Здравейте
Мина доста време откакто кандидатствах да бъда приет във форума, но така и не разбрах дали съм приет или отхвърлен.
Проектът, който бях започнал беше завършен:
В сравнение с преди колата вървеше по добре но все пак това е масова соц кола с жалък опит за направа на силово предаване, окачване и тн.
и с части като оригиналната скоростна кутия и окачване изобщо неможе да става въпрос за сериозен силов тунинг.
Проектът продължи в друга насока и причината да продължавам да развивам това купе е, че за мен има сантиментална стойност макар и почти нищо да не остана от него.
Идеята е поставяне на средно раположен двигател, със задно предаване.
Най подходящ донор за целта беше Ауди.
Колата беше налице.
От нея свалих всичко, което ми беше необходимо за проекта и остана това:
Налице вече беше агрегата:
2.3 10V
И скоростна кутия:
Наред беше купето от Шкодата:
След, като беше свалено всичко ненужно дойде ред на укрепването на купето:
След това беше ред на едно много дълго измерване и напасване на коша от Аудито, накрая всичко си дойде на мястото:
След като всичко си бе на мястото дойде реда на пробното сглобяване на окачването за да се види дали всичко си е ок:
Разлика във стъпката на предният мост от Аудито спрямо оригиналният заден мост от Шкодата 100 мм:
Дойде редът на подсилването:
Сега на дневен ред е довършване на уякчението на коша, прекарване на металните тръбички за спирачките, монтиране на кормилни накрайници чрез, които ще регулирам успоредността на колелата и куп други дреболий.
Идеята ми за двигателя е да го турбинирам и да го обърна от мех. инжекция (K-Jetronik) на ел. мисля да използвам Mega.
Турбото съм го избрал:
Немога да не покажа и най-"големите" помошници
помощничката по разглобяването на донора
и главният заварчик