... Какво ще стане със STREET FORCE, 3-та серия - ПРИЕТ

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Да приемем ли Street Force?

Анкетата свършва на 26 Юли 2007, 11:32

Да
23
77%
Не
6
20%
Въздържал се
1
3%
 
Общо гласове : 30

... Какво ще стане със STREET FORCE, 3-та серия - ПРИЕТ

Мнениеот Misho 605 SVti » 12 Юли 2007, 11:32

j1v написа:На street_force мога само да му пожелая успех с евентуалното ново гласуване, ако реши да си поиска пак вот :idea: , моя глас пак ще си е ЗА
Интересно ми е след прецедентът от последните 4 дена какво ще стане със STREET FORCE, 3-та серия.

Очаквам подобна активност от 33+ гласували. И да се разбере кой с коя глава мисли.

Пускам анкета с 3 възможни отговора и 14 дена активност.

Аз стартирам със ЗА.

Това е COPY/PASTE от Серия 2.

street_force написа:така с първия опите не се получи затова може да пробвам пак ...

Аз съм кирил от софия на 20 години от извесно време 4-5 години съм се запалил по перформънс тунинга а нащата почнаха да се развиват след като се запознах с колегата vectra 1.4+ и charlie които доста ми помогнаха и ми отвориха учите в някои неща ...

Първия ми самостоятелен проект беше турбо конверсия на лада и след доста мъки смяна на турбини много смешни грешки и пак много помощ от илян (vectra 1.4+) и няколк изгубени облога с чали успях да я подкарам на смешното налягане от 0.4 . Отам след извено време катане по квартала и по пистат ( тогава нямах книжка) почна да ми става слаба и реших че е време за по високо налягане събрах пари и още инфо сложих по голяма турбина ( турбонетикс които ми донесоха чисто нов от щатите ) след извесни мъки рабрах че с сток ладов карб. над 0.4 не става чудих се много и съвсен случаино ми попадна една снимка на която карба е преди турбината а турбото надува директно в смукателя и реших да пробвам така .. след извесна настроика стана и колата тръгна на 1 бар . пак след извесно време и мъки се здобих с 2 делорто dhl45r и ги монтърах с тях колата вече работеше перфектно добавих си и интеркулер и BOV разредих колата с 1.5 мм гарнитура и почнах да я карам на 1.5 бара понеже турбинта беше голяма има буст след 5000 об но колата вървеше супер и така я продадох .



Следващия ми проект пак беше на личната ми кола бмв е30 318 ис реших че тя ще е атмосверка и речено сторено здобих се с портни валове шрик бутала je с издадено чело запо голяма степен главата беше портната и смукателния колектор мапнахме екуто за новия сетъп на двигателя сложих олекотен маховик по къси скорости и 70 процентов шпер колата се представяше мн добре ..



По това време се запознах с Кормев един пич които искаше да си прави ондата турбо и така речено сторено купихме частите направим му нов турбо колектор инсталнахме всичко голям кулер 440 кубикови дюзи от супра колата работеше на 0.7 налягане сега е мна стеидж 3 с турбо биели бутала колянов вал друга бензинова помпа керамичен съидинител и сега колата е на 1.5 бара върви доста прилично без особенни проблеми

ето линк към темата в хонда форума ;

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8447

линк към профила ми там ;

http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=2603

линк към личните ми снимки от проекта ;

http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... umId=91489


следващич проект пак беше хонда сивик монтирахме чицто ново хибрино турбо т3 т4 с 46 мм външен геит турбо пътища 55 мм и испускателна система 63мм неръждавеика с карино карбоново гърне колата е с 440 кубикови дюзи и беше мапната от емо 1net на 0.7 налягане въреше хубаво но за съжаление няколко дена и последва нечеовешки удър с 180 в дърво :cry:


Изображение

ето линк към темата в хонда форума ;


http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=9116


ето линк към личната ми галерия с снимки ;


http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... umId=85551


През цялото време също така се занимавах в вектрата на Илян правитме подобрения в стоиката на суперчарвжъра някоко пъти сваляхме двигателя от скоро (2 месеца) е с ицяло направен двигател (от иро :? ) в колата и за сега върви и няма проблеми :twisted: :twisted: :twisted:
снимки няма да пускам че мие забранено :P :P :P


проекта които усъществявам е нисан 200сх турбо ще се сменя турбината с нова т3т4 46мм геит нов колектор 76 мм генерация 63мм турбо пътищя с plate тип кулер идеята е колата да се кара на около 1.3 -1.5 бара в момета сме разгобили двигателя сменат се лагери бутани болтове маховик съидинител пртва се главата и се махат всички излизашни неща по двирателя ( като водата за подгряване на смукателния колектор ) скоростната кутия също е свалена за синхронизатор на 2 ра скорост които си е проблем на тези нисани :cry: за момента имаме краен срок до 15 ти колата трябва да е зглобена за да може да ходим да караме на дрифт ден на писта дракон .. ще видим дали ще успеем :?: :!: :oops:


за момента няма снимки и няма пуснат проект в някои форум :oops:



моите коли са бмв и фият пунто гт турбо които е с сменена турбина и някои карантии кара се на 1.6 1.7 бара с Plate тип кулер 55мм турбо пътища и 63 мм изпускателна генерация в момента колата неработи поради 2 причини 1 во изгорял дебитомер (за което имам въпроси ако ме приемете ) и се преправят турбо пътищата да се имести радятора малко напред колата е правена в monster performance от генчо (set16v)


еми кво да кажа това е от мене дано този път приемете и да сметнете кандидатурата ми за достатъно изчерпателна :P :P :P :P
Последна промяна Misho 605 SVti на 25 Юли 2007, 09:07, променена общо 2 пъти
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот j1v » 12 Юли 2007, 11:39

само една забележка, преди доста време не помна кой подхвана, ма се реши, че вот "въздържал се" няма
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Misho 605 SVti » 12 Юли 2007, 11:41

Аз го подхванах, но четох преди малко в съседния раздел, че отговорите на анкетата са три - за, против и въздържал се. И че след 3-тия ден темата се прави важна, ако не е набрала кворум, за да не се пропуска от отнесени грозници като мен. :lol:

Така че реших да спазя процедурата.

6. Анкета, която не е приключила като кворум се прави Важна тема след третия ден от пускането и. Това ще намали шанса някой да не гласува поради разсеяност примерно.
7. След приключване на анкетата, съгласно резултата и (приет или отхвърлен), той се обявява в темата с кандидатурата в раздела Нови потребители, т.е. в края на темата (или в заглавието) се пише ПРИЕТ или ОТХВЪРЛЕН и темата се заключва. Така новите потребители ще знаят какво се случва с техните кандидатури. Това предлагам да бъде задължение на администратора.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот j1v » 12 Юли 2007, 11:55

tabakoff написа: ...
...
Това предлагам да бъде задължение на администратора.


Т'ва не знам кой го е мислил, ма аз не съм съгласен :!:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Lukan » 12 Юли 2007, 11:57

Ми да ,прав си,штот пак ша го отнесеш :lol: :lol: :lol:
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот Misho 605 SVti » 12 Юли 2007, 12:08

Ами да променим точката, та да може да се прави важна от модераторите примерно, не е философия, а и само Живко да го отнася не е колегиално, малко и ние да се нагъзим. :lol:

Минават 3 дена - на четвъртия някой правит емата важна.

Минават 14 дена, темата се заключва, и според набрания вот някой от модераторите или администраторите, няма значение кой, пише в заглавието ПРИЕТ или ОТХВЪРЛЕН, и нещата приключват.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот kelesha » 12 Юли 2007, 15:03

И аз съм ЗА както вече писах :D
Аватар
kelesha
 
Мнения: 1194
Регистриран на: 13 Яну 2006, 18:22
Местоположение: Варна

Мнениеот Tzenko » 12 Юли 2007, 16:06

j1v написа:
tabakoff написа: ...
...
Това предлагам да бъде задължение на администратора.


Т'ва не знам кой го е мислил, ма аз не съм съгласен :!:


Taка и така се аз го правя, ко ревеш :lol: :lol:
Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Изображение
Аватар
Tzenko
BMW Секта
 
Мнения: 818
Регистриран на: 10 Фев 2006, 15:28

Мнениеот Celica » 12 Юли 2007, 18:27

Едно ЗА и от мен.
Само искам да помоля Момчето, ако го приемат да пише малко по разбираемо и граматически правилно.
Последна промяна Celica на 12 Юли 2007, 22:57, променена общо 1 път
Аватар
Celica
 
Мнения: 104
Регистриран на: 07 Май 2006, 01:28
Местоположение: Варна, морето...

Мнениеот kelesha » 12 Юли 2007, 19:28

Celica написа:Само искам да помоля Момчето, ако го приемат да пише малко по разбираемо и граматически правилно.

Такова нЯщо тряя ма помолиш и мене, ама и да ма помолиш няя са случи :D
Аватар
kelesha
 
Мнения: 1194
Регистриран на: 13 Яну 2006, 18:22
Местоположение: Варна

Мнениеот ludiagsm » 12 Юли 2007, 19:55

"ЗА" и от мен
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот Celica » 12 Юли 2007, 20:05

kelesha написа:
Celica написа:Само искам да помоля Момчето, ако го приемат да пише малко по разбираемо и граматически правилно.

Такова нЯщо тряя ма помолиш и мене, ама и да ма помолиш няя са случи :D


Не е така Тони, има разлика между използване на сленг изрази и от това да напишеш Учи(очи) и сякви подобни, мен ми беше трудно да прочета цялата му перформанце история, дразнещо е,
а и аз не пиша супер но поне мисля че ми се разбира.
аи да не спамим темата спирам по въпроса
Последна промяна Celica на 12 Юли 2007, 22:57, променена общо 1 път
Аватар
Celica
 
Мнения: 104
Регистриран на: 07 Май 2006, 01:28
Местоположение: Варна, морето...

Мнениеот j1v » 12 Юли 2007, 20:34

Celica написа:Едно ЗА и от мен.
Само искам да помоля Момчето, ако го приемат да пише малко по разбираемо и граматически правилно.


А теб може ли да те помоля да не пишеш така в цветничко :D ?
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот ildimitrov » 16 Юли 2007, 11:35

За. Познавам младежа. Мнението ми за него е че е пич, доста чете, доста се интересува и доста работи.
75 turbodelta написа:За бога това е алфа, всичко може да е наебано!

Изображение
Аватар
ildimitrov
 
Мнения: 191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 22:02
Местоположение: Враца

Мнениеот zlobjul » 16 Юли 2007, 13:13

Отново - ЗА ...
Аватар
zlobjul
 
Мнения: 130
Регистриран на: 03 Яну 2007, 21:51

Мнениеот Misho 605 SVti » 24 Юли 2007, 12:57

Живко, ще го регистрираме ли момчето?
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот j1v » 24 Юли 2007, 13:35

tabakoff написа:Живко, ще го регистрираме ли момчето?


ми не съм видял, че е събрал гласове, да се регистрира !
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот paco » 24 Юли 2007, 23:13

Честито на колегата :)

j1v..вземи да затриеш трите теми или по-добре ги премести да не се гледат от нови кандидати, че така като ги види някой на куп е малко кофти.

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 24 Юли 2007, 23:58

регнах се мерси на всички гласували този път за и против мене
Гост
 


Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

cron