Най-разнообразни въпроси от външни потребители

За нерегистрирани.
Подлежи на сериозно модериране, без предупреждение ;-)

Модератори: Форум модератори, Voting

Най-разнообразни въпроси от външни потребители

Мнениеот Toshko » 21 Юли 2009, 21:50

Предлагам в тази тема да качваме от време на време въпроси на потребители, които ни пишат Л.С. в други форуми.

Аз например имам доста такива съобщения, а няма как да отговоря на всички. Например защото разбирам само от турбини на Гарет и производните му.

Освен това винаги съм бил против отговарянето на такива въпроси на л.с., защото така в нета нищо не остава и съответно броя на просветените остава по-нисък.

Ето едно л.с. като за начало.

Vizor написа:Оки тогава. Друг въпрос. Автомобил стоково с компресор. Става дума за Поло Г40. В момента вала му за жалост е асиметричен. Турбината ще бъде (в момента е к14) ихи рхб5 (уно, пунто турбо). Според теб ЛИЧНО (уважавам мнението ти не един път съм го казвал) каква турбина би било подходящо да избера. В момента имам главно тоя проблем. При 4200 оборота имам 0,3 .. от там нагоре вече е ясно, но докато се развърти ми се отщява да я карам. За това избрах турбина, която би се отнасяла по.. как да го кажа.. нежно с моя мотор. Разлика има също така и в софта (което вече е оправено.. или поне ще бъде до една седмица). И все пак според теб.. грешка ли правя, че сменям турбината с малко по-малка?


EDIT: мотора стоково е с 8.0 степен на сгъстяване и е направен да се кара с 95. Карам го само с хубав бензин от 98 нагоре. За жалост нямам сонда която да ми каже какво става със сместа :( Направих си уред да гледам по моята сонда ама и тя е весела работа като няма линеен сигнал. Вече 10к карам така и то яко на ръчка на 0,7 бара (стоковото налягане на компресора) и проблем не съм имал до сега.


Нито разбирам от WV нито от механични компресори, а още по-малко от ИХИ-та.

Мога да дам някакви общи насоки, дето по-добре да не ги давам, а колегата мисля, че заслужава да бъде насочен.

п.п. в тази тема могат да пишат и не регистрирани.
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Toshko » 21 Юли 2009, 22:07

Ето още малко

Toshko написа:
KIMIF2008 написа:Здр. не се познаваме обаче ме мъчи едно флашване за моя голф.1.4 тси 140к.с. турбо+компресор+директно впръксване.С мед 17.5.1 еку.Та кой в БЪЛГАРИЯ е най добре да го флашне?колата е на 10к и е гаранционна.Доста народ съм изтормозил ако имаш мнение ще ти бъда благодарен.И ако ще се консултираш с някои, моля те не казвай кой и защо те пита.Още веднъж благодаря.


Тая кола е прекалено нова за да разбирам от нея :wink: още по-малко разбирам от електроника...

Няма да мога да ти помогна, само ще те посъветвам ако слагаш чип, да не слагаш чип ами да си направиш ремап - 1.000 лева струва в крайна сметка :wink: , като преди това си направиш спортни гърнета и си сложиш по-голям кулер :wink:

То и с чип става ама е изнасилена работа! - ако си ми чел мнения знаеш какво имам предвид :wink:

:lol:


Toshko написа:
KIMIF2008 написа:мерси.форге предлагат втори допълнителен кулер пред основния ,вързан с некви тройници.А генерацията ще я сглобя сам за 3 часа. :ok:а да препоръчаш някой за ремап?


Сложи си просто по-голям кулер!!! никакви тройници!

За ремап ги обиколи всичките и се пазари с тях!

Проспийд, Хеед-91 и Келеша (TST racing) са трите най-добри алтернативи :wink: - цените са еднакви... лесно ще ги намериш и трите


Абе питат ме за всичко... има и бисери... винаги казвам и трите места за ремап които знам, защото от нито едно от тях не ми плащат :lol: и въпреки, че Келеша ме отбичи на два пъти :lol: а от един месец мисля пак да го закачам да намамим мустанга...

А ето и един наглец :lol:

Toshko написа:
slavchokmesov написа:какво искаш да кажеш с това "да пипнеш малко главата"?
за каква глава става дума?
и кога става това "сгъстяване", когато се пипне главата или когато "мина на по тънка гарнитура"?
за какво сгъстяване става дума?
какво е "хедърси"?
колд айр интейк или шорт рам айр итейк е по добре? каква е разликата... аз не намерим да го еа(поне на външен вид)
за моята кола няма стандартно направени такива китове, такаче ще си го правя сам...
дали е с пластмасов капак на клапаните и пластмасов колектор ще разбера тея дни...
какви са тези показатели "от 9.5 на 10:1"? - коефициенти на сгъстяване? сгъстяване на какво?
има едни 4 тръби дето излизат от двг. и после става от тея 4 на 1... това ли е изходен колектор?
на това ли викат 4-2-1 от 4 тръиб на 2 от там на 1
или като моя от 4 на 1 т.е. 4-1
кой вариант е по добър?
когато махах катализатора видях, че имам 3 гърнета
в най близкото до двг. ми беше катализатора, аз го откачих и със една метална пръчка разчупих катал. както си беше вътре... после си сложих гърнето на мястото
след него имам още едно и накрая ми е аспука
какво да направя по изпусквателната система?
да махна 2 от гърнетата и да оставя само карйното?
това какъв звук ще ми вади колата не ме интересува, важното е да завърви малко повечко :)
лелеле колко ще е добре в това форумче да се пусне една темичка с отговори на въпрости като мойте и още много други :) перфектрно ще бъде...
аз ако не взема да чета книги, тея неща няма от къде да ги разбера
а аз не мисля да се занимавам професионално а пък и в интернет няма точни отговори на въпростите които ме касаят...
кофти...
веднъж си разглобих кутийката където ми е въздушния филтър, после събрах всичко и вече си мислех, че знам всичко хаха ужас...
много съм бос на тема силов тунинг :D
ако наистина искаш да ми помогнеш, очаквай доста въпроси или ми давай малко по точни обяснения, че да мога да търся по лесно обяснения в и-нет
поздрави и искрени благодарности :
)


Еми до следващата събота и неделя когато ще имам време не ти остава нищо друго освен да си пуснеш тема и да четеш :ok:



Toshko написа:
slavchokmesov написа:автомобила е пежо 306 1.6 90 магарета,95-та год., уж е пълна инжекция... така ми казаха де, аз не ги разбрам
тЪ... какво можем да сторим по тази колица, че да живне малко(не че е умряла де)
сега сигурно ще кажеш "по тая тема има 1723 мнения из форума"...
има има амаааа.... аз искам да поговоря конкретно за моята колица и то не с който и да е, а с някой по начетен
ако не ти е проблем да се занимаваш с нем "и моят проект", просто кажи...

сега... аз няма да тръгна да се състезавам с мойта бангия, такаче не очаквам и да нещо кой знае какво...
ти какво предлагаш да се направи, че да качиме 20тина кончета(може и 10, може и 30)
дай да започнем от нещо елементарно и не много скъпо - всмукателна и испусквателна система мисля, че са идеален старт за "голямата промяна"
какво да добавя - премахна, доработя - преработя и т.н., или там нещо др.
как мислиш?


С пластмасов капак на клапаните и пластмасов колектор е нали?

Еми стандартно... колд еър интейк и спортен филтър, изпускателни тръби...

Може и да пипнеш малко главата или да минеш на по-тънка гарнитура за да се сгъсти малко... мани кво говорят че като се сгъстява трябвали валове :wink: от 9.5 на 10:1 си се минава без смяна на нищо...

Даже и 25 коня можеш да си намериш така :D

Колд еър интейка естествено можеш и сам да си го направиш с тръби от Илиенци и някакъв филтър... за хедърси трябва да се мисли...

Айде сега ти се порови и ми кажи как се правят тия неща :ok:



Toshko написа:
slavchokmesov написа:уикенда дойде :)
"да се захващаме за работа" хаха :)
аз не съм пуснал тема, щото знам какво ще се пише в нея... "земи прочети некоя книга, това направи онова направи"...
дай да се върнем на миналото ми съобщение...
обясни ми кратко и много ясно - какво, що, как и аз да започна лека по лека да купувам чарколяци


Еми например още не си ми отговорил кой ти е мотора и с кой капак на клапаните :wink: и още не си пуснал тема :wink:

Аз не съм частен учител по тунинг - пусни си тема!


Сега се зачетох още по-назад - страшно е :lol:

Може да пуснем някъде тема за бисери на л.с.
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Bad_Dog » 23 Юли 2009, 10:21

Тошко,

моето скромно мнение е, че част от мненията, които си публикувал показват липса на техническа грамотност. Да дадеш съвет на подобен човек дори воден от желание да помогнеш носи голям риск. Това е като да си направиш преглед при лекар по телефона и смело да започнеш опасно лечение. Единственото, което аз бих казал на тези хора е да започнат да четат - книги, статии и т.н. - докато са в състояние да отговорят сами на повечето въпроси. Ако този сценарий не им допада - да отидат в съответния тунинг сервиз. Ти самият си доста смел в раздаването на съвети - вероятно в доста от случаите и съветите ти са верни - но чия е отговорността, ако нещо се счупи? Кой плаща сметката?

С пръдня боя не става.

26.08.2009 г. Събрани две мнения

По-скоро се дискутират нещата с идеята, че някой от хората, които искат съвети ще го прочетат и ще разберат, че е важно да си "напишат домашното", ако искат резултати.
Bad_Dog
 
Мнения: 451
Регистриран на: 09 Яну 2006, 11:46

Мнениеот Vizor » 23 Юли 2009, 12:54

Тоше много съжалявам, че заради мене те нахокаха така. Искам да кажа на колегата Bad_Dog, че съм достатъчно технически грамотен и сам да си отговоря на въпросите. Също така имам голям мерак за всичко, което правя. Доста хора от форума ме познават и лично, и от нета и знаят, че не съм някой глупак дето да пише глупости. Бих се радвал някой да ми отговори, но в интерес на истината голяма част от въпросите ми се състоят в парите. Днеска успях да завърша колектора за RHB5-цата. За жалост намирането на подходящ вал за тази турбо конверсия се оказва голям проблем и доста голяма рядкост. В нета има за по 450$. В Англия-та ми споделиха, че вал с най-подходящите фази са тези от поло ГТ (75 коня колкото и глупаво да ви изглежда) и повечето наистина си карат с такъв вал. Единственото, което ми остава е ремап-а, но за него ще мислим в последствие. От тук главно тръгна и личното ми съобщение към Тошко. Дали асиметричния вал на Г40 (г60 са по същия начин или съответно PY и PG/1H моторите) ще е проблемен :( Аз знам, че ще е .. просто исках потвърждение. Правя си всичко сам! Било то бууст метърчета и така нататъка (с любезното съдеиствие на мап сензора на prokopoff :D и Microchip PIC16F88 и един читав Willem) .
Тоше благодаря, че се опита да изкараш малко читави мнения от хората, които разбират ;) Явно не става. Ще продължавам да се ровя в дебелите книжки :)
А за тунинг центровете, които спомена колегата Bad_Dog съм малко скептично настроен. Ако отида и си поръчам да ми направят това, което сам съм си направил до сега и ми строшат колата и след това ми кажат, че така не се прави ами се прави с хиялдите левове.. е мисля, че по-голям кеф ще ми бъде сам да си строша двигателя. Както каза Волен в една тема.. тунинга от одавна не е проба/грешка, а наука. Просто едни я разбират повече от други, които тепърва се учат ;)
Благодаря за мненията и не нападайте толкова Тошко.
Може би, някога, ще се направи един форум за човек с нерви, който да отговаря и на глупаците и на знаещите ;)
Успех с форума колеги.
Vizor
 

Мнениеот 1.2N » 01 Авг 2009, 10:57

Нещо немога да се оправя.Повдигане на клапана-9.972(при нулева хлабина на клапаните)Обем на горивна камера-30см3 има форма на филия.Диаметър на бутало-79мм ход-61мм.Гарнитура-1.15-1.30мм

25.08.2009 г. Тошко: Отиди на майстор или направи каквото можеш и виж какво ще стане :idea: - така или иначе 1.2N не е най-ценния двигател на света!
Ако искаш си сложи турбо и ни сведи резултатите и питай как да го управляваш.
п.п. измодерирах темата
1.2N
 

Мнениеот Гост » 11 Авг 2009, 19:05

Аз искам да попитам нещо.Значи първо искам да знам какво е разграничението между нискоомни и високоомни дюзи?Всмисъл в един каталог на бош са дадени с конкретните съпротивления.Едните са с около 2,5-3,0 ома а другите с около 12,5-13 ома.това ли общо взето е разграничението им? :roll:

Още едно въпросче.Ако примерно сега съм с 310 куб.дюзи,и сложа 380(примерно,но не повече от 400) те ще си ги пускат ли тези 380 кубика без да се бара нищо друго,и какво ще стане с оборотите на празен ход?Относно по големите дюзи мога да увелича и налягането на въздуха с около 25% :roll: ...

И на последно място,каква трябва да е правилната смес за турбо мотор?Гледал съм че на яките бегачки на обороти е около 11,7-12 а при макс държат 14,7-14,9? :roll:

Мерси предварително :)

25.08.2009 г. Тошко :twisted: пита: Защо не опиташ да ни кажеш кой си, каква кола караш и какво се опитваш да направиш?
Гост
 

Re: Най разнообразни въпроси от външни потребители

Мнениеот j1v » 26 Сеп 2009, 07:37

AdhewayDwenda написа:Скъпи Братя, Драги Читатели,
позволих си да отворя тази тривиална тема, с цел всички интересуващи се от Масонство и търсещи да намерят поне един отговор на един от многобройните си въпроси. Ще се радвам, ако всички се включим в нея.
поздрав, Лео
бесплатное интернет телевидение moskovskoe.tv


Toshko, ти ли ще отговориш на човека ?
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4934
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Toshko » 27 Сеп 2009, 04:58

Ценко каза повече да не отговарям така. Предпочитам ти да го направиш или да ме упълномощиш с точни параметри на пълномощията. :lol:
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 11 Окт 2009, 17:13

регистрирах се вчера и още ми не е активен акаунта-ЗАЩО?
Гост
 

Мнениеот hf hpe » 11 Окт 2009, 18:49

Anonymous написа:регистрирах се вчера и още ми не е активен акаунта-ЗАЩО?

защото си пропуснал уроците по четене
започват в първи клас :!:
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот Гост » 15 Окт 2009, 17:21

Имаме горивна камера с обем 30см3(+-0.5),гарнитура 1.30мм и степен на сгъстяване 7.8:1.Диаметър и ход на бутало-79мм и 61мм.При шлайф с 5 десети колко ще стане степента?
Гост
 

Мнениеот hf hpe » 15 Окт 2009, 20:44

Anonymous написа:Имаме горивна камера с обем 30см3(+-0.5),гарнитура 1.30мм и степен на сгъстяване 7.8:1.Диаметър и ход на бутало-79мм и 61мм.При шлайф с 5 десети колко ще стане степента?

със сметки може да се изчисли само ако горивната камера има правилна геометрична форма(квадрат, цилиндър или нещо подобно)
обикновено горивната камера е с неправилна форма
ако чак толкова ти се играе примерно можеш да направиш отпечатък
с гипс, силикон или каквото ти е удобно
след това отнемаш и мериш обема докато получиш това което искаш
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот 75 turbodelta » 15 Окт 2009, 23:08

мисля че и тая тема е за ключ след като доаиена и вече го няма нека го търсят за сметки в тунинг форума :wink:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1716
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Гост » 16 Окт 2009, 18:12

Ми аи направо си заключи целия форум............
Гост
 

Мнениеот Mad Max » 16 Окт 2009, 18:41

Което май ще се окаже никак лоша идея :evil: :evil: :evil:
Аватар
Mad Max
 
Мнения: 303
Регистриран на: 11 Яну 2006, 01:09

Мнениеот 75 turbodelta » 16 Окт 2009, 20:10

маи маи наистина е наи добра идеята ....такива недопуснати или извадени субекти няма да могат да си изливат чувствата ....тука напоследък се обърнахме на искрено и лично.... :lol:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1716
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот hf hpe » 16 Окт 2009, 23:25

75 turbodelta написа:маи маи наистина е наи добра идеята ....такива недопуснати или извадени субекти няма да могат да си изливат чувствата ....тука напоследък се обърнахме на искрено и лично.... :lol:

както казва Живко, все пак идва зима трябва да се занимаваме с нещо :D
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот 75 turbodelta » 17 Окт 2009, 11:14

ем щом ви се занимава с ботовете на тошко ....приятна и дълга зима освен да ви пожелая :lol: и дано да има повече сняг и кал че и ние да се позабавляваме.... 8)
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1716
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Гост » 03 Ное 2009, 16:42

Колеги трябва ми контакт с Косьо с матовото S2. Може телефон или e-mail или каквото и да е, че искам да се консултирам нещо с него.
Гост
 

Мнениеот Гост » 03 Ное 2009, 17:44

Anonymous написа:Колеги трябва ми контакт с Косьо с матовото S2. Може телефон или e-mail или каквото и да е, че искам да се консултирам нещо с него.


Муахахаха..ти намери с кой да е консултираш :lol: :lol: :lol:
Гост
 

Мнениеот Гост » 03 Ное 2009, 18:14

мда, трябва ми точно той, ако имаш негов скайп, телефон или мейл ще съм задължен..
Гост
 


Назад към Отворени дискусии

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron