Страница 2 от 3

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 08 Юни 2014, 07:46
от leonardo_vd
stanio.turbinata написа:Хаха да това със страницата вярно и аз незнам защо ми е отпуснало толкова аванс :lol: ...

Ами скоростната кутия си е от 1.4 турбо.Около 230 и нещо излизаше по сметки прекъсвач на 6500 на 5-а тааа мисля и е идеална.Въпреки че повече от 200 май си е недосмислица с тази количка :shock:

Ами 240 в голф 1 :mrgreen: Никога повече .......

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 09 Юни 2014, 22:24
от stanio.turbinata
leonardo_vd написа:
stanio.turbinata написа:Хаха да това със страницата вярно и аз незнам защо ми е отпуснало толкова аванс :lol: ...

Ами скоростната кутия си е от 1.4 турбо.Около 230 и нещо излизаше по сметки прекъсвач на 6500 на 5-а тааа мисля и е идеална.Въпреки че повече от 200 май си е недосмислица с тази количка :shock:

Ами 240 в голф 1 :mrgreen: Никога повече .......


:shock: лудa работа!Но има и как с такава въшка да се движиш спокойно с тези скорости.Ето го начина :rolleyes: -> Изображение Изображение

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 10 Юни 2014, 00:50
от M_tech1
Прим мен си гаси помпата,явно я имам тази модификация :lol:
Като дам на контакт работи 3 секунди и спира ако не запаля,май оригиналния комп. работи по същия начин.

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 10 Юни 2014, 02:14
от stanio.turbinata
То и при мен има някаква такава "екстра" самоче към помпата не отива повече от 9v за тия 3 секунди :roll: Пробвах с различни релета и бях изненадан.Някой пускаха по около 7v други 7,5v и така варираха между 7v и 9v които не достигат изобщо да тръгне помпата.Затова се отказах от този вариант :roll:

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 10 Юни 2014, 09:35
от leonardo_vd
stanio.turbinata написа:То и при мен има някаква такава "екстра" самоче към помпата не отива повече от 9v за тия 3 секунди :roll: Пробвах с различни релета и бях изненадан.Някой пускаха по около 7v други 7,5v и така варираха между 7v и 9v които не достигат изобщо да тръгне помпата.Затова се отказах от този вариант :roll:

Е то мегата управлява релето, а то зависи от къде е взет силовия + за него. Та управлението на помпа от мегата си е като на всички стокови ЕЦУ-та.. МЕжду другото аз не я ползвам таз услуга, а директно като дам на контакт върти до припадане. Така го направих времено и така си остана :axe: ама не е оферта, защото като искам да си бъркам по мегата помпата ме дразни

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 10 Юни 2014, 10:02
от 1040
Затова освен така направената схема се връзва и едно цк ключе и като си бачкаш по мегата го изключваш.
При мен станаха 4 ключета вече и скоро ще трябва да ги надписвам, че жената ги бърка още :)

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 10 Юни 2014, 11:16
от Joreto
M_tech1 написа:Прим мен си гаси помпата,явно я имам тази модификация :lol:
Като дам на контакт работи 3 секунди и спира ако не запаля,май оригиналния комп. работи по същия начин.


J1v, говори за друго, то е при катастрофа/обръщане на колата да се гаси сама помпата, а това при мегата става с допълнителен ключ, иначе за пускане/спиране на помпата при контакт(плене/гасене), мегата си го има.

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 11 Юни 2014, 00:38
от stanio.turbinata
Еми аз го мислих да пробвам с тези автоматичните ключове за газовите уредби дето са,че ми се мота един такъв.Да си го вържа към кабел на свещите,и там другите неща през реле и така в случай,че колата угасне би трябвало и помпата да спре :-k Ще го пробвам ако ми остане време :rolleyes:

Ааа тия 9v преди релето са 12v...Иии незнам какъв е тоя пад :rolleyes: Ноо по добре да не я мъча да не сбъгяса нещо.Пуснах си я отделно и я направих с букса под таблото да си я гася когато работя по мегата :)

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2014, 22:22
от stanio.turbinata
Здравейте!Имам проблем и ще помоля за помощ!Трябва да пренастроя мегата за новите дюзи но нещо не успях :(

Понеже колата е била настройвана с широколентова сонда и са и докарани добри смеси(по данни на бившият собственик)но със старите дюзи които бяха 300 куб. и изтаванени на 100%!Сега съм с 390 куб. и горивото направо се лее :( (незнам колко е ама е мноого разхода)Та идеята ми е следната можели и как ако може просто да се намали общото количество гориво а да се запазят пропорциите написани в картата? :roll: Тоест да не се пренаписва понеже е работила добре с нея? :roll: Ето я картата:

Изображение

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 15 Юни 2014, 00:42
от skydiver
На теория може, но май е по-добре да я погледнеш с една широколентова какво се е получило след едита.

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 15 Юни 2014, 13:15
от stanio.turbinata
Дам мисля,че открих начина и ще видя днес какво ще стане. :) А иначе за сондата да определено ще я закача само да и докарам някаква стабилна работа и разход поне около 30-40/100,че сега сигурно е 100/100 :rolleyes: ....

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 15 Юни 2014, 17:22
от 1040
В началните настройки има инжектор характеристик.
Там се слага колко кубика са инжекторите.
Виж в твоето меню какво пише в момента.
Ако промениш кубиците би трябвало със същата карта да работи.
Аз меря със сондата и ексшерименти на сляпо правя само в мн млки граници.

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 16 Юни 2014, 00:01
от stanio.turbinata
Да поиграх си днес пак.Направих това което исках намалих висички числа с по 15-ина 20 единици и колата заработи доста по добре и спря да бълва лютив дим :rolleyes: Обаче сега проблема е,че като дам газ и върна газта гърми доста силно в даунпайпа(друго нямам)Още ли да намаля горивото или аванса е малко? :roll: Попринцип мен не ми пречи това но май не е много добре за клапаните и турбото? :roll:

Утре ще потърся това за настройката на кубиците за дюзите :) (с ТунерСтудио МС 2.0.8 съм)

А едно друго въпросче.За какво са диодите на мегата? :roll: Така де едният ясно за какво е ама средният също ми светва като запаля а третият премигва като я нагазя :roll:

Изображение

Благодаря на всички за помоща! :)

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 16 Юни 2014, 08:25
от bratq_varvari1
stanio.turbinata написа:Да поиграх си днес пак.Направих това което исках намалих висички числа с по 15-ина 20 единици и колата заработи доста по добре и спря да бълва лютив дим :rolleyes: Обаче сега проблема е,че като дам газ и върна газта гърми доста силно в даунпайпа(друго нямам)Още ли да намаля горивото или аванса е малко? :roll: Попринцип мен не ми пречи това но май не е много добре за клапаните и турбото? :roll:

Утре ще потърся това за настройката на кубиците за дюзите :) (с ТунерСтудио МС 2.0.8 съм)

А едно друго въпросче.За какво са диодите на мегата? :roll: Така де едният ясно за какво е ама средният също ми светва като запаля а третият премигва като я нагазя :roll:

Изображение

Благодаря на всички за помоща! :)




Има вариант да маркираш всички клетки и да ги промениш с едно кликване в - или + след като въведеж колко искаш да промениш,но първо трябваше да въведеж истинските кубици на дюзите и тогава да променяш,ако се наложи

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 16 Юни 2014, 10:28
от paco
Не е работа да правиш каквито и да е промени в картата без широколентова сонда. :? Не сме в тунинг бг , дай малко по-серьозно.

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 17 Юни 2014, 07:17
от bratq_varvari1
stanio.turbinata написа:Дам мисля,че открих начина и ще видя днес какво ще стане. :) А иначе за сондата да определено ще я закача само да и докарам някаква стабилна работа и разход поне около 30-40/100,че сега сигурно е 100/100 :rolleyes: ....




Стробоскопа ще ти покаже колко показва в + мегата и колко да върнеш аванса в картата след като го актоализираш,вкарай и кубиците на дюзите, но не си мисли ,че ще ти ги изчисли на 100 процента ,пак ще иска леки корекции на смесите.Новия колектор със същия дросел ли е........ калибровай си TPS-а
Погледни и стойностите на датчиците за температурата на водата и въздуха дали са реални.

П.С. Без сонда няма да стане работата.

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014, 07:18
от bratq_varvari1
stanio.turbinata написа:Здравейте!Имам проблем и ще помоля за помощ!Трябва да пренастроя мегата за новите дюзи но нещо не успях :(

Понеже колата е била настройвана с широколентова сонда и са и докарани добри смеси(по данни на бившият собственик)но със старите дюзи които бяха 300 куб. и изтаванени на 100%!Сега съм с 390 куб. и горивото направо се лее :( (незнам колко е ама е мноого разхода)Та идеята ми е следната можели и как ако може просто да се намали общото количество гориво а да се запазят пропорциите написани в картата? :roll: Тоест да не се пренаписва понеже е работила добре с нея? :roll: Ето я картата:

Изображение





Колега , сега се загледах,авансовата ти карта е до 1,3 бара, а горивната до 1,5 ........ вървяла е на 1,7 :shock:
промени стойностите на мапа да са еднакви в двете карти ( направи ги до 300 kpa ,щом мапа ти е до толкова )
Най-добре виж някой ,който разбира да я погледне, докато не си прецакал мотора.

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014, 09:07
от Joreto
Както писа колегата 1040, може да коригираш инжекторите от Engine Constants като изчислиш Required Fuel ms-те , другия вариант е да скалираш цялата горивна таблица (Fuel VE table -> звездичката) . Относно аванса, когато го проверяваш го заключи на дадени градуси от Spark -> Spark Settings -> Fixed angle, така може да провериш дали когато качваш оборотите аванса не мърда. Когато приключиш само не забравяй да го върнеш на -10 т.е. да чете от таблицата .

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 19 Юни 2014, 16:49
от stanio.turbinata
Благодарско на всички ви за помоща!Но май ще трябва да се консултирам лично с някой който е в час с цялата работа,че ми убягват някои неща :? ...

Днес върнах малко аванса за всеки случай и реших да я закарам до приятеля с широколентовата сонда.На път ми протече водно съединение(много нацепено с кой акъл съм го сложил незнам и аз :rolleyes: )таа отложихме настройките за друг път.Докато карах към него си позволих да я понагазя иии какво да ви кажа...Ниското тегло ли,мега твърдото окачване,старите гуми,силицата на маторя ли или всичко вкупом карат количката да боксува на всички предавки :rolleyes: Щом се развърти прискача еднаж-дваж и почва "пилаж" а налягането нарчоно го оставих "сейфти" на около 1-1,1 :rolleyes: Сместа ми се струва доооста богата.За тези има няма 6-7 км 4литра някъде заминаха :rolleyes: ...иии така.само да оправя съединението и отиваме на сондата(сторобскопа нещо не се получи,нещо неможа да хване белег и си показваше каквото си поиска.Може и самият той да не е бил в час :roll: ) пък после ще мислим аванса използвайки вашите съвети! :) (да знам,че е по добре дет се вика да я настрои човек който разбира и го е правил това 1000 пъти,но аз искам сам да си я направя за да разбера как става :( )

И така понеже колата вече е вън от гаража и смятам че няма да има кой знае колко работа вече по нея(а дано :) ) мисля да я смятам за "приключена" затова ето и малко снимки на финала :)

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Още веднъж благодаря на всички за помоща и бих ви помолил за малко търпение ако попитам неща които не разбирам :( Благодаря! :)

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 19 Юни 2014, 17:03
от bratq_varvari1
Това ако е кислород,не е добра оферта

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 19 Юни 2014, 19:57
от leonardo_vd
Да вземе да разкараш тия "влашки" регистрационни номера :)
Земи си виж първо авансите и тогава настройвай. Мое мнение, не е експертно ама така мисля е редно.

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 20 Юни 2014, 00:56
от stanio.turbinata
bratq_varvari1 написа:Това ако е кислород,не е добра оферта


Беше,ноо след като изчетох някои неща и аз се замислих че не е добра идея :? Сега идеята е за "водна инжекция",а тази бутилка ще използвам за сгъстен въздух с който ще "избутвам" водата от друг съд под високо налягане.Поне така си мисля,че така трябва да стане :rolleyes: ...

leonardo_vd написа:Да вземе да разкараш тия "влашки" регистрационни номера :)
Земи си виж първо авансите и тогава настройвай. Мое мнение, не е експертно ама така мисля е редно.


:D Иначе да.Идеята е точно такава.Утре ще взема един друг стробоскоп да видим какво ще стане с него :?

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 20 Юни 2014, 20:11
от bratq_varvari1
Направи клипче как пили :lol:

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 28 Юни 2014, 08:35
от stanio.turbinata
Хора помагайте! :( колата неможе да се докара в положение за настройка : ( като я "нагазя" започва да гърми и забива нос.отвреме навреме тръгва изведнъж.всякакви модове по картите пробвахме но без резултат :( вече съм на мнение,че е време да потърся професионална помощ че ще счупя нещо накрая.но така в момента нищо неможем да замерим :( някой от София който му се занимава? :D

Re: Renault 5 1.7t

МнениеПубликувано на: 29 Юни 2014, 01:11
от Mad Max
Ами спри да я "нагазваш" и потърси някой да я пооправи преди да се е показало нещо :idea: