Fiat Tipo HF Integrale

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот Joreto » 02 Дек 2006, 23:46

ICI написа:
volenv написа:Ако не ги минеш на дребоструина машина ги хвърли в кофата.

Taka мисля да направя(да ги мина, не да ги хвърлям :D ), но какво точно имаш впредвид за хвърлянето :? ?Заводски минати ли са?


да и на мен ми е интересно това за кофата, от опит ли го казваш или просто си чел някъде ?
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот ICI » 03 Дек 2006, 01:06

Видях че за шотпийна дават около 20% увеличаване на якостта на мотовилката и се присетих какво се получава "вътре".Значи повърхностния слой след обстрела придобива напрежение на натиск.
При огъване в една от страните на мотовилката, стремежа е да се получат напрежения на опън, но понеже слоя предварително е с вътрешни напрежения на натиск, се разтоварва до нулеви и при по-нататъшно огъване се получават напрежения на опън, но сравнено с необработена мотовилка са много по-малки.
Ето и двете схеми Метод 1 и 2 за свързване.
При втората се получава по-висок наддув, защото няма блийдване на въздух.Чудя се обаче, не се ли получава въздушна възглавница над мембраната.
Пускам и схемата на оригиналния соленоид, защото принципа е наопъки. При гейта с два порта, когато соленоида отвори, се изпуска налягането от горния порт(или пренасочва в долния порт)и налягането под мембраната отваря.
Прикачени файлове
16vturbo19 copy.jpg
16vturbo19 copy.jpg (159.46 KiB) Прегледано 19836 пъти
Untitled-1 copy.jpg
Untitled-1 copy.jpg (146.81 KiB) Прегледано 38890 пъти
Untitled-11 copy.jpg
Untitled-11 copy.jpg (136.29 KiB) Прегледано 38890 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Postman » 03 Дек 2006, 11:40

ICI написа:Видях че за шотпийна дават около 20% увеличаване на якостта на мотовилката и се присетих какво се получава "вътре".Значи повърхностния слой след обстрела придобива напрежение на натиск.
При огъване в една от страните на мотовилката, стремежа е да се получат напрежения на опън, но понеже слоя предварително е с вътрешни напрежения на натиск, се разтоварва до нулеви и при по-нататъшно огъване се получават напрежения на опън, но сравнено с необработена мотовилка са много по-малки.

А с другата страна какво се получава? Започва от предварителен натиск и се натиска повече и повече?

Истината е малко по-друга - термина за уякчаване след пластична деформация се нарича наклеп. Той променя структурата на метала в повърхностния слой и я прави по-дребнозърнеста. Подобна структура може да се получи и по друг начин - закаляването е един от тях, но тя не генерира напрежения, поне не в смисъла, в които ти си го представяш. Наистина има остатъчни напрежения, но те са на кристално ниво и не са такива, каквито примерно се получават в т.нар. предварително напрегнати конструкции, т.е. не са нормални напрежения на опън и натиск. И понеже изкълчването на мотовилката поражда максимални напрежения именно там, където си полирал (отстрани на профила), затова е важно там структурата да е дребнозърнеста.
Полирането не ти помага, защото то е средство за борба с счупването от умора, т.е. то предпазва в известна степен от образуването на пукнатини, които пукнатини от циклите на умора да доведат до счупване поради това, че голямата пукнатина е отслабила сечението и то се е счупило от недостиг на якост. Когато се чупят мотовилки на турбодвигатели, то не е от умора а директно от недостиг на якост, инак биха се счупили след доста голям пробег. А полирането в общи линии почти не помага при недостиг на якост.
Postman
 
Мнения: 523
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:51

Мнениеот ICI » 03 Дек 2006, 13:56

Значи непременно трябва да ги мина на дробоструй.
Някаква схема ми се въртеше в главата с "плюсчета" в повърхностния слой, като предварително напрегната и оттам направих връзка.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот kelesha » 03 Дек 2006, 18:33

Най добре кажи на бат Рубен че ше ползваш външен гейт :!: Просто схемата на свързване на маркучите при актуатор и при външен гейт нямат нищо общо, и ако свържеш външния гейт като актуатор най мноо нищо да не стане ;) За тва кажи на мапера кое що и как и той да се съобрази с това и да ти посочи схема за свързване на гейта 8)
Аватар
kelesha
 
Мнения: 1194
Регистриран на: 13 Яну 2006, 18:22
Местоположение: Варна

Мнениеот ICI » 03 Дек 2006, 20:33

Още отначало му описах какво ще ползвам. Но както казваш, ще му припомня пак, като му пратя направо схемата на свързване на Турбосмарт-а.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот ICI » 08 Дек 2006, 19:23

Днес получих тази манийка :D . Ще се правя на пишман мапер, няма как :oops:
Искам да питам дали е добре да си имам лаптоп постоянно в колата( примерно дето е в раздел "Продава") и какви портове трябва да има?
С LogWorks ще може ли да следя постоянно като контрол панел - смес,налягане,дюти,тротъл,обороти?
Ще може ли да се свържат коректно МАП-а,ТПС-а, инжекторите, магнитния сензор на коляновия вал?
Ще може ли и ТунерПро да се ползва едновременно с LogWorks?
Извинявам се за яко ламерските въпроси, но понеже нямам лаптоп се замислих дали един ефтин ще свърши цялата работа :roll: :D
Прикачени файлове
Picture 084.jpg
...и една "cosworth" гайка като екстра ;)
Picture 084.jpg (244.27 KiB) Прегледано 39008 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Lukan » 09 Дек 2006, 20:56

S LC-1 shte mojesh da si sledish samo smesta :D .Za ostanalite neshta shte ti trjiabva "expanderche" ot Inovate.
Аватар
Lukan
 
Мнения: 1069
Регистриран на: 06 Фев 2006, 19:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот ICI » 09 Дек 2006, 23:19

Мдаа :D видях за какво става дума. Мисля, че ще пропусна :roll:
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот landikar » 10 Дек 2006, 00:57

Аз имам RPM конвертор.Той има още четири аналогови входа.Връзвал съм ги към буст и ТПС,може още каквото искаш.В програмата калибрираш показанията и задаваш мерни единици.И става това което искаш. :wink:
Аватар
landikar
 
Мнения: 1090
Регистриран на: 19 Яну 2006, 14:38

Мнениеот ICI » 10 Дек 2006, 03:28

Леко се отплеснах май. Сетих се, преди време един приятел спец по компютри беше казал, че преносимите компютри въобще не им понася добре на хард диска да са "в движение"(вибрации) и през това време да работят :roll:
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот j1v » 10 Дек 2006, 04:19

ICI написа:Леко се отплеснах май. Сетих се, преди време един приятел спец по компютри беше казал, че преносимите компютри въобще не им понася добре на хард диска да са "в движение"(вибрации) и през това време да работят :roll:


Хич не го слушай тоз и си карай смело с лаптопа :wink:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Joreto » 10 Дек 2006, 09:48

j1v написа:
ICI написа:Леко се отплеснах май. Сетих се, преди време един приятел спец по компютри беше казал, че преносимите компютри въобще не им понася добре на хард диска да са "в движение"(вибрации) и през това време да работят :roll:


Хич не го слушай тоз и си карай смело с лаптопа :wink:


j1v е прав, моя навъртя доста км (постоянно лог-ва в МБ-то) по "готините" Софииски улици и за сега няма абсолютно никакви проблеми.... а колата ми вози кат картинг :oops:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот ICI » 10 Дек 2006, 23:29

Значи няма да има проблеми с лаптопа, ако си намеря де.Както Лъчо каза, ще ми трябва RPM конвертор, като този :arrow:

Кажете как ви се струва този профил на маховик.Утре може би ще е готов 3Д модела. По периферията м/у венеца и огледалния диск ще има обширни отнемания-като зеления.
Прикачени файлове
LMA-2.jpg
LMA-2.jpg (49.17 KiB) Прегледано 38897 пъти
greenflywheel1.jpg
greenflywheel1.jpg (37.85 KiB) Прегледано 38897 пъти
Flyweel steel 40X copy.jpg
Flyweel steel 40X copy.jpg (44.44 KiB) Прегледано 38895 пъти
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот jamie » 11 Дек 2006, 12:59

empty
Последна промяна jamie на 02 Мар 2007, 15:09, променена общо 1 път
jamie
 

Мнениеот ICI » 11 Дек 2006, 16:09

jamie написа:Само 10мм дебелина на площта където ще работи феродовия диск ?

Даже е 8мм :oops: Има ли проблем :roll: ?
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот jamie » 11 Дек 2006, 16:29

empty
Последна промяна jamie на 02 Мар 2007, 15:09, променена общо 1 път
jamie
 

Мнениеот ICI » 11 Дек 2006, 17:01

jamie написа:Ами не, аз нямам проблем. Ти ще си "белата мишка" :lol:

Аре стига ве :D Изплюй камъчето :(
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот jamie » 11 Дек 2006, 17:21

empty
Последна промяна jamie на 02 Мар 2007, 15:09, променена общо 1 път
jamie
 

Мнениеот 75 turbodelta » 11 Дек 2006, 22:55

джеими нека проба ве тои така или инак си го е решил вече :wink:
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот jamie » 11 Дек 2006, 23:19

empty
Последна промяна jamie на 02 Мар 2007, 15:11, променена общо 1 път
jamie
 

Мнениеот Postman » 12 Дек 2006, 00:07

ICI написа:
jamie написа:Само 10мм дебелина на площта където ще работи феродовия диск ?

Даже е 8мм :oops: Има ли проблем :roll: ?

Смятайте с Prilo на Cosmos-a и ще си покаже ;)
Postman
 
Мнения: 523
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:51

Мнениеот ICI » 12 Дек 2006, 00:45

75 turbodelta написа:джеими нека проба ве тои така или инак си го е решил вече :wink:

Ko съм решил вече викаш :?:
Ако бях сигурен, нямаше да търся компетентно мнение :idea:
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот 75 turbodelta » 12 Дек 2006, 00:53

искаш да кажеш че не си решил да правиш маховик така ли :?: или аз съм разбрал погрешно или ти си обяснил неправилно :roll:
Аватар
75 turbodelta
 
Мнения: 1722
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:54
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот ICI » 12 Дек 2006, 01:03

Postman написа:
ICI написа:
jamie написа:Само 10мм дебелина на площта където ще работи феродовия диск ?

Даже е 8мм :oops: Има ли проблем :roll: ?

Смятайте с Prilo на Cosmos-a и ще си покаже ;)

За сега се мъча със собствени сили :oops:
Добре, ама какви натоварвания да му приложим :?
На въртящ момент мисля няма да се скъса, защото в средата си е с непроменена дебелина от 10мм и леко изтъняващ към края, където момента намалява също :roll:
А за огъващия момент, породен от силата на притискане на диафрагмата, хал-хабер си нямам колко е?
Вероятно центробежната сила ще е определяща?
Пукането от умора не се ли получава само в центъра на диска, където са закрепващите болтове?
По триещата повърхност не се ли получават само микропукнатини и стоманата не е ли по-издръжлива.
Гледах, че Фиданца ползват Ст45 за маховиците си.
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron