Хайде малко раздвижване и по моята тема.
Колата напусна гаража на последния майстор
В този си вид беше докарана пред нашия гараж, където беше посрещната възторжено от най-малкия член на семейството:
Ето какво беше направено по колата преди да влезе обратно при мен за опроводяване:
1. В
HPS Motorsport бяха доработени и монтирани предните спирачни апарати:
2. В
Extreme Tuning беше довършен изпускателният колектор. Прилежно омотан с негорима термолента, уейстгейтът беше монтиран на възможно най-оптималното място предвид теснотията около спирачната помпа.
3. Турбото зае полагаемото си място под капака. Бяха довършени турбопътищата предвид разположението на турбото.
4. В
Extreme Tuning също така ми укрепиха значително по-добре (и по-красиво, макар че при силов тунинг красотата не е важна, но момчетата се постараха да стане идеално; даже и укрепиха радиатора на климатика, защото в горния край тепърва имаше да мисля как да го захвана за маската ... но до моята намеса не се стигна)
5. След това Пежото пое път към следващия майстор. Бяха монтирани полуоските (досега главините бяха стегнати само с външните карета. Вероятно повечето от вас не знаят, че метановата уредба беше демонтирана от колата. Демонтира се малкият бензинов резервоар и беше монтиран обратно оригиналния 80-литров варел. Бяха демонтирани метановите бутилки и тръбопровода за метана. Заради метановите бутилки задното окачване беше модифицирано с усилени пружини. Е, сега се наложи те да бъдат подменени с прогресивни ниски пружини на SPAXX:
Засега стига толкова. Момчето вече спокойно може да се заеме с опроводяването на двигателния отсек, пускането на бензинопроводите, монтирането на новата помпа-звяр Aeromotive заедно с бензиновия регулатор на същия производител. Но всяко нещо с времето си. Парите както винаги не стигат, а имам да купувам инжектори ....