Благодаря за анкетата:)
Реших да добавя по подробна информация за проектите...
По външнияд вид и интериора на астрата можете да видите какво е правено, на линка който дадох.Харесват ми широките джанти, не само защото колата изглежда по добре, но и заради стабилността която дават.
Когато човек започва да прави нещо, трябва да е много наясно каква е крайната му цел и каква цена е готов да плати за да я постигне.Моята философия за тунинг на двигател е да се започне " отвън - навътре ", демек от всмукателна и изпускателна система, след това,един вид "външните" части на мотора, като свещи, кабели, маховик, съединител и тн.После баш вътрешностите на мотора (биели, бутала, валове, глави, клапани и тн) и като финал идва електрониката.Смешни са ми пичове които първо слагат чип и си мислят че са направили ебати тунинга.Електрониката се слага най накрая за да управлява цялата тая каша която сме забъркали в мотора.Ама кво ли ви го обяснявам, вие си го знаете
Та по астрата засега има К&Н кутиен филтър, лексмаул всмукателен колектор, дюзи от ХЕ 2.5 мотроник, изпускател лексмаул 4-2-1 и назад генерация ремус.В най скоро време подлежи да се сложи регулируем регулатор за бензина, по големи тръби/маркучи завсмукване на въздух, да си сложа буталата от СЕХ които ми висят в гаража от 2 години ( от 9.2:1 степента на сгъстяване става 10:1), не много агресивен вал (мах 278 градуса ) и порт на главата по изпускателите и всмукателите, които са доволно големи...и черешката на тортата съм я замислил да бъде един МЕГАСКУИРТ.Колата си я правя за ежедневна и затова не съм се насочил към особено агресивни части/настойки.
Не обичам турбо колите...смятам че по-големият работен обем, не може да се замени с нищо...и тук един приятел ( 30е) обича да добавя " освен с още по голям работен обем ".Затова предпочитам по голям двигател , вместо турбо такъв.Вижте против механичните компресори нямам нишо против:)
Както и да е...след като завърша този проект за астра, ще му се порадвам малко и смятам да няправя основна промяна на колата...но това едва ли ще е много скоро, така че живот и здраве, надявам се да го обсъждаме по нататък.
За кадета...ми кво да кажа за него.Не е лесно да се прави такава кола.Първо че няма части, затова и кадета беше преработен от 1.2,чугун с 4 скорости, в 1.8 ОНС с 5 скоростен гетраг 240 и заден мост от манта с предавателно число 3.44.Купето е в добро състояние, няма за кърпене, освен по предните калници ) Мотора е закупен вече - Опел 2000 16в или поознат още като С20ХЕ.Гоня съчетание между класически вид и модерни технологии и затова съм подготвил два двойни вебера за ХЕ-то.Като за начало искам просто да го подкарам.Пък след това мисля за ковани биели и бутала - 12:1 степен на сгъстяване, 290+ валове ( а може би и 300+ ), порт на главата, олекотяване на колянов вал и маховик и тн.Понеже генерацията ще се прави сега на ново мисля да я направя направо големичка, на 63.5 от неръждавейка и повече да не я мисля.Напоследък дори се замислям дали да не го пусна в хобикара, но ще видим докъде ще стигне тази ми внезапна идея:)