Разните му там парчалаци:
-т3/т4 турбо
-колектор 4в1 с горна позиция на турбото.
-76мм генерация с едно крайно гърне
-50мм турбо пътища
-вътрешна бензинова помпа walbro
-40мм външен уестгейт
-блоу офф клапанче
-една идея по-студени свещи
-кулер с пита 600х300х100
-механично бууст контролерче от TopSpeed
-датчици с конзолката за бууст,налягане на масло и температура на масло ... пак от TopSpeed
-бензинов регулатор- вебер
-метална гарнитура
-444cc инжектори от Skyline GTR R33
-Z32-AFM
-oil catch tank
Купих преди време едно 200sx S13 със счупено турбо и понеже трябваше да се взима ново турбо ... влезнах да разгледам по форумите за 200sx какво правят хората ... демек да питам и старило, и патило. Имах едни около 2500 лв и си правих тънките сметки как ще стане колата яката работа с тия пари ... ама дудуци Та понеже общо взето сток мотора държи до към 330-350 коня ... а скоростите 400 ... реших да не се занимавам с карантията на мотора и да измъкна максимума от нея. Първо взех един цял кит от щатско, след което оставих колата с кита при ProTeamTuning .... на пръв поглед кита доста добре изглеждаше, но като сложихме колектора се оказа ,че няма как да се монтира на него турбото, понеже му пречи сервото на спирачките. Може би при 200sx с десен волан няма да го има тоя проблем. Ето топ маунт колектора:
Наложи се да се направи една история на колектора за да стане работата с друго турбо .. с по-малка топла част ... за мостра ми послужи турбото на Darcosi.... бе за много неща съм му благодарен на тоя човек.... и продължава да помага. Ето инфо за турбото:
3" INLET DIAMETER
2" OUTLET
WET FLOATING BEARINGS
1/8 NPT OIL INLET
T3 / T4 FLANGE
FITS T3 AND T3/T4 MANIFOLDS
SPECS:
. 50 A/R COMPRESSOR
.63 A/R TURBINE
.57 TRIM
TURBINE WHEEL:
EXDUCER: 2.48"
MAYOR : 2.89"
COMPRESSOR WHEEL :
EXDUCER: 2.07"
MAYOR : 2.36"
------------------------------------
След това Драго направи генерация ... 76мм ... само с едно крайно гърне(пак негово дело) и турбо пътища на 50мм.
Кулера е 600х300х100 ... доста голям и реших да преправя бронята за да се обдухва добре целия кулер:
Като сложа номера там и става доста по-грозно ... ама още съм далече от момента в който ще мисля за външния вид на колата.
Сега ще и се сменя гарнитурата на главата ... стандартната е 1.2мм-8.5:1 ... аз се чудя дали да сложа метална пак 1.2мм понеже ми е голямо турбото и кулера и сигурно няма да бръмча на голям бууст ... или да сложа 1.6мм за 8.25:1 ... сигурно ще е 1.6мм.След това ако всичко е наред ще се слагат инжекторите и дебитомера ... и след това Калин ще си играе с мапване на чипчето ... дано се получат нещата, че и на мен ми се кара вече. Може по някое време да взема и едно Apexi за горивото ... ако се наложи ... и ако имам излишни пари.Нещата се случват бавно понеже не съм много паричен тип ... и общо взето голямо спестяване пада заради тая кола.... и доста нерви ... четене по форуми и прочие.