Мерцедес 190Е 2.5-16вТ -> 3.0-12вТ -> 3.0-24вТ
Публикувано на: 29 Апр 2006, 10:22
Както много от вас разбраха в Петък вечерта двигателя на мерцедеса затегна, причината още не е ясна тъй като предстои да се разглоби мотора. Някой хора твърдат ,че прекалено рано съм му дал пълната газ и това е довело до повредата тъй като мотора беше доста плътен. Те твърдят ,че е трябвало да го покарам няколко хиляди км. с постеппено увеличаване на натоварването. Както и да е каквото било било, в началото имах голямо желание да лисна 2 литра бензин и да драсна кличката ма после си викам нема да оставим тоя курник да излезе по-голям инат от мен . Ето лог-а на МС-а в момента на затегането.
буст 2.6psi при 6600 оборота но интересното е ,че при затварянето на дросела е отчело макс буст 7.836пси при 3800 оборота. Сместа е между 11.1 - 12.1, макс отваряне на дросела е 55% т.е. даже не съм давал пълна газ, темп. на входящия въздух ~ 22 С и се качва до ~ 27 С и температура на охладителната течност ~ 87 С .... като изключим буст спайка при затварянето на дросела не виждам нищо нередно тук
буст 2.6psi при 6600 оборота но интересното е ,че при затварянето на дросела е отчело макс буст 7.836пси при 3800 оборота. Сместа е между 11.1 - 12.1, макс отваряне на дросела е 55% т.е. даже не съм давал пълна газ, темп. на входящия въздух ~ 22 С и се качва до ~ 27 С и температура на охладителната течност ~ 87 С .... като изключим буст спайка при затварянето на дросела не виждам нищо нередно тук