искам да питам и да разкажа за себе си

За нерегистрирани.
Подлежи на сериозно модериране, без предупреждение ;-)

Модератори: Форум модератори, Voting

Мнениеот cosworth » 23 Ное 2007, 18:21

НАпълно подкрепям доктора, 4 цилиндровия е правилния избор :)
Аватар
cosworth
 
Мнения: 379
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:02
Местоположение: Ruse

Мнениеот hf hpe » 23 Ное 2007, 19:07

аз пък не съм съглсен
но най-вече колегата трябва да си изясни какво точно иска за себе си

иначе аз съм на мнение, че 300 коня, са някакъв утопичен максимум на старият 2.0 16 турбо мотор
ако реши да слага ковани карантии защо да не ги слага в спарка

иначе за мен 2.0 20 турбо е по добрия мотор

П.П. докторе и аз съм сектант, но на черното бяло не мога да кажа
нашия мотор сравнен със един съвременен тубо мотор е ташак
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот Lukan » 23 Ное 2007, 20:07

:lol: ми аз от личен опит мога да кажа ,че тоз мотор сток (с друга гарнитура ,на главата) си държи 300 коня безгрижно.Това,че твоя СКРОМЕН опит с този двигател те води до такъв извод,далеч не те прави надежден източник на информация за точно този мотор :idea:

И колегата , така както схващам идеята на проекта му ,не се е засилил да слага ковани бутала.Но и да слага,аз лично мога да му кажа поне 3-4 варианта на ковани бутала за Интеграле ,ама нещо ми убягва инфото за кованяци за Спарк турбо мотор.И то не защот не може да се поръчат,ами защото никой не е толко залупен да ги поръчва.Защо ли е необходимо да откриваме топлата вода,като тя отдавна си тече
:?:
А това ,че е стар мотор не означава ,че не може да направи доста съвременни за смях,както редовно се случва както по Софийските улици,така и на Бужурленд,така и по състезателните трасета.
Незнам кой крив,кой прав ама това са фактите ,така както ги виждам аз от ЛИЧЕН ОПИТ ,а не от това което съм прочел по разни форуми :idea:
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот INTEGRALE » 23 Ное 2007, 22:25

hf hpe написа:
иначе аз съм на мнение, че 300 коня, са някакъв утопичен максимум на старият 2.0 16 турбо мотор

Колега,ти сериозно ли говориш? Шегуваш се нали? :shock: :shock: :shock: :shock:
Аватар
INTEGRALE
 
Мнения: 359
Регистриран на: 10 Мар 2007, 14:08
Местоположение: София

Мнениеот hf hpe » 23 Ное 2007, 22:45

мислех се подразбира за сток карантии

иначе мисля, че съм реалист :D
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот Lukan » 23 Ное 2007, 23:15

Ми ако една гарнитура променя нещата дотолко ,че вече не са сток ОК, а за това че си реалист просто е ясно ,иначе отдавна да беше пробвал реалните качества на тоя мотор :twisted:
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот ventomana » 24 Ное 2007, 04:11

Да дам малко яснота .

Колата коя то ще карам всеки ден ще е дизелова ! Искам да взема нещо по-ново ако не и чисто ново и за тов ане бързам , а и правя ремонт в къщи .

Мечтая от отдавна за бензинова турбо кола с която да си правя кефа . И искам да направя нещо сигурно и надеждно за всекидневна употреба . Като се кача и тръгна на екскурзия по магистралата да си правя кефа на макс . Искам да избегна този момент който го има сега като при алфата , а именно ,бавното вдигане на обороти . До сега с алфата с 4 човека съм вдигал 230км/ч. но си е набиране и попътен вятър , докато при турбо колите , колкото повече се засилвам , толкова повече изгорели газове и толкова повече надув= мощност . Какво ли ви обяснявам , вие знаете за какво става въпрос.

Но искам колата да е надеждна и външно и вътре , да си е класически красива . Тов ане означава че нямя да я пускам на Божурище и каде ли не , да давам времена .За това и за купето съм мислил много пъти .Двуврато е и си има спортната стойка . А и си е кеф да се качиш в черна кола с кожен салон . (мислег лятото да пребоядисвам , сам , алфата черна )

Но на края като се замисля . Ако взема купето , ще спестя адски много работа което е = на много пари (който през това време ще изкарам )

Ще спестя , много разкачания който ще се изисква за прекарването на инсталация за друг мотор .

До колкото знам , фиатовия мотор няма тропащ вариатор , което означва че бензинката ми няма да работи като дизел .

Излиза че са много плюсовете при фиата .

Така че ,твърдо реших да продам Алфата и да си докарам Фиат купе , но ще го избирам да е на малко километри и адски заазено от вътре . (много държа на това) .

Искам само да помогнете с информация , кой от двата мотора е за предпочитане . Искам да го карам не сток а целта ми е поне 240кс , но по възможност над 300кс . Каквото трябва ще му купя ,ковани бутала , кулери турбини , бе каквото трябва .

До колкото знам 2.0 16в е 190кс. със степен на сгъстяване 8.0 и четири цилиндъра , а 2.0 20в е 220кс. 8.5 степен на сгъстяване и 5 цилиндъра (ако бъркам степента на сгъстяване с компресията им моля да бъда извинен).

Според мен 20в мотора е с по-малки бутала и по-висока степен на сгъстяване и ще носи на по-малък ъпдеит и с по-малките бутала ще има по-бързо износване . Така ли е ?

Давайте савети , искам да събера достатъчно инфо да направя правилния избор .

И ако знае някой колко ще излезе вноса (акцизи и тем подобни) на 190кс и на 220кс че сам ще си я внасям да си направя калкулация .
ventomana
 

Мнениеот cosworth » 24 Ное 2007, 14:13

Днес гледах едно много читаво турбо купе с кожен салон,продавача каза,че я дава за 8500 лв без акциз,НО уреждал да се регистрира като 150 коня,демек да не се плаща акциза,срещу 1000 лв за услугата! КОлата наистина беше много запазена на пръв поглед,снимах и двигателя.Пропуснах да кажа,че е с някакъв чип,към 240 коня :wink:
Прикачени файлове
Image002.jpg
Image002.jpg (87.52 KiB) Прегледано 19285 пъти
Аватар
cosworth
 
Мнения: 379
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:02
Местоположение: Ruse

Мнениеот ICI » 24 Ное 2007, 20:07

Lukan написа: Освен това ако не намериш купе 16v турбо можеш да си вземеш Купе 2.0 16v атмосферен и да го конвертираш в турбо,което пак е по-перспективно и изгодно от алфовия вариант

Звучи ми много познато :oops:
Ако колегата държи да ползва ковани бутала, евентулно перформанс мотовилки и модерно турбо, в смисъл ако ще подменя стандартните такива с перформанс нови, май варианта с атмосферно Купе 16В не е лош. Но пък работата е повечко.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот ventomana » 25 Ное 2007, 00:16

Добре де , по лошо ли ще е да взема купе турбо ? Защото вече на 100% се запалих ?

Продавам алфата и отивам да го пазарувам .

cosworth даи повече инфо , цвят година и каквото знаеш , и снимките

v_gahov@abv.bg

това ми е пощата , а и съм ти писал в ICQ
ventomana
 

Мнениеот Sachko » 25 Ное 2007, 00:56

cosworth... Снимката която си пуснал на 4овека не се вижда от нерегнати потребители :roll: :cry:
VW Golf MK2 1.8 16V Turbo
E30 318 Touring-->>New Project
Аватар
Sachko
 
Мнения: 507
Регистриран на: 22 Сеп 2006, 00:55
Местоположение: Банско/София

Мнениеот j1v » 25 Ное 2007, 11:19

Sachko написа:cosworth... Снимката която си пуснал на 4овека не се вижда от нерегнати потребители :roll: :cry:


shte go opravia tova
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4934
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот cosworth » 25 Ное 2007, 11:45

ventomana написа:Добре де , по лошо ли ще е да взема купе турбо ? Защото вече на 100% се запалих ?

Продавам алфата и отивам да го пазарувам .

cosworth даи повече инфо , цвят година и каквото знаеш , и снимките

v_gahov@abv.bg

това ми е пощата , а и съм ти писал в ICQ


Ми това е общо взето което зная,колата я видях случайно на един пазар и беше с отворен капак и за това се спрях да погледна и се изненадах че е турбо... Продавача каза,че имало интерес към колата и чакал да му донесат парите да си я вземат и за това не съм разпитвал повече! Дадох я просто като пример да се ориентираш кви пари вървят :wink: За всеки случай ще мина днес пак от там и ако не я е продал ще му взема телефона да си говорите :!:
Аватар
cosworth
 
Мнения: 379
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:02
Местоположение: Ruse

Мнениеот j1v » 25 Ное 2007, 17:48

j1v написа:
Sachko написа:cosworth... Снимката която си пуснал на 4овека не се вижда от нерегнати потребители :roll: :cry:


shte go opravia tova


bi triabvalo da e nared veche
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4934
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот ventomana » 25 Ное 2007, 18:48

Вече се вижда снимката , вземи телефона на човека .

Попринцип ми се иска да я вкарам от вън , че има по-голям избор и да взема адски зпазена и на малко километри .
ventomana
 

Мнениеот j1v » 29 Ное 2007, 00:31

Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4934
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот cosworth » 02 Дек 2007, 12:53

0885/147498
Прикачени файлове
Image003.jpg
Image003.jpg (125.87 KiB) Прегледано 19051 пъти
Image010.jpg
Image010.jpg (121.42 KiB) Прегледано 19051 пъти
Image011.jpg
Image011.jpg (58.38 KiB) Прегледано 19051 пъти
Image017.jpg
Image017.jpg (75.98 KiB) Прегледано 19051 пъти
Image019.jpg
Image019.jpg (92.62 KiB) Прегледано 19051 пъти
Аватар
cosworth
 
Мнения: 379
Регистриран на: 09 Яну 2006, 00:02
Местоположение: Ruse

Предишна

Назад към Отворени дискусии

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron