Страница 78 от 81

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 30 Ное 2014, 22:40
от ICI
и за изпроводяк, че се оляхте пак
killerbee написа:От думите ти и държанието ти може да се разбере едно : винаги имаш оправдание защото те е страх да не се изложиш , но сам не се усещаш че си си изложил толкова че на никой не му пука вече ,аз от скоро ти чета простотиите но и на мен вече почна да не ми пука ....

Говориш за себе си ;) Оправдания, а измервания и резултати ...

leonardo_vd написа:Мен ми се струва че не умее да губи, а това е качество само за победители. Ама поне ще си имате теми разговор зимата.

А на мен ми се струва че ставаш досаден.
И как загубих, само да ми обЯсниш, че не разбрах ?
По единственото измерено време на килербее 100-160, Делтата води с 0.5 сек с едно превключване в повече след 100 излишно в случая, а то може да бъде съкратено и да се увеличи разликата на 0.7 сек примерно ;)

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 30 Ное 2014, 23:09
от killerbee
Когато казах че няма да пиша мислех че по този начин ще ти стане ясно и ти да млъкнеш , поне докато няма нова тема за разговор ... Ето измереното с програмката 177.9 км/ч максимална скорост за 16.56 сек , забележи че газта е върната преди това но явно гпс-а все още опреснява скороста ... 100км за 9.6 сек - та 100-177.9 км/ч е за 6.96 сек , разбери не искам да споря за такива порнографски замервания но наистина в случая това което вземаш за измерено е просто при запалени гуми . имаш замерено делтата на рейс хроно отбележи ми моля те 177.9км/ч да видим време и ако случайно това включва част от лежерното ти включване на пета го извади от времето за да е по чесно , може и да си по бърз в дадения случай но ми е интересно с колко :idea:

accele.jpg
accele.jpg (85.82 KiB) Прегледано 34582 пъти

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 30 Ное 2014, 23:46
от ICI
Теос, ето го времето на Делтата, на практика чисти 6 секунди
Нали ти казах, че ще е секунда по-бърза 100-200 ;)
И е с две превключвания това, а може и с едно да стане и да паднат още 0.2 сек вероятно :roll:

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 30 Ное 2014, 23:49
от Joreto
killerbee написа: Ето измереното с програмката 177.9 км/ч максимална скорост за 16.56 сек , забележи че газта е върната преди това но явно гпс-а все още опреснява скороста ...


Ъъъъъ Perfexpert-a (ако става въпрос за него) НЕ използва гпс, ползва акселерометрите на телефона и освен ако не е някакъв много стар с евтин акселерометър, няма как да лагва (по-спомен са 100+ Hz ).

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 30 Ное 2014, 23:50
от ICI
А относно ПерфЕксперта и ръновете за време, не работи ли само чрез Же сензора, без ГПС-а ?
Не съм се зачитал, защото не съм го ползвал, но ако може да работи и с ГПС 10 Хц си става Рейслоджик или от другите боксове скъпите ;)

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 30 Ное 2014, 23:51
от ICI
Joreto написа:
killerbee написа: Ето измереното с програмката 177.9 км/ч максимална скорост за 16.56 сек , забележи че газта е върната преди това но явно гпс-а все още опреснява скороста ...


Ъъъъъ Perfexpert-a (ако става въпрос за него) НЕ използва гпс, ползва акселерометрите на телефона и освен ако не е някакъв много стар с евтин акселерометър, няма как да лагва (по-спомен са 100+ Hz ).

Оп, вече си ми изпреварил въпроса :)

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 30 Ное 2014, 23:53
от Joreto
От графиката също мога да съдя ,че си бил спрял, дал си старт при което леко си мръднал, пак си спрял и тръгнал, затова и се е получила така. Другото важно е ,че тъй като ползва акселерометри, трябва да се кара колкото се може по-направо, т.е. да няма примерно смяна на лентите по време на замерването .

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 30 Ное 2014, 23:58
от killerbee
Гледах скороста която показва - реалната е с 3-4км по голяма , вярно е че не мери точно и затова съм спокоен защото знам колко е точното измерване и 2-те графики за ускорение от оня ден така тръгват след време , не е защото съм тръгнал и спрял а защото си запалва гумите и остава на място и връщам газта почти докрай че да зацепи .

Тази разлика от 0.9 сек ще ти я сваля още другата седмица само да е сухо , като знам как съм замерил и къде при какъв наклон - няма да е проблем ... Вече съм спокоен , имам добър старт за настройки :idea:

Сега в твой стил - като приключа с колата ще ти дам измерени 0-200 12.х сек , 100-200 8.х сек и една висока 11-ка :idea:

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 00:03
от Joreto
Яко реалната ти е по-голяма, намали пич фактора, примерно ако е 3.0 го сложи на 2.8 ......

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 00:04
от ICI
напролет значи :mrgreen: , колко още ще и качиш, 10-тина коня до към 360 ?

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 00:07
от killerbee
Това измерване беше единичен случай само за Ици преди снега , повече не мисля да ползвам този начин на мерене ...

Ами не знам колко ще кача от 8-10 градуса аванс , но само да я кача на гуми хубави и пак да и върна теглото ще ми е достъчно

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 11:41
от killerbee
Ици

Загледах се в намаляващото Г на моята 4-та предавка и се зачудих защо е така ... после си викам защо не наложа моите данни върху тези на Ици , 0.5 сек викаш на 160 после 1 сек близо на 177.9 , а на 100-150 разликата е минимална според мен - кажи ми моля те 100-150 колко е защото след 150 ще кажеш съм върнал газта или е завъртяла пак гуми като гледам графиката на Г-то , чесно не се заяждам и не си спомням този рън само помня че имаше напрежение ... ако беше си запазила ускорението трябваше да бъде жълтата линия ... жалко че днес не мога да пробвам

При мен 100-150 е 4.1 сек точно колко е при теб че ми е трудно с пейнта да определя

acceleration vs ici.jpg
acceleration vs ici.jpg (64.69 KiB) Прегледано 34511 пъти


150.jpg
150.jpg (12.9 KiB) Прегледано 34511 пъти

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 12:14
от Joreto
Сравняване на данни от перф-а с рейсхроното е без мислено, правих няколко опита наскоро като мерих успоредно с двете и след определена скорост перф-а става доста оптимистичен. Довечера ще видя да изровя данните. Общо взето стигнах до извода ,че перфа за графика на кс/нм, преди/след става но за ускорения рейсхроното с 10hz гпс е много по-точeн.


П.П. незнам как не ви писна да сравнявате времена, кс, графики и т.н. ... най-добре просто наредете колите на чертата и ще се види коя е по-бърза, няма да ви отнеме повече от 1 час.

П.П.П. в тоя ред на мисли, не разбрах последно БМВ-то с коя ланчия трябва да се състезава (черна,червен, жълта, делта или дедра) ?

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 13:01
от killerbee
Ами няма как да ги наредим защото цяло лято бяха по кафетата а сега навън вали лед ...

Чесно казано не ме бърка с коя ще ги пусна черна червена зелена

Скороста на предавките горе долу я уцелва перфексперта , не ми се занимава с графики но в това време няма кво друго да правя

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 13:23
от killerbee
Затривайте всичко , стана ми ясно ... :idea:

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 15:41
от ICI
Joreto написа:Сравняване на данни от перф-а с рейсхроното е без мислено, правих няколко опита наскоро като мерих успоредно с двете и след определена скорост перф-а става доста оптимистичен. Довечера ще видя да изровя данните. Общо взето стигнах до извода ,че перфа за графика на кс/нм, преди/след става но за ускорения рейсхроното с 10hz гпс е много по-точeн.


П.П. незнам как не ви писна да сравнявате времена, кс, графики и т.н. ... най-добре просто наредете колите на чертата и ще се види коя е по-бърза, няма да ви отнеме повече от 1 час.

П.П.П. в тоя ред на мисли, не разбрах последно БМВ-то с коя ланчия трябва да се състезава (черна,червен, жълта, делта или дедра) ?

В общи линии Рейс Хроното излиза дори леко песимистично в накой моменти спрямо перформанс боксове като Рейслоджик, Ви Бокс, Дрифт Бокс.
Има едни тестове правени със тези техники в една кола успоредни замервания, в ютюб.
Около 0.1 сек се разминават в повечето случаи.
И аз не разбрах за състезанието, черната уж беше оплюта като бавна 9 сек 100-200 , 11 сек. колица ;-)
А изведнъж се оказва, че е напред със секунда и около 40 метра преднина в диапазона 100-180
От място до 180 пък няма никакъв смисъл ...

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 15:44
от killerbee
ICI написа:
Joreto написа:Сравняване на данни от перф-а с рейсхроното е без мислено, правих няколко опита наскоро като мерих успоредно с двете и след определена скорост перф-а става доста оптимистичен. Довечера ще видя да изровя данните. Общо взето стигнах до извода ,че перфа за графика на кс/нм, преди/след става но за ускорения рейсхроното с 10hz гпс е много по-точeн.


П.П. незнам как не ви писна да сравнявате времена, кс, графики и т.н. ... най-добре просто наредете колите на чертата и ще се види коя е по-бърза, няма да ви отнеме повече от 1 час.

П.П.П. в тоя ред на мисли, не разбрах последно БМВ-то с коя ланчия трябва да се състезава (черна,червен, жълта, делта или дедра) ?

В общи линии Рейс Хроното излиза дори леко песимистично в накой моменти спрямо перформанс боксове като Рейслоджик, Ви Бокс, Дрифт Бокс.
Има едни тестове правени със тези техники в една кола успоредни замервания, в ютюб.
Около 0.1 сек се разминават в повечето случаи.
И аз не разбрах за състезанието, черната уж беше оплюта като бавна 9 сек 100-200 , 11 сек. колица ;-)
А изведнъж се оказва, че е напред със секунда и около 40 метра преднина в диапазона 100-180
От място до 180 пък няма никакъв смисъл ...



Ици , днеска се заиграх - перф експерта където е показал че има смяна на предавка отговаря 1:1 със скороста сметната по предавателни числа - на всички предавки . Видях си грешката и тя е след 150 ... иначе 100-150 би трябва да е еднакво времето ...

0-100 може да се меря с някоя 320ка , аз не правя драгстер а кола за вдигане на адреналина , казах ти моята прогноза , ще я видиш реалност пи първа възможност .

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 21:19
от ICI
твоята прогноза дето я даде ... ми е трудна за вярване, но ще разгледам с интерес резултатите като ги пуснеш летоска :)

killerbee написа:Затривайте всичко , стана ми ясно ... :idea:

а тук какво ти стана ясно, така мистериозно някакси ?

killerbee написа:
При мен 100-150 е 4.1 сек точно колко е при теб че ми е трудно с пейнта да определя

acceleration vs ici.jpg


150.jpg


100-150 при Делтата е 3.81

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 21:34
от killerbee
Вече съм спокоен

Ако ти в интресно имам 100 - 177.9 на форда не знам с кой сетуп за 6.24 сек и 30ката 4.6 сек :)

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 21:58
от ICI
killerbee написа:Вече съм спокоен

Ако ти в интресно имам 100 - 177.9 на форда не знам с кой сетуп за 6.24 сек и 30ката 4.6 сек :)

спокойствието не е лошо нещо :D

100-150 е с две превключвания, не забравяй, леко след 100 се пада ;)
същото важи и за 100 - 177.9 ;) и 6.08 сек на Делтата, има едни излишни 0.3 сек там ;)

на Форда и Е 30-ката наскоро ги беше пускал тия графики от Гтека, 12.2 на 402м ли беше за Форда ...

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 22:04
от killerbee
12.0x @ 195 с 2.03 на 18м

До пролетта това са ми времената , след това ще има по добри , но за пореден път виждам че безпричинно заравнявам газта , дали сън отвикнан или ме е страх не знам нобс времето ще си дойдат нещатата. Обаче ми е доста по интерено как се се кара ненаправо колата ... дано е къса зимата

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 22:30
от ICI
а аз днес след пропускане на една зима, си покарах настрани малко Интеграле Дедрата :) с ляв крак колата върви неестествено продължително време на страни по права линия :mrgreen:

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 22:59
от ICI
Joreto написа:Сравняване на данни от перф-а с рейсхроното е без мислено, правих няколко опита наскоро като мерих успоредно с двете и след определена скорост перф-а става доста оптимистичен. Довечера ще видя да изровя данните. Общо взето стигнах до извода ,че перфа за графика на кс/нм, преди/след става но за ускорения рейсхроното с 10hz гпс е много по-точeн.

намерих интересно сравнение с Рейслоджик и 10Хц ГПС и РейсХроно.
http://youtu.be/GDR9_ryuIUg?t=10m42s

Оказва се, че от 6 старта, РейсХроното с 10Хц ГПС-а дава по-песимистични резултати с 0.2 до 0.4 сек от еталона Рейслоджик.
Има и един старт, където е излязло 0.4 сек по-оптимистично, жалко че не е дал графиките на ръновете сравнени.
И другото интересно, че прекарва файла от РейсХроното през софта на Рейслоджик, вероятно изглежда по-добре графично.
Другата подробност, че времената са без ролаут 1 фут

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 23:22
от Joreto
ICI написа:И другото интересно, че прекарва файла от РейсХроното през софта на Рейслоджик, вероятно изглежда по-добре графично.


Аз това го правя от доста време :mrgreen: .

Re: Fiat Tipo HF Integrale

МнениеПубликувано на: 02 Дек 2014, 00:46
от Joreto
Ето един и същи рън, прекаран през двата софтуера

Изображение