Страница 80 от 81

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 02 Ное 2015, 22:20
от ICI
мотора затворен, трансмисията е наред

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 03 Ное 2015, 09:38
от hf hpe
ремък от турбо дизел виждам?

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 03 Ное 2015, 22:07
от ICI
hf hpe написа:ремък от турбо дизел виждам?

мда, 22мм

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 02 Дек 2015, 23:04
от ICI
Малко развитие, Купето е опоскано вече :) трябва да му извадим стария мотор и да се редят Интегралските неща :)

Взех и един дигитален инвертор, освен хром-никеловия тръбен колектор и генерация които ще трябва да направя с него, ще трябва да си доработя алуминиевия радиатор също и да направя алу турбо-пътища.
В общи линии е яка мания машината, бързо и хванах режимите, на снимката е стара алуминиева тръба ф76 с тестовите шевове без пулс и с пулс на различна честота до 250 Хц

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 02 Дек 2015, 23:06
от ICI
...

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 03 Дек 2015, 08:42
от skydiver
Честито!
Бързо да си върне парите и верно да ти служи.

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 03 Дек 2015, 14:02
от ICI
skydiver написа:Честито!
Бързо да си върне парите и верно да ти служи.

Мерси :) То Фрониусчето с което работех до сега и продадох, финансира близо половината, та за сега съм само доволен от новото :)

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 03 Фев 2016, 00:00
от ICI
от известно време Купето е със пълен заден мост на гуми, а от днес вече има и състезателна електроника AEM EMS-4 :P

Разликата спрямо стоковото еку ще дойде вероятно едни 20 коня при 500, заради много по-голямата авансова таблица на АЕМ-а и прецизност на отчитане спрямо стоковото тригерно 4 зъбо колело на к. вал при което след 5000 об трейсинга на аванса става доста обобщен и оттам има много оставаща неизвадена мощност.

... та вероятно ще направя най-голямото тригерно колело 60-2
... на бъдещият изпускателен колектор ще сложа 2 пробки за вкарване на бууст за малки антилаг настройки :) макар че варианта с клапана за празен ход също работи.
... лаунч контрола ще го наглася, също и флат шифта
отделно постоянен контрол от широколентовата сонда ...

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 05 Фев 2016, 01:14
от ICI
пробно захранване :)

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 08 Апр 2016, 21:39
от ICI
малко снимки ...

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 08 Апр 2016, 21:43
от ICI
...

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 27 Апр 2016, 23:28
от ICI
още хром - никел мании :P

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 28 Апр 2016, 10:15
от paco
Следващия път пробвай с аргон вътре в тръбата. Сигурен съм , че повече ще ти хареса вътре шева :)

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 29 Апр 2016, 02:21
от ICI
paco написа:Следващия път пробвай с аргон вътре в тръбата. Сигурен съм , че повече ще ти хареса вътре шева :)

това е с аргон, малко в повече е дошла светкавицата и не се вижда :) без аргон щеше да е на горена захар шупнала както знаеш.
Ще направя пак снимка с по-добра експонация да се види шева по-добре.

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 29 Апр 2016, 22:43
от ICI
ето ги заварките по-добре снимани, пълно проникване и с диско - цветовете :D

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 29 Апр 2016, 23:52
от anastas83
Дано не ти са натоварени тръбите че при мен имаш една сцепена заварка така без добавка

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Май 2016, 23:51
от ICI
anastas83 написа:Дано не ти са натоварени тръбите че при мен имаш една сцепена заварка така без добавка

Повърхностен ти е бил провара явно.
А иначе турбо - път е това без никакво натоварване, няма и никаква причина заварката да се сцепи дори и с дифузия само щом е пълен провара, дори и при голямо натоварване.

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 15 Май 2016, 23:18
от ICI
малко отлежали снимки ... последната Арт фотография съм я кръстил " Нежна М-екота " :o

... във връзка ( съвсем случайна ) с нея, ако Ремуса чете, би ми било интересно да сподели лог от Рейслоджика на правата на Калояново 100-180 на М 4-ката, не ми се видяха страшни нещо, впредвид уредената ни мерилка с итал - поверите ?

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 07 Юли 2016, 21:47
от ICI
още малко фотосесии, вече със финалното сглабяне ...

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 07 Юли 2016, 21:49
от ICI
и едно лирическо отклонение, но не е за италианка ... EFR 8374 ... след него е само EFR 9180 за 1000 коня ...

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2016, 00:10
от ICI
От няколко седмици в движение, консервативно настроена на базово 0.5 бара към 250 кс нейде.
На тоя никакъв бууст е доста впечатляващо
Чакам ново тригерно колело 24-1 и тогава почвам мапването до към 1.7

https://www.youtube.com/watch?v=bWeasc_vpCA

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 03 Окт 2016, 23:15
от ICI
... изминалият уикенд разходихме Купето помежду другото ;) до драг състезанието на Сливен, понеже имаме участие в една Хондалина във FWD класа, за която е предназначено между другото турбото с чашката кафе :) ...

първите тестови резултати са само на 1.2 бара бууст, понеже турбото пиква много рязко до 1.6 бара и като надуя за повече удря лимитера по бууст, ако не се получи равна графика на бууста през целия диапазон с бууст мапване по обороти, ще трябва да взема двупортов актуатор на около 0.5 бара и 4 портов соленоид ...

И вече с достатъчно впечатления от Virtual Duno програмата, която работи с ECU csv логове от ръновете, резултатите са коне на гуми, но реално на мотор ще е едни 5% отгоре при Dyno Jet режим.
473 коня при 30* в колектора при нощното мапване, а на Сливен 430 кс при 41* в колектора ... трябва да се прави въздухозаборник за вкарване на външен въздух директно към филтъра.
https://www.youtube.com/watch?v=MpBVK2vX24E

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 06 Окт 2016, 01:01
от ICI
Готова, леко над 500 коня и 550 Нм при 1.55 налягане :)
Страшен сеч е турбото.

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 24 Окт 2016, 00:29
от ICI
Mоже да се каже, че премина безаварийно съботният ден на Купа Дракон, на фона на няколкото другомаркови бегачки, които се счОпиха сериозно там ...
Единствният изненадващ проблем бе едно саморазвило се М8 болтче от турбинния корпус, което се загуби по време на втората сесия и оттам се разтоварваха изгорелите газове, като от гейт ... веднага получих помощ под формата на ново болтче :) от колегата GRANDEsportivo, който участва също.
Другият проблем, феродовият диск не понася резкият скок на въртящият момент при превключването 2-3 та и плъзва сериозно, в някой случаи чак връщам газта за да подам пак плавно за да не изтърва сцепление.
Exreme гумите не могат да удържат колата както ми се искаше, все пак са варианта с дрифт смес, а не за тайм атак, беше сложно да стои мирна и за това е тази игра с волана постоянно.
Отделно колата недозавива със стоковото окачване и не може да се даде газта на излизане от завой ... а за да влезе добре трябваше да влизам със спиране ... и се получаваха разни постоянни поднасяния :)
С каране от 2-3 "бързи" обиколки във всяка от трите сесии дадох 1.14.9 , 1.14.4 и в третата преди ходенето за картофи 1.13.7
Това беше за придобиване на идея какво е положението, до година с койлоувърите и широки и силно държащи гуми :)
https://www.youtube.com/watch?v=j-HAMrrqiJI
https://www.youtube.com/watch?v=qf8DWU4GG3E
https://www.youtube.com/watch?v=EBf11fOehts

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 26 Окт 2016, 23:03
от ICI
Телеметрия от първото излизане на писта за Купето, Сесия 1, 3-та обиколка с време 1.14.9 и 188 км/ч на правата с начална 68 км/ч от апекса.
Директно сранение с предишният сетъп на този мотор в Типото с бившите 400 кс, макс скорост която съм правил беше 186 при около 70 начална, разликата е осезаема на усещане особено във високите скорости в полза на Купето,
със 120 кг по-тежко и с много по-големите спирачки и джанти отколкото беше Типото.
Във втора сесия се получи загубата на бууста от саморазвило се болтче и вървежът бе видимо по-слаб, въпреки леко подобреното време.
За съжаление логът на 3та сесия с най-доброто време дадено в първата обиколка 1.13.7 от общо 2, поради беритбата на картофи, е невалиден заради влошена сателитна връзка и няма вярна телеметрия от него.

https://www.youtube.com/watch?v=hdzhhm9 ... e=youtu.be