Nissan 200sx CA18DET

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот MaXo » 27 Юни 2007, 23:57

За Драго се сетих ама не ми се занимава да го питам за цена понеже си знам, че няма да ми хареса.
MaXo
 

Мнениеот ifcho » 28 Юни 2007, 01:13

Ами аз наскоро си направих стрът брейс (без регулиране) и е доста лесно. Даваш на стругар да ти направи два фланеца, останалото е мерене, заваряване и боядисване. Ето крайния резултат:
http://www.picvalley.net/u/29/7162_481.JPG
http://www.picvalley.net/u/29/7163_562.JPG
Последна промяна ifcho на 21 Окт 2007, 23:49, променена общо 1 път
Аватар
ifcho
 
Мнения: 62
Регистриран на: 24 Юни 2009, 13:00

Мнениеот MaXo » 30 Сеп 2007, 16:28

Малко да понапиша тук ... значи колата стана доста приятна за каране с койловърите ... с оправените скорости и малко други дребни промени ... но вчера съединителя даде фира ... нов беше ама стандартен.Та сега се чудя какъв точно да взема ... чета разни неща за SPEC ... чупели се и прочие ... според Даркоси са читави. Гледам тази таблица... за CA18DET:

http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html
http://www.importperformanceparts.net/i ... s-all.html

и се чудя какъв да е ... стейч 2+(330nm кевларен) , 3(350нм 4 или 6 лъчов карбонов) или стейч 3+ ... като стейч 3+ може би е най-добре(450nm) ама си е по-скъпичак ... колата предполаг ще е от 350 до към 400нм ... един грък измерил 380нм при сходен сетъп. Та да разчитам ли, че са се подсигурили доста и да взема съединител за 330нм ... при полужение, че съм с предполагаеми 380нм.

Гледам в ebay предлагат някакви Xtreme ... ама нямам никаква идея читави ли са ...
http://cgi.ebay.com/XTREME-SILVIA-180SX ... dZViewItem
MaXo
 

Мнениеот VGZ » 01 Окт 2007, 07:00

êëú÷ çà 300 íþòîíà å çà àòìîñôåðêà áðå :lol: âçèìàé 400-500 íþòîíà ïîíå äà òè å ìèðíà äóøàòà .. íå ÷å è òîé íÿìà äà ñå ïðåäàäå ñëåä âðåìå
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Мнениеот j1v » 01 Окт 2007, 09:29

Аз на атмосферката съм с съединител и притискател за 500Нм и е приянта за каране много :D
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот MaXo » 01 Окт 2007, 11:14

А за СПЕК какво ви е мнението? ... Лорда само видях да има преки впечатления и е доволен.
MaXo
 

Мнениеот Misho 605 SVti » 02 Окт 2007, 14:20

Говорих с Венци преди време, той е със Stage 2 или Stage 2+. Но подметна, че кофти е подходил към него.

Stage 3+ е топ-серията на Spec според единия от техните служители. Аз лично ще си взема точно такъв.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот hf hpe » 02 Окт 2007, 14:56

на много места из БГ форумите съм че че спек-а
е препакетиран сакс спорт
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот MaXo » 02 Окт 2007, 15:40

А можете ли да ми дадете някакъв сайт за сакс спорт ... да видя предлагат ли нещо за моята кола.Аз по принцип точно към СПЕК 3+ съм се насочил ... ама все пак леко се притесних от кофти постове за СПЕК. :?
MaXo
 

Мнениеот Kozunak » 03 Окт 2007, 00:54

Ей в тоя .pdf има сякакви параметри на различните съединители от рейсинг серията.

http://www.sachsracing.com/owx_medien/m ... /36042.pdf
Kozunak
 
Мнения: 65
Регистриран на: 12 Юли 2007, 01:24
Местоположение: София

Мнениеот MaXo » 21 Окт 2007, 03:22

Мисля, че се орянтирах вече какъв да е съединителя ... за което има огромна заслуга Лъчо за линка, който ми изпрати.... става въпрос за Cusco ... нищо лошо не сам прочел до сега ... даже разбирам, че Куско правят съединители за Нисмо. За Спек .... нещо в 200сх форума имат непоносимост към тях ... за стейч 3+ пише, че е някаква нова серия, и може при нея да са решени проблемите ... ама не ми се иска да рискувам.


https://www.rhdjapan.com/home/produc...roduct_id=1231
https://www.rhdjapan.com/home/produc...roduct_id=1242

Пише, че притискателя + феродовия диск ще носят до към 400 коня ... така, че може би това е моя съединител ... пък и е подходящ за улична употреба.

