Fiat Tipo HF Integrale

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот ICI » 03 Ное 2006, 03:52

А това е едно турбо Типо 4х4, правено в Италия.
Чудя се защо са сложили тази "кутия" през която минава въздуха, преди да влезе в смукателния колектор.
Понеже влизат и няколко малки маркуча си мисля да не е маслоуловител и резонатор в същото време.
Виждал съм подобна, само че цилиндрична кутия на Грале гр.А.
С какво точно допринася за перформанса?
Прикачени файлове
immagine014.jpg
immagine014.jpg (24.42 KiB) Прегледано 48168 пъти
immagine015.jpg
immagine015.jpg (22.85 KiB) Прегледано 48168 пъти
immagine017.jpg
immagine017.jpg (20.8 KiB) Прегледано 48168 пъти
immagine018.jpg
immagine018.jpg (21.01 KiB) Прегледано 48168 пъти
immagine019.jpg
immagine019.jpg (19.83 KiB) Прегледано 48168 пъти
immagine020.jpg
immagine020.jpg (20.35 KiB) Прегледано 48168 пъти
immagine036.jpg
immagine036.jpg (45.35 KiB) Прегледано 48167 пъти
immagine038.jpg
immagine038.jpg (44.53 KiB) Прегледано 48167 пъти
immagine040.jpg
immagine040.jpg (45.75 KiB) Прегледано 48166 пъти
immagine041.jpg
immagine041.jpg (41.23 KiB) Прегледано 48166 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Lukan » 03 Ное 2006, 19:35

:D Това е кулер с водна риза :D Или така наречения "water charger" т.е. охлажда се от вода,която се върти от отделна водна помпа ,през радиатор (който виждаш на снимката пред водния) , има си собствено казанче и е изобщо отделен от водата на мотора.

Водната помпа на Интегралето е с по-високи лопатки от тази на 2.0 16 атм. а маслената помпа е с по голям диаметър на зъбните колела.Ако вдигнеш налягането на маслената помпа,не означава че ще промениш значително дебита и.По-добре си потърси маслена помпа от турбо мотор.
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот Lukan » 03 Ное 2006, 19:37

Картера е на две нива ,но не е сух :D ,нормален си е :D
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот ICI » 04 Ное 2006, 01:42

Мерси много за разясненията :D Днес си взех гарнитурата за главата 1,9мм и МАП сензор Магнети-Марели 250 кПа, също и много ценния фазов датчик на Хол.
Прикачени файлове
Picture 055.jpg
Picture 055.jpg (302.59 KiB) Прегледано 47824 пъти
Picture 052.jpg
Picture 052.jpg (199.1 KiB) Прегледано 47824 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Bobo » 05 Ное 2006, 21:11

ICI написа:Мерси много за разясненията :D Днес си взех гарнитурата за главата 1,9мм и МАП сензор Магнети-Марели 250 кПа, също и много ценния фазов датчик на Хол.


Ясно ма на колко ще надуваш че такъв мап си взел? Другото което не е точно така е че Фазов датчик е едно а датчик на Хол друго :wink:
These crazy italian horses!
Extreme Service Ltd.
0888 232 484 - Bobo
Аватар
Bobo
 
Мнения: 23
Регистриран на: 30 Ное 2009, 09:11
Местоположение: Sofia

Мнениеот ICI » 05 Ное 2006, 21:52

Bobo написа:
ICI написа:Мерси много за разясненията :D Днес си взех гарнитурата за главата 1,9мм и МАП сензор Магнети-Марели 250 кПа, също и много ценния фазов датчик на Хол.


Ясно ма на колко ще надуваш че такъв мап си взел? Другото което не е точно така е че Фазов датчик е едно а датчик на Хол друго :wink:

Ами надявам се, поне според това което съм чел за подобни проекти, при прехвърлянето на 1 бар да съм над 300 к.с. Този мап е до 1,5 бара, а аз ако надуя на толкова ще потроша гаранция нещо с това турбо.
На този датчик за определяне момента на ГМТ на 1 и 4 цилиндър му викат фазов също( на изпускателния вал ), а дали е електромагнитен като на Типото или с Хол ефект като на Грале Ево2, Купе Турбо или Q4, принципно няма значение.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот hf hpe » 07 Ное 2006, 17:05

както съм ти писал и преди според мен тази електроника е безмисленно набутване
елементрано щеше да е ако ползваш ЕКУ от дедра турбо или старо интеграле
трябваше само да пуснеш кабели за детонациония датчик
да не говорим, че при наложителният ремап можеш да минеш и с твоето еку


относно съединителя
има 235мм нормални съединители които се слагат на 3 литрова 164-ка, както и на браво JTD, даже мойта алфа е с такъв съединител
а на всичко отгоре specпредлагат усилени за алфата
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот ICI » 08 Ное 2006, 00:32

Чакай първо да те питам за съединителя на Алфа 164 235мм.
Ако можеш да помогнеш с инфо , че нямам никакво.
Притискателният му диск на натиск ли отделя? С 20 шлица ли му е отвора на диска?
Ето тук предлагат Спек, само че трябва допълнително запитване за Алфа.
http://www.clutchcityonline.com/spec.htm Стейдж 3 изглежда много добре...
А за електрониката е много двузначно.
Най - якия вариант щеше да бъде да си пратя ЕКУ-то на един пич да го преработи на стендалоун за 500Е
Но си взех ЕКУ от Фиат Купе за 300лв,като запали ще си взема съответстващ на промените чип. Може да се намери за 50-100 Е.
С моето ЕКУ нямаше как да я занеса направо на диното неразработена за мапване,пък и цената на мапването е ...
Разхода ми за двойните бобини и комутатора е 160лв, за фазовия датчик 90лв
От към перформанс ще е доста по-добре, отколкото системата с една бобина и разпределител.
И другия неприятен момент, ако бях взел ЕКУ от Ево1(с единичната бобина и разпределителя)щях яко да се припотя докато му плащам МАП сензорите, там са два броя, предполагам 2х200+ лв, че ми казаха и че не се намират.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Lukan » 08 Ное 2006, 00:56

Съединителя на 164 ката е като на моята 155-ца,като на интегралето 16в ,Купе турбо,ГТВ В 6 турбо и дърпа а не бута.За твойте цели варианта на електроника който си избрал е по-добрия отколкото ,който Енйо ти препоръчва.За мен това което мислиш да правиш,а именно да сложищ атмосферен всмукателен вал и нормален турбо вал на изпускането,в комбинация с тази турбина,440 дюзи и чип на Евокарс ще удовлетвори напълно очакванията ти.Останалото е меко казано "на баир лозе" :D
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот ICI » 08 Ное 2006, 01:23

:D Видях че притискателният диск на Ево1 отделя на натиск и сега ще се надявам да можем да вземем (по точно аз само гледам и се надявам) такъв комплект на ОМП.
С другия модел дето дърпа май ще имам много ядове по преработката на вилката и то с жилото. А да ви се намира маслена помпа от 2,0 турбо и нок сензор от Ево2 или Купе 16VT?
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Lukan » 08 Ное 2006, 01:26

Нито едно 16 клапаново интеграле не бута.Само 8 клапановото интеграле бута и диаметъра на диска е 228мм. Може да си вземеш усилен такъв притискател ( ОМП правят) и да сложиш металокерамика .Това ще ти е най-лесния вариант.
Последна промяна Lukan на 08 Ное 2006, 01:28, променена общо 1 път
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот Lukan » 08 Ное 2006, 01:27

Другите работо ги нямам сори,пак по моргите :D
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот ICI » 08 Ное 2006, 01:38

Ето за това се надявам да получим отговор, ще има бая да черпя ако стане :D LINK
Като бях в оная автоморга между Анкол и Касто забравих да им взема номера, някой "случайно" да го има :? :oops: ?
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Lukan » 08 Ное 2006, 01:41

Е именно за това ти говоря,само дето стандартно няма как да стане на 16 кл. Интеграле :D Там малко са послъгали. :D Нямам тел сори.
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот hf hpe » 08 Ное 2006, 15:46

Лукане на 164-ката съединителя работи на натиск
за това съм му и казал, че може да стане

а за къстим чипа според мен при толкова наляти пари
най-доброто е на диното стенда

иначе малко става "ефтини на просото скъпи на триците" или там както беше поговроката :oops:
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот Lukan » 08 Ное 2006, 18:37

Енйо :D на 164 2.0 В6 турбо и на 3.0 са си по 235 и дърпат 100%.Ако на някой туин спарк е 235мм, а не 228мм и бута ,тогава ще се съглася с теб :D Иначе в този ред на мисли,той може да си вземе притискател от Дукато 2.5 тд,който бута и е на 235мм.
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот ICI » 09 Ное 2006, 01:15

Днес бе поръчан съединителя, ще е от Италия с пет лъчева керамика и притискател отделящ на натиск.
Кажете нещо за материала на маховика, да ходя да търся стоманена плоча за заготовка. Аз знам за Ст45, гледам че пишат и за хром-моли стомана, но нищо конкретно като марка.
А какви "източници" на чипове знаете ?
За сега знам само два варианта - Ruben Aparici от Испания - прави чипове за Грале и е тунер от Европейска величина
и един ман от форума на Фиат Купе - paulinho от Португалия - продава Evocars чипове.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот ICI » 09 Ное 2006, 22:48

Цъкам си аз из епер-а угрижен за съдбата на маслената ми помпа и си записвам разни номерца...и какво виждам :D номера на типовската помпа 7717398 е същия с на Купе Турбо и Крома Турбо.
Интересното е, че помпата на Кю4 и Грале е с номер 7717399
Помпата си остава, но кажете колко дебела шайба да подложа под пружината на клапана, за да се вдигне малко налягането?
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот kelesha » 10 Ное 2006, 00:30

ICI написа:Помпата си остава, но кажете колко дебела шайба да подложа под пружината на клапана, за да се вдигне малко налягането?

Нищо недей да подглагаш а първо запали така колата и премери кво ще покаже :) Има опастност като подложиш шайби да стане мноо високо налягането и да са окензаш :D Освен това ако смяташ да караш с Мотул ЛеМанс то и без тва самото масло държи доста голямо налягане така че може и да не ти требе да подлагаш нищо, ако смяташ да караш с някакъв друг бъркоч(щото за мен всички други масла са бъркочи :D ) може и да ти трябват шайби, но логично е първо да запалиш без такива, докато загрее колата и без тва налягането ти ше е достатъчно високо така че ше са ориентираш ако случайно вземе да пада :wink:
Аватар
kelesha
 
Мнения: 1194
Регистриран на: 13 Яну 2006, 18:22
Местоположение: Варна

Мнениеот VGZ » 10 Ное 2006, 01:01

ñàìî äà äîïúëíÿ îò êåëåøà ÷å ïîäëàãàíåòî íà øàéáè å ãîëÿìà òúïíÿ ... áàé ïàñà íà ìàñëåíàòà ïîìïà îòâàðÿ êîãàòî íàëÿãàíåòî å ìíîãî âèñîêî .. à òîâà íàé ÷åñòî å ïðè ñòóäåíî ìàñëî è äâèãàòåë .. ïî ïðèíöèï âèñîêî íàëÿãàíå òè òðÿáâà íà âèñîêè îáîðîòè ... òî÷íî òàì îáà÷å äåáèòà íà ïîìïàòà ïî÷âà äà èçäúõâà è ïåòíàéñå øàéáè äà ñëîæèø ôàéäà éîê :lol: çàòâà ñëàãàé ÿêî ìàñëî èëè ìàñëåí ðàäèàòîð ñ òåðìîñòàò ..íàé äîáðå è äâåòå :D
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Мнениеот Lukan » 10 Ное 2006, 01:29

ICI написа:Цъкам си аз из епер-а угрижен за съдбата на маслената ми помпа и си записвам разни номерца...и какво виждам :D номера на типовската помпа 7717398 е същия с на Купе Турбо и Крома Турбо.
Интересното е, че помпата на Кю4 и Грале е с номер 7717399
Помпата си остава, но кажете колко дебела шайба да подложа под пружината на клапана, за да се вдигне малко налягането?


:D Ми аз като говоря.... :D :D :D И това за качването на налягането ти казах ,че няя стане :D . При маслата..... дебит му е майката :D Както и при турбините де :D
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот ICI » 10 Ное 2006, 01:33

Тя маслен радиатор ще има от 1,9ТД и термостат ще и приспособявам.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот hf hpe » 10 Ное 2006, 11:46

ако не си кипил радиатора продавам една темпра на части
та ако искаш може да се спазарим за всичко
радитор, стойка маркучи преходник с термостат в него
и ще ти застане точно дред тампона на двигателя
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот ICI » 10 Ное 2006, 14:23

Радиатора с маркучите го взех доста отдавна.Нямам му стойката обаче.
Тази опорна носеща конзола за филтъра с вградения термостат дали няма да пречи на генератора при мен? Нещо такова ме притесняваше, затова се бях отказал от търсене на такава.
Да неби корпуса с термостата да се нанизва на мястото на водния топлообменник за маслото на типото?
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот ICI » 10 Ное 2006, 14:49

Ей това епера много полезно нещо :D Въобще не съм и предполагал,че Типо 1,8 е с маслен радиатор :shock: ,а Седичито са го ощетили с воден топлообменник.
Еньо, продаваш ли само 2,3,5,6,7,11,12,13,14,15 от твоята Темпра ТД ?
Прикачени файлове
Tipo 2,0 16V.png
Tipo 2,0 16V.png (11.38 KiB) Прегледано 47869 пъти
Tipo 1750 cc.png
Tipo 1750 cc.png (12.94 KiB) Прегледано 47869 пъти
Tempra TD.png
Tempra TD.png (13.85 KiB) Прегледано 47869 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

cron