Re: Renault Clio 2 1,6 16v K4M + turbo
Публикувано на: 25 Апр 2016, 23:22
Малко ЪП за феновете на Франсетата ако изобщо има такива в този форум
Още не бях карал колата...
Нова перка "Gate" не по-голяма от оригиналната,но явно ъгъла на атака на витлата и площа им си каза думата,-щеше да ми отвее косата сравнена с оригиналната ....
Допълнителен преработен тампон от Лада поставен за надлъжно клатене на мотора заради очакваният POWER
Даунпайапа понаправен...
Вход 60мм...Не мисля да се изхвърлям с излишно големи тръби...
Междувременно нещо което ме шокира....Трябваше да сваля волана,че имах луфт в кормилният прът иии когато подръпнах лекичко...
....
Егати и работата...Ако се бе случило когато давам газ...В завой....
Наредени пътища....
И "финалното" пренареждане и напасване на нещата под капака...
Междувременно премахнати около 14кг "баланс"/баласт/ чист чугун
на "ПЕРФЕКТНО" балансираното Клио!
Специалният ми дизайн на смесителя - 36мм/старият бе 30мм/
много "начупената" ми генерацийка
Иии първи тестове....
https://www.youtube.com/watch?v=wjimtIv ... e=youtu.be
Съединителя не смогва...На 0,9 без регулирана смес....Явно не бе напаснат,НО проблема е че взе и да не отделя...иии видях причината когато го свалих....
Диафрагмата е опирала във демпферните пружини...А приплъзването се вижда защо е,- малка контактна площ.Можеби щеше да се понапасне защото ставаше все по добре като я покарах,НО отделянето беше отврат!
План Б!Взех чисто нов феродов Валео и го комбинирах с притискател Валео от Клио РС 215mm ...
Скоро тест...А междувременоо се "Супер хай флоу"-нах ...
иии естествено ми трябваше и това от едно БМВ сещате се защо...
Засега толкова.Колата определено се усеща доста по силна от преди,но колко точно ще разбера като спре да върти съединителя и я понастроя откъм смес и исканото налягане от 1 бар
Още не бях карал колата...
Нова перка "Gate" не по-голяма от оригиналната,но явно ъгъла на атака на витлата и площа им си каза думата,-щеше да ми отвее косата сравнена с оригиналната ....
Допълнителен преработен тампон от Лада поставен за надлъжно клатене на мотора заради очакваният POWER
Даунпайапа понаправен...
Вход 60мм...Не мисля да се изхвърлям с излишно големи тръби...
Междувременно нещо което ме шокира....Трябваше да сваля волана,че имах луфт в кормилният прът иии когато подръпнах лекичко...
....
Егати и работата...Ако се бе случило когато давам газ...В завой....
Наредени пътища....
И "финалното" пренареждане и напасване на нещата под капака...
Междувременно премахнати около 14кг "баланс"/баласт/ чист чугун
на "ПЕРФЕКТНО" балансираното Клио!
Специалният ми дизайн на смесителя - 36мм/старият бе 30мм/
много "начупената" ми генерацийка
Иии първи тестове....
https://www.youtube.com/watch?v=wjimtIv ... e=youtu.be
Съединителя не смогва...На 0,9 без регулирана смес....Явно не бе напаснат,НО проблема е че взе и да не отделя...иии видях причината когато го свалих....
Диафрагмата е опирала във демпферните пружини...А приплъзването се вижда защо е,- малка контактна площ.Можеби щеше да се понапасне защото ставаше все по добре като я покарах,НО отделянето беше отврат!
План Б!Взех чисто нов феродов Валео и го комбинирах с притискател Валео от Клио РС 215mm ...
Скоро тест...А междувременоо се "Супер хай флоу"-нах ...
иии естествено ми трябваше и това от едно БМВ сещате се защо...
Засега толкова.Колата определено се усеща доста по силна от преди,но колко точно ще разбера като спре да върти съединителя и я понастроя откъм смес и исканото налягане от 1 бар