Peugeot 605 2.0 SVti Challenger 16v Turbo - 300++

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот Misho 605 SVti » 27 Ное 2007, 00:53

Хайде още някои неща дойдоха - сонда, контролер и дисплей за мерене на температурата на въздуха след интеркулера.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Postman » 27 Ное 2007, 11:05

Ето и един уред за Отличен (6), предполагам че си го срещал из нета, но не го видях по-горе ;).
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... nsor.html#
Изображение
Postman
 
Мнения: 523
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:51

Мнениеот Misho 605 SVti » 27 Ное 2007, 20:00

Не, за сефте виждам такъв уред. Но ще се въздържа да го купя, че цената на друг подобен е 352 паунда, доставката отделно.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот LordDigital » 29 Ное 2007, 02:36

Тва определено е единствения КИТ на пазара (демек като минимум сенсор и A->D). Доколкото си спомням за некво волво влекач бех гледал ,че сенсора му струваше нешо като 10 кинта наша цена - така че са надяваме нема да е толкова скъп кита - цена още няма щото е прекалено прекалено нов продукт.

Отварям напрао една нова тема по въпроса във "Принудително пълнене" раздела...
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот Misho 605 SVti » 02 Дек 2007, 22:00

Ето и снимки от преди няколко дни. Окончателно наместих тръбите, само скобите където не съм сложил. Фланецът за блоу-офа е заварен, даже съм уцелил ъгълът, под който да бъде разположен в/у тръбата.

Не съм решил буферните силиконови маркучи точно къде да бъдат, но това не е съществено.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот nikolai_cosworth » 13 Сеп 2008, 00:51

:? Мишо какво стана с проекта караш ли правиш ли :?: изгуби се нещо :(
Аватар
nikolai_cosworth
 
Мнения: 428
Регистриран на: 22 Ное 2006, 21:05
Местоположение: plovdiv

Мнениеот ludiagsm » 13 Сеп 2008, 09:12

май ще остане за напролет , луд земи се стегни запали тая кола
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 19 Ное 2008, 16:04

Всеки човек си има проблеми, които трябва да решава. А и аз не бързам с колата, когато стане - тогава. :wink:

Но нека да задоволя любопитството ви.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Таблото с уредите най-накрая е готово!!!

Мнениеот Misho 605 SVti » 19 Ное 2008, 16:05

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Качване на алтернатора и компресора на климатика- ГОЛЯМ ЗОР!

Мнениеот Misho 605 SVti » 19 Ное 2008, 16:07

Тръгнах да инсталирам алтернатора и компресора на климатика ....

Изображение

Едно мога да ви кажа - МНОГО ВНИМАВАЙТЕ КАКВО Е НАРИСУВАНО НА КАРТИНКИТЕ НА ПЕЖО, ЗАЩОТО ПОНЯКОГА СТАВАТ ГОЛЕЕЕЕЕЕМИ ГРЕШКИ.

Ако трябваше да следвам схемата в базата данни на Пежо, компресорът трябваше да бъде инсталиран ето така:

Изображение

Втулката на горното ляво ухо (така както се вижда на снимката) се вкарва от ремъчната шайба по посока маховика. Да, но е очевадно, че по този начин останалите 3 уши на компресора са изместени с около 3мм по посока ремъчната шайба, а по схема не се предвиждат каквито и да било дистанционни втулки за останалите уши!!!!

В първия момент се шашардисах, защото ми липсваше дългия болт на алтернатора и не можех да го фиксирам както трябва:

Изображение

Импровизирах с два отделни болта от двете страни и се оказа, че шайбата на алтернатора идва навътре спрямо тази на компресора. Преди това бях провел бърз телефонен разговор с Алекс (колега от форума на Пежо, занимаващ се с ремонт на Пежа, за което го моля да ме извини, че му досаждах този ден), и той беше в шах. Но слeд моята констатация за разминаването на шайбите мигновено обърнах посоката на втулката в горното ляво ухо, и нещата си дойдоха на място:

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Изработване на въздуховоди за радиаторите

Мнениеот Misho 605 SVti » 19 Ное 2008, 16:09

Трябваше да намеря начин да подведа рационално въздуха към радиаторите, за да не се губи встрани през многото наличните дупки. За целта започнах да изработвам въздуховоди, които да насочат преминаващия въздух директно през радиаторите и да не му дават да бяга по тъч-линията ... а те са 3, да не забравяме. ;-)

Та моделирането започна с едни картони, които впоследствие бяха подменени с други след многократните опити и налагания. В крайна сметка се получи ето това, което сега ще трябва да бъде изработено от някаква маслоустойчива и топлоустойчива пластмаса ... май пак ще помагат от Института по пластмасите ...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Страничните плоскости ще придържат радиатора на климатика плътно до водния. Единствено ще се наложи малка доработка на дясното ухо, тъй като то идва на около 10мм напред от тялото на водния радиатор и ще трябва да му се подложи някакъв тампон:

Изображение
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Монтиране на предното окачване

Мнениеот Misho 605 SVti » 19 Ное 2008, 16:11

Дойде времето и на предното окачване.

Амортисьорите и пружините бяха сглобени, като за целта си взех и нови лагери и стойки за макферсоните на промоци от СФА.

Изображение Изображение

Пружини SPAX и амортигъзьори KONI Special

Изображение

Изображение

Благодарение на Лукан имам тези прекрасни дискове BREMBO и 4-бутални спирачни апарати BREMBO, както вече знаете - от Алфа Ромео 166 3.0 24V.

Изображение Изображение

Както обикновено става в България, не може всичко да бъде перфектно, все някой ще осере пейзажа .... и тук не се разминахме с тези дивотии. Майсторът, който ми е нарязал резби в ушите на левия шенкел, не бил нивелирал самия шенкел и сега резбите са ми навити под ъгъл, който отмества преходните фланци, те от своя страна отместват спирачните апарати, чиито бутала първо идват под ъгъл спрямо спирачния диск, че и освен всичко останало апаратът подпира в ръба на спирачния диск ....

Изображение Изображение

Но добре, че съдействие ми оказаха двама колеги от форума на Пежо от Казанлък и от Перник Те ме уредиха с нов ляв шенкел на приемлива цена. Сега ще трябва да се извади чисто новия лагер, запресован в съсипания шенкел и да се набие в новия шенкел.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 19 Ное 2008, 16:12

BTW, имам едно 4х4 в гаража от ТТ - заден мост, диференциали, кардани .... да ме блазнят едни мисли ....
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот paco » 19 Ное 2008, 18:10

Misho 605 SVti написа:BTW, имам едно 4х4 в гаража от ТТ - заден мост, диференциали, кардани .... да ме блазнят едни мисли ....


Добре дошъл в клуба на изпаткалите :lol:
Скорости не разбрах дали имаш само...иначе цялата процедура при теб ще е определено много занимателна ....цяяяяла зима ще откараш ако си го решил.

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 19 Ное 2008, 18:13

Има всичко - от до. Но ще си остана само с фантазиите и въображението, нямам намерение да се вкарвам И в такава игра.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Cordoba16vt » 19 Ное 2008, 18:15

от Ауди ТТ ли имаш всичко , че нещо не разбрах

:?
Fünfzylinder-20Ventil-Turbo-Reihen-Ottomotor
Аватар
Cordoba16vt
 
Мнения: 1037
Регистриран на: 08 Яну 2007, 10:37
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 19 Ное 2008, 18:23

Да, от Ауди ТТ има всичко, задният мост даже е с амортисьорите.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Сагата "Монтиране на алтернатор и компресор", сери

Мнениеот Misho 605 SVti » 26 Ное 2008, 18:06

Какво да кажа - благодарности към още един човек - Борис от форума на Пежо. Един колега преди време ме спаси с щипка за единия фар, друг колега сега ме спасява с болт за алтернатора, който така и не намерих!

Изображение

Този малко се различава от оригиналния, който е бил на моята кола, но с лека модификация и намеса на заварчик всичко си легна на място!

Изображение

И така както бях набрал инерция, направо си монтирах и още някакъв елемент от климатичната инсталация. Грам идея си нямам каква работа върши, но щом е бил там, значи трябва да си заеме мястото.

Изображение
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Монтиране на ECU Haltech E8 и подвеждане на кабелите

Мнениеот Misho 605 SVti » 26 Ное 2008, 18:10

Търсейки подходящо място за новия електронен блок, направо изпаднах в дълбок размисъл къде да бъде монтиран ... не исках да бъде на мястото на оригиналното ECU, защото кутията е калпава, не е добре уплътнена, та реших да не рискувам и да бъде вътре в купето.

Да да, ама не (как се казваше - отрицание на отрицанието ... уникален език имаме). Вътре няма къде да го бодна - можеше да е зад средната конзола с 6-те уреда, но там е кофти откъм вентилация и охлаждане. В моите крака няма грам място, под жабката пак същото положение.

И реших да бастисам жабката, или поне на 75% ... ще оставя 25%, от мен да мине. :P

Това беше изходното положение:

Изображение

Изображение

Кабелите трябваше да се промушат през един специално оставен за мен проход над средната конзола (за което благодаря на PSA, че са се съобразили с моите дивотии, които творя 20 години след пускането на този модел на пазара), и да се положат зад измервателните уреди.

Изображение

Изображение

Съдбата в случая отново беше на моя страна. Нали се лиших от оригиналния скоростомер с жило и си монтирах електронен? Съответно тръбата, която ОТНОВО PSA любезно да ми оставили за жило, сега беше използвано за прокарването на снопа с кабели от ЕКУ-то.

Изображение

Изображение

Разбира се полагането на кабелния сноп започна от жабката, защото нямаше място да мине и един конектор, камо ли половин дузина такива!!!

Изображение

Изображение

Изображение

Откъм двигателния отсек нещата вървяха леко и подведох снопа максимално далече от мястото, където ще минават тъбите на изпускателния колектор и даунпайпа след турбото.

Изображение

Изображение

Изображение

После момчето обратно се завря в колата. Снопът влизаше перфектно в пространството на жабката

Изображение

Разбира се и тук не се размина без модификация, която се постарах да бъде възможно най-безболезнена. Искам не искам трябваше да изрежа малко задния ляв край на чекмеджето, иначе кабелите подпираха и не позволяваха на жабката да се затвори.

Изображение

Изображение

И както във всяка приказка, и при мен имаше щастлив край.

Изображение

Изображение

Понеже възникна питанка във форума на Пежо - да увия жиците в двигателния отсек, за да не се запалят ... Това в момента е просо сноп кабели, пуснат да лежи в/у лявото бомбе. Тепърва има да се работи в този край на коша - нови маркучи на хидравликата, нови маркучи и тръби за климатичната инсталация, нови спирачни тръбички и маркучи, монтаж на изпускателния колектор (задължително увит с термозалента) прокарване на даунпайпа .... има време да опаковам жиците, и не само тях. И със сигурност няма да останат така незащитени. Там даже ще има и екран, който да ги пази от директната топлина на двигателя. Всички е мислено и премислено.

Както се казва всяко нещо с времето си.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот itni » 27 Ное 2008, 00:40

Уредите изглеждат много добре. От къде ги напазарува? Цените им как са?
Аватар
itni
 
Мнения: 73
Регистриран на: 20 Юни 2008, 11:32
Местоположение: Sofia, BG

Мнениеот Misho 605 SVti » 27 Ное 2008, 10:47

От щатите, напипах там един доставчик, който ми даде и отстъпка за количеството. Иначе цените им са:

- Vac/Boost - $67
- EGT - $134
- EGT Probe - $158
- Oil Pressure - $78
- Oil Temperature - $59
- Fuel Pressure - $97
- Water Temperature - $59
- Voltmeter - $49
- Programmable Speedometer with Odometer & two trips, Black Dial - $239
- 8,000 RPM Tachometer, Black Dial, Horizontal Scale - $149
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Joreto » 27 Ное 2008, 11:00

Този Programmable Speedometer , с датчик ли си идва ?
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот CynepMEH » 27 Ное 2008, 11:38

искам да попитам вторият бууст уред за какво ще се ползва?
По-бързите Мицубишита в България

6 bolts, 5 speed, 4 cylinder, 3 diamonds, 2 liter, 1 turbo, 0 static wheels... DSM or nothing!

Турбото е болест, която те полазва и трови кръвта във вените ти с нейния бензинов дъх, излизащ измежду металните устни на 100-октановата й усмивка! Маай прешъссссс пшсссс
Аватар
CynepMEH
 
Мнения: 298
Регистриран на: 21 Окт 2008, 11:11
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 27 Ное 2008, 11:44

Мислех да мери налягането на метана, но вървя към отказване от тази идея. Та или ще го разкарам и ще монтирам (както Ники Мантов ми предложи) температурата на маслото в скоростната кутия, или ще ми мери налягането преди турбината. Не съм решил.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот CynepMEH » 27 Ное 2008, 11:47

Ако ще се отказваш от други Stewart Warner уреди (без бууст) казвай, че и аз ще попълвам колекция
По-бързите Мицубишита в България

6 bolts, 5 speed, 4 cylinder, 3 diamonds, 2 liter, 1 turbo, 0 static wheels... DSM or nothing!

Турбото е болест, която те полазва и трови кръвта във вените ти с нейния бензинов дъх, излизащ измежду металните устни на 100-октановата й усмивка! Маай прешъссссс пшсссс
Аватар
CynepMEH
 
Мнения: 298
Регистриран на: 21 Окт 2008, 11:11
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта

cron