Модератор: Форум модератори
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)
Павка аз от тебе доста неща съм научил и съм ти казвал че когато си ми дал съвет винаги съм се вслушвал. Затова и моят колектор не съм го увивал в нищо. Ама собственика така е решил че иска и затова го увихме. Пък за чугуна съм си предложил услугите да му направя истински изпускател ама за сега не му се дават пари и ще го изчакам като се нацепи да дойде на моя75 turbodelta написа:И аз му го казах на Славян това ...особенно пък при условие че е увит колектора в вата и фолио...ма отговора беше че засега така щяло да е за да се убеди и собственика че е грешно и после вече както трябва
anastas83 написа:Да заваряш стоманен фланец за чугун е много лесно само да не падне някаде че ще е срамно , иначе е супер тука в Пловдив има една лада с бмв бутала м50 с турбо жива е от доста време
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)
Всъщност фланеца не е стоманен. Отрязан е от избушен турбоколектор и си е натурален чугун. Майсторчето дето го заваря уж твърди че няма да има грижи но то ще си покаже. Пък отностно термолентата на чугуна, днес братлето склони да я махнем и да сложим само една изолираща преграда между двата колектора. Сега по скоро е проблема как да намалим малко степента че днес пилнах 1мм буталото и пак идва от 10.2:1 на 9.8:1. Мерих с оригинална ладова гарнитура която за мое учудване, сплескана се оказа 1мм Мисля си ако поръчаме една 2мм-трова която спескана да е 1.7-1.8 и степента ще си дойде под 9.5:1 което вече е по поносимо. Само не знам тия правените гарнитури дали ще държат на 2мм дебелина ? Някой има ли опит ?Пачо написа:anastas83 написа:Да заваряш стоманен фланец за чугун е много лесно само да не падне някаде че ще е срамно , иначе е супер тука в Пловдив има една лада с бмв бутала м50 с турбо жива е от доста време
Хм и аз така знам,но по разни форуми съм срещал
хром-никел тръби за външен гейт заварени на чугунен колектор или охлюв
без никви негативни отзиви?
Знам аз как да подходя но колата не е моя и парите за частите не ги давам аз. Изобщо не ми трябват по къси биели при условие че има по ниски бутала за целта. ИС-овите са също на 84мм и са по ниски с 5мм от тия. Отделно са и ковани и все още се намират навсякъде. Въпроса е че толкова позволява бюджета на собственика и затова се справяме с наличните части. Отностно буталата не сме ги сговнили всичките. Пилнахме само едното за проба и останалите 5 са на лице в оригиналният си вид и няма да ги бутаме докато не се уточни всичко на 100%Kasapina написа:Към Ладовите мотори с турбини се подхожда по друг начин с разреждането
Търсиш биели от фиат - по къси са ! с 7мм(по спомен) и имат двойни пръскалки
ти вече си преебал буталата но , се прави с късите биели,с шлайфана глава(зачистена) и с зачистването на блока блока си уточняваш степента в зависимост от гарнитурата.
Колко е дебела тая гарнитура ? Дай ми една цена тук или на ЛСKasapina написа:Аз мога дати пратя гарнитура на реинц за ладата
Добре де а как става положението с тия фиятските биели ??? Поразтърсих се малко и намерих 4бр такиваKasapina написа:E верно че при вас е по лесно на 84 сте и имате избор на бутала (ИС)
тая кочина в нас е на 80 а буталата на Б20ката са други (по зле)
ми човек утре ако не забравя ще звънна за ценичка да проверя ама по спомени нещо около 15 кинта ли беше
Да с ИС-овото бутало е малко по лесно понеже то e 5мм по ниско от тия които имаме сега. В крайна сметка последната дума ще я каже моето приятелче което е собственик на колатаKasapina написа:сглоби пробно мотора и измери камера в блока направи няколко изчисления с колко трябва да режеш глава, блок веригата до кам 5,6мм рязанен общо издържа ,в краен случаи слагаш късата верига от 1.2 или 1.3 и за да компенсираш с късата верига сваляш и тялото за разпределителния вал не си спомням точно схемите вече но стават с мерене
пробвай да измериш и камера с бутала от ИС мисля че там ще станат по лесно нещата !
Просто това е по възможностите на братлето. Аз съм само изпълнител Като имаш време за писане драсни пък аверчето може да му хареса някой идея.Kasapina написа:Аве вие много си вярвате
С тва делко на каде сте тръгнали
с тия аванси кво ще става ?
Освен смесите с тоя карб ама те не са ви наи голеия проблем. Измисли запалването !!!
аз имам решение но ся немам време да пиша.
Дааам така е. И аз съм на това мнение но всичко по реда си. Като посъбере пари братлето и ще има ъпгрейди но за сега това ще еanastas83 написа:Касапа има мега решения аз го знам него с тез карбове , делка стават ако си мразиш мотора и ти се иска да го счупиш
Хм. Честно да ти кажа не съм никак в час с тия електроники и ако ми обясниш за кво иде реч няма да ти се разсърдяAndrei написа:От джипа ми остана Мегаджолт...демек половин Мега само за запалване
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта