Модератори: Форум модератори, Voting
street_force написа:проекта които усъществявам е нисан 200сх турбо ще се сменя турбината с нова т3т4 46мм геит нов колектор 76 мм генерация 63мм турбо пътищя с plate тип кулер идеята е колата да се кара на около 1.3 -1.5 бара в момета сме разгобили двигателя сменат се лагери бутани болтове маховик съидинител пртва се главата и се махат всички излизашни неща по двирателя ( като водата за подгряване на смукателния колектор ) скоростната кутия също е свалена за синхронизатор на 2 ра скорост които си е проблем на тези нисани за момента имаме краен срок до 15 ти колата трябва да е зглобена за да може да ходим да караме на дрифт ден на писта дракон .. ще видим дали ще успеем
75 turbodelta написа:За бога това е алфа, всичко може да е наебано!
MaXo написа: Ама на Калояново ще я карате вече на 1.3-1.5 ли?
anastas83 написа:Киро как ти беше лага когато сложи карба преди турбото нали не си вързал кулер и друго горе долу ква ти беше температурата на сместа след турбината
MaXo написа:Ще я счупвате ми се струва...
не без кулер беше ми нямам си така на идея каква е била температурата амам като знма как се загрява студента част на търбината е била доста топличка
тя системата си неше куца но пък за сметка на това работеше имаше проблем като ръмне маркуч как хибаво се палешеMaXo написа:Ще я счупвате ми се струва...
защо така мислиш ?? обоснови се
MaXo написа:На 1 бар със сток чипа знам, че ще карате ... Анатоли така ми разправя, че със сток чипа на първо време.... а тя ще върви бедничко ... + това има фиуу кът, който няма да ви позволи да карате на 1 бар... демек със сток чипа няма как да стане.Бензиновата помпа също няма дебит за толкова. 1 бар с тази турбина си е около 270-280 коня... ако всичко е наред.На 1.5 няма да издържи нито мотора ... нито скоростите ... нито съединителя ... не знам как така решавате на колко ще карате.... не е ли до колкото ти позволяват компонентите... или е до колкото решите?
street_force написа:за чипа сме го решили проблема помпата одавна не е оригиналната ..а защо да не издържи на 1.5 бара . е тва немога да рабрера докарва се степен 7 биелите ще издърат буталата също нп дюзи си имаме сащо ще се мине на мега скуирт за съдинителя като доде ще ти покажа каква каремика съм си харесал ..а относно скоростите те и без тва са боклук просто трябва да се счупят за да ги смениме
MaXo написа:street_force написа:за чипа сме го решили проблема помпата одавна не е оригиналната ..а защо да не издържи на 1.5 бара . е тва немога да рабрера докарва се степен 7 биелите ще издърат буталата също нп дюзи си имаме сащо ще се мине на мега скуирт за съдинителя като доде ще ти покажа каква каремика съм си харесал ..а относно скоростите те и без тва са боклук просто трябва да се счупят за да ги смениме
А как определяш, че ще издържат като Анатоли дори не е сигурен, че са от турбо Ниссан понеже са сменяни ... и искаше снимка на бутало да му пращам? Казах му да чете повече в ония форум за 200сх ама вие явно сте решили да откривате топлата вода...
Не знам как ти идва тая увереност за 1.5 след като буталата не знаете от какво са ... имате си ризи ... и сте купили биелни ла
гери за атмосферка ca18... те стават ама до колкото знам материала на турбо лагерите е малко по-различен.
Дюзи си имате ... а на какво налягане на бенза ще карате... тези 440ки не са мноооо голями и за 1.5 малеят!!!
Скоростите с какво ще ги смените ... чул е за скорости от С14 ... ама тя също държи около същите коне ... просто няма такива драми със синхронизаторите.
Ето тази тема е за теб... чети хубаво и си мисли пак за 1.5:
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=142254
незнам как реши че сме купили лагери за атмосверен нисанм ама здраве да е са кво да се правии сте купили биелни лагери за атмосферка ca18... те стават ама до колкото знам материала на турбо лагерите е малко по-различен
за налягането и за дюзите ще се разбере след като подкараме колата така наизуст немога да говоряДюзи си имате ... а на какво налягане на бенза ще карате... тези 440ки не са мноооо голями и за 1.5 малеят!!!
Скоростите с какво ще ги смените ... чул е за скорости от С14 ... ама тя също държи около същите коне ... просто няма такива драми със синхронизаторите.
street_force написа: ....оделно аз съм на мнениче щем сток бутала на двигатели с железна гарнитура могат да си карат на 1.5 бата с сток буталата без да се разпаднат и тези да не са от турбо ще издържат
street_force написа:............................
еми ще ги счупи и тях после ще си купи други тва не е мои проблем
точно за това ти говоря...тои си решава (Анатоли)
paco написа:street_force написа: ....оделно аз съм на мнениче щем сток бутала на двигатели с железна гарнитура могат да си карат на 1.5 бата с сток буталата без да се разпаднат и тези да не са от турбо ще издържат
Да, да ама друг път Челото на буталото е близо два пъти по-тънко от на турбо бутала...и в най-добрия случай се вдлъбват или пукат а ако не се осетиш овреме слизат в картера.
РАСО
Бижо Бижев
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта