Модератор: Форум модератори
Дисплеят е на Innovate, намира се на $70 - $99 USD + shipping $30 - $35 USD. Аз понеже поръчах два (за един мой приятел) и ми дойде на 135 лева с доставката.ildimitrov написа:tabakoff ко напраи ти бе...
Дай ценичка на какви пари иде AIR/FUEL и онез за маслото (налягане и температура) ?
Чак на ТУ-154 няма да заприличам, но решетките за вентилацията в средата на таблото и оригиналният часовник и дисплея за температурата на въздуха навън ще отпътуват в отвъдното и тяхното място ще се заеме от 6 уреда. Като преработя и арматурното табло, на мястото на оригиналното ще влезнат още 4 уреда + скоростомера и оборомера.Пачо написа:уредчетата са много яки
Ся остава и да им намериш място на всите по таблото,
ше си като в ТУ-154
Уредът за налягането на бензина е електрически, с датчик. Никога не бих си позволил да сложа бензинов маркуч в купето. Аз и воден не исках да пускам, но за налягането на водата не можах да намеря с датчик, който да ми хване окото. По-нататък ще го мисля.Nikoror написа:2 boost сензора ли си поръчал?
този за налягането на бензина ако не е електронен по-добре не го взимай, че стават проблеми понякога (не че е супер опасно ако внимаваш, ма имай едно на ум докато го слагаш ако е в купето)
tabakoff написа:...Ако нещо тръгне да се скапва турбокомпресора, разликата м/у наляганията във всмукателния и изпускателния ще нарастне.
Точно поради тази причина налягането след компресора надали ще скочи, да не забравяме все пак наличието на уейстгейта. А за това, че налягането преди турбината в този случай ще започне да пада не се бях замислял, но както сам каза - уредът ще го отчете, но в обратната посока.Postman написа:Ако например имаш увеличена аксиална хлабина на ротора, което си е особен вид повреда преди разрушаването, налягането след компресора ще става все по-високо, а това пред турбината все по-ниско - т.е. точно обратното на което очакваш да ти подскаже за предстояща повреда...
Именно, за да разбера по-бързо, както и това, че може да си намаля щетите именно заради този уред. По-добре да знам, че охладителната течност е започнала да ми изтича, отколкото да разбера по рязкото скачане на температурата на главата над 120-130 градуса, когато вече ще ми е все едно дали е 130 или 150. Бих предпочел да разбера, че ми се е скъсало водно съединение по спада на налягането на водата, но ПРЕДИ да ми е прегрял двигателя.Postman написа:Манометърът за налягането на водата (охладителната течност) според мен няма да ти носи кой знае колко важна информация в ежедневната експлоатация, за която ти да не си информиран от температурата примерно. Освен като стане белята по-бързо да разбереш, че е станала аз лично друга полза не виждам.
tabakoff написа:А и в крайна сметка ще .............
tabakoff написа:Точно поради тази причина налягането след компресора надали ще скочи, да не забравяме все пак наличието на уейстгейта. А за това, че налягането преди турбината в този случай ще започне да пада не се бях замислял, но както сам каза - уредът ще го отчете, но в обратната посока.Postman написа:Ако например имаш увеличена аксиална хлабина на ротора, което си е особен вид повреда преди разрушаването, налягането след компресора ще става все по-високо, а това пред турбината все по-ниско - т.е. точно обратното на което очакваш да ти подскаже за предстояща повреда...
tabakoff написа:Именно, за да разбера по-бързо, както и това, че може да си намаля щетите именно заради този уред. По-добре да знам, че охладителната течност е започнала да ми изтича, отколкото да разбера по рязкото скачане на температурата на главата над 120-130 градуса, когато вече ще ми е все едно дали е 130 или 150. Бих предпочел да разбера, че ми се е скъсало водно съединение по спада на налягането на водата, но ПРЕДИ да ми е прегрял двигателя.Postman написа:Манометърът за налягането на водата (охладителната течност) според мен няма да ти носи кой знае колко важна информация в ежедневната експлоатация, за която ти да не си информиран от температурата примерно. Освен като стане белята по-бързо да разбереш, че е станала аз лично друга полза не виждам.
В крайна сметква въпрос на избор. Който поръчва музиката той плаща. А и при мен е налице и фактора "страх лозе пази".
Това ще мога да го кажа след време, надявам се да са читави.VOLUMAX написа:А в крайна сметка ще е добре поне на три от тези уреди да можеш да им имаш доверие.
Щото от мойте наблюдения рядко се намират надежно и точно работещи уреди , дано твоите да са от точните
Това и ми е идеята.Postman написа:... остава да проследиш какво е поведението на това налягане, за да знаеш кое да наречеш аномалия после, ако такава се появи.
Успех!
j1v написа: ... земи си митсу ако искаш 4х4 ... бмв си има причина да се прави/кара/купува ... и тя е задното :)
И аз така се надявам.tom написа:Надявам се да отделяш малко внимание и на пътната обстановка
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 47 госта