Страница 1 от 2

Метални спирачни маркучи

МнениеПубликувано на: 01 Фев 2008, 12:49
от ifcho
Мисля да си купя метални спирачни маркучи и фитинги euroquip от http://rallydesign.co.uk
Ако някой друг има мерак и иска да разделим доставката....

На мен ще ми излезнат около 250 лева -
8 метра маркуч по 3.50 паунда
14 броя Male convex seat hose fitting - (M10 x 1) по 3.30 паунда
(3 за помпата + 4 за апаратите + 2 за регулатора + 2 за втората помпа за ръчна + 3 за Т-разклонението)
(на мен всичките резби по спирачките са ми M10x1)

общо 86 паунда с ДДСто (233 лева) без доставката.
http://www.rallydesign.co.uk/catalog/in ... ath=85_248

Също и два чифта чорапни филтри мисля да поръчам:
http://www.rallydesign.co.uk/catalog/im ... roduct.jpg
по 20 паунда комплекта

Доставката сигурно ще е около 50 паунда (130-150 лева)

Ако някой си хареса нещо друго от там съшо...
бтв. те продават и такива DIY Coil over kit-ове , които са актуални във форума в момента, пише че дават и дискаунти за по-големи поръчки -
Изображение :lol:

МнениеПубликувано на: 01 Фев 2008, 12:57
от chill
Кога ще пускаш поръчката?

Re: Метални спирачни маркучи

МнениеПубликувано на: 01 Фев 2008, 13:03
от j1v
ifcho написа:Също и два чифта чорапни филтри мисля да поръчам:
http://www.rallydesign.co.uk/catalog/im ... roduct.jpg
по 20 паунда комплекта


Дай размери за тез, сигурно ще взема един комплект

Трумпетките ми са 90мм в горната част

МнениеПубликувано на: 01 Фев 2008, 13:17
от ifcho
не им пише размерите....ще им драсна един майл да кажат.
http://www.rallydesign.co.uk/cat2alog/i ... h=321_1855
chill общо взето мога и сега да я пусна...само да поизчакам да видя дали няма някой друг да иска нещо друго, а и да кажат цена на доставката.

Значи доставката, според тяхната таблица, би трябвало да е 20паунда + 2.70 на всеки допълнителен килограм или пък 33паунда + 1 паунд на кило (в зависмимост Global Express или Economy Express

МнениеПубликувано на: 01 Фев 2008, 15:40
от chill
Аз не съм решил точно какво ще правя...при мен за предните 'тръбичките' от блока до маркучите са напълно здрави (единия маркуч се разпадна докат сваляхме апарата :shock: късмет) - а отзад напълно изгнили (така че трябва да ги подменя)...
Отпред съм си поръчал плетка да заместят маркучите (но пък човека не се обажда че пристигат...), та проблема ми е за отзад...а трябва и да мине през регулатор на усилието, та имам още да помисля, но пък не искам да те бавя...ако не си поръчал до пон-вто е възможно и аз да се включа...

Поздрави.

Re: Метални спирачни маркучи

МнениеПубликувано на: 01 Фев 2008, 16:51
от GTI-8V
ifcho написа:Мисля да си купя метални спирачни маркучи и фитинги euroquip от http://rallydesign.co.uk
Ако някой друг има мерак и иска да разделим доставката....

На мен ще ми излезнат около 250 лева -
8 метра маркуч по 3.50 паунда
14 броя Male convex seat hose fitting - (M10 x 1) по 3.30 паунда
(3 за помпата + 4 за апаратите + 2 за регулатора + 2 за втората помпа за ръчна + 3 за Т-разклонението)
(на мен всичките резби по спирачките са ми M10x1)



Защо не ги правиш по поричка тук в БГ? На мен ми направиха точно това всичко в Проспеед за неколко чаза за същите пари. Требваше само да им носа оригиналните маркучи и след неколко чаза беха готови ;-)

Re: Метални спирачни маркучи

МнениеПубликувано на: 01 Фев 2008, 23:15
от INTEGRALE
ifcho написа:Мисля да си купя метални спирачни маркучи и фитинги euroquip от http://rallydesign.co.uk
Ако някой друг има мерак и иска да разделим доставката....