Реших вече твърдо, че трябва да взема и едно иновейтче да следа смеските ... до сега все си мислих, че са грешни пари ама взех, че размислих.
MaXo
 

Мнениеот MaXo » 24 Окт 2007, 11:41

Вчера се вгледах в снимките на Куското ... на притискателя виждам щампа Ексиди ... а на феродовия пише ВАЛЕО ... ВАЛЕО? :shock: Баси то мнооо сложно да си избере съединител човек.... това Валео много ме притеснява.То чувам, че Валео правят съединители за Сакс... ама някак не ме кефи 200 евро за феродов на Валео. :(

Ето на тази снимка се вижда щампа на Ексиди...
Изображение


Карбон виждате ли тук?
Изображение
MaXo
 

Мнениеот MaXo » 19 Дек 2007, 17:43

Леле ужасен съм от работата на англичаните!!! :shock: Повече от 2 месеца не мога да си получа съединителя ... а е платен мамицата им ... първо взимат парите и после ти казват, че го нямат наличен деееебиш.Последния път бяха писали, че щели да имат доставка от RPS на 18ти този месец и щели да ми го пратят ... сега са писали, че производителя ... демек РПС ... вече имали материали за да направят 6 съединителя ... ОООО БОЖЕ... и не са писали изобщо кога ще са готови и кога ще ги пращат ... бесен съм ... ще си взема билет и ще ида да се взривя в някоя метро станция да убия няколко англичани. Иначе съединителя е за до около 550нм и е органичен .... купих си и един иновейт да следа смеси ... това е от мен... чакам скапания съединител. Тия проекти са ужасни ... освен пари и колко нерви се налага да трошим не е истина... и колко загубено време... па колко е гадно като те пита някой ... кво става с колата ... караш ли ... кога ще возиш. Струва ми се, че най-добре е човек да си вземе вече направена кола от някой друг...
MaXo
 

Мнениеот Cordoba16vt » 19 Дек 2007, 18:42

MaXo написа:Струва ми се, че най-добре е човек да си вземе вече направена кола от някой друг...


веднага мога да тио предложа една на предно :)

да гадно е да чакаш чарколяци :(

но ако не тио се занимава и не го разбираш като фън , купи си Фиеста моно и се возкай , части бол :roll:
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот MaXo » 20 Дек 2007, 11:40

Вече 2 години фън ... аре малко и да покарам :D Иначе си имам Пунто на метан ... 5-6лв на 100 градско ... 3.50 извънградско. :P
MaXo
 

Мнениеот MaXo » 25 Авг 2008, 12:52

Я да напиша и аз нещо ... та съединителя дойде преди доста време ... сложен е и колата вече няма грижоци. Сега се кара на пик 1.4 налягане ... холд 1.2 ... смеси в буууст ... некви 10ки средни до високи. Малко по-храбър аванс и колата стана друга ... вече ме е страх да карам понеже 3та я върти цялата и сее доста по пътя ... вечерта като захладня на Бояна ... даже усещах некви леки заигравания на задницата по правата и на 4та ... може и да си внушавам ... ама и човека, който возих също ги усети. Може сигурно да се извади още повер, като обедна малко до към 11.5-12 смеси ... и вдигна още малко бууста ... но не знам как ще е тогава за каране. Мисля съвсем скоро да мина на дино и там да пробвам едно чипче с леко обеднени смеси. От обръщалото при долното ОМВ ... до моста давах газ с човек в колата ... 210км направи някъде около 150 метра преди моста (така известната пляка) :D На 210 плювна маркуча от турбото та не успях да я замеря до самия мост ... иначе километража го мерих с ГПС и е напълно точен ... с по-висок размер гуми съм. От обръщалото където правим стартовете ... до малко преди моста 200км пак с човек 110-120 килца. Много съм доволен и същевременно уплашен ... и си мисля за кола 4х4 ... по-спецялно в бъдеще ми се кара С2ка.... и се чудя как карат хората коли на задно с по 500-600 коня... :shock:
Последна промяна MaXo на 25 Авг 2008, 13:32, променена общо 1 път
MaXo
 

Мнениеот Joreto » 25 Авг 2008, 13:09

А честито, усетил си тръпката да ти върти колата на 3-та :lol: . Аз се убедих ,че истината за много коне е 4х4 щото след определен момент тия на задно стават некараеми (особено на малко по хлъзгав асвалт) 8) .... но пък за кеф нямат равни (друго си е като при 130-140 км/ч тръгне настрани :shock: ) :lol:
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот 75 turbodelta » 25 Авг 2008, 14:24

добре ве момчета а обеснете ми защо са ви тея многото коне кат не можете да ги сложите на пътя :? само страхове да берете :lol: земете намалете тоя вездесъщ буст и ги покараите малко барем си ги усетите га почват да плашат 8)
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот MaXo » 25 Авг 2008, 15:12

Аз не съм знаел, че ще тръгне така ... ама никога не съм предполагал, че с тия модове ще се получи това. Сега мисля да взема некви 15ки джанти за по-височки сликове ... дано се оправят малко нещата. Може би и един хубав бууст контролер няма да е зле да си взема ... да мога да си играя с различен бууст на различните предавки и обороти.
MaXo
 

Мнениеот ludiagsm » 25 Авг 2008, 17:17

а честито :)трябва да ги пуснем с купето да те нашляпам едно хубаво :lol:
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот MaXo » 25 Авг 2008, 17:49

Ми добре... през седмицата или боянските дни ... петък,събота или неделя? Ама по-добре да правим некви летящи от 3та или направо 4та ... без гуми не става нищо.А иначе ти каква хиена си 2.8 на 1.5 налягане и скачаш на 1.8 на 1.2 налягане. Тва все едно аз да накарам нещо 1.0 кубика на 0.9 да се пуска с мен... :)
MaXo
 

Мнениеот ludiagsm » 25 Авг 2008, 18:08

MaXo написа:Ми добре... през седмицата или боянските дни ... петък,събота или неделя? Ама по-добре да правим некви летящи от 3та или направо 4та ... без гуми не става нищо.А иначе ти каква хиена си 2.8 на 1.5 налягане и скачаш на 1.8 на 1.2 налягане. Тва все едно аз да накарам нещо 1.0 кубика на 0.9 да се пуска с мен... :)


ем вие как ми ска4ате на 316-ката хаха, бтв на купето музиката муе колко половината тежест на колата а и аз те базикам , мисля 4е няма смисъл да се пускаме от какъвтое да е старт резултата е ясен :wink:

по-скоро бих се пуснал с ония дет е със скайлайновия мотор там по-има интрига :lol:
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот MaXo » 25 Авг 2008, 18:19

Добре де дай да се пуснем да видя разликата ... че ще биеш е ясно ... 2.8 на 1.5 бара сигурно трябва да е ужас. Кви са тия музики по 600-700 кила? Трябва да има нов клас в драга ... само за коли, които постигат примерно над 140 дб звук... :D Че си по-тежък е ясно ... и без музиката пак ... поне да се качим да повозиш и аз да те повозя поне да кажеш тръгнала ли е според теб ... все пак си покарал повечко турбо коли на задно.
MaXo
 

Мнениеот ludiagsm » 25 Авг 2008, 18:22

MaXo написа:Добре де дай да се пуснем да видя разликата ... че ще биеш е ясно ... 2.8 на 1.5 бара сигурно трябва да е ужас. Кви са тия музики по 600-700 кила? Трябва да има нов клас в драга ... само за коли, които постигат примерно над 140 дб звук... :D Че си по-тежък е ясно ... и без музиката пак ... поне да се качим да повозиш и аз да те повозя поне да кажеш тръгнала ли е според теб ... все пак си покарал повечко турбо коли на задно.


ок айде другата седмица живи здрави 4е аз имам малко доработки по мойта там жегите под капака и колектора после ще ходим на дино и след това нема грижи
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот maggkrabar » 28 Авг 2008, 00:08

Махо, ДД3 наближава :D не ти трябва сила, а шпер и задни гуми!
maggkrabar
 

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта

cron