кандидатура toto

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Прием

Да
24
89%
Не
3
11%
 
Общо гласове : 27

кандидатура toto

Мнениеот totoNG » 08 Авг 2007, 22:55

Здравейте, ето моето проектче, скромно е но все пак надявам се да ме приемете във вашият форум защото има много неща, които мога да науча от вас http://www.snimka.bg/album.php?album_id=81529&view=1&photo=49
а това е последното с което се сдобих
Изображение
Изображение
и искам да ви питам по какъв начин да изчисля всмукателният колектор
totoNG
 

Мнениеот dido » 08 Авг 2007, 23:15

Какъв двигател ползваш? Пусни повече информация - скорости, диф, окачване, спирачки - всичко, което правиш.

П.П. Не мога да се сдържа да не го пусна - тая табела кефи:
Изображение
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Гост » 08 Авг 2007, 23:31

двигателя е от Фиат Регата 1.6 двувалка карбуратор
Гост
 

Мнениеот totoNG » 08 Авг 2007, 23:35

Двигателя е от Фиат 1.6 105 коня сток за сега,
спирачките съща са засега сток но сам си взел прифилирани дискове от алфа 166 и 4 цилиндрови спирачни апарати и чакат да ги монтирам,
скоростите и диферинциалът са също сток за момента но работя по замяната им с други, защото оригиналните полуоски и изобщо цял заден мост са много глупаво измислени а да не говорим колко слаби са полуоските
totoNG
 

Мнениеот totoNG » 09 Авг 2007, 13:26

Збравих да кажа за окачването.
Отзад монтирах амортисьори Monroe Reflex газови от BMW E30,
а отпред Delphia газови от Лада.
totoNG
 

Мнениеот Misho 605 SVti » 09 Авг 2007, 15:09

Табелата цепи мрака, наистина. :D

Евала за ентусиазма. Какви са ти намеренията от тук нататък, ще променяш ли още нещо по колата? Каква ти е крайната цел?
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 10 Авг 2007, 13:33

Смятам да променя абсолютно всичко по Шкодичката.
Става въпрос за оптичен тунинг, силов тунинг и накрая вътрешният вид.
Проблема е че нещата стават бавно тъй като изникват много проблеми.
Но аз съм упорит и рано или късно ще стане както си го представям.
В момента работя върху новите ми карбуратори, имам проблем с тях, все още незнам как да им настроя вакума.
След това се залавям със скоростната кутия и целият заден мост, тъй като са много слаби и малко по голям въртящ момент от на оригиналният и двигател чупи полуоските.
Гост
 

Мнениеот j1v » 10 Авг 2007, 13:57

Изображение

е т'ва ти требе

http://www.performance-bg.org/forum/vie ... &start=325

в тая тема може да намериш и още инфо. Някой моторджия около теб може и да има готово, ако не, трябват ти 4 часовника и 4 регулаторчета, иначе стрелките подскачат като луди и не можеш да направиш нищо, с тез регулаторчета рестриктираш на входа на часовника, докато задържи някви стабилни показания
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот LordDigital » 11 Авг 2007, 19:15

Tva kym Orginalnite M-Type skorosti na Skodata li so montiral?? ako e taka cha gyrmi ,mnogo losho i mnogo skoro

Inak ne moga da ne glasuvam sys ZA :wink:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот totoNG » 11 Авг 2007, 20:41

Да към оригиналните скорости са
Благодаря на всички които гласуват :D
totoNG
 

Мнениеот LordDigital » 12 Авг 2007, 02:29

totoNG написа:Да към оригиналните скорости са
Благодаря на всички които гласуват :D


До колкото виждам и полуоските са ти от мокрите ,значи нека да си променя мнението - първо там ча се скърши ,що са лекинко като буфер за претварване със момент на трансмисията:)
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот totoNG » 13 Авг 2007, 08:04

:D Да се кърти, ще ги правя.
totoNG
 

Мнениеот anastas83 » 13 Авг 2007, 09:44

тото кеф ми е да те срешна тук :!:
смени си тея "полуоски" с нормолни сухи и с този мотор дуго неможеш да счупиш короната се кърти някаде на 150 кс. с 2л. мотор.
Разгледаи малко архивни снимки там с 130кс. с мокри полуоси искарва едно състезание :!: :evil:
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Мнениеот anastas83 » 13 Авг 2007, 10:05

ДА ако можех да гласувам
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Мнениеот totoNG » 13 Авг 2007, 14:09

Немога да си намеря сухи полуоски никаде.
Доста отдавна търся и дано ми излезе късмета скоро.
За мокрите полуоски знам че са доста слаби, чел съм из чешките сайтове и попринцип им дават да издържат кам 100 к.с.
и намеря ли си донор обезателно ги сменям.
Тогава ще мога и да си поразпиля малко мотора.
За сега по него само маховика съм му олекотил и сложих съединител без демпферни пружини.
totoNG
 

Мнениеот totoNG » 26 Ное 2007, 12:19

:arrow:
totoNG
 

Мнениеот Гост » 14 Дек 2007, 19:40

Сподели точно какъв проблем имаш с вакумите....всмисъл операцията която е показал j1v се нарича синхронизиране. Наистина някой мото майстор може да ти помогне.....за синхрона.....синхрона на дроселовите клапи има отношение за идъла или празния ход и преход ниски средни след това коя клапа на къде сочи малко е се тая (има значение ма за момента едва ли). Та какъв точно ти е проблема???
Гост
 

Мнениеот Гост » 08 Юни 2008, 18:39

карбовете от какъв мотор са и колко им е дросела :?:
Гост
 

Мнениеот totoNG » 04 Апр 2009, 01:51

Здравейте
Мина доста време откакто кандидатствах да бъда приет във форума, но така и не разбрах дали съм приет или отхвърлен.
Проектът, който бях започнал беше завършен:
Изображение
В сравнение с преди колата вървеше по добре но все пак това е масова соц кола с жалък опит за направа на силово предаване, окачване и тн.
и с части като оригиналната скоростна кутия и окачване изобщо неможе да става въпрос за сериозен силов тунинг.
Проектът продължи в друга насока и причината да продължавам да развивам това купе е, че за мен има сантиментална стойност макар и почти нищо да не остана от него. :)
Идеята е поставяне на средно раположен двигател, със задно предаване.
Най подходящ донор за целта беше Ауди.
Изображение
Колата беше налице.
От нея свалих всичко, което ми беше необходимо за проекта и остана това:
Изображение
Налице вече беше агрегата:
Изображение
2.3 10V
И скоростна кутия:
Изображение
Наред беше купето от Шкодата:
Изображение
Изображение
След, като беше свалено всичко ненужно дойде ред на укрепването на купето:
Изображение
Изображение
Изображение
След това беше ред на едно много дълго измерване и напасване на коша от Аудито, накрая всичко си дойде на мястото:
Изображение
Изображение
Изображение
След като всичко си бе на мястото дойде реда на пробното сглобяване на окачването за да се види дали всичко си е ок:
Изображение
Разлика във стъпката на предният мост от Аудито спрямо оригиналният заден мост от Шкодата 100 мм:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Дойде редът на подсилването:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Сега на дневен ред е довършване на уякчението на коша, прекарване на металните тръбички за спирачките, монтиране на кормилни накрайници чрез, които ще регулирам успоредността на колелата и куп други дреболий.
Идеята ми за двигателя е да го турбинирам и да го обърна от мех. инжекция (K-Jetronik) на ел. мисля да използвам Mega.
Турбото съм го избрал:
Изображение
Немога да не покажа и най-"големите" помошници :)
помощничката по разглобяването на донора :)
Изображение
и главният заварчик :)
Изображение
totoNG
 

Мнениеот drigata » 04 Апр 2009, 09:54

завиждам ти за отбора който си събрал :lol:
Аватар
drigata
 
Мнения: 336
Регистриран на: 05 Фев 2009, 12:44

Мнениеот Alexander_Burdin » 23 Апр 2009, 13:16

Неблагодарна работа е кърпенето Но все пак имаш приятни помощници.Успех от мен :) .
Аватар
Alexander_Burdin
 
Мнения: 246
Регистриран на: 20 Апр 2009, 21:24
Местоположение: Исперих

Мнениеот totoNG » 25 Апр 2009, 11:59

Благодаря за подкрепата :)
totoNG
 

Мнениеот anastas83 » 25 Апр 2009, 15:27

пускай малко снимки бре :D
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Мнениеот LordDigital » 26 Апр 2009, 18:37

Тва купе така както е подсилено и със сериозен мотор предиждам да се сгъне точно преди кулонката между вратите - поне във таз точка се оплакваше че е много слаба оня дето пускаше такава шкода по раликросовете (или некакъв негов човек на шкода форума преди 5+ години).

Иначе успех и от мене без добри помощници работата нивга не стаа :wink:
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот Гост » 26 Апр 2009, 20:10

:)
Изображение
Сега работя по предницата, навирам един преден мост от Астра жси :)
Почти е готова работата.
За сгъването на купето не се притеснявам защото съм подсилил двата прага с 2мм ламарина, пък и като свърша с присаждането по купето ще му направя един ролкейдж.
Ето и една снимка на почти готовата задница:
Изображение[/quote]
Гост
 

Следваща

Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта

cron