Кандидатура Shark_LX - ПРИЕТ

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Вот

Да
30
97%
Не
1
3%
 
Общо гласове : 31

Кандидатура Shark_LX - ПРИЕТ

Мнениеот Гост » 23 Авг 2007, 20:09

Здравейте. Казвам се Иво, от Варна съм и се подвизавам със същия ник в нисан форума. Правя един нисан 200sx почти от нулата, с нестандартен мотор - CA20DET. Колата не е напълно готова - за момента е атмосферка, но в общи линии вече си върви, макар че има още доста проблеми. Надявам се идния месец да успея да сложа и турбината която съм и приготвил.
Това е линка към темата в нисан форума: http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic.php?t=3826
Гост
 

Мнениеот zlobjul » 23 Авг 2007, 21:34

Имаш анкета , успех !
От мен - ЗА
Хубава количка :)
А каква турбина си и приготвил ?
Аватар
zlobjul
 
Мнения: 130
Регистриран на: 03 Яну 2007, 21:51

Мнениеот maggkrabar » 23 Авг 2007, 22:05

дай снимка на кокалът дето сте го извадили :D
maggkrabar
 

Мнениеот Bad_Dog » 23 Авг 2007, 22:42

ЗА!

Точен е човекът.
Bad_Dog
 
Мнения: 451
Регистриран на: 09 Яну 2006, 11:46

Мнениеот miHo » 23 Авг 2007, 23:17

За от мене
Аватар
miHo
 
Мнения: 89
Регистриран на: 09 Авг 2007, 20:34
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот street_force » 24 Авг 2007, 01:26

браво колега и калин се е справил добре :lol: и от мене за
:!:
street_force
 

Мнениеот LordDigital » 24 Авг 2007, 03:17

Едно рамо и от мене - УСПЕХ!
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот Гост » 24 Авг 2007, 07:33

Турбината е Т25-ца, но трябва да сменя актуатора. Идеята е за начало да я пусна на 0.4 бара. Двигателя е по-височка компресия - 9.22:1 и ако оставя стандартния актуатор както е в момента, 99% съм сигурен, че ще стане някой сакатлък.
Гост
 

Мнениеот Joreto » 24 Авг 2007, 09:15

За и от мен :lol:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

пожелахте да видите...

Мнениеот Гост » 24 Авг 2007, 09:34

Специално за maggkrabar :D
Изображение
м/у другото имаше и други доста странни артефакти из колата - горивен филтър от дизел в калника, странна вата на няколко места из мотора, черупки от охлюви и мидички...
Гост
 

Re: пожелахте да видите...

Мнениеот ildimitrov » 24 Авг 2007, 14:10

Anonymous написа:...черупки от охлюви и мидички...


Абе, от морето ли сте го вадили, или от някоя река :shock: Баси ужаса... Де е бил тоз кокал? Да не би колата да е била дом на безпризорни кучета доскоро? :?
75 turbodelta написа:За бога това е алфа, всичко може да е наебано!

Изображение
Аватар
ildimitrov
 
Мнения: 191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 22:02
Местоположение: Враца

Re: пожелахте да видите...

Мнениеот Гост » 24 Авг 2007, 21:16

ildimitrov написа:... Да не би колата да е била дом на безпризорни кучета доскоро? :?

Не бих се очудил, честно казано. Но поне не беше наводнявана :)
Гост
 

Мнениеот maggkrabar » 24 Авг 2007, 22:06

доколкото разбрах, кокалът бил останал от измрели коне :D
maggkrabar
 

Мнениеот kormev » 24 Авг 2007, 23:01

Za vypreki 4e ne moga da glasuvam :lol:
kormev
 

Мнениеот zlobjul » 25 Авг 2007, 01:10

Anonymous написа:Турбината е Т25-ца, но трябва да сменя актуатора. Идеята е за начало да я пусна на 0.4 бара. Двигателя е по-височка компресия - 9.22:1 и ако оставя стандартния актуатор както е в момента, 99% съм сигурен, че ще стане някой сакатлък.


Е Т25 малко ми се струва , то Уно-то кара с Т25 ... Няма смисъл сега да слагаш Т25 след като един ден ще я смениш със сигурност ... :twisted:
Напрао на 2 литров мотор Т25 е несериозно ...

Ти пак си я карай на 0.5 ама с една Т3/Т4 ще се държи къде къде по добре , отколкото с Т25-то. А така ще имаш и мегдан за бъдеще.
Аватар
zlobjul
 
Мнения: 130
Регистриран на: 03 Яну 2007, 21:51

Мнениеот Гост » 25 Авг 2007, 09:10

Абе, сигурно си прав... :-k Живот и здраве може да се се обзаведа с GT28RS. Все си мисля, че първо трябва да изхвърля старата помпа, да сложа друг регулатор за горивото, да сменя дебитомера и инжекторите. Шпера и той ме чака...има и много работа по окачването.
Ама пуста краста...много ми се кара :lol:
Гост
 

Спешно питане...

Мнениеот Гост » 31 Авг 2007, 08:45

Тъй като все още не съм събрал необходимия кворум, ще си позволя да задам един спешен за мен въпрос тук :oops:
Мазането на турбината ми ще става през тройник от датчика на маслото. Предвид, че турбината е sleeve bearing, необходимо ли е да се постави рестриктор с Ф1.6мм на масления път който е 5мм? Четох разни форуми по темата, но нещата се оказаха малко противоречиви...
Благодаря предверително...
Гост
 

Мнениеот Lukan » 31 Авг 2007, 08:58

На 1.8 турбо мотора на Нисан 200 SX проблема с турбото идва именно поради наличието на рестриктор в маслопровода.Като поостарее таз тръбичка и намалява просвета поради натрупване на нагар,кокс и разни буклуци.Пусни си масловод с вътрешен просвет между 4 и 6 мм и няма да имаш никви грижи.Рестриктор не е нужно да слагаш.
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот Bad_Dog » 03 Сеп 2007, 16:25

Айде тези, които не са гласували да се раздвижат малко. Или да се отпишат от групата, ако ги мързи.
Bad_Dog
 
Мнения: 451
Регистриран на: 09 Яну 2006, 11:46

Мнениеот j1v » 03 Сеп 2007, 16:28

Bad_Dog написа:Айде тези, които не са гласували да се раздвижат малко. Или да се отпишат от групата, ако ги мързи.


Той междудругото, човека е приет, така че може да се регва !
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Гост » 03 Сеп 2007, 16:56

Много благодаря за доверието!
Аз бях пуснал регистрация още преди време, на 23.08. Ако трябва пак да пусна?
Гост
 

Мнениеот Гост » 10 Сеп 2007, 14:17

Пуснах нова регистрация със същия ник. :)
Гост
 


Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron