paco написа:Мисли и прави каквото искаш, но аз така съм решил и така и ще го направя. В карайна сметка нали това дето правим е индивидуална дисциплина и всеки решава сам как да си потроши колата.
Ако все пак турбото ти беше финиширало на първите 1000км май друго щеше да кажеш
РАСО
Колега ,мноо навътре го приемая нещо? Ти пиешеш ,че видиш ли филтърите били ЗАДЪЛжИТЕЛНИ почти на 100% за Втулкоши турбини - аз те предизвикшам не защото тУнинга не е индивидуална дисциплина ,а защото би било Бенефитно за всички тука ако се обосношеш понеже сигурно ке научим нещо ново. Тва кое аз знам е ,
че ни съм виждал ни чувал некои некога да слага филтър на фтулкарка...
Понеже съм щел друго да кажа ,даи да ти дам един по-интересен пример от практиката. Не знам примерно Доктора колко точно фтулкови турбини е слагал без филтър ,ма примерно тука на един сервиза за камиони прават поне по една глава на седмица. Главата са вдига със ЕЛЕКТРОКАР ,и блока естествено не се мърда - търка са преди новата гарнитура ... и то не малко. Тва всичко са праи за супер кратко време що всеки час престой на камиона е огромна загуба ,на края по некога не сменят и маслото "оти е много пари" ,а до ден днешен не съм дочул некои да му се е прецакало турбото след ремонт... сигурнос са късметлии де или не смеят да са оплакват
И обратно към темата ,аз също не знаех до началото на миналата година че на лагерниците требе филтър ,разбрах го когато SP преди година обявиха лагерна версия на SP61GT ,и гледам във кита идва вече със филтър... та тогаз са зачетох за какво е и така нататъка.
И друго интересно едно от най-големите MKIII Guru-та ,един друг доктор всъщност (DrJonez) преди неколко месеца си прееба 3540R турбина ,точно след Rebuild на мотора ,а чoвека чете много още от средата на 90-те когато си взима първата Супра - всеки са учи дока е жив:idea: