Nissan 200sx CA18DET

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот ludiagsm » 02 Сеп 2008, 16:05

него май го е шубе да не я овърти некъде по пистата сега тамън я нагласи и айде :)


пп:максо ела поне лекинко малко помалко да свикваш ако вси4ко е ок аз 6те отида с купето тоя път 4е също имам много да се у4а
Последна промяна ludiagsm на 02 Сеп 2008, 18:32, променена общо 1 път
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот MaXo » 02 Сеп 2008, 16:43

В неделя ще взимам шпер и вече може и да идвам да подрифтвам на места където няма бетонни стени и дълбоки канафки. :D
MaXo
 

Мнениеот maggkrabar » 02 Сеп 2008, 20:44

идвай без да се замисляш! лудият вече е "покръстен", участва и на италянското, и на дрифта и се овълчи. официално обяви, че драгът бил много по-зле :D един път като дойдеш на събиранията по пистите - и няма да искаш да спреш. много е здраво, а на ДД3 ще е пълна лудница. В Плевен е най-голямото и най-готино дрифт общество, а пистата е предоставена за всякакви ексцесии без бърнаути и донъти. когато тръгнат колите, все едно е минало торнадо - високи облаци прахоляк и дим :D само един съвет - тури си рестриктор на крайното гърне, за да удушиш малко турбината - ама ще тръгва по-рано и без да лагва. на тази писта мощност не ти трябва, имаш в изобилие, важно е турбото да тръгва бързо и мазно - затова е добре да го удушиш. понеже пистата е много технична, трябва турбината да е с възможно най-малък лаг и да тръгва от възможно най-ниски обороти. Дунев кара на 1.4 бара, и на около 3000об вече има достатъчно буст. ако буста ти идва на 3500-4000, ще имаш проблеми и ще разсипеш гумите за нула време. лудият знае за какво говоря, лагът му правеше доста номера
maggkrabar
 

Мнениеот Joreto » 11 Окт 2009, 20:05

Евалата Maxo, честити 12 сек (12.8xx по-спомен) =D>
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот MaXo » 12 Окт 2009, 00:09

Nissan 200sx / черен / - 13,126 / 180,20 / 2,123
13,200 / 175,78 / 2,201
12,886 / 187,32 / 2,263

При най-доброто време не подгрявах сликовете ... за което съжалявам, но имах лек проблем със съединителя ... и по точно помпата на съединителя. Иначе мисля, че можеше да сваля около 12.6 Колата не беше олекотяване ... и може да поеме още малко бууст ... много съм щастлив и благодарности за тази възможност да запишеме времена преди края на сезона. За другата година ще гледам да дам много ниска 12ка на някоя по-равна писта ... и след дребни модчета. Мисля да сваля виско перката ... да сложа спецялно за време сток окачването отзад ... да махна АБС и да сваля някое друго кило ... и може би да вдигна още малко бууста. Купих и нитро, но не знам има ли смисъл да го слагам ... аз мислих с нитро да слизам под 13 ... пък то се получи и без да го слагам. В началото колата беше на 1.3 налягане ... после през гредито малко вдигнах бууста, но нямах възможност да гледам на колко е отишъл... превъзбудата ми беше в повече. :)
MaXo
 

Мнениеот Joreto » 12 Окт 2009, 09:22

MaXo написа: Мисля да сваля виско перката ...


ако мислиш да я караш градско по-добре си остави виското, аз махнах моето (беше се предало) и сега в по-големи задръствания ел. перката почти не изключва.
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот MaXo » 25 Окт 2009, 10:50

Вчера бях на магистралата да стартирам с една А3ка 1.8Т ... общо взето съм доволен от резултата ... обаче гонката беше до прекъсвача ми на 5та ... около 270км/ч ... в следствие на което духнах гарнитурата.Скоро сваляме главата и се чудя дали да не напердаша и едни висеко бутала и биели за да носи на нитро и да видя 11ки другата година.Карах на 1.4 бара ... смеси около 11.1-11.2 на 5та до края ... може още малко бууст да поеме. Гарнитурата беше гаражна от Симеон ... до момента никакви проблеми, но явно тоя път напрежението и беше в повече. Следващата гарнитура ще е или кометик или томей...

Другата година мисля да почна вече да карам на дрифт, но ми е мерак и 11-ка да дам ... пък и на дрифт си има доста напрежение за мотора ... ако издържи на нитро и на голями налягания ... на дрифт няма да има никакви проблеми, на по-ниско налягане.
MaXo
 

Мнениеот j1v » 25 Окт 2009, 19:35

MaXo написа: .. пък и на дрифт си има доста напрежение за мотора ... ако издържи на нитро и на голями налягания ... на дрифт няма да има никакви проблеми, на по-ниско налягане.


Недей да разчиташ на това ;)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Alexander_Burdin » 25 Окт 2009, 19:56

а с какъв съединител си?
Аватар
Alexander_Burdin
 
Мнения: 246
Регистриран на: 20 Апр 2009, 21:24
Местоположение: Исперих

Мнениеот 75 turbodelta » 25 Окт 2009, 20:12

максо тоя сетъп за 11-ки няма да го бъде на дрифт :wink: големите турбини и високи налягания не са подходящи за наще условия 8)
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)

_______________________
[-|O|___TOYOTA____|O|-]
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот MaXo » 25 Окт 2009, 21:20

Alexander_Burdin написа:а с какъв съединител си?


феродовия от комплект RPS max street ... органичен ... притискател правен от Явор Банакиев ... и леко взет маховик за да се увеличи усилието.Резултата е доста приятен и мек педал ... уличен съединител ... и за момента няма проблем ... само с помпите имам некви драми понякога.
MaXo
 

Мнениеот MaXo » 10 Ное 2009, 12:25

Тази събота и неделя разглобихме мотора ... оказа се, че ми е протекла водната помпа ... предполагам се дължи на тъпото виско ... понеже при леко разбалансиране при високи обороти вибрацията разбива помпата.Та от колата източихме 2 литра вода ... явно това е причината да духне гарнитурата ... иначе няма никакви следи от детонации и съм много доволен. Блока е ОК ... но мисля да минавам на ковани бутала и биели за да преминем границата от 400 коня без нитро и 500 с нитро ... ако държи кутията и повече нитро :) Та сега гарнитура хубава истинска ... арп шпилки ... ацл лагери ... бутала висеко ... биели греди може би.Ще слагам вал с малко повече лифт и градус на мястото на всмукателния.Колектора ми беше сцепен на 2 места ... и него съм го оставил да се прави.Лагерите бяха стандартен размер ... бяха работили добре.Та това е около колата от тези дни ...
MaXo
 

Мнениеот MaXo » 26 Ное 2009, 14:39

Може ли да ме посъветвате за избор на бутала ... Wiseco или JE ... ще са на едни пари понеже имам отстъпка за JE.
MaXo
 

Мнениеот Shark_LX » 26 Ное 2009, 15:25

Имай на предвид, че висекотата оригинално искат доработка на полата за пръскалките под буталото. В апекс пърформънс имаха някакви наличности висекота на втори ремонтен, направени за пръскалки и специално за SXOC, уж, на цената беше здраво надута.
Иначе са много добра изработка, а и англичаните си ги тачат. Нямат някви екзотични покрития. Ако JE custom дойдат по-добре като цена, можеш да добавиш и разни екстри...и те са качествени и хубави, стига да не объркат нещо при поръчката... :roll:
Аватар
Shark_LX
 
Мнения: 28
Регистриран на: 08 Сеп 2007, 21:54
Местоположение: Варна

Предишна

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

cron