Страница 20 от 20

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 19 Мар 2014, 10:34
от Joreto
Добавих новата турбина (t6682 - зелените линии) към графиката на другите два, дава добра представа защо колата с нея е по-бърза :prayer:

Изображение

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 24 Юни 2014, 09:46
от Joreto
Видео от Кондофрей, за съжаление получих проблем в съединителя и за известно време останах само с 5-та скорост (явно като загрее съединителя и почва да увлича), отделно скъса нещо и отзад (тия дни ще го разхвърлям да видя какво). Гумите блокираха щото след 3-ри опита да вкарам 3-та влезе 1-ва, за късмет няма поражения по мотора и колата си върви, даже и скоростите включват :mrgreen: . Тъпото е ,че двата дни преди Кондофрей направих сигурно 50 стара и нямаше проблеми и точно на Кондьо реши да се предаде :roll: .


Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 30 Юни 2014, 19:15
от skydiver
То добре,че не са захапали двете предавки едновременно...
Иначе какви времена би дал, ако всичко е наред ?

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 01 Юли 2014, 10:41
от Joreto
Според мен висока до средна 12-ка...със сликове може и надолу да е но аз винаги я замервам така както си я карам :D .


П.П. ето едно замерване, терминалната е 194 км/ч според програмата, реално ще е малко по-ниска ~190км/ч . Замерването е на 1 бар а вече е на 1.3 бара :lol:

Изображение

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 11 Авг 2014, 09:48
от Joreto
Време е да обърна малко внимание и на задната част на колата (мост,диф и т.н.). Идеата е да мина на ... БМВ диф, полуоски и главини, както се изрази един познат - "взе си мерцедес за да го направиш БМВ " :D :D .

Така започнах

Изображение

последва

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

и приключих така
Изображение

Сега следва присаждане на диф, усилване на моста и купето, евентуално полиуретан, пясъкосруй, боя и т.н. .... т.е. доста работа има преди да се качи отново на колата.

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 25 Авг 2014, 09:34
от Joreto
Така, събота малко мерихме и умувахме, и нещата на пръв поглед ще се получат доста добре, най-голямото преправяне май ще се окаже самото захващане на БМВ диф-а към моста. Хубавото е ,че БМВ главините пасват точно на шенкелите на МБ-то като си се ползва оригиналния лагер от мерцедеса, също така отворите за захващане на спирачния апарат (БМВ) пасват на отворите на шенкелите. Другото е, че на първо мерене с ползването на БМВ диф-а и полуоски от 528 (доколкото разбрах) дължината идва горе-долу като фабричната на мерцедеса и няма да се налага да се преправят полуоските.

Изображение

Изображение

Изображение

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 23 Сеп 2014, 09:45
от Joreto
Събота/Неделя свършихме добра работа .

Главини от БМВ М3, разпробите на 5х112 (мога да ползвам МБ и БМВ джанти  biggrin ), оригинални МБ лагери и МБ шенкели .
Изображение
Изображение

Ето и как се получават нещата с диф, полуоските са от Е39 2.8 мотор и пасват идеално като дължина, нищо не се преправя, всичко си застава перфектно на мястото.
Изображение
Изображение

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 23 Сеп 2014, 17:26
от M_tech1
Да не забравиш накрая и емблемите да смениш :lol:

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2014, 23:03
от Krum
M_tech1 написа:Да не забравиш накрая и емблемите да смениш :lol:


Муаааахахахаха

Шъ му подря подходящи! :D :D :D

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2014, 11:42
от Joreto
Ще трябва да направя една емблема подобна на долната но с МБ и БМВ ... :mrgreen: :mrgreen:

Изображение

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 01 Окт 2014, 18:31
от skydiver
Joreto написа:Изображение


:prayer: :prayer: :prayer:
Отплеснахме се малко... :lol:

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 29 Ное 2014, 21:08
от killerbee
Жорка тва 0.7 г с какви гуми го направи че ми стана интересно ... аз на моята не можах да задействам програмата 2.5 сек , просто останах на място :)

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 29 Ное 2014, 22:52
от Joreto
Гумите са Kumho Ecsta XS KU36 225/45/17 91W , просто съм му хванал доста добре начина на стартиране .


П.П. той ако захапе както трябва Г-та сигурно ще отидат на 1.0 но за съжаление с кола на задно и повечко кс/нм без сликове толкова.

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 29 Ное 2014, 22:54
от killerbee
Е аз тръгнах като от светофар и така си останах ... 6 сек 18м дори и 2.5 сек да не е отчитало щото нямам 0.1 г за тригера пак 3.5 сек :)

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 29 Ное 2014, 22:57
от Joreto
хахахаха и аз горе-долу така тръгвам, от 2500-3000 оборота ,че шпера е много изморен и ако тръгна от повече оставам на едно място, а така съм леко извън буст и като спулне вече има някаква начална скорост което също помага да не се окопам . Здраве и живот за новия сезон ще е с нов шпер и усилена задница, като се надявам по този начин да сваля 60фт, че в момента са 2.4-2.5 ...

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 05 Мар 2015, 10:50
от Joreto
Напоследък нямам много време да работя по колата но не съм я изоставил. Задния мост е почти готов за пясъкоструй, след това следва прахово боядисване и тампони от полиуретан.

Изображение

Изображение