Страница 18 от 20
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
03 Юни 2013, 10:19
от alpine
Да те питам, по окачването и спирачната система какво си правил, тъй като съм горе долу на този етап с моята 190ка.
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
04 Юни 2013, 08:47
от Joreto
Сменил съм само предните дискове и апарати, иначе по окачването не съм правил кой знае какво. Отпред съм с регулируемо кони, отзад съм с KYB, а пружините са от w124 , като е резната по една намотка .
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
05 Юни 2013, 08:27
от alpine
Joreto написа:Сменил съм само предните дискове и апарати, иначе по окачването не съм правил кой знае какво. Отпред съм с регулируемо кони, отзад съм с KYB, а пружините са от w124 , като е резната по една намотка .
Значи си махнал нивомата отзад ... Какво те накара да го направиш защото и аз се чудя дали да го оставям.
Пружините чувствително по твърди ли са ?
Виж по темата на какво попаднах, трябва да се хвана да направя един комплект за проба.
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
06 Юни 2013, 07:58
от Joreto
Нивомата го бяха разкарали още предишните собственици, ако го разкарваш, задължително трябва да смениш пружините отзад.
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
07 Юни 2013, 08:45
от alpine
Защо се налага тази смяна по принцип ? Той и сега е с H&R в момента и е малко твърдичък
Случайно да пазиш нещо от 2.5 мотора ?
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
08 Юни 2013, 19:57
от Joreto
Принципно оригиналните пружини отзад са по-меки заради нивомата, но щом при теб са сменяни най-вероятно няма да имаш нужда да ги сменяш
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
08 Юни 2013, 20:01
от Joreto
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
26 Юли 2013, 10:00
от Joreto
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
02 Авг 2013, 23:24
от leonardo_vd
Колата става по-красива в сток визия
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
05 Сеп 2013, 07:42
от Joreto
Определено, фабричната визия е най-добра за тази кола или поне на мен най ми харесва тя
.
Най-накрая премерих колата и се оказа доста по-тежка отколкото очаквах - 1430кг
(775 преден мост, 655 заден), това без мен. Разпределението не е оптимално но за момента това е положението.....
П.П. малка грешка
, това е теглото с мен, без мен е
1360кг ..... не е лошо сутрин първо да пия кафе а после да пиша
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
14 Сеп 2013, 06:57
от Joreto
Айде пак в бокса , скърши се вилката за 1-ва и 2-ра скорост ........
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
14 Сеп 2013, 21:15
от tom
Започвам да подозирам, че проблема не е в здравината на метала в мврцедес или бмв. Май има някакви проблеми и в задкормилното устройство
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
14 Сеп 2013, 21:33
от j1v
tom написа:Започвам да подозирам, че проблема не е в здравината на метала в мврцедес или бмв. Май има някакви проблеми и в задкормилното устройство
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
14 Сеп 2013, 21:50
от Joreto
tom написа:Започвам да подозирам, че проблема не е в здравината на метала в мврцедес или бмв. Май има някакви проблеми и в задкормилното устройство
Май е време да спра със силовата подготовка (фитнеса) .....
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
16 Сеп 2013, 08:45
от COSWORTH-3
Joreto написа:tom написа:Започвам да подозирам, че проблема не е в здравината на метала в мврцедес или бмв. Май има някакви проблеми и в задкормилното устройство
Май е време да спра със силовата подготовка (фитнеса) .....
Жорка, ама много си сецал бре момче, как го откина това железо ? Да не превключваш с пачи крак?
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
16 Сеп 2013, 10:19
от 1040
От какъв материал е тази вилка? Немцка стомана?
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
16 Сеп 2013, 21:10
от Troshko
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
17 Сеп 2013, 11:25
от Joreto
1040 написа:От какъв материал е тази вилка? Немцка стомана?
Не, от алуминий е .
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
17 Сеп 2013, 12:00
от anastas83
Има някъв дерт за да види зор
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
17 Сеп 2013, 12:07
от COSWORTH-3
anastas83 написа:Има някъв дерт за да види зор
Според мен е хубаво Жорката да си провери много добре вилките на избирачите, обикновенно това нещо се пръска, когато се помъчи да включи две скорости на веднъж. Има три варианта - износен, или разчекнат заключващ механизъм при избирача, крива вилка, или откъснат шплент вилка - избирач. Сега може и да не е шплент, но обикновенно от там тръгват тези ядове. Просто месинговите се износват, алуминиевитесе чупят, а пък аз като голям гъзар с железните директно включих две предавки накуп и скоростните кутии станаха две
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
17 Сеп 2013, 12:16
от Joreto
Ще прегледам всичко, че ми писна на свалям и качвам скорости
, вече сигурно процедурата мога да я направя с вързани очи
.
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
13 Окт 2013, 22:52
от Joreto
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
13 Окт 2013, 23:41
от ICI
ако е нормално втулково не би трябвало да е проблем, само при угасяне на мотора турбото трябва да не е било напъвано за да не се спече маслото в лагерите след загасянето.
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
14 Окт 2013, 00:12
от prozak
Наскоро имах същия проблем с един съединител който караше с подобна система мотор от опел с ауди кутия и феродовия диск много приличаше на твоя за има няма 200 км. каране. Проблема беше че скоростите не бяха в една линия с коляновия вал. Съответно и съединителя не отделяше правилно и достатъчно и скоростите не влизаха много лесно и след въпросния пробег се счупи синхрона а 2ра скорост.
Re: Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на:
14 Окт 2013, 07:06
от Joreto
ICI, турбинта е втулкова, преди това я карах но беше с вързана вода, може пак да я вържа, става малко по-претрупано но май е по-добре за турбото.
prozak, а как се проверява дали са в една линия ? Начина по който направихме кутията е следния. Имам блок с колянов вал, този блок го сложихме вертикално на земята, като проверихме всичко да е равно, след това на него монтирахме всичко (маховик, лагер, дискове и притискател), монтирахме отрязаната камбана към блока и върху нея надянахме скоростната кутия така че да се центрира по лагера. Кутията беше точкована и заварена така.
При мен проблеми с отделянето и включването на скорости не е имало, е докато не счупих вилката .
П.П. дисковете са работили на цялата площ на феродото, скъсан е само предния диск а шлиците са помазани и на двата .....