Модератор: Форум модератори
ICI написа:kelesha написа:KILLER GTI написа:Дам без графика можем да си правим само сметки и догатки, а под всичко имах предвид валове, клапани , пружини , тарелки и тн.
Реално към момента я карам до 7200оборота, спад в буста няма.
А относно 2,1бара на 3600оборота ги има но има и сърдж, което само по себеси означава че няма как да се кара на такъв буст и обороти. Така че за да го няма всичко трябва да се случва след 4к прм.
А на дино най-вероятно другата седмица ще ида и ще видим кое и как.
Ами значи като отидеш да я мериш пусни няколко ръна и на 1.4 да сравним нещата с Живковица
И на 1.2 ако може
Cordoba16vt написа:[
хахааа
ици стига бе мен , дай да поговорим пак за налягане и дебит. аз горе долу преживявам факта че вадиш коне като мен , ама да се набуташ при батките с 3076..... вече е храбро
Lukan написа:Cordoba16vt написа:[
хахааа
ици стига бе мен , дай да поговорим пак за налягане и дебит. аз горе долу преживявам факта че вадиш коне като мен , ама да се набуташ при батките с 3076..... вече е храбро
Ами засега батките с 3076 не виждам да имат база за сравнение с 2871 с която е един идентичен червен автомобил тъй че Ици съвсем на място си пита
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)
75 turbodelta написа:Като сте почнали със спама в на Живко темата , да попитам ИЦИ днес е разнесе слух че гръмнала "вашата ланчиа" нали така и казваш, та раздуи на две на три верно ли е или е поредната русенска интрижка
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)
Lukan написа:Cordoba16vt написа:[
хахааа
ици стига бе мен , дай да поговорим пак за налягане и дебит. аз горе долу преживявам факта че вадиш коне като мен , ама да се набуташ при батките с 3076..... вече е храбро
Ами засега батките с 3076 не виждам да имат база за сравнение с 2871 с която е един идентичен червен автомобил тъй че Ици съвсем на място си пита
Cordoba16vt написа:Lukan написа:Cordoba16vt написа:[
хахааа
ици стига бе мен , дай да поговорим пак за налягане и дебит. аз горе долу преживявам факта че вадиш коне като мен , ама да се набуташ при батките с 3076..... вече е храбро
Ами засега батките с 3076 не виждам да имат база за сравнение с 2871 с която е един идентичен червен автомобил тъй че Ици съвсем на място си пита
Ици говореше за сравнение на неговата кола с колата на Емо - 2 литоров ФВ мотор с дизелов вал и храбра глава с 3076
иначе нямам против да се сравняват 2 италянки
dido написа:Стига с тоя карък ве, бахти...
ICI написа:dido написа:Стига с тоя карък ве, бахти...
а, няма никакъв карък, просто стана дума за Ланчиа дето съм и направил колектор с турбо от типа на ГТ3076Р ама по-добро и напълно стоков мотор с изключение на портната глава и всм. атм. вал, та тепърва ще се отваря мотора за да се прави вътре както трябва.
Lukan написа:
Явно има няква мистична сила в т.нар 2 литров VW мотор че да не бъде сравняван с "някакъв" италиански мотор ......aко беше малко по-запознат с този 2 литров италиански мотор щеше да знаеш че той си излиза от завода с ДИЗЕЛОВ КОЛЯНОВ ВАЛ ,a зa "ХРАБРИТЕ ГЛАВИ" .....обикновенно след диното става ясно кое ,колко и къде е храбро и къде не
първо се подготви и после се изказвай
dido написа:Живко е каръка, ама той да си каже като реши.
ICI написа:dido написа:Живко е каръка, ама той да си каже като реши.
нещо проекта ли?
Lukan написа:ХАхахаха явно не съм подготвен с VW моторите ама съм на прав път с КОЛЯНОВИЯ ВАЛ
Cordoba16vt написа:Lukan написа:ХАхахаха явно не съм подготвен с VW моторите ама съм на прав път с КОЛЯНОВИЯ ВАЛ
не казвай хоп, преди да скочиш....
Lukan написа:Cordoba16vt написа:Lukan написа:ХАхахаха явно не съм подготвен с VW моторите ама съм на прав път с КОЛЯНОВИЯ ВАЛ
не казвай хоп, преди да скочиш....
Нещо не ти схващам поста ,но се надявам да осъзнаваш,че за пореден път водиш дискусия в която си ОЧЕВИДНО НЕЗАПОЗНАТ
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта