Civic coupe D16Y8 турбо на газ
Публикувано на: 21 Дек 2018, 10:43
Малко от скрап лоу бюджет изпълненията направих на един приятел горепосочената кола за минимум пари
Колата е Civic coupe D16Y8 или иначе казано 1,6 16v Vtec 125 коня...Мнооого спряла кола за мое учудване !Сигурно 0-100 за над 10 сек. ги правеше :-[ А откакто и сложи и тези 215/45/17 загина тотално!...
Иии така започнах с турбинирането на тоя "звяр".Намерихме готов колектор щот честно не ми се занимаваше да правя...150 лв мисля го взехме доста добра изработка...(тук е вече с преработената турбина за която ще стане ясно по надолу/
Турбо от 2,5 ТДС за 60лв отлично ....Като му сложих и актуатора на ново място т.к. не идваше както трябва на колектора.
Оригинално турбото е с такъв фланец...
иии се заех с работа,защото колектора бе с Т25 фланец и не искахме да го разваляме...засега ;D (Още не си бях пуснал CNC-то и трябваше ръчно )
ии след търкане,заваряване и рязане с флекс и пила...
тук вече си е на мястото
Щуцер за обратното масло
Захранването на турбото с масло зааа виждате цената на тая сглобка...
Самоче малко не ми харесваха отворите и и я поразпробих
Хайде на място(много е кофти завряно иначе)
Изработка на щуцера за оттичане на маслото с подходящ ъгъл и този за захранване с масло
Маслен радиатор от Мегапартс за 20 и нещо лева беше...
Маслоустойчиви маркучи за 10-ина лв иии нещата се наредиха
Дойде време за кулера...някакъв за 40-50лв...само че входовете му бяха отзад и трябваше да преправя единия...
иии стана супер...
Хайде и генерация на 60мм излезе около 60-65лв
Наредихме някакви турбо пътища цена незнам че си бяха мои но знаете колко г/д са...Блоуофа е около 35-40лв
БРЦ АТ90 турбо....почти нов за 80лв...сместих го...
Смесителя запазен мой стайл ;D
Уредчета за бууст и Т масло...
Купихме и тунинговия воден радиатор за сивик...за 100лв ...сравнен с оригиналния....
иии нещата наредениии..(блоуофа е друг за проба го сложихме)
Иии щастливия собственик
Първо изкарване на бууст около 0,5-0,55 бууст без настройки на сместа!...Изкарахме я да видим дали ще протече нещо хаха
https://www.youtube.com/watch?v=tvICNTmmL9c
Ето и първия заснет тест пак без настройка иии със предаващи се свещи,чува се към 110+ км/ч ...Иии съединителя се попредаде де ама тва е друга тема ;D
https://www.youtube.com/watch?v=hXdUCEL0jNM
След като я настроихме потръгна още по добре иии краен резултат на това налягане 0,5-0,6 неможе да се каже точно заради смотания китайски уред... върви с една кола зад БМВ Е30 2,8 с генерация,колектор и ремап...малко над 200 коня да кажем...А знаем как върви Е30 с 2,8 попринцип ;D ....Напролет идват по яки биели ии някои други нещица за лоу бюджет естествено и ще гоним 1,2-1,3 бара Кара си я момчето вече доста километри,даже и стартове яко прави хахах и няма никакви ядове.Всичко се държи като оригинална турбо кола.И разхода е около 12-13 газ смесено
Колата е Civic coupe D16Y8 или иначе казано 1,6 16v Vtec 125 коня...Мнооого спряла кола за мое учудване !Сигурно 0-100 за над 10 сек. ги правеше :-[ А откакто и сложи и тези 215/45/17 загина тотално!...
Иии така започнах с турбинирането на тоя "звяр".Намерихме готов колектор щот честно не ми се занимаваше да правя...150 лв мисля го взехме доста добра изработка...(тук е вече с преработената турбина за която ще стане ясно по надолу/
Турбо от 2,5 ТДС за 60лв отлично ....Като му сложих и актуатора на ново място т.к. не идваше както трябва на колектора.
Оригинално турбото е с такъв фланец...
иии се заех с работа,защото колектора бе с Т25 фланец и не искахме да го разваляме...засега ;D (Още не си бях пуснал CNC-то и трябваше ръчно )
ии след търкане,заваряване и рязане с флекс и пила...
тук вече си е на мястото
Щуцер за обратното масло
Захранването на турбото с масло зааа виждате цената на тая сглобка...
Самоче малко не ми харесваха отворите и и я поразпробих
Хайде на място(много е кофти завряно иначе)
Изработка на щуцера за оттичане на маслото с подходящ ъгъл и този за захранване с масло
Маслен радиатор от Мегапартс за 20 и нещо лева беше...
Маслоустойчиви маркучи за 10-ина лв иии нещата се наредиха
Дойде време за кулера...някакъв за 40-50лв...само че входовете му бяха отзад и трябваше да преправя единия...
иии стана супер...
Хайде и генерация на 60мм излезе около 60-65лв
Наредихме някакви турбо пътища цена незнам че си бяха мои но знаете колко г/д са...Блоуофа е около 35-40лв
БРЦ АТ90 турбо....почти нов за 80лв...сместих го...
Смесителя запазен мой стайл ;D
Уредчета за бууст и Т масло...
Купихме и тунинговия воден радиатор за сивик...за 100лв ...сравнен с оригиналния....
иии нещата наредениии..(блоуофа е друг за проба го сложихме)
Иии щастливия собственик
Първо изкарване на бууст около 0,5-0,55 бууст без настройки на сместа!...Изкарахме я да видим дали ще протече нещо хаха
https://www.youtube.com/watch?v=tvICNTmmL9c
Ето и първия заснет тест пак без настройка иии със предаващи се свещи,чува се към 110+ км/ч ...Иии съединителя се попредаде де ама тва е друга тема ;D
https://www.youtube.com/watch?v=hXdUCEL0jNM
След като я настроихме потръгна още по добре иии краен резултат на това налягане 0,5-0,6 неможе да се каже точно заради смотания китайски уред... върви с една кола зад БМВ Е30 2,8 с генерация,колектор и ремап...малко над 200 коня да кажем...А знаем как върви Е30 с 2,8 попринцип ;D ....Напролет идват по яки биели ии някои други нещица за лоу бюджет естествено и ще гоним 1,2-1,3 бара Кара си я момчето вече доста километри,даже и стартове яко прави хахах и няма никакви ядове.Всичко се държи като оригинална турбо кола.И разхода е около 12-13 газ смесено