може ли да опитам пак ?? - ОТХВЪРЛЕН

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

Вот

Да
19
63%
Не
11
37%
 
Общо гласове : 30

може ли да опитам пак ?? - ОТХВЪРЛЕН

Мнениеот street_force » 06 Юни 2007, 02:22

така с първия опите не се получи затова може да пробвам пак ...

Аз съм кирил от софия на 20 години от извесно време 4-5 години съм се запалил по перформънс тунинга а нащата почнаха да се развиват след като се запознах с колегата vectra 1.4+ и charlie които доста ми помогнаха и ми отвориха учите в някои неща ...

Първия ми самостоятелен проект беше турбо конверсия на лада и след доста мъки смяна на турбини много смешни грешки и пак много помощ от илян (vectra 1.4+) и няколк изгубени облога с чали успях да я подкарам на смешното налягане от 0.4 . Отам след извено време катане по квартала и по пистат ( тогава нямах книжка) почна да ми става слаба и реших че е време за по високо налягане събрах пари и още инфо сложих по голяма турбина ( турбонетикс които ми донесоха чисто нов от щатите ) след извесни мъки рабрах че с сток ладов карб. над 0.4 не става чудих се много и съвсен случаино ми попадна една снимка на която карба е преди турбината а турбото надува директно в смукателя и реших да пробвам така .. след извесна настроика стана и колата тръгна на 1 бар . пак след извесно време и мъки се здобих с 2 делорто dhl45r и ги монтърах с тях колата вече работеше перфектно добавих си и интеркулер и BOV разредих колата с 1.5 мм гарнитура и почнах да я карам на 1.5 бара понеже турбинта беше голяма има буст след 5000 об но колата вървеше супер и така я продадох .



Следващия ми проект пак беше на личната ми кола бмв е30 318 ис реших че тя ще е атмосверка и речено сторено здобих се с портни валове шрик бутала je с издадено чело запо голяма степен главата беше портната и смукателния колектор мапнахме екуто за новия сетъп на двигателя сложих олекотен маховик по къси скорости и 70 процентов шпер колата се представяше мн добре ..



По това време се запознах с Кормев един пич които искаше да си прави ондата турбо и така речено сторено купихме частите направим му нов турбо колектор инсталнахме всичко голям кулер 440 кубикови дюзи от супра колата работеше на 0.7 налягане сега е мна стеидж 3 с турбо биели бутала колянов вал друга бензинова помпа керамичен съидинител и сега колата е на 1.5 бара върви доста прилично без особенни проблеми

ето линк към темата в хонда форума ;

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8447

линк към профила ми там ;

http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=2603

линк към личните ми снимки от проекта ;

http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... umId=91489


следващич проект пак беше хонда сивик монтирахме чицто ново хибрино турбо т3 т4 с 46 мм външен геит турбо пътища 55 мм и испускателна система 63мм неръждавеика с карино карбоново гърне колата е с 440 кубикови дюзи и беше мапната от емо 1net на 0.7 налягане въреше хубаво но за съжаление няколко дена и последва нечеовешки удър с 180 в дърво :cry:


Изображение

ето линк към темата в хонда форума ;


http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=9116


ето линк към личната ми галерия с снимки ;


http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... umId=85551


През цялото време също така се занимавах в вектрата на Илян правитме подобрения в стоиката на суперчарвжъра някоко пъти сваляхме двигателя от скоро (2 месеца) е с ицяло направен двигател (от иро :? ) в колата и за сега върви и няма проблеми :twisted: :twisted: :twisted:
снимки няма да пускам че мие забранено :P :P :P


проекта които усъществявам е нисан 200сх турбо ще се сменя турбината с нова т3т4 46мм геит нов колектор 76 мм генерация 63мм турбо пътищя с plate тип кулер идеята е колата да се кара на около 1.3 -1.5 бара в момета сме разгобили двигателя сменат се лагери бутани болтове маховик съидинител пртва се главата и се махат всички излизашни неща по двирателя ( като водата за подгряване на смукателния колектор ) скоростната кутия също е свалена за синхронизатор на 2 ра скорост които си е проблем на тези нисани :cry: за момента имаме краен срок до 15 ти колата трябва да е зглобена за да може да ходим да караме на дрифт ден на писта дракон .. ще видим дали ще успеем :?: :!: :oops:


за момента няма снимки и няма пуснат проект в някои форум :oops:



моите коли са бмв и фият пунто гт турбо които е с сменена турбина и някои карантии кара се на 1.6 1.7 бара с Plate тип кулер 55мм турбо пътища и 63 мм изпускателна генерация в момента колата неработи поради 2 причини 1 во изгорял дебитомер (за което имам въпроси ако ме приемете ) и се преправят турбо пътищата да се имести радятора малко напред колата е правена в monster performance от генчо (set16v)


еми кво да кажа това е от мене дано този път приемете и да сметнете кандидатурата ми за достатъно изчерпателна :P :P :P :P
street_force
 

Мнениеот j1v » 06 Юни 2007, 07:16

Добавих анкета, успех
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Re: може ли да опитам пак ??

Мнениеот MaXo » 06 Юни 2007, 09:38

street_force написа:проекта които усъществявам е нисан 200сх турбо ще се сменя турбината с нова т3т4 46мм геит нов колектор 76 мм генерация 63мм турбо пътищя с plate тип кулер идеята е колата да се кара на около 1.3 -1.5 бара в момета сме разгобили двигателя сменат се лагери бутани болтове маховик съидинител пртва се главата и се махат всички излизашни неща по двирателя ( като водата за подгряване на смукателния колектор ) скоростната кутия също е свалена за синхронизатор на 2 ра скорост които си е проблем на тези нисани :cry: за момента имаме краен срок до 15 ти колата трябва да е зглобена за да може да ходим да караме на дрифт ден на писта дракон .. ще видим дали ще успеем :?: :!: :oops:


Ама на Калояново ще я карате вече на 1.3-1.5 ли? :D
MaXo
 

Мнениеот ildimitrov » 06 Юни 2007, 10:56

Киро го знам още докато правеше изпълненията с лада-да :wink: Не ми вярваше тогава, че със сток карба няма да върви тая лада кат хората, ма по-късно му дойде акъла.

Доста чете пича, доста се интересува и не е някъф лигльо. От мен - ЗА :wink:
75 turbodelta написа:За бога това е алфа, всичко може да е наебано!

Изображение
Аватар
ildimitrov
 
Мнения: 191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 22:02
Местоположение: Враца

Re: може ли да опитам пак ??

Мнениеот street_force » 06 Юни 2007, 12:08

MaXo написа: Ама на Калояново ще я карате вече на 1.3-1.5 ли? :D



мне на калояново си мисля за барче :lol:
street_force
 

Мнениеот anastas83 » 06 Юни 2007, 12:14

Киро как ти беше лага когато сложи карба преди турбото :?: :?: нали не си вързал кулер :lol: и друго горе долу ква ти беше температурата на сместа след турбината :?:
Аватар
anastas83
 
Мнения: 893
Регистриран на: 15 Дек 2006, 00:41
Местоположение: plovdiv

Мнениеот MaXo » 06 Юни 2007, 12:15

Ще я счупвате ми се струва...
MaXo
 

street_force

Мнениеот Charlie » 06 Юни 2007, 12:18

anastas83 написа:Киро как ти беше лага когато сложи карба преди турбото :?: :?: нали не си вързал кулер :lol: и друго горе долу ква ти беше температурата на сместа след турбината :?:



не без кулер беше :lol: :lol: :lol: ми нямам си така на идея каква е била температурата амам като знма как се загрява студента част на търбината е била доста топличка

тя системата си неше куца но пък за сметка на това работеше :D :D :D :D имаше проблем като ръмне маркуч как хибаво се палеше :lol: :lol: :lol: :lol:

MaXo написа:Ще я счупвате ми се струва...



защо така мислиш ?? обоснови се
Charlie
 
Мнения: 67
Регистриран на: 04 Май 2007, 20:24

Мнениеот street_force » 06 Юни 2007, 12:23

не без кулер беше ми нямам си така на идея каква е била температурата амам като знма как се загрява студента част на търбината е била доста топличка

тя системата си неше куца но пък за сметка на това работеше имаше проблем като ръмне маркуч как хибаво се палеше

MaXo написа:Ще я счупвате ми се струва...



защо така мислиш ?? обоснови се



дам ташак си беше ... а относно лага турбината пак си тръгваше късно щото беше малко големичка и беше бая лагава за кулер неможе и да се мисли .. а интересното е че като сложих карба преди турбото сии мислех че ще пали по трудно а то се оказа че си палеше даже по добре интересно защо
street_force
 

Мнениеот MaXo » 06 Юни 2007, 12:27

На 1 бар със сток чипа знам, че ще карате ... Анатоли така ми разправя, че със сток чипа на първо време.... а тя ще върви бедничко ... + това има фиуу кът, който няма да ви позволи да карате на 1 бар... демек със сток чипа няма как да стане.Бензиновата помпа също няма дебит за толкова. 1 бар с тази турбина си е около 270-280 коня... ако всичко е наред.На 1.5 няма да издържи нито мотора ... нито скоростите ... нито съединителя ... не знам как така решавате на колко ще карате.... не е ли до колкото ти позволяват компонентите... или е до колкото решите?
MaXo
 

Мнениеот street_force » 06 Юни 2007, 12:36

MaXo написа:На 1 бар със сток чипа знам, че ще карате ... Анатоли така ми разправя, че със сток чипа на първо време.... а тя ще върви бедничко ... + това има фиуу кът, който няма да ви позволи да карате на 1 бар... демек със сток чипа няма как да стане.Бензиновата помпа също няма дебит за толкова. 1 бар с тази турбина си е около 270-280 коня... ако всичко е наред.На 1.5 няма да издържи нито мотора ... нито скоростите ... нито съединителя ... не знам как така решавате на колко ще карате.... не е ли до колкото ти позволяват компонентите... или е до колкото решите?



за чипа сме го решили проблема :wink: помпата одавна не е оригиналната ..а защо да не издържи на 1.5 бара . е тва немога да рабрера докарва се степен 7 биелите ще издърат буталата също нп дюзи си имаме сащо ще се мине на мега скуирт за съдинителя като доде ще ти покажа каква каремика съм си харесал ..а относно скоростите те и без тва са боклук просто трябва да се счупят за да ги смениме
street_force
 

Мнениеот MaXo » 06 Юни 2007, 12:56

street_force написа:за чипа сме го решили проблема :wink: помпата одавна не е оригиналната ..а защо да не издържи на 1.5 бара . е тва немога да рабрера докарва се степен 7 биелите ще издърат буталата също нп дюзи си имаме сащо ще се мине на мега скуирт за съдинителя като доде ще ти покажа каква каремика съм си харесал ..а относно скоростите те и без тва са боклук просто трябва да се счупят за да ги смениме


А как определяш, че ще издържат като Анатоли дори не е сигурен, че са от турбо Ниссан понеже са сменяни ... и искаше снимка на бутало да му пращам? Казах му да чете повече в ония форум за 200сх ама вие явно сте решили да откривате топлата вода...

Не знам как ти идва тая увереност за 1.5 след като буталата не знаете от какво са ... имате си ризи ... и сте купили биелни лагери за атмосферка ca18... те стават ама до колкото знам материала на турбо лагерите е малко по-различен.

Дюзи си имате ... а на какво налягане на бенза ще карате... тези 440ки не са мноооо голями и за 1.5 малеят!!!

Скоростите с какво ще ги смените ... чул е за скорости от С14 ... ама тя също държи около същите коне ... просто няма такива драми със синхронизаторите.

Ето тази тема е за теб... чети хубаво и си мисли пак за 1.5:
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=142254
MaXo
 

Мнениеот street_force » 06 Юни 2007, 13:18

MaXo написа:
street_force написа:за чипа сме го решили проблема :wink: помпата одавна не е оригиналната ..а защо да не издържи на 1.5 бара . е тва немога да рабрера докарва се степен 7 биелите ще издърат буталата също нп дюзи си имаме сащо ще се мине на мега скуирт за съдинителя като доде ще ти покажа каква каремика съм си харесал ..а относно скоростите те и без тва са боклук просто трябва да се счупят за да ги смениме


А как определяш, че ще издържат като Анатоли дори не е сигурен, че са от турбо Ниссан понеже са сменяни ... и искаше снимка на бутало да му пращам? Казах му да чете повече в ония форум за 200сх ама вие явно сте решили да откривате топлата вода...

Не знам как ти идва тая увереност за 1.5 след като буталата не знаете от какво са ... имате си ризи ... и сте купили биелни ла
гери за атмосферка ca18... те стават ама до колкото знам материала на турбо лагерите е малко по-различен.

Дюзи си имате ... а на какво налягане на бенза ще карате... тези 440ки не са мноооо голями и за 1.5 малеят!!!

Скоростите с какво ще ги смените ... чул е за скорости от С14 ... ама тя също държи около същите коне ... просто няма такива драми със синхронизаторите.

Ето тази тема е за теб... чети хубаво и си мисли пак за 1.5:
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=142254




максо аз немога да рабера що ме бъркаш с анатоли ?? тои си решава и тва е а относно буталата са от турбио нисан онзи ден гледах едно оригинално извадено от блок а тва че ти е искал снимка какво лошо има човека се образова не се е родил науче да не говорим че е тунинг средите от има нама 5 месеца :!:

оделно аз съм на мнениче щем сток бутала на двигатели с железна гарнитура могат да си карат на 1.5 бата с сток буталата без да се разпаднат и тези да не са от турбо ще издържат


и сте купили биелни лагери за атмосферка ca18... те стават ама до колкото знам материала на турбо лагерите е малко по-различен
незнам как реши че сме купили лагери за атмосверен нисанм ама здраве да е са кво да се прави


Дюзи си имате ... а на какво налягане на бенза ще карате... тези 440ки не са мноооо голями и за 1.5 малеят!!!
за налягането и за дюзите ще се разбере след като подкараме колата така наизуст немога да говоря :wink:



Скоростите с какво ще ги смените ... чул е за скорости от С14 ... ама тя също държи около същите коне ... просто няма такива драми със синхронизаторите.



еми ще ги счупи и тях после ще си купи други тва не е мои проблем :wink:

максо мерсиз а темата беше ми полезна и пак си мисля за 1.5 нали знаеш без риск си седиш мизерник ако се счупи здраве да е оправя се ама ко не щ си кара на 1.3 бара и ще си свирка ако не ти стиска се возиш на 0.6 и тва е


единственото което ми е интересно е при положение че тази кола е е дебитомер преди тубината аз смятам че номоже да се сложи BOV към атмосвера щото дебитомера ще отчете някакво количество въздух което не влиза в смукателя вие как мислите ?
street_force
 

Мнениеот paco » 06 Юни 2007, 15:16

street_force написа: ....оделно аз съм на мнениче щем сток бутала на двигатели с железна гарнитура могат да си карат на 1.5 бата с сток буталата без да се разпаднат и тези да не са от турбо ще издържат


Да, да ама друг път :!: Челото на буталото е близо два пъти по-тънко от на турбо бутала...и в най-добрия случай се вдлъбват или пукат а ако не се осетиш овреме слизат в картера.

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Re: може ли да опитам пак ??

Мнениеот Бижо Бижев » 06 Юни 2007, 19:46

street_force написа:............................


Пич мисля че за някой неща не си прав.
След като правите проекта 2-мата с въпросния Анатоли(не го познавам) и както съдя си по запознат с проблемите по турбоконверсиите мисля че трябва да подходите по добре.Кому е нужно да се затваря мотора, последващо изнасилване на същия и пак ремонти....Ако тръгнете по пътя на проба-грешка доста ще вървите :wink:
еми ще ги счупи и тях после ще си купи други тва не е мои проблем

тои си решава (Анатоли)
точно за това ти говоря...
Максо ти е дал един линк нали :?: :wink: -Точно това е и идеята на форума ако ме разбираш :wink:
Този форум не е създаден с идеята да бъде скрит и изолиран от другите форуми, идеята на форума (ако правилно съм разбрал) е да може човек да сподели/обмени опит с хора минали вече по този път...
Не е целта да напъваш да направиш нещо което вече е дало проблем при други колеги :wink: Най големия "+" на форума е че може да получиш адекватен отговор от наистина знаещи хора... и да избегнеш проблемите с които предстои да се сблъскаш :wink:
Има едно цунами което проби доста бутала на този принцип проба-грешка :D надявам се да не тръгваш по неговия път.Топлата вода е открита отдавна..
Без лоши помисли :wink: надявам се да успеш с каквото си се захванал :wink: и ако имам възможност бих ти помагал с каквото мога.

П.С Поздрави на Данчо Кормев :D :wink:
Аватар
Бижо Бижев
 
Мнения: 138
Регистриран на: 11 Юли 2006, 13:28
Местоположение: :овтслетижотсеМ

Мнениеот Гост » 06 Юни 2007, 22:27

paco написа:
street_force написа: ....оделно аз съм на мнениче щем сток бутала на двигатели с железна гарнитура могат да си карат на 1.5 бата с сток буталата без да се разпаднат и тези да не са от турбо ще издържат


Да, да ама друг път :!: Челото на буталото е близо два пъти по-тънко от на турбо бутала...и в най-добрия случай се вдлъбват или пукат а ако не се осетиш овреме слизат в картера.

РАСО


точно това има в предвид :wink: :wink: :wink:



Бижо Бижев


колега наистина донякаде си прав но без риск няма успех ако неискаш да ти се чупи колата си я караш атмосверака тва е неможе нещо избнасилено да кара колкото както илиза заводски оделно въпросни нисан ние не правим турбо конверсия а си есток турбо ни прото сменяме компрнентите с други по голяма турбина по голям кулер и тн несмятам че при положение че си е сток турбо двигател няла да издържи още 0.6 отгоре а за да ги издържи с сигурност ще го рарередим с по дебела гарнитура за да му падне малко степента на згъстяване за да няма бекпрешър се слага по голяма турбина и генерация на 72 мм всичко се преправя сменя се бензиновата помпа дзи еку и така .

Ако се счупи ще видим кое е слабото място и ще се оправи ако всички са били на принципа не експерементираи слушаи другите какво ти говорят до са доникаде нямаше да сме стигнали ...


оделно че незнам максо по кои път е минал сми не че искам да кажа нещо ама не е тои човека от които да приемам съвети да прав е от време на време ама... може и без неговите съвети :P :P :P


а за данчо и тои замисля стеидж 4 с дуга турбина и бая други работи :wink:
Гост
 

Мнениеот zlobjul » 08 Юни 2007, 10:34

Аз мисля че човека заслужава да бъде приет във форума.А относно атмосферните и турбо буталата не сте съвсем прави защото има атмосферни които държат много и не може просто така да се каже че ще се счупят . Относно лагерите бихте ли ми казали , при положение че има налягане на маслото защо трябва да са от друг метал и защо няма да издържат ? Аз карам със заводски лагери на моята аскона и като ги свалихме ( след като счупих едни турбо бутала ) бяха като нови... Значи турбо буталата от Пунто се счупиха на 1,8 бара , а на лагерите им нямаше нищо. А след като човек е тръгнал да прави нещо сериозно по колата си , то няма начин всичко да мине гладко . И ако ми кажете че има някой който прави силов тунинг и не е имал нито един проблем и не му се е строшило нещо , просто няма да ви повярвам.От мен ЗА.
Аватар
zlobjul
 
Мнения: 130
Регистриран на: 03 Яну 2007, 21:51

Мнениеот street.force » 12 Юли 2007, 01:32

като гледам не се галсува и няма смисъл да чакам официално отеглям канддатурата си явно съм по недостоен за тоя форум от неква пичка ясно е коко са си субектини вотовете



мерси на всички и се извинявам за галвоболита за анкетите и тн .
street.force
 

Мнениеот Lukan » 12 Юли 2007, 08:47

Сега искам да видя кой от вас широкоскроените ,невзимащи се насериозно и ходещи по земята,където и за колорит и за незнам кво ми говорехте ,ще има очи да отговори на този пост :!:
Според мен човека си е абсолютно прав!

п.с. или ша си замълчите като шушумиги.....
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот Гост » 12 Юли 2007, 09:23

Що да мълчим.Аз всеки път гласувам за него.Хората, които гласуват 100% против такива ( според мен много свестни ) кандидати са ясни. Изпаткали шушумиги, които една кола кат за света не са пуснали на пътя,никога не идват на мероприятията и претендират че многу чаткат тунинга. :lol:
По същата причина не познават и пичката, дет е постоянно по пистите и състезанията.
Така че Кирчо, не се сърди на всички, а на 10-ната шматароци с дълбоки комплекси и мания за виртуално величие. :wink:
Гост
 

Мнениеот Joreto » 12 Юли 2007, 09:24

Ами как ве, момчето няма чип тунинг и явно не е фен , и аз вече съм на мнение ,че вотовете са много субективни в този форум и е време да стане отворен пак после ако някой пречи, създава интриги и т.н. ще се банва :!:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Гост » 12 Юли 2007, 09:26

тва бях а landikar, и съм готов да се карам директно с всеки който е гласувал против тук например.Тва сте точно 11-12 професорчета дет постоянно разпитват и гласуват против, иначе сте тихи шматки кат стане въпрос за реално постигнати резултати на пътя.
Гост
 

Мнениеот Joreto » 12 Юли 2007, 09:29

Незнам кой е гласувал против но лично мое мнение е ,че това момче е 100% за тука :!:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Гост » 12 Юли 2007, 09:42

Ми аз мога да ти кажа с 99% вероятност да съм прав.Проблемът е не че има гласували против, а че не всички гласуват.Щот шматките дет са против си гласуват редовно.Много ги кефи да преебават нечии мераци за участие във форума.Сигурен съм, че от тез дето са гласували против нито един няма кола като за света.
Гост
 

Мнениеот Lukan » 12 Юли 2007, 09:45

Лъчо ако визираш мен ок ,да млъкна тогава и ша си трайкам кат шушумига,че току виж се набия в очите на видните, некомплексирани,непрофесори :!: Каде са бутам и аз барабар Петко с мъжете :roll:
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Следваща

Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта