Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ

Свободен за четене, изисква регистрация при писане

Модератор: Форум модератори

Мнениеот Joreto » 26 Окт 2006, 08:57

тихоооооо, думата блокира да не я чувам .... :lol: :lol: :lol:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 31 Окт 2006, 07:12

Снощи, когато прибирах колата от Сашо 1-2 път и дадох малко повечко газ, колата върви много добре (е трябва да се донастрои) но това което ме озадачи е че в лог файла при 133 кpa (0.33бар), dutycycle-a е 101 % :shock: . Според мен в това има нещо гнило тъй като съм с 450cc инжектори от mitsubishi evo и тези инжектори би трябвало да стигнат за ~ 260к.с. , req fuel ми е 9.3 , injection pre cycle e 2 alternating. Лично аз се съмнявам да правя ~ 260к.c. с 0.33 бар. Едното което ми идва на ум е , че може да ми е ниско налягането на бензина, с регулатор weber съм за който пише че минималното налягане което държи е 3.0 бара...... та ако някой има някаква идеа какво друго да проверявам да казва :lol:

Ето лога

Изображение


П.С. Също така стойностите в VE таблицата ми се виждат много високи, примерно при 1100 об. , 70 kpa 104 ...
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот jamie » 31 Окт 2006, 10:37

Лично аз се съмнявам да правя ~ 260к.c. с 0.33 бар.


Съмнявай се но може и така да се окаже. Аз не виждам защо да НЕ правиш тия коне на този бууст.
jamie
 

Мнениеот Joreto » 31 Окт 2006, 10:57

jamie написа:
Лично аз се съмнявам да правя ~ 260к.c. с 0.33 бар.


Съмнявай се но може и така да се окаже. Аз не виждам защо да НЕ правиш тия коне на този бууст.


значи аз се съмнявам, защото mosselman дават същите коне при 0.45бара но с гарет т25 на сток двигател с компресия 9.7:1 и тъпата механична инжекция. Вярно че тази турбина е доста по-голяма и моя двигател е доста далече от сток но пък аз съм с 8.0:1 CR :roll: ..... от друга страна колата в момента е много по рязка от пред дори и когато не е в буст ...


П.П. този буст е на ~ 50% отваряне на дросела .....
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот j1v » 31 Окт 2006, 11:15

Остави ДЦ-то, ми и АФР-а хич не ми харесва, глей да не предобриш ... дигни малко повече налягането като за начало и виж какво се получава, не е зле и да го погледнеш дали е такова наистина и какво му се случва в бууст.

Между другото има начин да закачиш да следиш и налягане на горивото към МС-а, трябва ти само един датчик за налягане на масло и малко левчета да оставиш при някой стругар :)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот Joreto » 31 Окт 2006, 11:22

j1v написа:Остави ДЦ-то, ми и АФР-а хич не ми харесва, глей да не предобриш ... дигни малко повече налягането като за начало и виж какво се получава, не е зле и да го погледнеш дали е такова наистина и какво му се случва в бууст.

Между другото има начин да закачиш да следиш и налягане на горивото към МС-а, трябва ти само един датчик за налягане на масло и малко левчета да оставиш при някой стругар :)


да и на мен АФР-а не ми харесва, но това е второто каране на колата а тя е на генерирана таблица с малки настройки. Това за следене на налягането на бензина от МС-а си е добра идеа ;)
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот killerbee » 31 Окт 2006, 11:47

Зеитроникса не показва правилно ако не караш поне 1км преди лог-а - показва с 1-1.5 по бедно - може това да е проблема тук аз преди логвах :

Паля колата чакам да подгрее сондата и тръгвам - сместа ми беше 11.5:1 но дютито отиваше 90% и колата беше тромава ...

Тогава пробвах да направя 1км леко и навръщане да логвам без да гася колата през това време - сместа ми показа 10:1 без никъкви промени ... продължих да логвам по този начин с 1км каране преди лог-а резултата беше че като я мапнах да покаже реална смес 11.5:1 дютито падна на 57% и колата тръгна драстично по бързо :idea:
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Мнениеот Joreto » 31 Окт 2006, 11:49

killerbee написа:Зеитроникса не показва правилно ако не караш поне 1км преди лог-а - показва с 1-1.5 по бедно - може това да е проблема тук аз преди логвах :

Паля колата чакам да подгрее сондата и тръгвам - сместа ми беше 11.5:1 но дютито отиваше 90% и колата беше тромава ...

Тогава пробвах да направя 1км леко и навръщане да логвам без да гася колата през това време - сместа ми показа 10:1 без никъкви промени ... продължих да логвам по този начин с 1км каране преди лог-а резултата беше че като я мапнах да покаже реална смес 11.5:1 дютито падна на 57% и колата тръгна драстично по бързо :idea:

мерси за инфото, ще пробвам както ти каза и ще пиша какъв е резултата ...... дано това да е проблема :)
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот j1v » 31 Окт 2006, 12:12

killerbee написа:Зеитроникса не показва правилно ако не караш поне 1км преди лог-а - показва с 1-1.5 по бедно - може това да е проблема тук аз преди логвах :

Паля колата чакам да подгрее сондата и тръгвам - сместа ми беше 11.5:1 но дютито отиваше 90% и колата беше тромава ...


Абсолютно не съм съгласен с това, карал съм вече почти две години на зеитроникс и закачен уред, и повечето времеме с две ламбди. 1 мин след подгряването, зейтроникса си работи абсолютно точно (преценявам го по това, че колата си работеше в closed loop режим, управляван от нормалната сонда, и зеитроникса показва точно 14.7, а в WOT си залепва 13.00:1, което е стандартно за МОПАР еку-то ми)
Я вземи си чантата шапката гащите ...
Аватар
j1v
 
Мнения: 4954
Регистриран на: 08 Яну 2006, 23:52

Мнениеот killerbee » 31 Окт 2006, 15:09

j1v написа:
killerbee написа:Зеитроникса не показва правилно ако не караш поне 1км преди лог-а - показва с 1-1.5 по бедно - може това да е проблема тук аз преди логвах :

Паля колата чакам да подгрее сондата и тръгвам - сместа ми беше 11.5:1 но дютито отиваше 90% и колата беше тромава ...


Абсолютно не съм съгласен с това, карал съм вече почти две години на зеитроникс и закачен уред, и повечето времеме с две ламбди. 1 мин след подгряването, зейтроникса си работи абсолютно точно (преценявам го по това, че колата си работеше в closed loop режим, управляван от нормалната сонда, и зеитроникса показва точно 14.7, а в WOT си залепва 13.00:1, което е стандартно за МОПАР еку-то ми)


Аз не искам ви променям мнението - играл съм си с 3 зейтроникса и 3-те първия 1км не отчитат правилно ВОТ режима иначе това че празния ход и круйсинга са почти точни - може ... Пробвай и ще се увериш сам . Мога ти логна моята кола - изчаквам да подгрее сондата и тръгвам сигурен съм че на вот под 12.5:1 няма да покаже , а ако покарам 1км преди това ще покаже точно 11:1 и ако не е гяся всеки път ще е еднакво :idea:
Аватар
killerbee
 
Мнения: 968
Регистриран на: 09 Яну 2006, 10:25

Мнениеот Misho 605 SVti » 31 Окт 2006, 16:00

Жоре, мен ме притеснява въздушния филтър. Като се развъртят ония ми ти перки да охлаждат водния радиатор, топлият въздух ще се засмуче от филтъра ... ще не помислиш да му направиш малко път да смуче студен въздух отвън?
Аватар
Misho 605 SVti
 
Мнения: 798
Регистриран на: 18 Май 2006, 17:01
Местоположение: София

Мнениеот disc » 01 Ное 2006, 00:42

Duty cycle не е ли калкулирана стойност? И защо да има обратна връзка от AFR-то?
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
Аватар
disc
 
Мнения: 270
Регистриран на: 10 Яну 2006, 22:18

Мнениеот LordDigital » 01 Ное 2006, 06:53

killerbee написа:
j1v написа:
killerbee написа:Зеитроникса не показва правилно ако не караш поне 1км преди лог-а - показва с 1-1.5 по бедно - може това да е проблема тук аз преди логвах :

Паля колата чакам да подгрее сондата и тръгвам - сместа ми беше 11.5:1 но дютито отиваше 90% и колата беше тромава ...


Абсолютно не съм съгласен с това, карал съм вече почти две години на зеитроникс и закачен уред, и повечето времеме с две ламбди. 1 мин след подгряването, зейтроникса си работи абсолютно точно (преценявам го по това, че колата си работеше в closed loop режим, управляван от нормалната сонда, и зеитроникса показва точно 14.7, а в WOT си залепва 13.00:1, което е стандартно за МОПАР еку-то ми)


Аз не искам ви променям мнението - играл съм си с 3 зейтроникса и 3-те първия 1км не отчитат правилно ВОТ режима иначе това че празния ход и круйсинга са почти точни - може ... Пробвай и ще се увериш сам . Мога ти логна моята кола - изчаквам да подгрее сондата и тръгвам сигурен съм че на вот под 12.5:1 няма да покаже , а ако покарам 1км преди това ще покаже точно 11:1 и ако не е гяся всеки път ще е еднакво :idea:


Епа то първия един километър на студена кола кои дааа газ ?
TOYOTA YAMAHA CAPITAL ALLIANCE
Аватар
LordDigital
 
Мнения: 950
Регистриран на: 10 Яну 2006, 03:56
Местоположение: СелУ Chicag0

Мнениеот Joreto » 01 Ное 2006, 10:34

Мисля ,че проблема е решен ! Винта на регулатора беше отвит докрая, навих му 2 оборота и сместа на празен ход падна от 14.7 на 12.5 :D , нямах време да врътна един кръг щото трябваше да бягам но според мен това оправи проблема :lol: :lol:

tabakoff написа:Жоре, мен ме притеснява въздушния филтър. Като се развъртят ония ми ти перки да охлаждат водния радиатор, топлият въздух ще се засмуче от филтъра ... ще не помислиш да му направиш малко път да смуче студен въздух отвън?


и това ще бъде решено скоро време, просто ще кажа чао на ASD-to и около филтъра ще се отвори доста място :lol:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот VOLUMAX » 01 Ное 2006, 22:34

Killerbee е прав за Зеитроникса особенно силно това се проявява при лоша кондиция на сондата ( сравнително студена , зацапана с сажди и нагари , влажна от кондензи и други )
На мен ми се е случвало да не отчита по богати смеси от 11.8 а в същност мотора да гасне от преобогатяване и то в режим с солидно налягане на пълнене :idea:
И тоя проблем се явява точно при измерването на богати смеси :idea: а в зоните на АФР 13 -15 сичко си е точно
Също така за правилните показания е много важно масата на МС-а и масата на Зейтроникса да са с еднакъв потенциал ( тоест да се вземат от една точка) в противен случай е възможно да се получат разлики в отчитането до 0.5 -0.6 волта което е една солидна грешка изразено в АФР
Не е важно какво говорят зад гърба ти,
важното е като се обърнеш всички да мълчат!
Аватар
VOLUMAX
 
Мнения: 225
Регистриран на: 10 Яну 2006, 23:09
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот Joreto » 01 Ное 2006, 23:18

VOLUMAX написа:Също така за правилните показания е много важно масата на МС-а и масата на Зейтроникса да са с еднакъв потенциал ( тоест да се вземат от една точка) в противен случай е възможно да се получат разлики в отчитането до 0.5 -0.6 волта което е една солидна грешка изразено в АФР


При мен масите са от една точка и показанията на зейтроникс дисплейя и тези на МС (Мегатюн) са абсолютно еднакви :D , сондата е в отлична кондиция тъй като е чиста бърсак нова ;)
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 08 Ное 2006, 21:55

Айде пак малко ъпдейт от мен, след като оправих в понеделник алтернатора колата вече се движи :lol: . Единствени проблем сега е че много реве :( , днес най-накрая сложих едно право гърне но това с нищо не помогна :roll: . Давайте идеа как да заглуша звяра (без да се отрази много на вървежа),че най-верочтно при този шум ще имам проблеми с чичковците с униформи. В момента съм с тръба 76мм от турбото до гърнето, то също е с вход 76мм и изход 76мм ....

П.П. тъй като вече колата се движи искам да благодаря на хората който ми помогнаха по един или друг начин - Postman, j1v, bad_dog, jamie, killerbee, и естествено специални благодарности на Сашко и Лукан
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот landikar » 09 Ное 2006, 00:12

Нема спасение Жорка. :wink:
Аватар
landikar
 
Мнения: 1090
Регистриран на: 19 Яну 2006, 14:38

Мнениеот Joreto » 09 Ное 2006, 07:56

landikar написа:Нема спасение Жорка. :wink:


то ясно, ма при мен много реве, според мен повече от сиерата и типото на Фил а те май нямат гърнета поне сиерата ..... :D :D , ще треа да гасим колата като минавам покрай полицайте :lol: :lol: :lol:
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 09 Ное 2006, 10:56

Нова придобивка
Изображение

Тъй като съм с ниско омови инжектори а МС-а ми е без flyback реших за всеки случай да вържа инжекторите през резистори - 7,5 ohm 50W (това ще стане събота), за момента ги карам в PWM режим и нямам проблеми....но като чета как на някой им изгарят МС-ите вика да се застраховам.
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот VOLUMAX » 09 Ное 2006, 19:54

Joreto написа:
Тъй като съм с ниско омови инжектори а МС-а ми е без flyback реших за всеки случай да вържа инжекторите през резистори - 7,5 ohm 50W (това ще стане събота)


Недей :!: Тея резистори тотално ебават майката на характеристиката и респонса на инжекторите .
След монтажа на резисторите ще се наложи тотално да промениш всички настройки на МС-а . Общо взето е шибанярска история.
Монтирай си Флайбек и ще останеш много доволен :idea:

П.П Без флайбек и без резистори наистина ще опаткаш МС-а :?
Не е важно какво говорят зад гърба ти,
важното е като се обърнеш всички да мълчат!
Аватар
VOLUMAX
 
Мнения: 225
Регистриран на: 10 Яну 2006, 23:09
Местоположение: РУСЕ

Мнениеот landikar » 10 Ное 2006, 00:10

Joreto написа:
landikar написа:Нема спасение Жорка. :wink:


то ясно, ма при мен много реве, според мен повече от сиерата и типото на Фил а те май нямат гърнета поне сиерата ..... :D :D , ще треа да гасим колата като минавам покрай полицайте :lol: :lol: :lol:

Добре де, ти с какво гърне си отзад? На Ценко БМВ-то бая плющеше и му дадох гърнето от Косфорд и заспа.Изглежда гърнето ти не е хубаво.
Аватар
landikar
 
Мнения: 1090
Регистриран на: 19 Яну 2006, 14:38

Мнениеот Joreto » 10 Ное 2006, 00:41

VOLUMAX написа:
Joreto написа:
Тъй като съм с ниско омови инжектори а МС-а ми е без flyback реших за всеки случай да вържа инжекторите през резистори - 7,5 ohm 50W (това ще стане събота)


Недей :!: Тея резистори тотално ебават майката на характеристиката и респонса на инжекторите .
След монтажа на резисторите ще се наложи тотално да промениш всички настройки на МС-а . Общо взето е шибанярска история.
Монтирай си Флайбек и ще останеш много доволен :idea:

П.П Без флайбек и без резистори наистина ще опаткаш МС-а :?


аз се реших на резистори защото чета ,че хората имат и доста проблеми с flyback-a, даже има случай на изгоряли флайбек...другата причина е ,че тези инжектори ги ползва временно докато си взема по-голями високо омови.... пак и май в БГ има 1-2 коли дето в момента карат с резистори без проблем :)
Последна промяна Joreto на 10 Ное 2006, 00:56, променена общо 2 пъти
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот Joreto » 10 Ное 2006, 00:43

landikar написа:
Joreto написа:
landikar написа:Нема спасение Жорка. :wink:


то ясно, ма при мен много реве, според мен повече от сиерата и типото на Фил а те май нямат гърнета поне сиерата ..... :D :D , ще треа да гасим колата като минавам покрай полицайте :lol: :lol: :lol:

Добре де, ти с какво гърне си отзад? На Ценко БМВ-то бая плющеше и му дадох гърнето от Косфорд и заспа.Изглежда гърнето ти не е хубаво.


гарнето е отврат и скоро ще бъде сменено, но факт е ,че дори когато беше атмосферка тази кола ревеше яко когато е само с едно право гърне (пробвал съм 2 поне фирмени ) :( .
Без зоб си микроб!
Аватар
Joreto
 
Мнения: 1191
Регистриран на: 09 Яну 2006, 09:59

Мнениеот jamie » 10 Ное 2006, 12:28

empty
Последна промяна jamie на 02 Мар 2007, 14:58, променена общо 1 път
jamie
 

ПредишнаСледваща

Назад към Отворени проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта

cron