Модератори: Форум модератори, Voting
Anonymous написа:Не винаги става толкова просто, понякога излизат малко досадни проблеми по подкарване и настройка, но наистина сехамата не е сложна.
75 turbodelta написа:За бога това е алфа, всичко може да е наебано!
Anonymous написа:Хех батка, спомни си защо не ти го пращам....и ще си обесниш нещата
75 turbodelta написа:За бога това е алфа, всичко може да е наебано!
Anonymous написа:Я се похвали какъв ти е новия мотор. Ти продаде ли онази Alfetta която щях да купувам....Като те засека в icq ще ти пиша да се разберем.
75 turbodelta написа:За бога това е алфа, всичко може да е наебано!
Anonymous написа:А по двигателя нещо ще правиш ли. Този новия DZ сигурно не е пак с механичен инжекцион? А онова голямото ауди пред блока ти какво стана?
75 turbodelta написа:За бога това е алфа, всичко може да е наебано!
Anonymous написа:Колко гласа трябва да събера за да мога да се регистрирам?
Anonymous написа:maggkrabar намерих една много хубава и удобна схема за троен шифт лайт, ако искаш може да го тестваш...цената на елементите е не повече от 6-7лв, срещу едно кръгче с Toyota-та ще ти го подаря:)
ildimitrov - за теб важи същото
75 turbodelta написа:За бога това е алфа, всичко може да е наебано!
Anonymous написа:само че ми стои юзъра от предния опит за регистрация и не мога да се регистрирам с него....Btw на 23 август съм пуснал регистрация, ако можеш ползвай направо нея
maggkrabar написа:аз съм много навит на шифт лайт като на формулите - с 4-5 диода, които един след друг святкат и накрая всички заедно мигат Very Happy
maggkrabar написа:ми то тва с шифтлайта е някаква елементарна схемичка с филтрация на честотата от сигналът за оборотомерът. примерно на 6000, 6500, 7000 святкат последователно три диода, на 7500 святкат всичките 4 и почват да мигат.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта