Peugeot 605 2.0 SVti Challenger 16v Turbo - 300++

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот Misho 605 SVti » 03 Май 2007, 18:47

Cordoba16vt написа:то тва стана бахти проекта
Това е положението, не е каквото искаш, а каквото има. После пък ще е по-голямо удоволствието като давам газ. :wink:

ludiagsm написа:споко според мен има на4ин да стане работата ризи на блока и биелките да се пипнат горе да станат за пистон 22мм звънни на зайо байо
Луд, не успя да видиш биелите горе колко е тънка стената. Зайо Байо беше зает нещо, а по телефона му беше трудно да ми обясни къде да отида. Та се вдигнах в Интерсервиз, там има двама - Митко и Владо. Те огледаха и казаха, че няма проблем да направят преработката, но не гарантират, че тънките стени на биелите ще издържат на натоварването и високите обороти.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот |CL|NIKI » 03 Май 2007, 18:56

tabakoff написа:Живко, чудя се дали да не те накарам да ми преименуваш ника на табаков-къръкът ....

Дойдоха ми буталата и биелите.

Буталата вместо на 86.5мм, JE Pistons са ги направили на 86мм. Иначе всичко останало е ОК.

Биелите вместо да са за бутален болт 22мм, Pauter са решили да ги направят за 20мм .......

Проблемът с буталата ще се реши с ризи на 86мм.

Обаче с биелите положението е дървено. Ония си признаха грешката. За да не губя време, мислех да ги доработя тук, обаче стената около месинговата втулка (или от какъвто там материал е изработена) ще стане прекалено тънка и не ми се рискува после да поствам снимки от пробития ми блок.

Така че днес ги изпратих директно на Pauter, някакъв си Brian Pauter ми обеща, че за няколко дена ще изработят нови.

Интересното е, че Pauter директно ми казаха да ги изпратя, за да си оправят бакиите, докато от JE Pistons нещо се ебават. Опитват се да ме наведат, защото разбирате ли, на чертежа пишело 86мм .... да, но с/у надписа DECK Diameter!!! А те са ми направили челото на 85мм. Освен това в Custom Piston Order Form в полето за диаметъра на буталата с дебели цифри пише 3.406" (86.5мм), а те ми изпращат 3.386" (86мм).

Такива ми ти работи .....

При мен нямаше проблеми с нищо - ти На Стив ги поръчва нали (званя ми няколко пъти да ме питаш за подробности)?
Няма невъзможни неща!
Аватар
|CL|NIKI
 
Мнения: 478
Регистриран на: 16 Фев 2006, 18:47
Местоположение: Варна

Мнениеот Misho 605 SVti » 03 Май 2007, 21:33

Да, през Стив ги поръчах. Той е съгласен с мен, че вината е в JE Pistons, но в последния си мейл от вчера ми сподели, че ония се опъват нещо и ще продължава да води разговори с тях.

Pauter както написах са пичове. Признаха си грешката и ще се поправят. Транспортът е за тяхна сметка, поемат го. Даже не се и замислиха.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 03 Май 2007, 21:45

Тук гледам една снимка на биела на Pauter за Porsche 944 (задната). Както се вижда, стената на биелата откъм буталния болт е доста тънка, даже и тези биели да се преработят и да се набият 22-милиметрови втулки, би трябвало да са достатъчно здрави - те ще са като биелата на по-преден план (за някакъв модел на Крайслер).

Изображение
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот VGZ » 03 Май 2007, 22:18

àç íå ìèñëÿ ÷å ñòåíàòà å ïî òúíêà .. ïðîñòî îòâîðà å ïî ãîëÿì è èìà îïòè÷åñêà èçìàì ìàëêî :wink:
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Мнениеот Misho 605 SVti » 03 Май 2007, 22:20

Нямам идея, може и така да е. Чакам да видя какво ще ми отговорят от Pauter.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот |CL|NIKI » 03 Май 2007, 23:04

При мен, когато преработвах 2 вида биели - едните за 20 другите за 21мм бутален болт, само втулката намаля на дебелина - отвора на биелата се запази и при 2те е един и същ само втулките са разли1ни:)
Няма невъзможни неща!
Аватар
|CL|NIKI
 
Мнения: 478
Регистриран на: 16 Фев 2006, 18:47
Местоположение: Варна

Мнениеот Misho 605 SVti » 04 Май 2007, 00:00

That is not a problem. The rods are made the same way for either bushing size. That will not be a concern at all.

Steve
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Joreto » 04 Май 2007, 09:14

Аз мисля ,че е най-добре да смениш биелите (ако се навият), това с втулката да е като последен вариант .....
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Misho 605 SVti » 04 Май 2007, 10:03

Това и им писах, че предпочитам да ми изработят нови. Да не се циганят.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 28 Май 2007, 12:53

На 21 Май получих новите бутала и биели, които вече се надявам да са както трябва. Ще си покаже при монтажа.

Това са злополучните бутала.

Изображение

Поне по размери този път нещата са както трябва. Ето малко материали от тях.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 28 Май 2007, 12:54

В другата кутия бяха биелите.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот VGZ » 28 Май 2007, 16:59

áóòàëàòà òè ëè ãè ïîðú÷à ñúñ ãàñ ïîðòîâå èëè òå òàêà ãè ïðàâàò ?
"îò êàêòî ìúæåòå ñâàëèõà ìå÷îâåòå îò êðúñòà ñè, ñâåòà èçïåäåðàñòÿ! "
"There are no easy answers to complex problems"
"All you know is all you are"
Аватар
VGZ
 
Мнения: 881
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:55

Мнениеот Misho 605 SVti » 28 Май 2007, 17:16

Аз ги поръчах допълнително с Lateral gas Ports, Contact Reduction Grooves и Accumulator Grooves. Гледам, че са ми направили и т.н. Double Pin Oilers, което не бях поръчвал ... лошо няма де. :D.

Мислех да ги поръчам и с High Heat Ceramic Coated crowns. Чуденката ми беше кое е по-разумно - да се задържа топлината в горивната камера и да се предпази буталото, или да и се позволи да бъде отведена през буталото в цилиндрите. И в крайна сметка предпочетох втория вариант без керамично покритие.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот ICI » 29 Май 2007, 01:30

Ехаа, газ портове :D Първият сегмент с намалена сила на контактуване ли е подбран ? С каква дебелина са, и ако може да пуснеш снимки на гаплеса.
А ухото за буталния болт какъв хонинг си има :P , като на цилиндър, смазването му от масления сегмент ли идва?
Тези 4 - те изреза в долния край на полата защо са четири :roll:
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Misho 605 SVti » 29 Май 2007, 10:05

Не съм запознат дали първият сегмент е с намалена сила на контактуване. Но и не са при мен, за да ги проверя какви са. В понеделник ще мога да ги снимам отблизо и поединично. Само мога да кажа, че и първият, и вторият са двойни - по един Г-образен сегмент, подпрян отдолу с допълнителен уплътняващ пръстен. Са ще постна сканирани упътвания за монтажа на сегментите.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Иначе за хонинга и аз се учудих. Незнам стандартно ли ги правят така, но имат и опция за допълнително фино хонинговане с цел удължаване на живота и на ухото на буталото, и на самия болт.... но с/у допълнително заплащане.

Смазването на буталния болт идва от масления сегмент. При обратния ход маслото навлиза през двата отвора, които съм снимал даже на няколко от снимките, и се подава на буталния болт. Има си жлеб с постепенно намаляване на дълбочината, чрез който маслото се разнася оптимално около буталния болт. Има си и специализиран отвор, за да може маслото да се оттече в картера и да не поставя под налягане зегерката.

4-те изреза са заради маслените дюзи, охлаждащи буталото. Оригиналните бяха така, хората ми направиха и тези по аналогичен начин. Предполагам са 4, за да бъде балансирано буталото. На практика и 2 са достатъчни.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот ICI » 30 Май 2007, 02:27

tabakoff написа:Иначе за хонинга и аз се учудих. Незнам стандартно ли ги правят така, но имат и опция за допълнително фино хонинговане с цел удължаване на живота и на ухото на буталото, и на самия болт.... но с/у допълнително заплащане.

Значи са ти пуснали и тази екстра безплатно :D , може би като компенсация за предишната им грешка.
Мотовилките колко тежат?
Зачудих се защо почти никой не прави високоякостни мотовилки със стандартното " I " (двойно Т) сечение, при положение че то дава най-голяма устойчивост на огъване и изкълчване :roll: На "Карило" само съм виждал двоино Т сечение, и то не беше за най-яките приложения май.
Почти всички са " Н " или като Паутер " + " сечение , някаква технологична пречка заради хром-никел стоманата ли е ?
Изображение
The intake system is fully stock, only the K&N replacement.
Bangs head on keyboard...lol nice build man! Use the advice given here and enjoy your car man!
YouTube
Skype ic_design
evo2 600 ;)
Аватар
ICI
 
Мнения: 1783
Регистриран на: 25 Окт 2006, 22:29
Местоположение: Русе

Мнениеот Misho 605 SVti » 30 Май 2007, 10:15

607гр. парчето. Оригиналните ми бяха към 870гр. Болтовете са ARP 3/8-24 със зазтягане 50 ft/lbs.

За профилите нищо не мога да ти кажа, но изглеждат много яки.... то и оригиналните са много здрави, но предпочетох да не рискувам.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 20 Юни 2007, 23:57

Хайде и при мен малко раздвижване по темата.

Изображение Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот ludiagsm » 21 Юни 2007, 09:57

А честито , най-сетне снимки на железата радващи са некви лъскави :D успех по нататък
Изображение
LUDIAGSM PERFORMANCE TUNING
ludiagsm
 
Мнения: 1019
Регистриран на: 10 Яну 2006, 04:00
Местоположение: София

Мнениеот paco » 21 Юни 2007, 12:11

Само не ми е ясно защо сте резнали блока с 1,1мм.....аз поне така си обяснявам тая снимка.
Изображение

РАСО
Аватар
paco
 
Мнения: 2260
Регистриран на: 20 Май 2006, 11:30
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 21 Юни 2007, 21:01

Наложи се да го резнем с 1.1мм поради леко недоглеждане от моя страна.

То цялото сглобяване на блока си се оказа една перипетия.

Етап 1. Готов уж блок (дело на небезизвестния Иро) се качва на стойката и започва да се сглобява. Проверяваме хлабините на буталата .... ядец - 0.06мм!!!! При номинал 0.08мм. Ха сега де - в кого е грешката ... познайте от един път ..... Давай сваляй долу блока и на шлайф на цилиндрите, че бат' Иро ги разстъргал на 86.48мм, че се оказа, че и хонингът му бая груб.

Етап 2. Повторно качване на блока на стойката и давай сглобявай отново. Тогава ми прави впечатление, че буталата са с недоход вместо да стърчат отгоре ..... По принцип разстоянието м/у челото на буталото и челото на главата трябва да бъде в диапазона от 0.7мм до 1.1 мм. Аз се целех в 1мм.

Поради невнимание в техническата документация на моя двигател съм гледал ремонтния размер на блока, който е 234мм (по него и съм се ориентирал при поръчката на буталата и биелите), а де факто номиналният размер е 235мм. И вместо буталата да дойдат на 0.3мм над блока, те се оказаха на 0.8 недоход. Което първо ми отдалечаваше буталото на 2.1мм от челото на главата, и второ щеше да ми разреди сгъстяването до 7.48 .... процедурата вече ни е до болка позната и блокът отново беше разглобен и пратен за челосване.

Етап 3. Блокът вече е разпилен и хонингован, челосан и скъсен до ремонтния размер. Сега съм със сгъстяване 8.03:1.

Днес купих от СФА семерингите за коляновия вал и утре се надявам блокът да бъде сглобен и качен в двигателния отсек барабар със скоростите. После оставам колата в ръцете на Емо (KILLER GTI) да прави изпускателен колектор.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 30 Юни 2007, 16:25

Къръщината около мен няма край.

Бях дал спирачните апарати на един познат заедно с единия шенкел, за да ми свали точните размери и да се направят фланците. Впоследствие човекът се обади и каза, че може да ми ги направи бързо за 2 дена, само да довършел 1-2 други поръчки. Съвсем елементарни П-образни фланци с 4 дупки през тях. Дадох му и заготовка. Питам го колко ще струва, той вика "нали сме колеги, отдавна се познаваме, ще измислм някаква цена като за теб. Викам му, че искам да знам приблизителната цена +- 20 лева, той все не може да прецени. Многократно ми е рпавил детайли, никога не съм имал проблеми в това отношение с него.

А днес, а утре, той все зает, все не си е в цеха, и в един момент в сряда на 27.06. се чух с него. Питам го колко е цената ... смотолеви ми нещо, аз чувам 100 лева ... викам "100 лева ли?!", изумен от високата цена. Онзи ми вика "Как 100 бре, ти шегуваш ли се .... 300 лева".

Аз си глътнах граматиката. Отивам там - наистина ги направил, и то добре. Пак питам за цената - няма грешка, "300 лева" вика оня. Аз съответно му казах да си ползва фланците със здраве. Взимам апаратите и шенкела с диска и си ги метнах в колата. Обаче зад мен спряла кола и не мога да изкарам моята. Идва бай ви Лозан и вика "какво правим".... "Ами аз си тръгвам, ползвай си фланците със здраве, може да успееш да ги пробуташ на някой балък" .... "Кой ще плаща?" ... "Нямам идея", викам аз, "аз лично си тръгвам".

Оня ми отваря задната врата, нахълтва вътре и тръгва да ми вади и двата спирачни апарата .... същите тези, дето ги взех от Лукан ... Тръгвам аз да го издърпам от колата, оня си бръкна в джоба и извади един шублер, тръгна да ме напада с него. С едната ръка хващам шублера, с другата апарата. Оня използва намалението и ми вкара един в стомаха. Аз съм свикнал на удари в корема и не ми направи впечатление, но определено ме изненада. Оня дърт пенсионер на 67 години, ама масивен, та успя да ме избута от колата и метна апарата през колата от другата и страна. Опитах се да му хвана ръката, но апаратът ми се изплъзна в полета си. Тичам аз от другата страна, навеждам се да си взема апарата, изправяйки се обръщам и получавам един юмрук в лицето ... шурна една ми ти кръв от носа, не си е работа. Аз побесях, и тамън посегнах да му фрасна един ъперкът така както ми висеше отгоре и да го просна на земята, ма се усещам, че тоя най-малкото мога да го повредя нещо, пък и е на една плюнка живот, после като за човек могат да ме съдят. Рекох да действам с разум, не с юмруци. Бързо обаждане на 166. Она обаче използва намалението и грабна апарата и го метна през оградата в двора си. Аз хуквам, ама старчето пъргаво бе, да го еба, и аха да влезна в двора, и оня ми тресна вратата под носа. Добре, че успях да се дръпна, че там една ламарина заварена хоризонтално така ме центрира в левия клепач, че можеше и без око да остана. Разминах се с разцепване.

Ченгетата изпратиха патрулка веднага за норматив. Прибраха го в 5-то районно за 24 часа, аз писах обяснения, той също. Като си тръгнах отивам с едно "дребничко" приятелче от агитката на ЦСКА обратно в работилницата. Там двама от служителите като ни видяха и започнаха да гледат уплашено. След кратки преговори ги "убедих" да ни пуснат да потърсим апарата, но не го намерихме. Видях си фланците за 300 лева .... познайте дали не ги взех.... Казвам му на единия, че отивам в съдебна медицина и да се постарае преди да пристигна там апаратът да се намери. През това време идва братовчеда на побойника ... тоя беше разбран човек. Каза, че ще направи всичко възможно да намери апарата. Обажда се след половин час, че намерил апарата, но ме изнудва, че ще ми го даде, ако си оттегля жалбата.

Като чух това прихнах да се смея. Такова понятие оттегляне на жалба няма. Адвокатът ми каза, че това е литературна измислица. Аз бях писал само обяснение в полицията. Викам му ОК, среща там. Онзи ме чака, влизаме вътре, уж да изтеглям жалбата. Сядам при ченгето и пиша допълнително обяснение, че са ми върнали апарата, нямам претенции за отнемането му от мен, както и към сделката ни. Ченгето вика "пиши отдолу, че няма да представяш медицинско" ... викам му, че това няма да стане, и съответно по препоръката на адвокат написах, че "на този етап няма да предоставям медицинско". Оня ми даде апарата, аз на сутринта познайте къде отидох - съдебна медицина. :twisted: Изкараха ме "лека телесна повреда с временна нетрудоспособност без опасност за живота". чл. 130 от наказателния кодекс - лишаване от свобода до 2 години. Адвокатът ми вика 1000-2000 лева обезщетение. Обадих се вчера на братовчеда на малоумника, но и този сега ми се крие. Надявах се да уредим нещата м/у нас си - да кихне 1000 кинта и забравяме кой откъде е ... е, аз не бързам с парите, мога да си ги взема и по съдебен път след половин-една година, но онзи ще го отнесе. В най-лекият случай ще му присъдят Пробация, а това е мноого кофти момент. А си се издънил - можеш да отнесеш до 12 години пандела за нарушение на пробацията ..... в понеделник отивам да заведа тъжбата.

Така по този начин вече полях проекта ми и с кръв ..... така и трябва, иначе щеше да е много лесно.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Misho 605 SVti » 30 Юни 2007, 16:34

Същата вечер ново шест ... :cry:

Емо трябваше да ми прави изпускателен колектор. Дадох му една глава, по която да си прави фланците, за да спестим малко време. Звъни ми Емо - обрали му гаража. Нищо кой знае какво - един капак и .... главата :evil: . Кофти моментът беше, че главата ми я даде Иво Фантазията, дето прави моята глава и ми сгобява мотора.

После кажете дали не съм кърък. Само оная кощрамба бившата ми жена ще да ме е проклела, вече и такива безумни мисли започват да ми минават. Ама и нея я разбирам, мнооого е кофти от апартамент в Гео Милев да ти се наложи да живееш в Горни Лозен ... за което я разбирам, но да се оправя както намери за добре.

Хайде живи и здрави да сте, и да не ви се случват такива изпълнения и на вас.
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот Coolflames » 30 Юни 2007, 17:29

:shock: :shock: :shock: Тва твойто направо ужас. Дано поне от техническа страна проекта да мине по вода.
Аватар
Coolflames
 
Мнения: 20
Регистриран на: 16 Юни 2007, 23:41
Местоположение: ZIP 04064

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта