Въпрос

За нерегистрирани.
Подлежи на сериозно модериране, без предупреждение ;-)

Модератори: Форум модератори, Voting

Мнениеот dido » 13 Юли 2009, 14:16

Мислили сме го, затова си има и определен ред за приемане. Намери си някой познат, дето да ти пусне анкета и минаваш по каналния ред. Макар че с такъв старт...
Изображение
Аватар
dido
 
Мнения: 654
Регистриран на: 10 Яну 2006, 12:46
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Гост » 14 Юли 2009, 18:08

demek nemi se obqsnqvaite pove4e ni6to nqma da vidq bal sam ti i foruma
Гост
 

Мнениеот 75 turbodelta » 14 Юли 2009, 19:00

я колко си бил схватлив .......а и както се видя и патката ти е голяма ....та по добре че няма видиш форума ... :wink:
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1714
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Гост » 13 Авг 2009, 20:31

Аз искам да попитам нещо.Значи първо искам да знам какво е разграничението между нискоомни и високоомни дюзи?Всмисъл в един каталог на бош са дадени с конкретните съпротивления.Едните са с около 2,5-3,0 ома а другите с около 12,5-13 ома.това ли общо взето е разграничението им?

Още едно въпросче.Ако примерно сега съм с 310 куб.дюзи,и сложа 380(примерно,но не повече от 400) те ще си ги пускат ли тези 380 кубика без да се бара нищо друго,и какво ще стане с оборотите на празен ход?Относно по големите дюзи мога да увелича и налягането на въздуха с около 25% ...

И на последно място,каква трябва да е правилната смес за турбо мотор?Гледал съм че на яките бегачки на обороти е около 11,7-12 а при макс държат 14,7-14,9?

Мерси предварително
Гост
 

Мнениеот MX5 » 13 Авг 2009, 20:46

Anonymous написа:Аз искам да попитам нещо.Значи първо искам да знам какво е разграничението между нискоомни и високоомни дюзи?Всмисъл в един каталог на бош са дадени с конкретните съпротивления.Едните са с около 2,5-3,0 ома а другите с около 12,5-13 ома.това ли общо взето е разграничението им?

Още едно въпросче.Ако примерно сега съм с 310 куб.дюзи,и сложа 380(примерно,но не повече от 400) те ще си ги пускат ли тези 380 кубика без да се бара нищо друго,и какво ще стане с оборотите на празен ход?Относно по големите дюзи мога да увелича и налягането на въздуха с около 25% ...

И на последно място,каква трябва да е правилната смес за турбо мотор?Гледал съм че на яките бегачки на обороти е около 11,7-12 а при макс държат 14,7-14,9?

Мерси предварително


Зависи какви са ти driver-ите на компютъра:

- Ако са saturated, трябват ти инжектори с високо съпротивление.

- Ако са peak-and-hold, трябват ти инжектори с ниско съпротивление.

Някои закачат инжектори с ниско съпротивление за компютри със saturated driver, като слагат съпротивление между инжектора и компютъра, но такова решение с допълнително съпротивлене е ташак работа.

Ако тепърва ще избираш компютър и те интересува кое от двете е по-добре. peak-and-hold driver с инжектори с ниско съпротивление е по-добре, защото реагират (driver-a ги отваря) по-бързо. Естествено тая система гълта повече ток.

Продават се и външни peak-and-hold driver-и, които се монтират след компютъра - и това също е добро решение, но просто заема повече място. Ако търсиш такова устройство - погледни каталозите на AEM или FJO.


Аватар
MX5
 
Мнения: 339
Регистриран на: 28 Яну 2009, 03:02
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот Vizor » 14 Авг 2009, 09:48

MX5 Здравей!
Според мен въпроса му е малко объркан, но до колкото четох в един друг форум мисля, че не го е формулирал както трябва. Според мен иска да пита дали има разлика в ефективността, работата, качеството. Но винаги може да греша и аз ;)
Vizor
 

Мнениеот Гост » 16 Авг 2009, 21:00

Ами може и аз да не съм се изразил точно. :oops: Значи аз по каталог разбрах че моите са нискоомни и са "бошстил" (или там както се казва).При монтирането на по големи дюзи какво ще стане?Това ми е главно въпроса.А за въпросчето за сместа мисля,че няма нещо неясно :)
Гост
 

Мнениеот МегаСмърт V2.2 » 19 Авг 2009, 21:42

Искам да попитам,тези уреди които ги продават масово за отчитане на сместа (по 50-60 лв дето вървят) може ли да им се има доверие и вършат ли изобщо някаква работа или ще трябва да се бъркам за широколентов иновейт? :roll: Мерси предварително
МегаСмърт V2.2
 

Мнениеот j1v » 19 Авг 2009, 21:44

МегаСмърт V2.2 написа:Искам да попитам,тези уреди които ги продават масово за отчитане на сместа (по 50-60 лв дето вървят) може ли да им се има доверие и вършат ли изобщо някаква работа или ще трябва да се бъркам за широколентов иновейт? :roll: Мерси предварително


Не си хаби парите ;)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4931
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Гост » 20 Авг 2009, 15:43

иновейт
Гост
 

Мнениеот МегаСмърт V2.2 » 21 Авг 2009, 20:03

Мерси за отговора :) А,и още нещо.Дисплея на иновейта само сместа ли показва или може да се свързва с останалата част от хардуера(всмисъл бууст,обороти и т.н.)?
МегаСмърт V2.2
 

Мнениеот Andrei » 21 Авг 2009, 21:55

МегаСмърт V2.2 написа:Мерси за отговора :) А,и още нещо.Дисплея на иновейта само сместа ли показва или може да се свързва с останалата част от хардуера(всмисъл бууст,обороти и т.н.)?


Баце, земи прочети брошурата....там си пише!
муткер фускер!
Andrei
 
Мнения: 570
Регистриран на: 17 Дек 2007, 01:12
Местоположение: София

Мнениеот martin » 03 Окт 2009, 13:44

[quote="dido"]Мислили сме го, затова си има и определен ред за приемане. Намери си някой познат, дето да ти пусне анкета и минаваш по каналния ред. Макар че с такъв старт...[/

хубу де ама аз имам точно тоя проблем -от бургас съм и не познавам турбо батки регистрирани тук.как да стане на кой да ида да досаждам да се запознаваме :lol: иначе разбирам идеята и правилата на форума ама тва ми е най големия проблем.моля дайте някакъв акъл щото файда да се хвалим колко чуваме петела и с кви проекти се занимаваме няма ако не познавам някой регистриран
martin
 

турбо карта за HT10-9A

Мнениеот Гост » 10 Окт 2009, 19:35

Здравейте, има ли някой карта за турбо HT10-9A защото прерових целия нет, и не откривам, нещо което за първи път ми се случва:shock: турбото е от 2литрова Мазда турбодизел.
Ако и тука никой няма, ще прилагам техниката 'На око" и я слагам така...
Гост
 

Мнениеот Founder » 10 Окт 2009, 20:35

Тоя начин "проба - грешка" в следващите стъпки може да ти излезне доста солено от финансова гледна точка.

No Limit Performance - ЧАСТИ ЗА СИЛОВ ТУНИНГ - Нови и втора употреба!

www.Facebook.com/NoLimitPerformanceBg

Web: www.NoLimit.bg
Skype: NoLimit-bg

моб.:088888 76 75
моб.:0894 538 770

* възможност за ДОСТАВКИ НА СТОКИ ОТ АНГЛИЯ И САЩ!!!
Аватар
Founder
 
Мнения: 349
Регистриран на: 31 Авг 2008, 13:16
Местоположение: Ямбол

HT10-9a

Мнениеот Гост » 12 Окт 2009, 19:13

Финансова финансова, колко да е финансова? Най много да счупя турбината, а тя ми е без пари. Овърбуст защита си имам... Хайде де, никой ли няма карта за това нещо??? ;)
Гост
 

Мнениеот martin » 12 Окт 2009, 22:55

ами кажи поне на какъв като кубици двигател искаш да я слагаш тая турбина за да се ориентират да ти дадат съвет.
martin
 

HT10-9

Мнениеот Гост » 13 Окт 2009, 17:01

Какво да ми казват без карта??? Аз ако имам картата и сам ще разбера става или не става... Явно обаче и тука никой не разбира от хитачита...
Както и да е, турбинката е сложена и засега се справя перфектно,Малко и портнах гейта и си държи 1бар, да видим докога. Мотора е 2.0 бензин :)
Гост
 

Мнениеот Toshko » 13 Окт 2009, 17:38

Съветвам те да покараш изключително внимателно около границата където турбото сработва. Имам предвид не минималните обороти на които се "развърта" а количеството мръсна газ :wink:

Обикновенно турбо от дизел е подходящо евентуално за наполовина по-малък обем бензинов двигател - това е много общо казано, но е по-скоро така отколкото обратното.

Например турбо от Мерцедес 350TD 150 коня (Гарет Т3) става идеално за 200-220 коня двулитров двигател, но това даже е случай в който дизеловото турбо е бая голямо.

Турбо от БМВ 2.5 ТДС 143 коня (Мицубиши с компресор 12G) става за 1.6 - 150-180 коня, за 1.8 вече е прекалено малко освен ако колата не е страшно разредена и не надува примерно 0.5-0.6

Изобщо без да съм виждал турбото, като знам, че е от 2.0 дизел ми се чини че би било подходящо примерно за 1.7 Волво Турбо (микроскопична турбинка и към 125-130 коня)

Големия проблем е с пропускливостта на турбинната част (чугуна).

Затова ако си много на зор и си голям експериментатор, размърдай малко колата, вкарай я в буст няколко пъти и започни да си търсиш по-голямо турбо, или направо попитай какво турбо ти трябва.
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот martin » 13 Окт 2009, 18:17

точно това имах предвид.щот бях почти сигурен че ще го сложи на същия обем бензинов двг.и сега съм на почти 100% сигурен че се затапва на 4800-5000 оборота.смятал съм доста дизелови турбини докато подбирах турбина и се оказа че турбини от 2.0л дизелови двг става за бензинки между 1.3 и 1.5л.в зависимост от степента на сгъстяване и желания бууст
martin
 

HT10-9

Мнениеот Гост » 13 Окт 2009, 19:13

Такаа, значи да обясня какво съм направил.
Турбинката е малка, но щом е пълнила 2.0 литров дизел с 1.5 бар ще пълни и бензин 2.0. А и той се кара до 5к макс. Проблема както каза Тошко е че топлата част е много малка и "затапва" мотора а турбото влиза в оувърспин.
За да избегна тоя ефект съм сложил голяяям гейт, и електронен буст контрол. Като отворя гейта напълно чак на около 5000 об почвам да получавам някакво подухване от 0.3 -0.4. Когато е затворен тръгва от 1500 :twisted: И аз знам че е малка но ме кефи как тръгва от никакви обороти.
Гост
 

Мнениеот Toshko » 13 Окт 2009, 19:18

Ахаааа, сега разбирааам :wink:

Колега, ще те помоля да качиш малко снимки на ситуацията под капака и на самата кола, ако може да се виждат изпускателя и турбото... ;)
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод Кремиковци не сме придирчиви!
on tошко не ги разбира :-$ он ги е измислил и живее сред тях Изображение
кво се пулиш ве?
Аватар
Toshko
 
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Юни 2009, 11:30
Местоположение: София

HT

Мнениеот HT10 » 16 Окт 2009, 10:45

Хубаво, само че къде да ги кача? Че тук явно не става.
HT10
 

Мнениеот TheStorm » 28 Окт 2009, 16:54

Здравейте,
първо искам да поднеса моите уважение към хора отдали се на този "занаят". Това което мога да видя в този форум (отворената част) е изумително, а нещата за които споменавате в "регистрираната" част са още повече.

Да премина на въпроса :

Някой може ли да ме насочи към технически данни за турбината от следния двигател : M51D25TU OL става въпрос за e39 525tds
Търсих търсих .. но явно не съм се представил достатъчно добре :)
до колкото разбрах, 525td е същия, само без intercooler.

Предварително благодаря
TheStorm
 

Мнениеот Гост » 28 Окт 2009, 17:39

Компресора е Мицубиши 12G, може да дануе ТДС-а до към 1.2-1.3, но след 4500 оборота буста започва да пада.

За друга кола категорично не става!

Във всеки турбо сервиз могат да ти кажат всичко и да ти я отремонтират!
Гост
 

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени дискусии

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron