Страница 1 от 1

порше 996 турбо

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 10:41
от bat Gogo
Проекта започна оттогава когато в един разговор с Келеша( Тони), последния изплю камъчето , че всъщност автоматичните скорости на поршето са много здрави... :wink: :wink: :wink: :wink: , а не както ние мислехме че държат до 550 коня :D :D :D и тогава почнаха сметките....... :D :D :D :D
Започна се от електрониката( от нея зависеха вида на генерацията... със или без катализатори) ........ естествено обърнахме се към Келеша....... :wink: :wink:
После дойде ред на изборана турбините.......доверихме се напълно на Тошо( Все пак човека се е доказал :wink:, пък нека после някой да разправя , че Тош не разбирал от турбини :D :D :D :D ).........

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 10:43
от bat Gogo
Турбините са SCHWITZER ( може и да бъркам в изписването :oops: )
За генерацията и колекторите...... естествено Драго (DRAGON)

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 10:44
от bat Gogo
Цялата монтажна работа (никак не лека, с множество подобрения)и настройките се извърши в Цунами ( Тош)

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 10:45
от bat Gogo
За финалните настройки по електрониката дойде и Келеша :wink: :wink: и за мое учудване почнаха да се прегръщат и целуват с Тошо ( оказаха се стари приятели :wink: :wink: :wink: )

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 10:46
от bat Gogo
Резултата :
С Коко си говорихме на дълго и на широко относно вървежа на колата и сме много изкефени от показаното!! Поршето няма нищо общо с преди , няма лаг, върви като откачена :D :D :D на налягане малко под 1,3 бара ( по точно около 1,25 :wink: )на 400 метра едвали ще подобри много времето си ( надявам се на под 12)( това ще се види в събота на Божура), но за сметка на това при скорост над 200 километра откача ( това ще се види още тази вечер на магистралата :wink: ):D :D :D
И накрая да обобщено : При предварително стиковане на нещата цялата работа от началото до края беше свършена за 2 седмици при изключителен синхрон от въпросните господа за супер прилични цифри имайки предвид свършеното ,за което искам специално да им БЛАГОДАРЯ на ТОШО (ЦУНАМИ), КЕЛЕША (ТОНИ) и ДРАГО ( DRAGON) с пожелание да направят общ сервиз без конкуренция:wink: :D :D :D :D :D :D


ПП Специални благодарности на Bobo за снимките :wink:

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 11:01
от j1v
Лудата работа ... тоз драго е откачен, евала :prayer: :prayer: :prayer:

На другите двама тунери замесени в проекта, ще разберем как са се справили като почнете да давате времена. Приятно каране и да караш с правилните смеси :-) да не даваш на тош да бара :lol: :lol: :lol: :lol: , к'вото е направило келемето, така да си седи 8)

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 11:09
от Tzenko
Kaто ги гледам тия колектори и направо са надървям .... бахти тоз е някъф виртуоз явно ... ако не беше написал кой ги е правил, можеш да се закълна, че са магазински :D

А порчето си е яката мания :idea:

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 11:15
от j1v
Изображение

тука нямате ли чувството, че Тодор аха да му скочи на Келеша на бой ... такава поза е заел, е Тони леко дриснал на чужда територия :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 11:20
от VolvoFan
Електрониката ква е?

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 11:26
от jamie
empty

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 11:40
от j1v
jamie написа:А туй червеното по заварките да не е ръждица ?


По-скоро обработка с киселина за неръждавейка ... така се зачистват шевовете

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 11:42
от jamie
empty

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 12:03
от j1v
jamie написа:j1v, това го чувам за сефте като метод може ли повечко подробности ?
Пък и на другите снимки на колекторите ефекта не се наблюдава.


ти сега ме утрепа, има си такава киселина, с която се мажат шевовете, когато приключиш със заварките, целта каква е не мога да ти кажа, но със сигурност ефекта е такъв ... шевовете порозовяват, и стават уж устойчиви на ръжда ... иначе въпреки, че се заваря с неръждавейка тел, явно от темппературите става нещо, и по шевовете малко или много започва да се забелязва ръжда след време ...

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 12:21
от VolvoFan
j1v написа:
jamie написа:j1v, това го чувам за сефте като метод може ли повечко подробности ?
Пък и на другите снимки на колекторите ефекта не се наблюдава.


ти сега ме утрепа, има си такава киселина, с която се мажат шевовете, когато приключиш със заварките, целта каква е не мога да ти кажа, но със сигурност ефекта е такъв ... шевовете порозовяват, и стават уж устойчиви на ръжда ... иначе въпреки, че се заваря с неръждавейка тел, явно от темппературите става нещо, и по шевовете малко или много започва да се забелязва ръжда след време ...


Фолиева киселина мисля, че беше. Има я във всеки един ръждо преобразувател.

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 13:33
от Bobo
Да киселина е :wink: Ама това дето го виждате е от многото даване на газ неръждавейката става червено кафява особенно шевовете :wink: Както каза Бат Гого "и на светло колекторите светеха яко" :lol:

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 16:03
от hf hpe
Bobo написа:... "и на светло колекторите светеха яко" :lol:

а това не беше ли някакъв кофти признак?
или се отнася само за чугунени колектори

МнениеПубликувано на: 14 Юни 2006, 17:45
от VolvoFan
hf hpe написа:
Bobo написа:... "и на светло колекторите светеха яко" :lol:

а това не беше ли някакъв кофти признак?
или се отнася само за чугунени колектори


При бедна смес светят готино, но тука може и да е от повера :D

МнениеПубликувано на: 15 Юни 2006, 19:29
от bat Gogo
Специалистите казаха , че е нормално да са червени... :D :D :D :D ( Според Келеша колата е малко под 700 коня) , лошо било като почнат да белеят :wink: А снимката с червеникавите шевове , наистина е след яко ръчкане :D :D

МнениеПубликувано на: 16 Юни 2006, 22:54
от kelesha
Ако требе да сме честни и откровенни, нито един от хората замесени в направата на тази кола не е специалист, може би ако има такъв то тва е само Драго на чиято работа аз също се възхищавам :)
Според мен както писа Бат Геш колата наистина требе да е над 650 коня, понеже тестввано е на лимита на инжекторите. За мое учудване докато събирах информация за тунинга на тази кола, разбрах че абсолютно всички тунинг фирми настройват сместа на ниски 12-ки, и средни 11-ки в овърбуст режим ако имат такъв. Лично аз мисля че такава смес е леко бедна за кола със степен 9.4:1 и 1.3 бара надув, но абсолютно всички с които говорих ме убеждаваха че е сейфти :? Не требе да забравяме че Поршето е с Мотроник МЕ7.8 централа, която за мое най голямо учудване като "специалист" :lol: е с две широколентови сонди и две нароу банд след катализаторите(които в този случай вече липсват), освен това има перфектен кнок контрол което най вероятно позволява контрол на аванса в ултра висока степен и предотвратяване на появата на детонации даже и с нормален 91 бензин в щатите който както знаете се равнява почти на нашия 95 :)

П.С Колекторите няма начин да не светят, лично аз незнам ква е дебелината на стената на метериала от който са направени, но имам няколко видеота на поршета 996 и 993 с къстъм колектори които светват за 10 секунден рън на дино, кво остаа за кола току що дигнала 300 и спрела :D

МнениеПубликувано на: 16 Юни 2006, 23:28
от |CL|NIKI
Яяя ти си бил жив бре - каде се изгуби, тая София по ти харесва май?:):)

МнениеПубликувано на: 18 Окт 2006, 09:00
от bat Gogo
Поршето вече е с нови турбини ( Преработени К16 по изпитан Германски опит) :D !! Даде 12,2 на 400 метра на 0.9 бара с оригиналните колектори и генерация!! Предстой да бъдат сложени правените от Драго такива ( в понеделник) и вдигнато налягането на 1.4 ! За резултатите ще пиша .... :wink:

МнениеПубликувано на: 23 Окт 2006, 19:33
от killerbee
Какво стана с другите турбини - нали и те бяха нови ?

МнениеПубликувано на: 24 Окт 2006, 21:26
от COSWORTH-2
killerbee написа:Какво стана с другите турбини - нали и те бяха нови ?
БЯХА :lol:

МнениеПубликувано на: 24 Окт 2006, 21:30
от killerbee
COSWORTH-2 написа:
killerbee написа:Какво стана с другите турбини - нали и те бяха нови ?
БЯХА :lol:


Ясно :roll:

МнениеПубликувано на: 04 Ное 2006, 11:43
от bat Gogo
killerbee написа:Какво стана с другите турбини - нали и те бяха нови ?
Бяха , но освен това са и много големи. Сега Снощи сложихме новите уесгейти( старите бяха много мекушави за такива налягания) и сега чакаме подходящо време за тестове :D :wink: