Интересно ми е след прецедентът от последните 4 дена какво ще стане със STREET FORCE, 3-та серия.j1v написа:На street_force мога само да му пожелая успех с евентуалното ново гласуване, ако реши да си поиска пак вот , моя глас пак ще си е ЗА
Очаквам подобна активност от 33+ гласували. И да се разбере кой с коя глава мисли.
Пускам анкета с 3 възможни отговора и 14 дена активност.
Аз стартирам със ЗА.
Това е COPY/PASTE от Серия 2.
street_force написа:така с първия опите не се получи затова може да пробвам пак ...
Аз съм кирил от софия на 20 години от извесно време 4-5 години съм се запалил по перформънс тунинга а нащата почнаха да се развиват след като се запознах с колегата vectra 1.4+ и charlie които доста ми помогнаха и ми отвориха учите в някои неща ...
Първия ми самостоятелен проект беше турбо конверсия на лада и след доста мъки смяна на турбини много смешни грешки и пак много помощ от илян (vectra 1.4+) и няколк изгубени облога с чали успях да я подкарам на смешното налягане от 0.4 . Отам след извено време катане по квартала и по пистат ( тогава нямах книжка) почна да ми става слаба и реших че е време за по високо налягане събрах пари и още инфо сложих по голяма турбина ( турбонетикс които ми донесоха чисто нов от щатите ) след извесни мъки рабрах че с сток ладов карб. над 0.4 не става чудих се много и съвсен случаино ми попадна една снимка на която карба е преди турбината а турбото надува директно в смукателя и реших да пробвам така .. след извесна настроика стана и колата тръгна на 1 бар . пак след извесно време и мъки се здобих с 2 делорто dhl45r и ги монтърах с тях колата вече работеше перфектно добавих си и интеркулер и BOV разредих колата с 1.5 мм гарнитура и почнах да я карам на 1.5 бара понеже турбинта беше голяма има буст след 5000 об но колата вървеше супер и така я продадох .
Следващия ми проект пак беше на личната ми кола бмв е30 318 ис реших че тя ще е атмосверка и речено сторено здобих се с портни валове шрик бутала je с издадено чело запо голяма степен главата беше портната и смукателния колектор мапнахме екуто за новия сетъп на двигателя сложих олекотен маховик по къси скорости и 70 процентов шпер колата се представяше мн добре ..
По това време се запознах с Кормев един пич които искаше да си прави ондата турбо и така речено сторено купихме частите направим му нов турбо колектор инсталнахме всичко голям кулер 440 кубикови дюзи от супра колата работеше на 0.7 налягане сега е мна стеидж 3 с турбо биели бутала колянов вал друга бензинова помпа керамичен съидинител и сега колата е на 1.5 бара върви доста прилично без особенни проблеми
ето линк към темата в хонда форума ;
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8447
линк към профила ми там ;
http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=2603
линк към личните ми снимки от проекта ;
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... umId=91489
следващич проект пак беше хонда сивик монтирахме чицто ново хибрино турбо т3 т4 с 46 мм външен геит турбо пътища 55 мм и испускателна система 63мм неръждавеика с карино карбоново гърне колата е с 440 кубикови дюзи и беше мапната от емо 1net на 0.7 налягане въреше хубаво но за съжаление няколко дена и последва нечеовешки удър с 180 в дърво
ето линк към темата в хонда форума ;
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=9116
ето линк към личната ми галерия с снимки ;
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... umId=85551
През цялото време също така се занимавах в вектрата на Илян правитме подобрения в стоиката на суперчарвжъра някоко пъти сваляхме двигателя от скоро (2 месеца) е с ицяло направен двигател (от иро ) в колата и за сега върви и няма проблеми
снимки няма да пускам че мие забранено
проекта които усъществявам е нисан 200сх турбо ще се сменя турбината с нова т3т4 46мм геит нов колектор 76 мм генерация 63мм турбо пътищя с plate тип кулер идеята е колата да се кара на около 1.3 -1.5 бара в момета сме разгобили двигателя сменат се лагери бутани болтове маховик съидинител пртва се главата и се махат всички излизашни неща по двирателя ( като водата за подгряване на смукателния колектор ) скоростната кутия също е свалена за синхронизатор на 2 ра скорост които си е проблем на тези нисани за момента имаме краен срок до 15 ти колата трябва да е зглобена за да може да ходим да караме на дрифт ден на писта дракон .. ще видим дали ще успеем
за момента няма снимки и няма пуснат проект в някои форум
моите коли са бмв и фият пунто гт турбо които е с сменена турбина и някои карантии кара се на 1.6 1.7 бара с Plate тип кулер 55мм турбо пътища и 63 мм изпускателна генерация в момента колата неработи поради 2 причини 1 во изгорял дебитомер (за което имам въпроси ако ме приемете ) и се преправят турбо пътищата да се имести радятора малко напред колата е правена в monster performance от генчо (set16v)
еми кво да кажа това е от мене дано този път приемете и да сметнете кандидатурата ми за достатъно изчерпателна