На мен ще ми излезнат около 250 лева -
8 метра маркуч по 3.50 паунда
14 броя Male convex seat hose fitting - (M10 x 1) по 3.30 паунда
(3 за помпата + 4 за апаратите + 2 за регулатора + 2 за втората помпа за ръчна + 3 за Т-разклонението)
(на мен всичките резби по спирачките са ми M10x1)

общо 86 паунда с ДДСто (233 лева) без доставката.
http://www.rallydesign.co.uk/catalog/in ... ath=85_248

Също и два чифта чорапни филтри мисля да поръчам:
http://www.rallydesign.co.uk/catalog/im ... roduct.jpg
по 20 паунда комплекта

Доставката сигурно ще е около 50 паунда (130-150 лева)

Ако някой си хареса нещо друго от там съшо...
бтв. те продават и такива DIY Coil over kit-ове , които са актуални във форума в момента, пише че дават и дискаунти за по-големи поръчки -
Изображение :lol:




Къде ше туриш 8 метра маркуч в туй пежленце бе
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
И що не ползваш тръбички.С колко помпи ще бъдеш :?: :?:

Re: Метални спирачни маркучи

МнениеПубликувано на: 01 Фев 2008, 23:19
от COSWORTH-2
GTI-8V написа:
ifcho написа:Мисля да си купя метални спирачни маркучи и фитинги euroquip от http://rallydesign.co.uk
Ако някой друг има мерак и иска да разделим доставката....

На мен ще ми излезнат около 250 лева -
8 метра маркуч по 3.50 паунда
14 броя Male convex seat hose fitting - (M10 x 1) по 3.30 паунда
(3 за помпата + 4 за апаратите + 2 за регулатора + 2 за втората помпа за ръчна + 3 за Т-разклонението)
(на мен всичките резби по спирачките са ми M10x1)



Защо не ги правиш по поричка тук в БГ? На мен ми направиха точно това всичко в Проспеед за неколко чаза за същите пари. Требваше само да им носа оригиналните маркучи и след неколко чаза беха готови ;-)
За тези пари цялата магистрала, или само спирачните маркучи към апаратите :?:

Re: Метални спирачни маркучи

МнениеПубликувано на: 01 Фев 2008, 23:30
от GTI-8V
COSWORTH-2 написа:За тези пари цялата магистрала, или само спирачните маркучи към апаратите :?:


8 маркуча беха ...., всеки дълг около 35 - 40см некаде

Re: Метални спирачни маркучи

МнениеПубликувано на: 01 Фев 2008, 23:34
от COSWORTH-2
GTI-8V написа:
COSWORTH-2 написа:За тези пари цялата магистрала, или само спирачните маркучи към апаратите :?:


8 маркуча беха ...., всеки дълг около 35 - 40см некаде
супер, начи ще преслушам Златков, мерси за инфото :D

МнениеПубликувано на: 02 Фев 2008, 01:39
от ifcho
Сашо, по сметки трябват около седем метра, ама един да има за резерв

Схемата е - три изхода от спирачната помпа, по един за предните колела и един за задните, за задните една тръбичка, през регулатор, през помпа за ръчна спирачка, през тройник и оттам в задните апарати.

Чудя се за тръбичките, щото тръбичките трябва пак да правя по една от помпата за всяко предно колело, една до регулатора за задните спирачки, една от него до помпата за ръчната, една от помпата до тройника, по една от тройника за всяко задно колело.
И от краищата на тия тръбички пак по един метален маркуч до спирачния апарат.

И тия маркучи 4ти броя дето ще са, те излизат около 120-150 лева и 30 лева тръбички...за още 60 мога да си направя всичкото от маркуч..

ама чудя се де.

МнениеПубликувано на: 02 Фев 2008, 04:53
от hf hpe
в проспиид армиран маркуч 3мм е 11 кинта на метър
Джейми беше намерил и за по 6 лева

МнениеПубликувано на: 02 Фев 2008, 10:05
от j1v
hf hpe написа:в проспиид армиран маркуч 3мм е 11 кинта на метър
Джейми беше намерил и за по 6 лева


Може ли той да не намери къде е най-евтино :)

МнениеПубликувано на: 02 Фев 2008, 19:59
от OSRacing
ifcho написа:Сашо, по сметки трябват около седем метра, ама един да има за резерв

Схемата е - три изхода от спирачната помпа, по един за предните колела и един за задните, за задните една тръбичка, през регулатор, през помпа за ръчна спирачка, през тройник и оттам в задните апарати.

Чудя се за тръбичките, щото тръбичките трябва пак да правя по една от помпата за всяко предно колело, една до регулатора за задните спирачки, една от него до помпата за ръчната, една от помпата до тройника, по една от тройника за всяко задно колело.
И от краищата на тия тръбички пак по един метален маркуч до спирачния апарат.

И тия маркучи 4ти броя дето ще са, те излизат около 120-150 лева и 30 лева тръбички...за още 60 мога да си направя всичкото от маркуч..

ама чудя се де.

Помпата с 3 изхода ли е ? :shock: :shock: И най, добре до някое време да са медни тръбички после с преходи да стават маркучета, даже колкото по-малко оплетен метален маркуч, толкова по-добре, защото маркуча от камъни и закантване може да се преебе доста по-лесно от тръбичката, пусни до окачването медни тръби, после с маркучета, и ВНИМАВАЙ как се слагат накрайниците, че доста често става по некадърната процедура изпускат и става МНОГО ЛОШО :(

МнениеПубликувано на: 02 Фев 2008, 22:42
от COSWORTH-2
Значи аз съм пна същото мнение......Купил съм си истиски , метални, спирачни маркучи, но основните магистрали ще са от медни тръби. Става въпрос, че съ без серво, само с две помпи, едната директно отива назад до тройника посредством медна тръба, от тройника до носача също медна, от там армиран маркуч за мека връзка, на носача също е тръба и от там пак армиран маркуч до самия апарат.Отпред пак така до тройника, от тройника наляво и дясно пак тръби и чак след тях маркучите към апарата. Имайте в предвид, че се занимавам със запресване на разни хидро и пневмо накрайници и снадки и не бих си позволил да запресвам такина накрайници на маркучите сам. При тръбичките е истината-тромпет и гайка, няма лабаво, колкото по-малко запресване и маркучи, толкова по-добре. Не се съмнявайте и за миг :wink:


Извинявам се за правописа, ама на тоя тъп комп му са се изтрили бг. буквите :lol:

МнениеПубликувано на: 03 Фев 2008, 11:41
от ifcho
Е то маркуча дали ще е 3 метра или 40 см, броя на фитингите пак си оставв същия, пък то там е the weakest point..
ма все пак ще взема да послушам бачи и ще скокна до проспеед да видя какво могат да сътворят :)

МнениеПубликувано на: 03 Фев 2008, 12:15
от COSWORTH-2
ifcho написа:Е то маркуча дали ще е 3 метра или 40 см, броя на фитингите пак си оставв същия, пък то там е the weakest point..
ма все пак ще взема да послушам бачи и ще скокна до проспеед да видя какво могат да сътворят :)
Мисълта ми беше друга Ифчо, мани и проспиид, мани и сам да си ги правиш. Купуваш един кит за Пежо спирачни маркучи, моите излезнаха от ралидизайн 34 паунда. Само това вземи. Другото си го направи от медни тръбички. Ще ти дам адреса на фирмата, намира се на симеон, казваш с какви гайки трябва да са, какви тромпети, каква резба и ти ги правят.Ще ти излезне всичко, не повече от 100 лева, а и ще си абсолютно дигурен. Просто за мен няма кой да карбова, закримпва, монтира... и тн... спирачни накрйници както трява за маркуча :wink: и какво излиза? На мен кита за апаратите и носачите струва 90 лева. И 100лева са медните магистрали???...........За това става въпрос, и хем няма цигания, хем е по-сигурно така. Все още вярвам повече на Англичаните от бугаристанците. До са няма нито едно нещо дето да ни е кат хората.Нямам нищо против и проспийд, просто аз така мисля, че е по-добре, така го правя и споделям :DВ моя кит са шест маркуча, два отпред, четири отзад, мека връзка към носача и от носача към апаратите. И да ти кажа има доста спирачни, метални магистралки от оригиналните, които ще използвам пак.

Едит- Имай в предвид, че при метални магистрали като стегнеш, или тече, или никога не протича, а при запресвани накрайници може да не тече, ама пък може и изведнъж да пукне и положението да стане оле майко :D

МнениеПубликувано на: 03 Фев 2008, 12:19
от ifcho
Тука си яко прав :D

МнениеПубликувано на: 03 Фев 2008, 13:29
от chill
Аз минах през Златков тия дни и той на мнението за тръбичките...обясняваше ми и че при тяхната астра ги криели през праговете за да не отплесне някой камък по планинските и да няма леле мале :lol: Обясняваше ми и за тръбички от някъв друг матерял (дали беше алуминии...не помня вече но ме офертираше да хода с мостра да смятаме парите и да ги прави).
Един въпрос...при варянта с медните тръбички, не се ли намалява вътрешното Ф откъдето тече скъпоценната животоспасяваща спирачна течност и има ли някъв резон тия тръбички да не са медни? :oops:

МнениеПубликувано на: 03 Фев 2008, 13:31
от ifcho
Е то тръбичките аз ще ги прекарвам отвътре, само за маркучите е проблема камъните, щото само те стоят отвън.

МнениеПубликувано на: 03 Фев 2008, 14:59
от COSWORTH-2
chill написа:Аз минах през Златков тия дни и той на мнението за тръбичките...обясняваше ми и че при тяхната астра ги криели през праговете за да не отплесне някой камък по планинските и да няма леле мале :lol: Обясняваше ми и за тръбички от някъв друг матерял (дали беше алуминии...не помня вече но ме офертираше да хода с мостра да смятаме парите и да ги прави).
Един въпрос...при варянта с медните тръбички, не се ли намалява вътрешното Ф откъдето тече скъпоценната животоспасяваща спирачна течност и има ли някъв резон тия тръбички да не са медни? :oops:
Не разбирам как ще се намали вътрешното Ф с медните тръбички :shock: Иначе можеш и от титан, ако искаш, да си ги направиш. Моите ще са медни, просто се формоват по-лесно.С мостри не ми върши работа да нося, защото от там, от където ще минава магистралата ще има да се криви и изправя и медните са ми екстра. Ще вървят в купето по тунела на скоростите,през ръчната, от там през регулатора за спирачно усилие, после тройник зад седалките и от там долу.Аз също ще намина при Златков да проверя за тази оферта и, ако ме устройва и материяалът позволява формоване може и от там да напазарувам. Просто казвам принципно как стоят нещата

МнениеПубликувано на: 03 Фев 2008, 15:00
от COSWORTH-2
ifcho написа:Е то тръбичките аз ще ги прекарвам отвътре, само за маркучите е проблема камъните, щото само те стоят отвън.
Е нали за това са армирани бе Ифчо :D Спокойно, няма им нищо

МнениеПубликувано на: 03 Фев 2008, 15:02
от ifcho
COSWORTH-2 написа:. Ще вървят в купето по тунела на скоростите,през ръчната, от там през регулатора за спирачно усилие, после тройник зад седалките и от там долу.


Няма ли да е по-оферта първо през регулатора, па после през ръчната :D

А аз за камъните не се притеснявам, Чил и Златков нещо се...

МнениеПубликувано на: 03 Фев 2008, 15:08
от COSWORTH-2
ifcho написа:
COSWORTH-2 написа:. Ще вървят в купето по тунела на скоростите,през ръчната, от там през регулатора за спирачно усилие, после тройник зад седалките и от там долу.


Няма ли да е по-оферта първо през регулатора, па после през ръчната :D

А аз за камъните не се притеснявам, Чил и Златков нещо се...
Абе разбраме де :lol: просто бързо пиша :D Прав си, естествено, че първо през регулатора, за да не си намалям ръзната :D

МнениеПубликувано на: 04 Фев 2008, 10:14
от chill
Аз си питам тъпи въпроси да не правя тъпи грешки :oops: :lol:
Благодаря, изясниха ми се нещата :mrgreen: