Страница 18 от 20

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 03 Юни 2013, 10:19
от alpine
Да те питам, по окачването и спирачната система какво си правил, тъй като съм горе долу на този етап с моята 190ка.

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 04 Юни 2013, 08:47
от Joreto
Сменил съм само предните дискове и апарати, иначе по окачването не съм правил кой знае какво. Отпред съм с регулируемо кони, отзад съм с KYB, а пружините са от w124 , като е резната по една намотка .

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 05 Юни 2013, 08:27
от alpine
Joreto написа:Сменил съм само предните дискове и апарати, иначе по окачването не съм правил кой знае какво. Отпред съм с регулируемо кони, отзад съм с KYB, а пружините са от w124 , като е резната по една намотка .

Значи си махнал нивомата отзад ... Какво те накара да го направиш защото и аз се чудя дали да го оставям.
Пружините чувствително по твърди ли са ?


Виж по темата на какво попаднах, трябва да се хвана да направя един комплект за проба.
ИзображениеИзображениеИзображение

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 06 Юни 2013, 07:58
от Joreto
Нивомата го бяха разкарали още предишните собственици, ако го разкарваш, задължително трябва да смениш пружините отзад.

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 07 Юни 2013, 08:45
от alpine
Защо се налага тази смяна по принцип ? Той и сега е с H&R в момента и е малко твърдичък :D
Случайно да пазиш нещо от 2.5 мотора ?

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 08 Юни 2013, 19:57
от Joreto
Принципно оригиналните пружини отзад са по-меки заради нивомата, но щом при теб са сменяни най-вероятно няма да имаш нужда да ги сменяш

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 08 Юни 2013, 20:01
от Joreto
Разказ в картинки

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

:lol: :lol: :lol: :prayer: :prayer:
Изображение

Изображение

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 26 Юли 2013, 10:00
от Joreto
Отдавна не съм писал. Скоростите са качени и работят перфектно, имаше малко драми с изпускателния колектор, изпускаше при фланците (към главата и към турбото) и съответно замина за челосване, иначе колата вече е на 1.1 бара и съм много доволен :D

Малко промених и визията, други джанти и сложих оригиналния спойлер на задния капак, по-натам мисля да преместя кулера и да сложа оригинална 16в броня отпред .

Изображение

Изображение

Изображение

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 02 Авг 2013, 23:24
от leonardo_vd
Колата става по-красива в сток визия :wink:

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2013, 07:42
от Joreto
Определено, фабричната визия е най-добра за тази кола или поне на мен най ми харесва тя :D :mrgreen: .

Най-накрая премерих колата и се оказа доста по-тежка отколкото очаквах - 1430кг :| (775 преден мост, 655 заден), това без мен. Разпределението не е оптимално но за момента това е положението.....


П.П. малка грешка :oops: , това е теглото с мен, без мен е 1360кг ..... не е лошо сутрин първо да пия кафе а после да пиша :roll:

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2013, 06:57
от Joreto
Айде пак в бокса , скърши се вилката за 1-ва и 2-ра скорост ........

Изображение

Изображение

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2013, 21:15
от tom
Започвам да подозирам, че проблема не е в здравината на метала в мврцедес или бмв. Май има някакви проблеми и в задкормилното устройство :lol:

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2013, 21:33
от j1v
:supz:
tom написа:Започвам да подозирам, че проблема не е в здравината на метала в мврцедес или бмв. Май има някакви проблеми и в задкормилното устройство :lol:

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2013, 21:50
от Joreto
tom написа:Започвам да подозирам, че проблема не е в здравината на метала в мврцедес или бмв. Май има някакви проблеми и в задкормилното устройство :lol:


Май е време да спра със силовата подготовка (фитнеса) ..... :rolleyes: :partyman:

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 16 Сеп 2013, 08:45
от COSWORTH-3
Joreto написа:
tom написа:Започвам да подозирам, че проблема не е в здравината на метала в мврцедес или бмв. Май има някакви проблеми и в задкормилното устройство :lol:


Май е време да спра със силовата подготовка (фитнеса) ..... :rolleyes: :partyman:

Жорка, ама много си сецал бре момче, как го откина това железо ? Да не превключваш с пачи крак? :mrgreen:

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 16 Сеп 2013, 10:19
от 1040
От какъв материал е тази вилка? Немцка стомана?

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 16 Сеп 2013, 21:10
от Troshko
1040 написа:От какъв материал е тази вилка? Немцка стомана?


Инжинер... ти ПА на всяка манджа мерудия :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2013, 11:25
от Joreto
1040 написа:От какъв материал е тази вилка? Немцка стомана?


Не, от алуминий е .

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2013, 12:00
от anastas83
Има някъв дерт за да види зор

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2013, 12:07
от COSWORTH-3
anastas83 написа:Има някъв дерт за да види зор
Според мен е хубаво Жорката да си провери много добре вилките на избирачите, обикновенно това нещо се пръска, когато се помъчи да включи две скорости на веднъж. Има три варианта - износен, или разчекнат заключващ механизъм при избирача, крива вилка, или откъснат шплент вилка - избирач. Сега може и да не е шплент, но обикновенно от там тръгват тези ядове. Просто месинговите се износват, алуминиевитесе чупят, а пък аз като голям гъзар с железните директно включих две предавки накуп и скоростните кутии станаха две :lol:

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2013, 12:16
от Joreto
Ще прегледам всичко, че ми писна на свалям и качвам скорости :axe: , вече сигурно процедурата мога да я направя с вързани очи :mrgreen: .

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 13 Окт 2013, 22:52
от Joreto
Така, вчера събрахме кутията и днес реших да я кача на колата, но реших първо да проверя "новите" дискове на съединителя в какво състояние са и съответно получих поредната изненада, драмата продължава .....

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Един въпрос, турбо което е с водно охлаждане, може ли да се кара без то да е вързано и ако не го вържа ще окаже влияние на живота на турбината ?

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 13 Окт 2013, 23:41
от ICI
ако е нормално втулково не би трябвало да е проблем, само при угасяне на мотора турбото трябва да не е било напъвано за да не се спече маслото в лагерите след загасянето.

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 14 Окт 2013, 00:12
от prozak
Наскоро имах същия проблем с един съединител който караше с подобна система мотор от опел с ауди кутия и феродовия диск много приличаше на твоя за има няма 200 км. каране. Проблема беше че скоростите не бяха в една линия с коляновия вал. Съответно и съединителя не отделяше правилно и достатъчно и скоростите не влизаха много лесно и след въпросния пробег се счупи синхрона а 2ра скорост.

Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

МнениеПубликувано на: 14 Окт 2013, 07:06
от Joreto
ICI, турбинта е втулкова, преди това я карах но беше с вързана вода, може пак да я вържа, става малко по-претрупано но май е по-добре за турбото.


prozak, а как се проверява дали са в една линия ? Начина по който направихме кутията е следния. Имам блок с колянов вал, този блок го сложихме вертикално на земята, като проверихме всичко да е равно, след това на него монтирахме всичко (маховик, лагер, дискове и притискател), монтирахме отрязаната камбана към блока и върху нея надянахме скоростната кутия така че да се центрира по лагера. Кутията беше точкована и заварена така.

При мен проблеми с отделянето и включването на скорости не е имало, е докато не счупих вилката .

П.П. дисковете са работили на цялата площ на феродото, скъсан е само предния диск а шлиците са помазани и на двата .....