кандидатура toto

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Прием

Да
24
89%
Не
3
11%
 
Общо гласове : 27

Мнениеот chill » 30 Май 2009, 11:23

Проекта е луд :) Такъв тип пре-конструкции много ме кефят, евала за труда :)
Една идейка, ако искаш да подобряваш магарето:
Изображение
Аватар
chill
 
Мнения: 411
Регистриран на: 22 Мар 2007, 18:31
Местоположение: София

toto

Мнениеот Гост » 30 Май 2009, 11:45

Една идейка, ако искаш да подобряваш магарето:

Слушам те :roll:
Гост
 

Мнениеот j1v » 30 Май 2009, 11:59

Колега, ти няма ли да се регистрираш вече, да те активирам ?

Пиши като свършиш тая работа !
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Гост » 30 Май 2009, 12:21

Регистрирах се, чакам активация от администратора
Гост
 

Мнениеот chill » 30 Май 2009, 12:31

Носачите са от СААБ 9-3, 9-5 или по-късните 900. Алуминиеви (карат ги по трак-дейове, мисля че няма грижи с матеряла), като имаш и по голям избор от щанги. Може да се очаква около 2 градуса негативен камбър само от носачите. Щангата е 26мм стандартни, и ако намериш от дизел са 28мм (опеловите са 22мм стандартно). Задния тампон най-много бой отнася, според мен е добре да е на лагер или поне полиуретан.
За Х на магарето, мисля че е ясно каква е идеята.
Аватар
chill
 
Мнения: 411
Регистриран на: 22 Мар 2007, 18:31
Местоположение: София

Мнениеот Toshko » 30 Май 2009, 16:25

Имам чисто теоретичен въпрос.

Камбер се казва на страничния наклон на шенкела нали? (иначе познат като ъгъл Алфа) Питам защото почти всички го използват и ме обърква...

И това ъгъла който шенкела сключва с вертикала ли е или ъгъла който сключват осите на двата шенкела помежду си? :oops:

Двете неща са едно и също но изразено различно... ако е второто то ъгъл алфа= 1/2ра от камбера... :roll:

************************************************************

Само да допълня, че силата която свива пружината и амортесьора е резултатна на центробежната сила която е хоризонтална и рамото през което действа тя през центъра на тежеста :? (именно т.н. камбер или ъгъл алфа) но причината поради която правя това допълнение е друга... центробежните сили при завиване са най-големи през носача в магарето и от там на гредите на купето... тоест в завой най-голямо усилие би следвало да отива в пода (основата на конструкцията) и по този повод следва да се вземат мерки... а горе отива само допълнителния резултат, който пък отново се пренася долу...
Toshko
 

Мнениеот Гост » 30 Май 2009, 18:10

С картинки май ми е по-лесно - в зелено са въпросните ленти през които се предават усилията между бомбето и гредите отдолу.

А самите греди е хубаво да стигат толкова назад като на картинката - предвид напречниците които така и така са там...

Изображение
Гост
 

Мнениеот Гост » 31 Май 2009, 00:56

Ето две интересни снимки от днес:
Изображение
Шкодата пак стана Шкода (поне външно) :)
Изображение
И една снимка с пробното поставяне на блока.
Гост
 

Мнениеот chill » 01 Юни 2009, 02:42

Аватар
chill
 
Мнения: 411
Регистриран на: 22 Мар 2007, 18:31
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 01 Юни 2009, 10:46

Пуснато на: Пон Юни 01, 2009 2:42 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

http://www.performance-bg.org/forum/vie ... ght=camber



Още не съм активиран и немога да видя линка :oops:
Гост
 

Мнениеот j1v » 01 Юни 2009, 10:52

Заеби, тия дни не мога да седна на компютър.

Скайп, ICQ ???
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Гост » 01 Юни 2009, 10:56

skype totomotorsport
Гост
 

Мнениеот toto » 01 Юни 2009, 11:10

Регнах се :)
Аватар
toto
 
Мнения: 166
Регистриран на: 01 Юни 2009, 11:01
Местоположение: Хасково

Мнениеот anastas83 » 01 Юни 2009, 11:54

честито :D
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Предишна

Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron