Аз например имам доста такива съобщения, а няма как да отговоря на всички. Например защото разбирам само от турбини на Гарет и производните му.
Освен това винаги съм бил против отговарянето на такива въпроси на л.с., защото така в нета нищо не остава и съответно броя на просветените остава по-нисък.
Ето едно л.с. като за начало.
Vizor написа:Оки тогава. Друг въпрос. Автомобил стоково с компресор. Става дума за Поло Г40. В момента вала му за жалост е асиметричен. Турбината ще бъде (в момента е к14) ихи рхб5 (уно, пунто турбо). Според теб ЛИЧНО (уважавам мнението ти не един път съм го казвал) каква турбина би било подходящо да избера. В момента имам главно тоя проблем. При 4200 оборота имам 0,3 .. от там нагоре вече е ясно, но докато се развърти ми се отщява да я карам. За това избрах турбина, която би се отнасяла по.. как да го кажа.. нежно с моя мотор. Разлика има също така и в софта (което вече е оправено.. или поне ще бъде до една седмица). И все пак според теб.. грешка ли правя, че сменям турбината с малко по-малка?
EDIT: мотора стоково е с 8.0 степен на сгъстяване и е направен да се кара с 95. Карам го само с хубав бензин от 98 нагоре. За жалост нямам сонда която да ми каже какво става със сместа Направих си уред да гледам по моята сонда ама и тя е весела работа като няма линеен сигнал. Вече 10к карам така и то яко на ръчка на 0,7 бара (стоковото налягане на компресора) и проблем не съм имал до сега.
Нито разбирам от WV нито от механични компресори, а още по-малко от ИХИ-та.
Мога да дам някакви общи насоки, дето по-добре да не ги давам, а колегата мисля, че заслужава да бъде насочен.
п.п. в тази тема могат да пишат и не регистрирани.