Проекта е е30 318ис 2 литра.
Двигателя е със по-дългоходов дизелов вал, по-къси биели и стандартните бутала ревизиран и разреден на 8.5 степен.
Схемата е каскадно пълнене а турбините са
Borg warner bv50 vgt от 997 турбо- 44мм компресор
и Holset h1c/hx40 60мм компресор.
http://www.album.bg/e30turbo/images/28162722/
изпускател
всмукател
малкото турбо засега го разтоварва само вгт-то а голямото един 50мм гейт.
Само да поясна схемата е следната изгорели газове малко турбо голямото генерация а другателя се помпи през компресора на голямото малкото всмукател.
Генерацията е на 76мм.
Днес беше първото каране на колата доста интересно е със вгт турбина,
но си трябва заигравка с управлението на соплата тъй като при порша е със
ел. моторче а тук разчитам лостчето на вгт-то до го бута актуатор и едих хкс буст контролер да управлява последния.
Буста 0.7-1бар може да идва и на 2-2.5к оборота 2-3та предавка
и на около 3.5 почва да катери големия компресор но обратното налягане става
изрудско 2.5бара още след 4к оборота.
Последва заигравка със началното положение на лоста на соплата и отпуснах буст контролера за по-малък буст 0.5 и да отпуска актуатора по рано.
Колата тръгна много по-добре с 1.5 обратно налягане при 1бар в смукателя но голямото турбо спулва след 4500.
Колата си иска доста настройки и да се изцентри вгт-то точно как най-добре върви
с него колата в ниските ,ако ли не му слагам
и на него външен гейт ако прави високо обратно налягане във високите.
Може би варянта с тд05 би бил по удачен на мястото на малкото.