порше 996 турбо

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

порше 996 турбо

Мнениеот bat Gogo » 14 Юни 2006, 10:41

Проекта започна оттогава когато в един разговор с Келеша( Тони), последния изплю камъчето , че всъщност автоматичните скорости на поршето са много здрави... :wink: :wink: :wink: :wink: , а не както ние мислехме че държат до 550 коня :D :D :D и тогава почнаха сметките....... :D :D :D :D
Започна се от електрониката( от нея зависеха вида на генерацията... със или без катализатори) ........ естествено обърнахме се към Келеша....... :wink: :wink:
После дойде ред на изборана турбините.......доверихме се напълно на Тошо( Все пак човека се е доказал :wink:, пък нека после някой да разправя , че Тош не разбирал от турбини :D :D :D :D ).........
Прикачени файлове
01052006(002).jpg
01052006(002).jpg (77.06 KiB) Прегледано 77075 пъти
01052006(004).jpg
01052006(004).jpg (77.36 KiB) Прегледано 77075 пъти
01052006(005).jpg
01052006(005).jpg (97.22 KiB) Прегледано 77075 пъти
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот bat Gogo » 14 Юни 2006, 10:43

Турбините са SCHWITZER ( може и да бъркам в изписването :oops: )
За генерацията и колекторите...... естествено Драго (DRAGON)
Прикачени файлове
P6081255.JPG
P6081255.JPG (83.62 KiB) Прегледано 77071 пъти
P6081259.JPG
P6081259.JPG (93.94 KiB) Прегледано 77071 пъти
P6101274.JPG
P6101274.JPG (83.1 KiB) Прегледано 77071 пъти
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот bat Gogo » 14 Юни 2006, 10:44

Цялата монтажна работа (никак не лека, с множество подобрения)и настройките се извърши в Цунами ( Тош)
Прикачени файлове
P6101276.JPG
P6101276.JPG (74.18 KiB) Прегледано 77068 пъти
P6121283.JPG
P6121283.JPG (104.65 KiB) Прегледано 77067 пъти
P6121285.JPG
P6121285.JPG (76.56 KiB) Прегледано 77067 пъти
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот bat Gogo » 14 Юни 2006, 10:45

За финалните настройки по електрониката дойде и Келеша :wink: :wink: и за мое учудване почнаха да се прегръщат и целуват с Тошо ( оказаха се стари приятели :wink: :wink: :wink: )
Прикачени файлове
13062006(001).jpg
13062006(001).jpg (99.9 KiB) Прегледано 77075 пъти
13062006(002).jpg
13062006(002).jpg (103.6 KiB) Прегледано 77075 пъти
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот bat Gogo » 14 Юни 2006, 10:46

Резултата :
С Коко си говорихме на дълго и на широко относно вървежа на колата и сме много изкефени от показаното!! Поршето няма нищо общо с преди , няма лаг, върви като откачена :D :D :D на налягане малко под 1,3 бара ( по точно около 1,25 :wink: )на 400 метра едвали ще подобри много времето си ( надявам се на под 12)( това ще се види в събота на Божура), но за сметка на това при скорост над 200 километра откача ( това ще се види още тази вечер на магистралата :wink: ):D :D :D
И накрая да обобщено : При предварително стиковане на нещата цялата работа от началото до края беше свършена за 2 седмици при изключителен синхрон от въпросните господа за супер прилични цифри имайки предвид свършеното ,за което искам специално да им БЛАГОДАРЯ на ТОШО (ЦУНАМИ), КЕЛЕША (ТОНИ) и ДРАГО ( DRAGON) с пожелание да направят общ сервиз без конкуренция:wink: :D :D :D :D :D :D


ПП Специални благодарности на Bobo за снимките :wink:
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот j1v » 14 Юни 2006, 11:01

Лудата работа ... тоз драго е откачен, евала :prayer: :prayer: :prayer:

На другите двама тунери замесени в проекта, ще разберем как са се справили като почнете да давате времена. Приятно каране и да караш с правилните смеси :-) да не даваш на тош да бара :lol: :lol: :lol: :lol: , к'вото е направило келемето, така да си седи 8)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Tzenko » 14 Юни 2006, 11:09

Kaто ги гледам тия колектори и направо са надървям .... бахти тоз е някъф виртуоз явно ... ако не беше написал кой ги е правил, можеш да се закълна, че са магазински :D

А порчето си е яката мания :idea:
Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Изображение
Аватар
Tzenko
BMW Секта
 
Мнения: 818
Регистриран на: 10 Фев 2006, 15:28

Мнениеот j1v » 14 Юни 2006, 11:15

Изображение

тука нямате ли чувството, че Тодор аха да му скочи на Келеша на бой ... такава поза е заел, е Тони леко дриснал на чужда територия :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот VolvoFan » 14 Юни 2006, 11:20

Електрониката ква е?
VolvoFan
 
Мнения: 210
Регистриран на: 03 Мар 2006, 01:05

Мнениеот jamie » 14 Юни 2006, 11:26

empty
Последна промяна jamie на 02 Мар 2007, 14:12, променена общо 1 път
jamie
 

Мнениеот j1v » 14 Юни 2006, 11:40

jamie написа:А туй червеното по заварките да не е ръждица ?


По-скоро обработка с киселина за неръждавейка ... така се зачистват шевовете
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот jamie » 14 Юни 2006, 11:42

empty
Последна промяна jamie на 02 Мар 2007, 14:12, променена общо 1 път
jamie
 

Мнениеот j1v » 14 Юни 2006, 12:03

jamie написа:j1v, това го чувам за сефте като метод може ли повечко подробности ?
Пък и на другите снимки на колекторите ефекта не се наблюдава.


ти сега ме утрепа, има си такава киселина, с която се мажат шевовете, когато приключиш със заварките, целта каква е не мога да ти кажа, но със сигурност ефекта е такъв ... шевовете порозовяват, и стават уж устойчиви на ръжда ... иначе въпреки, че се заваря с неръждавейка тел, явно от темппературите става нещо, и по шевовете малко или много започва да се забелязва ръжда след време ...
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот VolvoFan » 14 Юни 2006, 12:21

j1v написа:
jamie написа:j1v, това го чувам за сефте като метод може ли повечко подробности ?
Пък и на другите снимки на колекторите ефекта не се наблюдава.


ти сега ме утрепа, има си такава киселина, с която се мажат шевовете, когато приключиш със заварките, целта каква е не мога да ти кажа, но със сигурност ефекта е такъв ... шевовете порозовяват, и стават уж устойчиви на ръжда ... иначе въпреки, че се заваря с неръждавейка тел, явно от темппературите става нещо, и по шевовете малко или много започва да се забелязва ръжда след време ...


Фолиева киселина мисля, че беше. Има я във всеки един ръждо преобразувател.
VolvoFan
 
Мнения: 210
Регистриран на: 03 Мар 2006, 01:05

Мнениеот Bobo » 14 Юни 2006, 13:33

Да киселина е :wink: Ама това дето го виждате е от многото даване на газ неръждавейката става червено кафява особенно шевовете :wink: Както каза Бат Гого "и на светло колекторите светеха яко" :lol:
These crazy italian horses!
Extreme Service Ltd.
0888 232 484 - Bobo
Аватар
Bobo
 
Мнения: 23
Регистриран на: 30 Ное 2009, 09:11
Местоположение: Sofia

Мнениеот hf hpe » 14 Юни 2006, 16:03

Bobo написа:... "и на светло колекторите светеха яко" :lol:

а това не беше ли някакъв кофти признак?
или се отнася само за чугунени колектори
Аватар
hf hpe
 
Мнения: 756
Регистриран на: 09 Яну 2006, 15:31
Местоположение: София

Мнениеот VolvoFan » 14 Юни 2006, 17:45

hf hpe написа:
Bobo написа:... "и на светло колекторите светеха яко" :lol:

а това не беше ли някакъв кофти признак?
или се отнася само за чугунени колектори


При бедна смес светят готино, но тука може и да е от повера :D
VolvoFan
 
Мнения: 210
Регистриран на: 03 Мар 2006, 01:05

Мнениеот bat Gogo » 15 Юни 2006, 19:29

Специалистите казаха , че е нормално да са червени... :D :D :D :D ( Според Келеша колата е малко под 700 коня) , лошо било като почнат да белеят :wink: А снимката с червеникавите шевове , наистина е след яко ръчкане :D :D
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот kelesha » 16 Юни 2006, 22:54

Ако требе да сме честни и откровенни, нито един от хората замесени в направата на тази кола не е специалист, може би ако има такъв то тва е само Драго на чиято работа аз също се възхищавам :)
Според мен както писа Бат Геш колата наистина требе да е над 650 коня, понеже тестввано е на лимита на инжекторите. За мое учудване докато събирах информация за тунинга на тази кола, разбрах че абсолютно всички тунинг фирми настройват сместа на ниски 12-ки, и средни 11-ки в овърбуст режим ако имат такъв. Лично аз мисля че такава смес е леко бедна за кола със степен 9.4:1 и 1.3 бара надув, но абсолютно всички с които говорих ме убеждаваха че е сейфти :? Не требе да забравяме че Поршето е с Мотроник МЕ7.8 централа, която за мое най голямо учудване като "специалист" :lol: е с две широколентови сонди и две нароу банд след катализаторите(които в този случай вече липсват), освен това има перфектен кнок контрол което най вероятно позволява контрол на аванса в ултра висока степен и предотвратяване на появата на детонации даже и с нормален 91 бензин в щатите който както знаете се равнява почти на нашия 95 :)

П.С Колекторите няма начин да не светят, лично аз незнам ква е дебелината на стената на метериала от който са направени, но имам няколко видеота на поршета 996 и 993 с къстъм колектори които светват за 10 секунден рън на дино, кво остаа за кола току що дигнала 300 и спрела :D
Аватар
kelesha
 
Мнения: 1194
Регистриран на: 13 Яну 2006, 18:22
Местоположение: Варна

Мнениеот |CL|NIKI » 16 Юни 2006, 23:28

Яяя ти си бил жив бре - каде се изгуби, тая София по ти харесва май?:):)
Няма невъзможни неща!
Аватар
|CL|NIKI
 
Мнения: 478
Регистриран на: 16 Фев 2006, 18:47
Местоположение: Варна

Мнениеот bat Gogo » 18 Окт 2006, 09:00

Поршето вече е с нови турбини ( Преработени К16 по изпитан Германски опит) :D !! Даде 12,2 на 400 метра на 0.9 бара с оригиналните колектори и генерация!! Предстой да бъдат сложени правените от Драго такива ( в понеделник) и вдигнато налягането на 1.4 ! За резултатите ще пиша .... :wink:
3S
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38

Мнениеот killerbee » 23 Окт 2006, 19:33

Какво стана с другите турбини - нали и те бяха нови ?
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Мнениеот COSWORTH-2 » 24 Окт 2006, 21:26

killerbee написа:Какво стана с другите турбини - нали и те бяха нови ?
БЯХА :lol:
COSWORTH-2
 
Мнения: 16777214
Регистриран на: 07 Яну 2010, 14:29

Мнениеот killerbee » 24 Окт 2006, 21:30

COSWORTH-2 написа:
killerbee написа:Какво стана с другите турбини - нали и те бяха нови ?
БЯХА :lol:


Ясно :roll:
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Мнениеот bat Gogo » 04 Ное 2006, 11:43

killerbee написа:Какво стана с другите турбини - нали и те бяха нови ?
Бяха , но освен това са и много големи. Сега Снощи сложихме новите уесгейти( старите бяха много мекушави за такива налягания) и сега чакаме подходящо време за тестове :D :wink:
3S
Аватар
bat Gogo
 
Мнения: 34
Регистриран на: 22 Яну 2006, 00:38


Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

cron