Започна се от електрониката( от нея зависеха вида на генерацията... със или без катализатори) ........ естествено обърнахме се към Келеша.......
После дойде ред на изборана турбините.......доверихме се напълно на Тошо( Все пак човека се е доказал
Модератор: Форум модератори

jamie написа:А туй червеното по заварките да не е ръждица ?
jamie написа:j1v, това го чувам за сефте като метод може ли повечко подробности ?
Пък и на другите снимки на колекторите ефекта не се наблюдава.
j1v написа:jamie написа:j1v, това го чувам за сефте като метод може ли повечко подробности ?
Пък и на другите снимки на колекторите ефекта не се наблюдава.
ти сега ме утрепа, има си такава киселина, с която се мажат шевовете, когато приключиш със заварките, целта каква е не мога да ти кажа, но със сигурност ефекта е такъв ... шевовете порозовяват, и стават уж устойчиви на ръжда ... иначе въпреки, че се заваря с неръждавейка тел, явно от темппературите става нещо, и по шевовете малко или много започва да се забелязва ръжда след време ...
Bobo написа:... "и на светло колекторите светеха яко"
hf hpe написа:Bobo написа:... "и на светло колекторите светеха яко"
а това не беше ли някакъв кофти признак?
или се отнася само за чугунени колектори
Бяха , но освен това са и много големи. Сега Снощи сложихме новите уесгейти( старите бяха много мекушави за такива налягания) и сега чакаме подходящо време за тестовеkillerbee написа:Какво стана с другите турбини - нали и те бяха нови ?
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта