Модератор: Форум модератори
Andrei написа:Дизелов вал (колянов) от ВАГ = Бензинов вал от ВАГ, но с по-голям ход..т.е. рамо т.е. момент
Cordoba16vt написа:Lukan написа:Cordoba16vt написа:
не казвай хоп, преди да скочиш....
Нещо не ти схващам поста ,но се надявам да осъзнаваш,че за пореден път водиш дискусия в която си ОЧЕВИДНО НЕЗАПОЗНАТ
Не си ти човека който ще определи с какво съм запознат и с какво не , ок ? Опитваш се да се измъкнеш доста нелепо от ситуацията в която изпадна , и не видях нищо смислено в постовете ти досега по отношение на моя коментар за сравняването на 16 клапановия мотор на емо , (в който има дизелов колянов вал и храбра 16 клапанова глава , нещо което съм написал по-горе) ? пиша 16 клапана защото нещо ми пишеш за някакъв дизелов разпределитени вал , нещо което аз не съм споменал изобщо. А не знам защо намеси и Ево в тези сметки, което пък изобщо не ме интересува , особено в тази тема. Зелените човечета ги запази за себе си
ICI написа:Andrei написа:Дизелов вал (колянов) от ВАГ = Бензинов вал от ВАГ, но с по-голям ход..т.е. рамо т.е. момент
строукър значи, от 1.8 на 2.0
Е па ако хода е около 90мм може да сравняваме директно тогава, буустове, повери и др.
ICI написа:Andrei написа:Дизелов вал (колянов) от ВАГ = Бензинов вал от ВАГ, но с по-голям ход..т.е. рамо т.е. момент
строукър значи, от 1.8 на 2.0
Е па ако хода е около 90мм може да сравняваме директно тогава, буустове, повери и др.
Lukan написа:Cordoba16vt написа:Lukan написа:
Не си ти човека който ще определи с какво съм запознат и с какво не , ок ? Опитваш се да се измъкнеш доста нелепо от ситуацията в която изпадна , и не видях нищо смислено в постовете ти досега по отношение на моя коментар за сравняването на 16 клапановия мотор на емо , (в който има дизелов колянов вал и храбра 16 клапанова глава , нещо което съм написал по-горе) ? пиша 16 клапана защото нещо ми пишеш за някакъв дизелов разпределитени вал , нещо което аз не съм споменал изобщо. А не знам защо намеси и Ево в тези сметки, което пък изобщо не ме интересува , особено в тази тема. Зелените човечета ги запази за себе си
Я ми опиши нелепоста на ситуацията професоре защото не си спомням някъде да сам се изказал неподготвен .Това че мотора на Емо е с кубатура 2.1 не е чак такава тайна,но не съм сигурен че трябваше точно тук да се споменава таи подробност Както и че това става с дизелов вал също
А колко си запознас с материята не само на мен ми е ясно
ICI написа: строукър значи, от 1.8 на 2.0
Е па ако хода е около 90мм може да сравняваме директно тогава, буустове, повери и др.
Cordoba16vt написа:Lukan написа:Cordoba16vt написа:
Я ми опиши нелепоста на ситуацията професоре защото не си спомням някъде да сам се изказал неподготвен .Това че мотора на Емо е с кубатура 2.1 не е чак такава тайна,но не съм сигурен че трябваше точно тук да се споменава таи подробност Както и че това става с дизелов вал също
А колко си запознас с материята не само на мен ми е ясно
пак не виждам нищо смислено по темата. ... аз бях дотук , оправяй се . остро те съветвам да спреш с личните нападки и коментари, защото не ти правят чест на теб. ако прочетеш по-нагоре по темата какво съм написал, нито теб съм нападнал, нито ланча двигателите .
KILLER GTI написа:дам мотора ми в сток състояние е с вал 92,8мм и бутала 82,5мм, а в момента е с 95,5мм вал и 83мм бутала и е 2066куб. тайна нямя!!!
А за да не гадаете за главата, валовете са Шрик 268 градуса и 11,5 лифт, презастъпване 1,7/1,6 , клапаните са оверсайз има си пружини, тарелки и механични повдигачи.
степента на мотора е 8,38:1
Ся слушам мнения за повер буст и т.н.
Lukan написа:Не ме съветвай ,дори и остро би трябвало да си наясно защо
KILLER GTI написа:дам мотора ми в сток състояние е с вал 92,8мм и бутала 82,5мм, а в момента е с 95,5мм вал и 83мм бутала ....
KILLER GTI написа:Не съм на ясно със скороста на буталото при Ф1 двигател.
Аз към момента и по напред в темата написах, че я въртя до 7200 оборота и нямам намерение да я карам над 7800-8000
kelesha написа:Е дайте някви 2 бара да видим поне пеТстин коня ве, да еба и позьорската ти кола, ко ти свиди........
j1v написа:... време отделихме на валовете, ...
hf hpe написа:j1v написа:... време отделихме на валовете, ...
я раздуй малко
че се оказа онези валове дето ми ги уреди навремето са такива от тема3
доколкото си спомням твоите са такива
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта