Закупуване на маслени филтри за Ball-bearing Turbochargers
Публикувано на: 21 Юни 2007, 09:06
Тъй като ние счупихме една 3076-ца без видима и ясна за нас причина (първоначално ) ,а в последствие разбрахме ,че не сме единствените които са счупили по такъв начин лагерно турбо,но по една или друга причина си трайкат кат мишоци ,се поразрових тук и там и се оказа ,че основен проблем на лагерния картридж е чистотата на маслото ,а не толко неговото налягане. Препоръчителния диаметър на рестриктора (само и единствено за Garrett GT ball bearing) е 0.8мм ,но ако се взима маслоподаване директно след маслената помпа ,ако се взима от главата например (4G63 на Мицу) тогава рестриктора трябва да е 1.25 мм ,т.е. пак е въпрос на мерене на налягане след рестриктора ( от 2 до 3.5 бара) Дотук с налягането ама по-важно се оказа слагането на inline oil filter ,една малка джаджа струваща между 65 и 100 дилара,със елемент от инокс мрежа,купуваш и забравяш.Туи нещо се слага на масловода на турбинката и на всяка смяна на маслото си го отваряш,миеш и си го слагаш пак.Оказа се ,че липсата му най-вероятно е преебала наштa турбинa