Peugeot 605 2.0 SVti Challenger 16v Turbo - 300++

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот Misho 605 SVti » 27 Ное 2008, 11:50

Мога да ти викна ако имаш желание. Иначе от други няма да се отказвам.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Manta2005 » 27 Ное 2008, 11:59

Misho 605 SVti написа:........Та или ще го разкарам и ще монтирам (както Ники Мантов ми предложи) температурата на маслото в скоростната кутия, или ще ми мери налягането преди турбината. .....

ами тъй де както ти казах като ще хеликоптер да е рошаф поне :)

мишо сетих се кво нямаш... още онач джаджа дето ти я показах в омегата за температура и нялягане на 5-те гуми.... мисли и нея де ша я навреш...
Manta2005
 
Мнения: 526
Регистриран на: 27 Апр 2006, 16:03
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Misho 605 SVti » 27 Ное 2008, 12:03

Така и така ми остава една празна дупка на средната конзола (а дупки запълваме всякакви), та ще се постарая и на нейно място да монтирам нещо.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот ludiagsm » 27 Ное 2008, 17:49

oхо бате Мишо е почнал пежото :shock: :) :lol:
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 27 Ное 2008, 18:20

Да бе, да не повярваш, че му дойде музата да прави това Пежо .... :lol:
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот itni » 30 Ное 2008, 16:59

Misho 605 SVti написа:От щатите, напипах там един доставчик, който ми даде и отстъпка за количеството. Иначе цените им са:

- Vac/Boost - $67
- EGT - $134
- EGT Probe - $158
- Oil Pressure - $78
- Oil Temperature - $59
- Fuel Pressure - $97
- Water Temperature - $59
- Voltmeter - $49
- Programmable Speedometer with Odometer & two trips, Black Dial - $239
- 8,000 RPM Tachometer, Black Dial, Horizontal Scale - $149


Супер. След празниците ще понапазаруваме!

Мерси!
Аватар
itni
 
Мнения: 73
Регистриран на: 20 Юни 2008, 11:32
Местоположение: Sofia, BG

Мнениеот Misho 605 SVti » 28 Май 2009, 15:29

Хайде малко раздвижване и по моята тема.

Колата напусна гаража на последния майстор
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

В този си вид беше докарана пред нашия гараж, където беше посрещната възторжено от най-малкия член на семейството:
Изображение

Ето какво беше направено по колата преди да влезе обратно при мен за опроводяване:

1. В HPS Motorsport бяха доработени и монтирани предните спирачни апарати:
Изображение

2. В Extreme Tuning беше довършен изпускателният колектор. Прилежно омотан с негорима термолента, уейстгейтът беше монтиран на възможно най-оптималното място предвид теснотията около спирачната помпа.
Изображение Изображение Изображение

3. Турбото зае полагаемото си място под капака. Бяха довършени турбопътищата предвид разположението на турбото.
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

4. В Extreme Tuning също така ми укрепиха значително по-добре (и по-красиво, макар че при силов тунинг красотата не е важна, но момчетата се постараха да стане идеално; даже и укрепиха радиатора на климатика, защото в горния край тепърва имаше да мисля как да го захвана за маската ... но до моята намеса не се стигна)
Изображение Изображение Изображение

5. След това Пежото пое път към следващия майстор. Бяха монтирани полуоските (досега главините бяха стегнати само с външните карета. Вероятно повечето от вас не знаят, че метановата уредба беше демонтирана от колата. Демонтира се малкият бензинов резервоар и беше монтиран обратно оригиналния 80-литров варел. Бяха демонтирани метановите бутилки и тръбопровода за метана. Заради метановите бутилки задното окачване беше модифицирано с усилени пружини. Е, сега се наложи те да бъдат подменени с прогресивни ниски пружини на SPAXX:
Изображение

Засега стига толкова. Момчето вече спокойно може да се заеме с опроводяването на двигателния отсек, пускането на бензинопроводите, монтирането на новата помпа-звяр Aeromotive заедно с бензиновия регулатор на същия производител. Но всяко нещо с времето си. Парите както винаги не стигат, а имам да купувам инжектори ....
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот paco » 28 Май 2009, 16:17

Мишо..така и неразбрах защо изработихте този чик-чирик кулер а не сложихте от масовите (ТопСпийд) все си мисля , че ще е по ефективен :roll: Иначе скоро ще палиш гледам което ме радва много.


РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 28 Май 2009, 16:26

Този кулер е с по-голямо проходно сечение, което намалява загубите в налягането.

Освен това разпределението на въздуха през ламелите е по-добро, вътре в казанчетата има разделители, които разпределят равномерно потока през цялата широчина на кулера.

Това ми бяха основните мотиви да се спра на такъв кулер.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Bobo » 31 Окт 2009, 16:30

Много се извинявам, ма ми трябва на Мишо телефона?
These crazy italian horses!
Extreme Service Ltd.
0888 232 484 - Bobo
Аватар
Bobo
 
Мнения: 23
Регистриран на: 30 Ное 2009, 09:11
Местоположение: Sofia

Мнениеот waleto » 31 Окт 2009, 22:30

0888437888
Аватар
waleto
 
Мнения: 87
Регистриран на: 03 Май 2007, 08:45
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 31 Окт 2009, 22:51

Bobo написа:Много се извинявам, ма ми трябва на Мишо телефона?
Вече ти го дадоха. :lol: :D

Може да ми звъннеш и сега, или ако решиш утре след 10ч, да се излюпя все пак.

Иво се надявам да оздравее тези дни.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Предишна

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

cron