difcho написа:07-08 Март - Тime Attack + Drift - с. Калояново (Пловдивско)
21-22 Март - Time Attack + Drift - Плевен
25-26 Април - Time Attack + Drift - Кюстендил
16-17 Май - Time Attack + Drift - Хасково
30-31 Май - Drift Day 1 - Плевен
13-14 Юни - Time Attack + Drift - София
27-28 Юни - Time Attack + Drift - Пловдив
11-12 Юли - Drift Day 2 - с. Калояново (Пловдивско)
15-16 Август - Time Attack + Drift - Плевен
05-06 Септември - Drift Day 3 - Кюстендил
10-11 Октомври - Time Attack + Drift - Кюстендил
31-01 октомври/ноември - Time Attack + Drift - Плевен
това е основният календар. той е съобразен с календара на БФАС, така, че да няма кофти моменти. освен този календар, със сигурност ще има още поне 5-6 мероприятия - организирани състезания и шоута, после остават и свободните дни за каране, а те са безброй. няма начин да се предвидят всички дати, но ще има още доста неща към този календар. любителският календар е окончателен - вече са договорени писти, организатори и спонсори, освен това ще атакуваме и телевизиите и медиите - календара не може да се промени. каквото има допълнително е само бонус.
медиите, които евентуално ще отразяват цялата тази история са Хоби ТВ, BBT(предаването Victory Extreme), Ринг ТВ, Autobuild, Maxi Tuning... със сигурност ще успеем да влезем и в БТВ и Канал 1
когато е готов окончателният вариант на регламента за участие ще го постна. в момента основната идея е - никакви ограничения за колите, и достатъчни мерки за сигурност на коли, пилоти и мероприятие! най-важното перо е мерки за сигурност.
единственото, което е направено като аксиома е формиране на три класа - до 1.6, до 2.0 и над 2.0, и принудително пълнене с коефицент. състезанието е тайм атак, с излъчване на върховен шампион за време на обиколка на дадена писта. и право на контестации. всякакви шмекери с двигател и алкохолни герои ще бъдат санкционирани.
ако успеем да постигнем договорка с БФАС(адвокатите бачкат по въпроса), няма да има ограничение за пилоти с лицензи. но в момента това е казус, и докато не бъде решен - ситуацията е БФАС и всички останали, тез с лиценз към БФАС карат само за БФАС. постигне ли се договорка, тайм атак става състезание, в което се омешват юнашки бигачки с лицензи и истински бигачки. не е невъзможно аз залагам на истинските бигачки, лиценза струва колкото две смени на масло
п.п. как стои алкохолният въпрос в БФАС? последно разбрахме че с 200 грама ставали по-бързи. толкова бързи, че на кюстендил един юнак с лиценз почти омете сервизната зона затва пуснахме дрегери като първо звено в техничесият преглед.