Страница 1 от 1

GAZ Coilovers

МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2008, 12:23
от chill
Мисля към декември да поръчам един кит за Вареля.
Това казват мейтовете:

Yes the Gaz Gold kit is the GGA kit, this kit has been designed for motorsport & is used in a no. of championships, Golf cup, Porsche cup, BMW production championship etc. The top mounts that we supply with the kit are camber & caster adj, the £80.00 carriage is to Bulgaria. You can purchase more springs if you want & they would cost £20.00 each & corner weights would be helpfull. The £750.00 quoted is for coilovers allround & we have donor units here that you can purchase for £40.00 each.

http://gazshocks.com/

Други желаещи? Предполагам за group buy ще има отстъпка.

МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2008, 12:38
от COSWORTH-2
Аз съм мегадоволен от тая фирма :wink:

МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2008, 14:37
от REMUS
И аз мисля да се облажа с един такъв кит за е30, но ми трябва до средата на другия месец :wink:

МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2008, 15:30
от chill
Имай предвид, че на мен ми обявиха 3 седмици събиране, и след това седмица (може би) шипинг. :wink:

МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2008, 22:26
от REMUS
Ами ако има желаещи и начин да спестим пари, аз съм сериозен :wink:

МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2008, 17:33
от chill
Начин да спестим пари има...аз малко късно се усетих, но тия директно са ми дали трейд цена. Инак за GGA коиловъри в каталога вървят по 850 лири :weedman:

МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2008, 22:51
от REMUS
Ами да действаме :wink:

МнениеПубликувано на: 06 Яну 2009, 18:57
от chill
До края на месеца поръчвам...който му се възползва от смешния курс на лирата - сега е момента. :mrgreen:

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2009, 14:31
от rosen.kolarov
Ако не е късно да се включа с един комплект за Е30 купе'86 ?

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2009, 15:22
от chill
Ни най-малко.
Трябва да уточниш само няколко неща. Първо около коиловърите - какви спесификации искаш за пружините и от коя серия GHA или GGA.
Мисля и че при Е30-ката трябва да се купят донори за отпред - по 40 лири. Варянта е или ти директно да си ги разпиташ, или да ми дадеш въпросите формулирани за да им пусна запитване аз. Би било добре да ги уточним до дупка, за да не се окаже после че сме поръчали нещо което не ти върши работа.

Другите въпроси са около транзакцията, транспорта предлагам го цепим на две. За един кит обявиха 80 лири. Мисля че тази цена която са ми обявили е без ВАТ, тоест възможно е да трябва да си платим ДДС-то тук. Аз нямам възможност да платя и двата кита, ще трябва пари напред.

Моля РЕМУС-а да сподели своят опит около транзакцията както и за самото окачване, нали съвсем скоро се оборудва с такива шухарийки точно за Е30 :)

Аз се целя към 25-ти януари да им преведа пари.

Тела ми е 0888 65 70 21 :)

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2009, 15:53
от REMUS
chill написа:Ни най-малко.
Трябва да уточниш само няколко неща. Първо около коиловърите - какви спесификации искаш за пружините и от коя серия GHA или GGA.
Мисля и че при Е30-ката трябва да се купят донори за отпред - по 40 лири. Варянта е или ти директно да си ги разпиташ, или да ми дадеш въпросите формулирани за да им пусна запитване аз. Би било добре да ги уточним до дупка, за да не се окаже после че сме поръчали нещо което не ти върши работа.

Другите въпроси са около транзакцията, транспорта предлагам го цепим на две. За един кит обявиха 80 лири. Мисля че тази цена която са ми обявили е без ВАТ, тоест възможно е да трябва да си платим ДДС-то тук. Аз нямам възможност да платя и двата кита, ще трябва пари напред.

Моля РЕМУС-а да сподели своят опит около транзакцията както и за самото окачване, нали съвсем скоро се оборудва с такива шухарийки точно за Е30 :)

Аз се целя към 25-ти януари да им преведа пари.

Тела ми е 0888 65 70 21 :)

Да за Е30 трябват донори на предните шенкели. Не знам Росен за М3 ли ще ги ползва, защото на М3 и нормалното Е30 са доста различни. Предполагам в Англия трудно ще открият шенкели за М3 и ще искат майка си и баща си за тях. Аз за моите платих 170 паунда а са за обикновено Е30 :wink: Затова по-добър вариянт е да се пратят от тук с транспорта, който аз ползвах за да се спести огромната сума за шенкелите там. Дори може да се резне вотуша влизо до шенкела за да не тежи и да не заема място при транспорта и да се извадят и главините :wink: Транспорта е с един бус от Пловдив към Англия, който пътува на всеки две седмици и взима 2-3 паунда на килограм. Моите железа тежаха 32кг. но съровете ми бяха сложили и старите главини вътре а те си понатежават.
Данните, които аз давах на производителя бяха: тегло на колата, дебелина на торсионите с които мисля да карам, за какъв тип каране ще се ползва, на писта или стрийт ще се кара, с какви гуми ще се кара (слик полу слик или нормални) и май друго няма. Пружините по тяхни данни са "Ето това ми отговори пича за пружините
600/650lb x 6" Fronts and 275/300lb x 10" Rears unless otherwise requested. Hope this helps.
new springs £41.85 each
което ще рече 10.7/11.5кг. предни и 5.0/5.4кг. задни" Според мен са идеални за моята цел, може би задните са малко меки, но все още не съм убеден :wink: не съм имал удоволствието да тествам достатъчно.
Всички цени, които обявяват съровете са без VAT а той е 17% но го начисляват някак странно и само те могат да кажат крайната цена :D
Според мен се насочете към Голд серията GGA разликата в цената не е кой знае колко голяма :wink:
Ако сега трябваше да си ги поръчвам щях да ги поръчам със шенкел от М3 и щях да си олесня живота изключително много, но .........
Това се сещам за сега, ако има въпроси питайте :roll:

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2009, 22:29
от COSWORTH-2
Росен, предполагам, ще им даде данъчна регистрация на някоя негова фирма, ще я проучат дали я има в регистрите за един ден и просто няма да начислят ДДС :wink: Нали затова преди вземах огромни поръчки от компбрейк, за да може да ми мине през фирмата и да не се начислява данък :)

П.П.- Сега, като се замисля какъв курс има паунда се чудя дали да не си поръчам и аз една серия голд :oops:

МнениеПубликувано на: 09 Яну 2009, 01:02
от rosen.kolarov
За фирмата и ДДС-то няма проблем, за авансовите кинти също.
Колата не е М3-ката, взех преди месец и малко една баба от Германия
Изображение
та с нея ще си правя експерименти на първо време. Тези дни ще звънна
да уточним подробностите.

МнениеПубликувано на: 09 Яну 2009, 21:31
от COSWORTH-2
Ебати изпъняка :D

МнениеПубликувано на: 10 Яну 2009, 19:34
от REMUS
Пропяснах да спомена, че задните амортисьори не влизат на мистата си, защото бомбетата са рвърде тесни и трябва доста да се модифицират с чука :wink: Роска ако ти е жал за това лъскавото купе............ :wink:

МнениеПубликувано на: 11 Яну 2009, 21:33
от COSWORTH-2
COSWORTH-2 написа:Росен, предполагам, ще им даде данъчна регистрация на някоя негова фирма, ще я проучат дали я има в регистрите за един ден и просто няма да начислят ДДС :wink: Нали затова преди вземах огромни поръчки от компбрейк, за да може да ми мине през фирмата и да не се начислява данък :)

П.П.- Сега, като се замисля какъв курс има паунда се чудя дали да не си поръчам и аз една серия голд :oops:
Май ще взема за фокус :oops: :lol:

МнениеПубликувано на: 11 Яну 2009, 22:19
от 75 turbodelta
ще минаваш в прототипите маи :lol:

МнениеПубликувано на: 11 Яну 2009, 22:49
от COSWORTH-2
75 turbodelta написа:ще минаваш в прототипите маи :lol:
Не е сега моментът, и той ще дойде, но просто си взех един фокус за тренирачка да свиквам :lol: Вече си имам един бензинов и един дизелов, абсолютно еднакви на външен вид и в цвета на косито :weedman: Много готини коли, секта, кво да праиш

МнениеПубликувано на: 29 Яну 2009, 17:21
от chill
Действаме ли, че шампионата се затяга :weedman:

МнениеПубликувано на: 30 Яну 2009, 02:59
от rosen.kolarov
Ще поръчваме утре ще звънна по телефона за да се уточним