Nissan 200sx CA18DET

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Nissan 200sx CA18DET

Мнениеот MaXo » 01 Ное 2006, 02:57

Разните му там парчалаци:

-т3/т4 турбо
-колектор 4в1 с горна позиция на турбото.
-76мм генерация с едно крайно гърне
-50мм турбо пътища
-вътрешна бензинова помпа walbro
-40мм външен уестгейт
-блоу офф клапанче
-една идея по-студени свещи
-кулер с пита 600х300х100
-механично бууст контролерче от TopSpeed
-датчици с конзолката за бууст,налягане на масло и температура на масло ... пак от TopSpeed
-бензинов регулатор- вебер
-метална гарнитура
-444cc инжектори от Skyline GTR R33
-Z32-AFM
-oil catch tank


Купих преди време едно 200sx S13 със счупено турбо и понеже трябваше да се взима ново турбо ... влезнах да разгледам по форумите за 200sx какво правят хората ... демек да питам и старило, и патило. Имах едни около 2500 лв и си правих тънките сметки как ще стане колата яката работа с тия пари ... ама дудуци Та понеже общо взето сток мотора държи до към 330-350 коня ... а скоростите 400 ... реших да не се занимавам с карантията на мотора и да измъкна максимума от нея. Първо взех един цял кит от щатско, след което оставих колата с кита при ProTeamTuning .... на пръв поглед кита доста добре изглеждаше, но като сложихме колектора се оказа ,че няма как да се монтира на него турбото, понеже му пречи сервото на спирачките. Може би при 200sx с десен волан няма да го има тоя проблем. Ето топ маунт колектора:


Изображение

Наложи се да се направи една история на колектора за да стане работата с друго турбо .. с по-малка топла част ... за мостра ми послужи турбото на Darcosi.... бе за много неща съм му благодарен на тоя човек.... и продължава да помага. Ето инфо за турбото:

3" INLET DIAMETER
2" OUTLET
WET FLOATING BEARINGS
1/8 NPT OIL INLET
T3 / T4 FLANGE
FITS T3 AND T3/T4 MANIFOLDS

SPECS:
. 50 A/R COMPRESSOR
.63 A/R TURBINE
.57 TRIM

TURBINE WHEEL:
EXDUCER: 2.48"
MAYOR : 2.89"

COMPRESSOR WHEEL :
EXDUCER: 2.07"
MAYOR : 2.36"
------------------------------------

След това Драго направи генерация ... 76мм ... само с едно крайно гърне(пак негово дело) и турбо пътища на 50мм.

Изображение
Изображение

Кулера е 600х300х100 ... доста голям и реших да преправя бронята за да се обдухва добре целия кулер:

Изображение

Като сложа номера там и става доста по-грозно ... ама още съм далече от момента в който ще мисля за външния вид на колата.

Сега ще и се сменя гарнитурата на главата ... стандартната е 1.2мм-8.5:1 ... аз се чудя дали да сложа метална пак 1.2мм понеже ми е голямо турбото и кулера и сигурно няма да бръмча на голям бууст ... или да сложа 1.6мм за 8.25:1 ... сигурно ще е 1.6мм.След това ако всичко е наред ще се слагат инжекторите и дебитомера ... и след това Калин ще си играе с мапване на чипчето ... дано се получат нещата, че и на мен ми се кара вече. Може по някое време да взема и едно Apexi за горивото ... ако се наложи ... и ако имам излишни пари.Нещата се случват бавно понеже не съм много паричен тип ... и общо взето голямо спестяване пада заради тая кола.... и доста нерви ... четене по форуми и прочие.
MaXo
 

Мнениеот MaXo » 01 Ное 2006, 04:01

Вече има е сменена гарнитурата и сега с новата колата става около 8.0 до 8.2:1 ... не е ясно точно понеже не знам колко ще се смачка гарнитурата. :roll: Инжекторите са сложени, но съм с програмка за стандартните-370ки, но колата си се движи и дори не пушляви на богато ... поне аз не съм забелязал.Дебитомера ми седи до монитора и тия дни мисля да го вържа.Купих и oil catch tank от Лъчо и него трябва да слагам тия дни.
Иначе ето от тук черпя инфо какво да правя с Ниссана: http://www.sxoc.com/vbb/ Хубав форум ... стар е и има мнооого теми ... с мнооого собственици на 200sx ... и хора с 30000+ поста. :shock: :D
Почти всички англичани слагат дебитомер от 300zx и 444cc инжектори от Skyline ... в ebay японците ги продават много тез части ... явно и там го правят този сетъп.Не се опитвам да творя ... чета колкото мога и сондирам инфо ... питам за едно и също по 100 пъти ... дори и да имам вече идея за отговора. :D Само турбото мисля ,че ми е по-голямо от колкото трябва ама може и да го сменя до другия сезон ... стига да има парички аз и последните ги давам за трошката. :D Целта ми е да чукна 300 коня и с тези чаркове не би трябвало да имам проблем ... инжекторите на сток налягането(2.5бара) пръскат за 320-330коня на вала.Скоростите на тези Ниссани ги дават да държат до към 400 коня.Съединител не знам дали ще се наложи да сменям .... на Гази Ниссана няма проблеми със съединителя, а пръска нитро на слик и лющи 13.0 без да разтоварва колата.
Сток железата на мотора са за около до 350 коня ... ама понякога излиза някой англичанин с по-силен резултат :DДруги примерно портват и слагат валове от CA16 ... някакъв атмосферен мотор на Ниссан и така чукват около 400те на вала.

Ето този тук е гуруто на англичаните каращи 200sx:
http://bagpuss.swan.ac.uk/horsham-devel ... stage3.htm

Eтo още един интересен линк:
http://www.nissan200sx.dk/motorstage3.htm

Ето това ми е много интересно как става:
232,1 Hk (0,4 bar) 27/02-04. Dyno @ Bruno Hansen Motor sport d. :shock:

Пускам тия линкове понеже може хора мислещи да си взимат 200sx да им се стори полезно да влезнат и да прочетат разни неща.

За началото на другото лято мисля да съм се екипирал и с едно Кони + пружинки с които ще падне 4-5см ... иначе е малко като джипка. :( :D
MaXo
 

Мнениеот LordDigital » 01 Ное 2006, 06:45

Браво - четене му е майката.

Единствено не ми харесва така наерчения XY подход (компютъра мери Х а всъшност влиза X+Y) които е масов OldSchool за японските коли ,истината е че е много старовремски и никога не ти дава смеси достатъчно близки до оптималните. Не съм спец по 200SX и тука верно са SR20 ,но до сега не съм видял нито един ,които да нема Greddy or Apexi за FC (последния във които се возих между другото взе една писта като голяма осморка със вратите на преде почти 2 обиколки като километража показваше постоянно между 150 и 160км/ч ,а едва ли са движехме със повече от 70-80км/ч - тва им е силата на тез нисанчета!)
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот MaXo » 02 Ное 2006, 01:34

Ако не се получат нещата ще му мисля ... но факт е ,че при толкова много хора са се получили ... и няма оплаквания ... та защо да не се получи и при мен.Ето интересни линкчета:

http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=142254
http://nscw.kolhoos.ee/eng/ca18det
http://nscw.kolhoos.ee/ecuedit
MaXo
 

Мнениеот maggkrabar » 02 Ное 2006, 03:25

окачване му трябва на това зверче, не Power :wink:
maggkrabar
 

Мнениеот MJ » 02 Ное 2006, 04:02

MaXo написа: Ето това ми е много интересно как става:
232,1 Hk (0,4 bar) 27/02-04. Dyno @ Bruno Hansen Motor sport d. :shock:


Ми става....
Когато всичко е сметнато да работи в перфектна комбинация , а именно подходящите турбо валове , правилно портната глава , точния размер кулер с най-правилен диаметър турбо пътища и генерация , турбо с макс. ефективност в търсения диапазон РПМ , Fully Built блок ( с карантията олекотена и балансирана ), колекторите ..... и т.н. и т.н. ......
Ето един линк с Хонда мотори , които от привидно невисоко налягане изкарват сериозни коне :

http://www.av-engineered.com/

Освен това не ги и разреждат много , повечето са на 9:1 , но при нас е малко по-трудно ,защото знаем , че горивата отсъпват по качество .
PERFORMANCE IS PASSION , NOT FASHION!!!
Аватар
MJ
 
Мнения: 49
Регистриран на: 09 Апр 2006, 01:26
Местоположение: В гората на ладно

Мнениеот MaXo » 03 Ное 2006, 19:49

Проекта на колата минава през ваденето на нови лични документи :D То не ,че ми е до усмивки ... днес нещо ми се затри протфейла ... дебиш са до като извадя лична карта...нов талон ... нова книжка... сигурно до 1 месец няма да станат нещата.Всички документи ли4ни и на колата + 100лв вътре ... аре честито на печелившите. :D И в глупавата ни страна защо има глоба за нови документи след като аз си плащам за да ми извадят нови ... мама им мръсна!!!Дано ми върнат протфейла с документите ... парите съм ги отписал ... ама поне документите, ако си получа ще е страхотно.Това за документите за мен си е към проекта ... все пак поне 1 месец колата ще си седи без да се кара. :D
MaXo
 

Мнениеот landikar » 03 Ное 2006, 21:53

Ей тва е гаден номер. :evil: Знам какво ти е , щото аз оня ден нали си бях затрил моите.
Аватар
landikar
 
Мнения: 1090
Регистриран на: 19 Яну 2006, 14:38

Мнениеот MaXo » 20 Апр 2007, 09:30

Направихме пружината на уестгейта да се натяга и нещата мисля са добре.Иначе на колата вече и е монтиран дебитомера и е чипната за фаза-3 ... върви добре според мен ... не знам дали е колкото трябва, но съм доволен ... това е важното. :) Налягането е около 1.1 ... смес 10.5 при бууст ... около 14 преди бууст ... малко богатичко ... ама може би понеже сме вдигнали с 0.5 налягането на бензина. Скоро мисля да минем през дино и там да вдигнем налягането малко 1-2 десети... предполагам, че ще има бенз за толкова.

Сега на дневен ред е проблем със скоростите ... 2ра не влиза при по-високи обороти. :( Мисля да отворим скоростите след състезанието на 22ри и да видим къде е проблема ... от синхронизатора има изпаднала една пластина... Има вариант и за други скорости ... 300zx :)

Спецялни благодарности за Калин, който чипна колата... за Владо-Мантата, който работи по колата ми така сякаш прави нещата за себе си ... и за Лъчо, който помага с каквото може!!! :)

Като оправим скоростите ... почвам да мисля за окачване, че е малко като джипка. :D
MaXo
 

Мнениеот MaXo » 21 Апр 2007, 21:11

14.230 с проблемните скорости без сликове ... мисля, че ще видя 13ка скоро ... а дано. :D
MaXo
 

Мнениеот landikar » 22 Апр 2007, 10:21

Хихи.
Махо е щастлив.Пожелавам всекиму такива преживявания. :D
Аватар
landikar
 
Мнения: 1090
Регистриран на: 19 Яну 2006, 14:38

Мнениеот Joreto » 22 Апр 2007, 11:39

хехехе а така, сигурен съм ,че скоро време ще си в 13-те но това не е най-важното ! Важното е ти да си се кефиш на колата :D
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот MaXo » 22 Апр 2007, 20:59

От вървежа съм доволен ... няма нещо да плете, да пука, да трещи ... ама тия скорости ми късат нервите ... от началото на тая седмица се заемаме с тях. :wink: Като стане всичко ОК мисля със сликовете и 1-2 десети повече бууст да влезна около средни 13...

Терминалната скорост е добра значи върви ...
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=284040
MaXo
 

Мнениеот landikar » 22 Апр 2007, 23:35

Махо, тва е доста висока терминална скорост. :roll:
Аватар
landikar
 
Мнения: 1090
Регистриран на: 19 Яну 2006, 14:38

Мнениеот MaXo » 23 Апр 2007, 02:08

Еми може да ми е грешен оборотомера ... ама там някъде правише 7800-7900
MaXo
 

Мнениеот LordDigital » 23 Апр 2007, 08:13

MaXo написа:Еми може да ми е грешен оборотомера ... ама там някъде правише 7800-7900


To i az zavyrsvah posledniq pyt mezdu 105 i 110mili ,ama KUR nai-dobriq run 14.x. Kola sys dobre napraven IRS IZOOOOOOOOOOBSTO ne e lesno da q iztrelq chovek kakto trebe ot tam idvat problemite. Imah primerno edin start srestu galant 4x4 (nekyde imam video-to) ,ta toi zavyrsva sys po-malka termalna ot moiata NO vremeto mu e visoki 12-ki ,da ama moita 60-tka e 2.3x a negovata 1.7x:)

Mezdu drugoto na bozura sha slagat li za merene na 60-kite?
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот Joreto » 23 Апр 2007, 09:45

MaXo написа:Еми може да ми е грешен оборотомера ... ама там някъде правише 7800-7900


Maxo, по оборотомер не е вярна терминалната скорост дори и да показва вярно ... правил съм сравнение с г-тека и обикновенно г-тека показва Ч 10км по малка скорост ;) .... иначе по оборотомер и аз излизам с ~ 115 mph (6000 оброта на 4-та, това при 13.934) ама реално сигурно са доста по малко :wink:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот MaXo » 23 Апр 2007, 09:47

Ще слагат дам! Мен даже Ситроенчето АХ ме утрепа на старта ... кола на предно дебиш... и сега както не мога да изцедя 1ва направо е ужас.Примерно с пловдивското е30 3.5 турбо ... на първа бяхме заедно ... и аз понеже знам, че на 2ра вече ме е взел яко ...и нямах желание да ми свършва първа в следствие на което не успях да мушна 2ра в тия по-височките оборотки. Утре ще отворим скоростите ... сигурно са вече доста зле понеже и 3та и 4та не ще да влиза убаво...
MaXo
 

Мнениеот MaXo » 23 Апр 2007, 09:57

Joreto написа:
MaXo написа:Еми може да ми е грешен оборотомера ... ама там някъде правише 7800-7900


Maxo, по оборотомер не е вярна терминалната скорост дори и да показва вярно ... правил съм сравнение с г-тека и обикновенно г-тека показва Ч 10км по малка скорост ;) .... иначе по оборотомер и аз излизам с ~ 115 mph (6000 оброта на 4-та, това при 13.934) ама реално сигурно са доста по малко :wink:


Е защо реши, че Г-тека не бърка?Пък и 115 мили според мен са по силите за кола 13.9 с кофти старт... и ти караш без сликове все пак. :wink: Владко спомняш ли си на Бояна по Г-тек какво даваше... кофти старт - 3.15сек на 20м, време 14.5 и 170 терминална ... според мен има вариант да си дал тая терминална и 13.9 време.
Прикачени файлове
nissan200sx2ow2.JPG
nissan200sx2ow2.JPG (169.05 KiB) Прегледано 55895 пъти
MaXo
 

Мнениеот Joreto » 23 Апр 2007, 10:08

Ами принчипно вярвам повече на г-тек щото той хваща скороста точна на 402м, докато на око е ориентировачно а и по принцип на драг стрипа се взима средната скорост за последните няколко метра :)
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот MaXo » 23 Май 2007, 01:56

Взех една скоростна кутия ама и тя не е съвсем наред та от 2те ще се прави 1... дано стане. Съединителя и той беше на доизживяване ... малко феродо ... много изядени ламелки от лагера. :?

Мисля утре да поръчам Apex coilover kit ...

http://82.110.105.84/apexperformance.co ... 3ca244287d

Тези са инвертет ... аз ще съм със стандартни.
Изображение

The coilovers on order are available with the following spring rates:

8/6kg.mm These are suited to serious fast road, track and drift work.

6/5kg.mm These are the most popular coilover choice and are suited to fast road and track work but retain a degree of civility for daily use.

5/4kg.mm These 'Comfy' coilovers feature not only lower spring rates but also softer specced damper unit to provide a more supple ride for those wanting a more road orientated suspension kit.


Аз ще взимам тези с пружини 6/5кг ... дано са някаква златна среда... има ли някой впечатления от Апекс койловери?В 200сх форума много хора карат такива и са доволни... пък и съм ги набарал на неква примоция. :D
MaXo
 

Мнениеот j1v » 23 Май 2007, 15:48

Аре да видим най-накрая една бърза кола на задно на Калояново :twisted:, че да докаже теориите магкрабарови :D :lol:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот MaXo » 23 Май 2007, 16:22

Владо-Мантата ще е за Калояново ... аз чакам някой да направи по-бърза и равна писта. :) Трябва и турбо да сменям, ако ще карам на Калояново ... с това турбо на по-бърза писта няма да е проблем.Калояново си е писта за атмосферки... :D
MaXo
 

Мнениеот maggkrabar » 23 Май 2007, 22:10

вземай 8/6, не се занимавай с глупости :D 6/5 ще са ти меки, те и 8/6 не са достатъчно твърди, ама щом само такива предлагат - тях вземи. за теб принципно добрият вариант е 10/8. от 6/5 няма да си доволен, колата е прекалено тежка за такива меки пружини, за тойотата стават, но не и за нисана. не се притеснявай за друсането - при правилен монтаж колата не става каруца ако са качествени коиловърите
maggkrabar
 

Мнениеот MaXo » 24 Май 2007, 01:44

Няма да са меки ... пък и винаги мога да поръчам 8/6 ако ми се сторят меки, в което обаче се съмнявам ... прекалено твърдите са кофти за каране по нашите пътища ... мноо хвърлят и може да стане беля. :wink: Аз все пак не правя кола като Живко за състезания ... искам да я карам и да ми е приятно вътре. :wink:

Иначе сега мисля за тези неща:
Това от мнооо нужните неща ли е? :)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NISSAN-S ... 0184QQrdZ1

Тук не ми е ясно този C-Pillar-Bar за какво е... за къде?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-8 ... 3523QQrdZ1

Тия пък са малко по-скъпи от по-долните ... а се чудя защо ... струва ми се, че на едно място ги правят :roll:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Strut-Ba ... 9638QQrdZ1

Тук това късичкото за какво е?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Strut-Ba ... 9639QQrdZ1
MaXo
 

Следваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

cron