Страница 1 от 6

Закупуване на маслени филтри за Ball-bearing Turbochargers

МнениеПубликувано на: 21 Юни 2007, 09:06
от Lukan
Тъй като ние счупихме една 3076-ца без видима и ясна за нас причина (първоначално :wink: ) ,а в последствие разбрахме ,че не сме единствените които са счупили по такъв начин лагерно турбо,но по една или друга причина си трайкат :roll: кат мишоци ,се поразрових тук и там и се оказа ,че основен проблем на лагерния картридж е чистотата на маслото :idea: ,а не толко неговото налягане. Препоръчителния диаметър на рестриктора (само и единствено за Garrett GT ball bearing) е 0.8мм ,но ако се взима маслоподаване директно след маслената помпа :idea: ,ако се взима от главата например (4G63 на Мицу) тогава рестриктора трябва да е 1.25 мм :idea: ,т.е. пак е въпрос на мерене на налягане след рестриктора ( от 2 до 3.5 бара) Дотук с налягането :D ама по-важно се оказа слагането на inline oil filter ,една малка джаджа струваща между 65 и 100 дилара,със елемент от инокс мрежа,купуваш и забравяш.Туи нещо се слага на масловода на турбинката и на всяка смяна на маслото си го отваряш,миеш и си го слагаш пак.Оказа се ,че липсата му най-вероятно е преебала наштa турбинa :oops:

МнениеПубликувано на: 21 Юни 2007, 09:23
от Lukan

МнениеПубликувано на: 21 Юни 2007, 09:37
от cosworth
Хвърлил съм им око и аз на тия филтърчета,нема ли ги някаде по нашите тунинг шопове или пак ще трябва се поръчва :roll:

МнениеПубликувано на: 21 Юни 2007, 10:02
от Lukan
Ми май в Проспийд разбрах ,че има поръчани вече ,ама незнам каква е хавата :roll:

МнениеПубликувано на: 21 Юни 2007, 10:29
от LordDigital
Mda ... BB turbina bez oil feed filter e recepta koqto moze byrzo da dovede do razvenchavane na legendite za nerazrusimite Garetski turbini :wink: ,a samoto filtyrche ne si spomnqm da struva poveche ot 50 kinta ,i oste po-malko da go smenqs seki pyt kat smenqs masloto?

МнениеПубликувано на: 21 Юни 2007, 10:30
от LordDigital

МнениеПубликувано на: 21 Юни 2007, 10:41
от ludiagsm
мойта си дойе с такова филтър4е от тези конусните, аз го мислех за рестриктор а пък то филтър4е било

http://img216.imageshack.us/my.php?imag ... 271lj2.jpg

незнам до колко си ли4и защото съм го опаковал да не влизат боклуци ,ама си е месингово стои като преход4е и в него се навива кухия болт за марку4а

днес като свалям глвата ще му наоравя некоя снимка да видим какво е то4но :)

МнениеПубликувано на: 21 Юни 2007, 11:59
от paco
За съжаление тоя оил филтър си е задължителен и за нормалните втулкови турбини и то почти на 100%. Проблема е че никога не е ясно какво остава по маслените магистрали след отварянето на един мотор а при ребилдване придружено с хонинговане и т.н. гаранция, че дори и след щателно измиване с препарат винаги оставя по нещо. След подобна процедура се слага задължително филтър поне за първите "критични" 1000км.
Още един начин да си прецакаш успешно турбината е ако в процеса на мапване се одави здраво няколко пъти, което води до разводняване на маслото. Вискозитета драстично спада дори и на 20W60 :shock: .

РАСО

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 00:31
от RS-MAD
Замислихте ме , аз си карам 50 000 км вече без никви филтри и такива истории , явно съм късметлия ... :)

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 10:14
от j1v
RS-MAD написа:Замислихте ме , аз си карам 50 000 км вече без никви филтри и такива истории , явно съм късметлия ... :)


повечето мотори тука първо минават някъв ребилд, и после им тургат новата турбина, при теб си беше смяна на турбина на нов мотор, без почтни никви инвазии, така че може да се приеме, че причината е тази, за която писа PACO.

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 11:30
от Monster Performance
мдаа :D това с боклуците в маслото е голям проблем,и в тези филтри няя нищо сложно се мисля че можем да ги напрайм в Бг...дебиииш..

Абе Док,кой е счупил лагеерница/Аз знам за Явор,но неговата роди изодзадзе,Келеша каза че е поразтопил нещо :D /
Я кажи кой друг??/ако има такъв дее :lol: :lol:

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 13:03
от REMUS
Е от къде да си набавя такъв филтър :?: Ако някой има идея да казва :?: Ако не да направим поръчка за няколко и да ни ги пратят :wink:

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 13:09
от hf hpe
бе тия решетки, ми се виждат много рехави
сравнено с масленият филтър

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 13:21
от paco
hf hpe написа:бе тия решетки, ми се виждат много рехави
сравнено с масленият филтър


И да и не щото става въпрос за много ситна иноксова мрежа дето е направена точно за тая ралта. Аз че ще слагам филтър е ясно, но мисля след него да има и датчик за налягането на масло и ако нещо се окека (запушен филтър или капут помпа) да свети лампа. Така де, като ще давам пари за убава турбина поне да се погрижа да я запазя доколкото мога.

РАСО

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 15:08
от Lukan
На Пацо варианта е най-разумен според мен и аз така го мисля. Еньо ,масления филтър пропуска частици с големина под 100 микрона,а тез дребничките могата да се поръчат с три различни големини на частиците: 45, 25 и 10 микрона :idea:

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 15:16
от paco
Добре...аз кат гледам има много желаещи и си мисля за една обща поръчка да спретнем.
Аз се записвам за 2 или 3бр. в зависимост от цената а модела не ме притеснява вобще...каквото изберете.

РАСО

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 15:24
от REMUS
Аз искам 1бр.

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 15:27
от Lukan
И аз искам 2 бр. :wink:

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 15:42
от Bad_Dog
2 бр.

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 15:43
от REMUS
Аз мога да се наема да ги доставя от щатите ако някой ги намери там да се продават и ще проуча колко ще е шипинга до тук и за колко време ще дойдат :wink:

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 16:27
от paco
Тея юнаци имат интересни работи ама цени...нещо не ги намирам.

http://www.system1filters.com
http://www.system1filters.com/oil_filters.htm#inline

РАСО

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 16:37
от Lukan
В Проспийд следващата седмица,може би ще има ,Ники е поръчал десетина,така че аз ще видя от там да взема, ако естествено цената не е баснословна :wink:
Най-вероятно ще са на Earls,но не е 100% сигурен.

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 19:14
от Tzenko
И аз искам 1 бр, Явор и той ще иска :wink:

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 19:28
от явор
2бр. :D

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2007, 22:21
от LordDigital
paco написа:За съжаление тоя оил филтър си е задължителен и за нормалните втулкови турбини и то почти на 100%. Проблема е че никога не е ясно какво остава по маслените магистрали след отварянето на един мотор а при ребилдване придружено с хонинговане и т.н. гаранция, че дори и след щателно измиване с препарат винаги оставя по нещо. След подобна процедура се слага задължително филтър поне за първите "критични" 1000км.
Още един начин да си прецакаш успешно турбината е ако в процеса на мапване се одави здраво няколко пъти, което води до разводняване на маслото. Вискозитета драстично спада дори и на 20W60 :shock: .

РАСО


Tva za feed filter na Ftulkovite turbini mi zvuci kato meko kazano brutalno preigravane:) Ako beshe verno ,moita turbina da e stanala na neuznavaem GYZ sled kato si lap-osvah bloka sys kamyni za ostrene na nozove ,i celia bokluk poznai kyde otide ;) - a tva beshe predi pone godina i 10 000km...