Страница 79 от 81

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 02 Дек 2014, 00:58
от ICI
мда, и аз го инсталирах сега, утре ще прехвърля vbo файла от телефона на другия лаптоп, че на тоя новия не се връзва Самсунга, и ще поразцъкам из Перформанс туулса :)

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 04 Дек 2014, 01:05
от ICI
Joreto написа:Сравняване на данни от перф-а с рейсхроното е без мислено, правих няколко опита наскоро като мерих успоредно с двете и след определена скорост перф-а става доста оптимистичен. Довечера ще видя да изровя данните. Общо взето стигнах до извода ,че перфа за графика на кс/нм, преди/след става но за ускорения рейсхроното с 10hz гпс е много по-точeн.

Жоро, дай ако може да видим това сравнение на ПерфЕксперта с РейсХроното.

Иначе ето 10Хц РейсХроно лога, експортиран като vob и после в Рейслоджик перформанс туулс.
0-185 км/ч до преди 5-та

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 22 Дек 2014, 23:54
от ICI
Новогодишна музичка
https://www.youtube.com/watch?v=Xj_AaIn5p7o

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2015, 01:19
от ICI
EFR туин скрол + променлива геометрия, чак 2016-та ще ги пуснат, жалко
http://www.motoiq.com/MagazineArticles/ ... rt-II.aspx

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2015, 13:01
от 1040
Ице, на Дракона 5-та не се ли включва на тази кола гледам върви до 180 поне?

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2015, 14:00
от ICI
1040 написа:Ице, на Дракона 5-та не се ли включва на тази кола гледам върви до 180 поне?

Типото правеше 186-7 на 4-та на правата, ограничителя идваше на 192 по спомен

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2015, 14:44
от killerbee
Ици предизивкват те зимата с кола със задно на драг и сега ли ще откажеш ?

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2015, 19:51
от ICI
killerbee написа:Ици предизивкват те зимата с кола със задно на драг и сега ли ще откажеш ?

за вас в перформанса май трябва да се отвори раздел " Предизвиквам те " :lol:

какво значи " и сега ли ще откажеш" все едно съм ти отказвал някога :mrgreen:

разкажи за тая ти блестяща идея, в слух съм целият :rolleyes:

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2015, 20:44
от killerbee
след каро прочетох за зазимените ви интегралета ще пропусна спора тука

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2015, 22:10
от ICI
killerbee написа:след каро прочетох за зазимените ви интегралета ще пропусна спора тука

нема смисъл :) детето - поет ни нагласи с бибероните :lol:

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2015, 22:23
от killerbee
Говори за себе си аз ще го уважа

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2015, 22:53
от ICI
killerbee написа:Говори за себе си аз ще го уважа

и аз, все пак за какво ще я глася моята кола, не за да я крия 8)

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 31 Мар 2015, 21:21
от ICI
та така ... разглобихме Типото, всичката техника е извадена от него и голото купе пое пътя към леярните да се преражда в някое "модерно" возило.

Тия дни ще отворя кутията за да видя какво и защо се е трошнало на 2ра скорост и да почна новата кутия вече с пълен набор усилвания ...

... че ми дойде едно 550 коньово турбо Borg Warner S200G, интересен модел с CNC перка, туинскрол Т3, каквото исках да е за максимално взривяване по любителските карания на Калояново и Румъния :)

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 17 Апр 2015, 23:31
от ICI
... BW турбото отлетя за един друг Купе - проект, ако К27-цата от обявата не се продаде, ще правя с нея.

... и един друг настоящ проект, за илюстриране, със странично разположено турбо както ще е и при Купето :)

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 15 Май 2015, 22:26
от ICI
След повече от двугодишно отлежаване на счупената 2ра скорост, се захванах да видя какво е станало.
Резултата от 600++ Нм е два яко откъртени зъба.
Та ще се ограничаваме около 500-те :)

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 23 Юни 2015, 22:49
от ICI
... детайлните разлики са доста интересни
https://www.youtube.com/watch?v=EIHQDw0mBV0#t=290

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 26 Юни 2015, 21:52
от ICI
... и едно директно сравнение на турбините, което намерих в нета ...
Основното различие в респонса на EFR7163 освен от Гама Титаниевия алуминид, който е два пъти по-лек от класическият материал Инконел, идва от новата геометрия на турбинното колело с радиално-аксиален поток.
Всички останали турбини са с радиален.

В ляво Garrett GТ30R, в дясно Borg Warner EFR7163

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 30 Юни 2015, 21:06
от ICI
малка фото - сесия :D

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 30 Юни 2015, 21:11
от ICI
за сега си го слушам как звучи на Субару :rolleyes:

https://www.youtube.com/watch?v=P4Vtt8_B0Mk

тук много ми напомня на ГТ28РС-а ми, умножен :P
https://www.youtube.com/watch?v=4e8w1rnELgg

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Юли 2015, 00:00
от paco
Само ми е чудно колко тежи спрямо GT/GTX3076. Ако имаш възможност измери новата играчка а за ще мерна GTX-a.

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Юли 2015, 01:38
от ICI
paco написа:Само ми е чудно колко тежи спрямо GT/GTX3076. Ако имаш възможност измери новата играчка а за ще мерна GTX-a.

ами на пратката е записан като 11 килограма, но нямам кантар да го мерна реално.
Иначе централното тяло е алуминий, но пък турбинния корпус е доста удължен заради гейта а е и Т4 фланец и турбото е доста по-голямо от ГТ30-35 на дължина.

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 05 Юли 2015, 01:44
от ICI
... днес рекох да направя една съпоставка - Garrett GT3582R T3 1.06 A/R vs Borg Warner EFR 7163 T4 0.80 A/R

понеже сетъпа на Купето ще е много подобен до този

а фото модела е един доста бързичък Фиат Типо близо 500 коня, който би без да иска на скоро 730 коня Ауди РС6 МТМ 8)

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 14 Юли 2015, 22:28
от ICI
и директно сравнение с по-голямата Б2 серия, EFR7670 vs EFR7163 - най-голямото от Б1 серията

централният корпус на Б1 серията е с около 10мм по къс, като цялостна дължина разликата е видима, няколко см

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2015, 22:14
от ICI
Малко опознаване на новото дино Dyno race в Русе


Колата е Ланчиа Делта Интеграле 2.0 16 мотор, изцяло направен, Кет камс 3 вариант валове, турбо ЕФР7670 сингъл скрол A/R 0.83 с вграден гейт.

https://www.youtube.com/watch?v=bvsGWuGlytA

Бууст 1.7 падащ към 1.6 при макс повера
Ниските графики са на гуми - 444 коня и 540 Нм
Високите графики са на мотор - 498 коня със скромно малко загуби от 53 коня и 588 Нм въртящ момент.
Турбото е доста чувствително към товара и на пътя спулва и пълни графиката по-рано, та има още за разучаване на работата с диното и пълните му възможности.
Диното има и режими за задаване на продължителността на ръна по желание, задържане на зададени постоянни обороти при всякакво натоварване и симулация на пътен ускорителен тест с въвеждане на тегло, челно съпротивление и т.н. на колата.

Другата графика е от виртуалното дино при финалното мапване на пътя, на мотор е, при 1.8 -1.7 бара. 20 коня на гуми още.

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 09 Окт 2015, 19:13
от ICI
... още малко и се почва

... заготовка на двойно усилена версия на предния диф с 4 сателита, няма да има вече типичната за всеки диф драма с пръскането.

Междувременно си пренастроих валовете, че на стойката е удобно на високо мотора :)

... за новия к.вал дойдоха рейсинг основните лагери на King bearings

Старият к. вал е без промени след около 10 000км дране по трасетата :)
Старите основни лагери са Вандервел оригинални за стандартно вграждане, само средният се е поизтормозил малко повече.
Биелните лагери продължават без смяна, те са рейсингови на Клевит, без забележки са, още 10 000км бой ще изкарат без проблем.

Леглата на осн. лагери в блока са в отлична форма, под 1 стотна отклонения.

Следва сглабяне.