Страница 1 от 1

Ежедневката пак Шкода

МнениеПубликувано на: 15 Сеп 2011, 21:02
от anastas83
Едвали някои ще почне да прави нещо такова та темата конкретно няма да е мнооо полезна :lol:
Почнах с моторче д16з5 130кончета , между другото прави ластици на всичките стокаджиики с които съм се пускал от година и нещо насам :D
Изображение
После и спирачки , беше с барабани и отпреде сега е със 280мм :D
Изображение
Гърненца мое производство от до
Изображение
Изображение
финален монтаж
Изображение
Някви конита беха изостанали та ги турнах
Изображение
Уредчета воланчета седалки музики ...
Изображение
Накрая останах доволен на калояна даде 1.04
Изображение
Изображение
Накрая се набутах с музики деба струват колкото колата ма нищо
Изображение
Изображение

Re: Ежедневката пак Шкода

МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2011, 23:59
от LordDigital
Като за ежедневка ,евалата :prayer: Тия полуоси някакви къстъм ли са ,или просто така изгжлеждат стандартните на 100-ците? И колко цистерни пиене ша изкаш да шарнеш НоуХау-то за завиването на Ондаджииски мотор кам таз трансмисия :roll:

Re: Ежедневката пак Шкода

МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2011, 22:36
от anastas83
Полуоските са стандартни за 1000мб , мотора към скоростите е с фланец изрязан на лазер 8мм. някаде ми е чартешчето даже завърта се и деферинцяла защото мотора върти наобратно ! Прави се и шапка на амбрияжния лагер щото пластинките на хондовия притискател са на друг диаметар Слага се и маховик от EW серията които е на 190мм за да влезне в шкодовата камбана също и хондовия стартер заради посоката

Re: Ежедневката пак Шкода

МнениеПубликувано на: 28 Окт 2011, 19:44
от anastas83
Ся правя си ново окачване със нови скорости и нов мотор имам конкретен дерт при така поставената биалетка ще кара но ако преместя на най далечната или близка дупка да променя твърдото ще почне да се върти шарнирчито и то доста бързо и постояно дали вообще ще живее тая биалета , щангата ми е доста твърда към 28мм.
Изображение

Е тука на дрифтарите може да им е интересно вътрешното "П" е със канал и като се върти гиката се мести нагоре надолу тампона после стягаш , така е горе долу при порше 911 турбо писта
Изображение

Общт изглед
Изображение

Re: Ежедневката пак Шкода

МнениеПубликувано на: 28 Окт 2011, 20:15
от LordDigital
Напраи си биелетки от кормилни части за картинг ,и ша живеят сто години при секви условия :wink:

Re: Ежедневката пак Шкода

МнениеПубликувано на: 28 Окт 2011, 22:13
от paco
LordDigital написа:Напраи си биелетки от кормилни части за картинг ,и ша живеят сто години при секви условия :wink:


Ъъъ това май не е добра идея :idea: не се ли беше парил точно ти от картинг компоненти по задна стаб щанга или се бъркам. Сега не ми се рови по старите теми, но имаще нещо от сорта на "повече никога картинг части на автомбил" :roll:

РАСО

Re: Ежедневката пак Шкода

МнениеПубликувано на: 29 Окт 2011, 02:10
от LordDigital
paco написа:
LordDigital написа:Напраи си биелетки от кормилни части за картинг ,и ша живеят сто години при секви условия :wink:


Ъъъ това май не е добра идея :idea: не се ли беше парил точно ти от картинг компоненти по задна стаб щанга или се бъркам. Сега не ми се рови по старите теми, но имаще нещо от сорта на "повече никога картинг части на автомбил" :roll:

РАСО


Малеей Пацо ,тва са казва памет:) Да имах грижа и псувах из целото село ,докато не дойде Антонов (бивш механик на Чубриков) и след 2 мин изследване ми каза че проблеми не били частите ,а хардуера на инсталацията - просто спейсърите на болта не беха добре направени и позволяваха странични натоварвяния във унибалните накраиници които ги кършеха. Смених ги и от тогава немам грижи ,независимо че последната версия на носача към който са закрепени са криви по 15-20 градуса ,което прави некакви невероятни чукови удари във биалетките дето са усещат чак из педала на спирачката :shock:

Re: Ежедневката пак Шкода

МнениеПубликувано на: 29 Окт 2011, 11:32
от Manta2005
[quote="anastas83"]Ся правя си ново окачване със нови скорости и нов мотор имам конкретен дерт при така поставената биалетка ще кара но ако преместя на най далечната или близка дупка да променя твърдото ще почне да се върти шарнирчито и то доста бързо и постояно дали вообще ще живее тая биалета , щангата ми е доста твърда към 28мм.
Изображение

А не беше ли по-добре да преработиш щангата със дупки, според мен щепе да е по коректно, реално сменяш рамото повече, и тази щанга ако не се лъжа е предна от омега (или подозрително много прилича на нея) няма ли да ти е много твърда бре... все пак омегата е 1700 кила..

Re: Ежедневката пак Шкода

МнениеПубликувано на: 30 Окт 2011, 10:13
от anastas83
Може и да е твърда може и да е мека , да от омега б 2.5 е незнам дали е по дебела от 2.0 , едва ли. В моргата забелязах че щангата се хваща на ботуша а сега е доста далече от оста на гумата а и колата е по тясна и тепърва ще натежава отзад та засега остава така
Изображение

Re: Ежедневката пак Шкода

МнениеПубликувано на: 30 Окт 2011, 19:26
от ICI
тая щанга с тия половин метрови рамена ще е прилично мека, на типондяка е 26мм и е с два пъти по-къси рамена и пак искам да е още малко по-яка

Re: Ежедневката пак Шкода

МнениеПубликувано на: 30 Окт 2011, 20:45
от anastas83
Към 40см са пък и одзаде е малко по различно от предно :rolleyes:
Ся съм пред друга дилема мотора е ясен х22 хонда ризи никасил за тях предлагат малета буталца 9 : 1 голд серия но като се зачитам из саитовете много дертове правят с надиране над сегментите после стигат и надолу и става салата другия варянт е дартъни с някви ковани такива
Тука мисля че Founder тря се изкаже тои имаще подобен проект
Те тва е мале на 5 километра
Изображение

Re: Ежедневката пак Шкода

МнениеПубликувано на: 09 Ное 2011, 22:10
от anastas83
Много обичам да ми е подредено :D
Изображение
Брембото си е готина работа еи
Изображение

Изображение
Заварех си малко носачите , много се стегнаха направо като железни
Изображение

Изображение

Не кат да нямам избор 6 , 8, 10 , 12 килограмови пружинки
Изображение
Ми тва е предницата излезна колкото две шкоди ма не съм и подозирал :lol: