрос
Ти ги изкара пълни аборигени ве Това инфо може да се изиска само от инженерния съпорт тийм на жълтурите Пратете ми на лично номера на рамата. Ще се опитам да пратя запитване.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта