Кандидатура

Представяния от нови потребители, желаещи регистрация

Модератори: Форум модератори, Voting

ВОТ

ДА
13
52%
НЕ
12
48%
 
Общо гласове : 25

Кандидатура

Мнениеот Stranger* » 25 Май 2007, 19:32

Здравейте,
Казвам се Даниел, от София съм,горд притежател съм на два опела: Опел Астра ГСИ и Опел Кадетт С Купе - 1978 година.Астрата я имам от 2004, купих я в абсолютно сток състояние от един бивш работник в Рюселсхайм.Тук можете да видите до къде съм я докарал в момента http://www.opelclub-bg.com/forum/index.php?showtopic=16436

Има още какво да се прави по нея.Едни бутала ми лежат в гаража, ма да видим кога ще имам възможност да и ги сложа.А като отворя мотора сигурно ще се прави и порт на главата...както и да е...дългосрочният проект е смяна на мотора със нещо наистина сериозно, но ще го споделя като стане факт.

Другата кола с която съм се захванал е тази
Изображение

За съжаление преди няколко месеца един пич не спази предимството и ми се наби във вратата, колата в момента се възстановява и успуредно с това се работи по изпълнението на плановете ми за нея.Единствената пречка са парите,но вече почти всички части са на лице.Напазарувал съм конита, С20ХЕ,спортни седалки, двойни карбове...джантите също са готови и тн. но има и доста "дреболии" които остава да се направят, като например, колектори, фланци, доста работа по купето - раздувки, боя и изобщо цялостно реновиране...Надявам се до краят на лятото да успея да я пусна в пълен блясък и абсолютно завършен вид...

За друго което да споделя не се сещам в момента.Ако имате някакви въпроси с радост ще ви отговарям
Stranger*
 

Мнениеот dido » 26 Май 2007, 00:04

Промених на анкета. Успех!
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Stranger* » 26 Май 2007, 13:20

Благодаря за анкетата:)

Реших да добавя по подробна информация за проектите...
По външнияд вид и интериора на астрата можете да видите какво е правено, на линка който дадох.Харесват ми широките джанти, не само защото колата изглежда по добре, но и заради стабилността която дават.
Когато човек започва да прави нещо, трябва да е много наясно каква е крайната му цел и каква цена е готов да плати за да я постигне.Моята философия за тунинг на двигател е да се започне " отвън - навътре ", демек от всмукателна и изпускателна система, след това,един вид "външните" части на мотора, като свещи, кабели, маховик, съединител и тн.После баш вътрешностите на мотора (биели, бутала, валове, глави, клапани и тн) и като финал идва електрониката.Смешни са ми пичове които първо слагат чип и си мислят че са направили ебати тунинга.Електрониката се слага най накрая за да управлява цялата тая каша която сме забъркали в мотора.Ама кво ли ви го обяснявам, вие си го знаете :D
Та по астрата засега има К&Н кутиен филтър, лексмаул всмукателен колектор, дюзи от ХЕ 2.5 мотроник, изпускател лексмаул 4-2-1 и назад генерация ремус.В най скоро време подлежи да се сложи регулируем регулатор за бензина, по големи тръби/маркучи завсмукване на въздух, да си сложа буталата от СЕХ които ми висят в гаража от 2 години ( от 9.2:1 степента на сгъстяване става 10:1), не много агресивен вал (мах 278 градуса ) и порт на главата по изпускателите и всмукателите, които са доволно големи...и черешката на тортата съм я замислил да бъде един МЕГАСКУИРТ.Колата си я правя за ежедневна и затова не съм се насочил към особено агресивни части/настойки.
Не обичам турбо колите...смятам че по-големият работен обем, не може да се замени с нищо...и тук един приятел ( 30е) обича да добавя " освен с още по голям работен обем ".Затова предпочитам по голям двигател , вместо турбо такъв.Вижте против механичните компресори нямам нишо против:)
Както и да е...след като завърша този проект за астра, ще му се порадвам малко и смятам да няправя основна промяна на колата...но това едва ли ще е много скоро, така че живот и здраве, надявам се да го обсъждаме по нататък.

За кадета...ми кво да кажа за него.Не е лесно да се прави такава кола.Първо че няма части, затова и кадета беше преработен от 1.2,чугун с 4 скорости, в 1.8 ОНС с 5 скоростен гетраг 240 и заден мост от манта с предавателно число 3.44.Купето е в добро състояние, няма за кърпене, освен по предните калници ) Мотора е закупен вече - Опел 2000 16в или поознат още като С20ХЕ.Гоня съчетание между класически вид и модерни технологии и затова съм подготвил два двойни вебера за ХЕ-то.Като за начало искам просто да го подкарам.Пък след това мисля за ковани биели и бутала - 12:1 степен на сгъстяване, 290+ валове ( а може би и 300+ ), порт на главата, олекотяване на колянов вал и маховик и тн.Понеже генерацията ще се прави сега на ново мисля да я направя направо големичка, на 63.5 от неръждавейка и повече да не я мисля.Напоследък дори се замислям дали да не го пусна в хобикара, но ще видим докъде ще стигне тази ми внезапна идея:)
Stranger*
 

Мнениеот chill » 07 Юни 2007, 13:58

Привет,

Нямам право да гласувам, но тъй като що-годе се познаваме с Даниел, може би е редно да кажа две три думи. :roll:
Моите впечатления са, че предпочита да свърши нещо сам, или ако не може то ще си изцапа ръцете първо и тогаз ще търси асистенция. Доколкото знам, чете доста и се интересува, и важното е че в крайна сметка го прилага.
Според мен написаните от него неща, и по спецялно проекта за кадета, ще се случат - върпос на време е. Мисля че сериозен човек, а и фен на всичкото отгоре :lol:

Успех! :wink:
Аватар
chill
 
Мнения: 411
Регистриран на: 22 Мар 2007, 18:31
Местоположение: София

Мнениеот zlobjul » 08 Юни 2007, 10:41

И от мен ЗА
Аватар
zlobjul
 
Мнения: 130
Регистриран на: 03 Яну 2007, 21:51


Назад към За нови потребители

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта